FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La cacealma
Text postat de Emanuel Cristescu
Iată, adevărul iese, iarăși, la suprafață.

O vizită programată a sărbători extinderea NATO, de fapt un turneu festiv i-aș zice, s-a încercat a fi confiscat de către zona rejectată de marea majoritate a românilor. Încercare nereuștă și penibilă. Am văzut câteva imagini în care ilegitimul nostru „președinte” încerca să vorbească exclusiv despre ce voia el, cu o umilință și un tip de lingușire jenante, inaceptabile și care pe mulți români îi va fi făcut să simtă greață față de un astfel de comportament, la nivel, așa-zis înalt! Ceva ca în scheciul acela cu „castravetele”! Îar distinsa lui interlocutoare, cu rafinament și finețe îl punea, ferm, la colț.

A fost o cacealma, o încercare de șmen în care a fost cooptat cineva din Ambasada USA la București. Ce și-au zis mințile diabolice! Ia să profităm noi de ocazie și să inducem ideea că a venit îngrijorată de nu știu ce zi neagră. Le-a ieșit pe nas. Ba mai mult, cu această ocazie acoperiții și-au mai dat și cu stângul în dreptul. Au inițiat o petiție în care voiau să susțină cacialmistul național. La care au avut aderenți cu puțin peste aderenții GDS! Cu această ocazie, o altă petiție relevă realitatea: în cca 24 de ore aproape 100.000 de semnături! Care vor ajunge la Casa Albă. Eu aș vrea să ajungă și la Congres. Că doar, ca parteneri strategici, nu ar trebui să fie indiferent niciunuia dintre parteneri încălcarea democrației și a statului de drept. Este de notorietate că statul de drept și democrația sunt puse în pericol în România. Dar nu de marea majoritate a românilor, ci de o gașcă minusculă dar rapace adică de hoții care strigă hoții. Susținuți, de câțiva, poate sinceri dar manipulați și de mulți, foarte mulți, comilintoni ori acoperiți, adică instruiți să facă diversiuni, să amestece planurile, să distragă atenția, doar, doar nu-și vor pierde sinecurile, privilegiile și prețul trădării României. Nici în ceasul al 25-lea aceștia nu înțeleg că mortul de la groapă nu se mai întoarce.

Pot să constat diferența fundamentală dintre Victoria Nuland și, blestemat fie-i numele, Philip Gordon, care a intrat cu bocancii plini de noroiul ideologist în democrația românească.

În concluzie, speranța nu a murit. Să credem în această speranță!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  a, deci, pînă la urmă te prinseși, editoareo!
fu nevoie să-ți arăt eu cu deștetu!
sau nu avuși încotro?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-21 10:32:00
         
 
  PS: pelea, demonstreaza-i editorului ca ai cei sapte ani de acasa si sunt convins ca nu te va mai cenzura.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 23:15:10
         
 
  iar am fost cenzurat pentru o explicație foarte clară a sintagmei terfelog/teolog!
ăsta/astă editor/editoare nu numai că nu are simțul umorului, dar - circumstanță agravantă! - mai e și băsist/băsistă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 21:42:30
         
 
  o așa minune
nu poate oricine:
prin contorsiune
stai taman pe tine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 21:37:24
         
 
  "Cum... cine? Doctorul in drept Ponta!"(teologu)

ești complet pe dinafară, tăticu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 21:34:22
         
 
  ca să aibă sare
candida-ți glumiță,
eu ți zic, olare:
scoli de pe oliță!
(i.p.)


Ce e, draga peia?
Oare nu ti-e bine?
Care ti-e ideea?
Dar nu stau pe tine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 21:06:44
         
 
  Cum... cine? Doctorul in drept Ponta! Procurorul Ponta care are 70% in spate.
Iar daca el nu e in stare, atunci sa ii lase pe altii si sa nu se mai hlizeasca tamp toata ziua pe sticla.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 21:03:35
         
 
  "Am spus clar: daca Basecu va fi gasit vinovat, la mititica si cu el!" (teologu)

iar eu te-ntreb încă o dată: cine să-l găsească vinovat? kiobeșiii, șelaru, zegrean, hăhăineală, stanciu, diva cu sprîncene tatuate, coldea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 20:02:42
         
 
  ca să aibă sare
candida-ți glumiță,
eu ți zic, olare:
scoli de pe oliță!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 19:57:07
         
 
  Daca esti pe faza,
Cuvantul afon
Uite ca rimeaza
Cu... peia ion!


 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 18:56:20
         
 
  Apropo, terfelog o fi eco? Nu de alta, dar vreau sa stiu daca sa scot floreta de spadasin sau sa ii vorbesc lui peia pe limba lui, cu parul.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 18:55:28
         
 
  peisor, tata... sa iti fac si un desen?

Am spus clar: daca Basecu va fi gasit vinovat, la mititica si cu el!
Sunt convins ca dl. Ponta, la experienta lui de doctor in drept Suma Cum Fraudae (plus ca are 70% si in curand va avea 99%) o sa il puna pe Basescu sa faca rocada cu Nastase.
Ce e asa de greu de priceput?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 18:53:56
         
 
  aici de ce m-ai cenzurat, cenzurico băsssistă?!
că l-am întrebat pe teolog-terfelog (ce-i noneco în asta?) cum e cu... "antirusismul" pro/rusistului băss, care tuna și fulgeara împotriva ălora care atentează la independența noastră energetică și ne vinde gazul cel mai scump, în timp ce el se hîrjonea, prin spate, cu GAZPROMul, adică tătucu putin, an person?
băsisto, ăsta-i adevărul. te deranjevu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 18:20:11
         
 
  aici de ce m-ai cenzurat, cenzurico băsssistă?!
că l-am întrebat pe teolog-terfelog (ce-i noneco în asta?) cum e cu... "antirusismul" pro/rusistului băss, care tuna și fulgeara împotriva ălora care atentează la independența noastră energetică și ne vinde gazul cel mai scump, în timp ce el se hîrjonea, prin spate, cu GAZPROMul, adică tătucu putin, an person?
băsisto, ăsta-i adevărul. te deranjevu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 18:19:38
         
 
  din acel medalion,
un alt fapt se detașează:
după ce că-i mic și-afon
insul ăla și mimează!

(i.p.)


Daca esti pe faza,
Cuvantul afon
Uite ca rimeaza
Doar cu peia ion.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 17:32:49
         
 
  adevăru-i unul crunt:
cum observă fiecare,
nu chitara-i foarte mare,
interpretul e mărunt!

(a.m.)



Recunosc, in fine,
Nu sunt chitarist,
Ci exact ca tine
Sunt contra-basist!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-20 17:30:26
         
 
  vezi, că oricît de vigilentă te-ai da, tot te păcălesc!
iată, fii atentă al formularea: "insul ăla"!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 14:47:31
         
 
  din acel medalion,
un alt fapt se detașează:
după ce că-i mic și-afon
insul ăla și mimează!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-20 13:58:06
         
 
  adevăru-i unul crunt:
cum observă fiecare,
nu chitara-i foarte mare,
interpretul e mărunt!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-01-20 08:54:03
         
 
  Repet: daca Basescu va fi gasit si dovedit vinovat, ca Adrian Nastase pentru coruptie sau ca Victor Ponta entru plagiat... la mititiKA Ku el!

PS: Nu ma intereseaza daca pe tine te fura ROMGAZ-ul sau GAZPROM-ul. Nu denumirea hotului conteaza, ci a fraierului. Am incercat iti deschid ochii de ce eu platesc gazul de zece ori mai putin decat tine si de ce merg pe mana lui Ponta in problema gazelor de sist si nu pe mana lui Basescu.

Pentru ca sunt CONTRA-BASIST!

Image and video hosting by TinyPic
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-19 20:14:01
         
 
  dar iată un fapt interesant:

"ARTICOLUL 74
(1) Inițiativa legislativă aparține, după caz, Guvernului, deputaților, senatorilor sau unui număr de cel puțin 100.000 de cetățeni cu drept de vot. Cetățenii care își manifestă dreptul la inițiativă legislativă trebuie să provină din cel puțin un sfert din județele țării, iar în fiecare din aceste județe, respectiv în municipiul București, trebuie să fie înregistrate cel puțin 5.000 de semnături în sprijinul acestei inițiative."

100 000 de semnaturi sunt bifate. Bifată e și celaltă condiție. Ops! ce-ați zice o inițiativă venită din partea semnatarilor petiției on-line?
vor îndrăzni parlamentarii să se opună?
ia să videm noi cît de antibășiști suntem, domnilor parlamentari! aaacum vă dovediți onestitatea au ba!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-19 13:34:53
         
 
  ps: este vorba, în fapt, de GAZPROM, dar văd că nu săriși să mă corectezi! dovadă că ți-a fîlfîit pe lîngă ureche amănuntul! ce e antibășist nu te anteresează! ar putea să sară, tam-nisam, că e-n stare, bișnițaru, cu cuțitul la vreun ziarist și nimeni nu are ce-i face, că e super/imun gagiul!
bine, mai e și psihopat, dar asta nu e de spus.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-19 13:16:32
         
 
  și cine să-l bage la bulău pe bișnițar, tăticu?
morar - ăla care l-a spălat de toate păcatele?
șelaru - ăla care a dat NUP?, fiind adus special de la Brașov, după ce procurorii de caz, care îl cam luaseră la ochi, au fost înlăturați?
kiobeșiii - aia care sare din procuratura generală în DNA și ne spune că bășilă are imunitate absolută?
spilcuita de livia stanciu, cu sprîncene tatuate, pusă de el la șefia curții supreme?
cîtă parșivenie în afirmații de genul ăsta: da, frate, dacă va fi găsit vinovat - de către ciracii lui! - să intre la bulău! da, sigur, intră la bulău la anu și la mulți ani, cînd și-or sfîrși mandatele ăia pe care i-a proptit în posturi cheie ca să-i dea NUPuri și să-l achite ori de cîte ori va fi luat în vizor și trimis în judecată.
terfelog, bișnițaru ăsta țopîrlan e vinovat din naștere, căci s-a ivit pe lume strîmb, și trupește, și sufletește, și a rămas așa, dînd cel mai execrabil exemplu de mafiot cățărat în fruntea statului, cu ajutorul găștii bășiste și a stăpînilor din extern care-l tag de sfori.
italianul pino arllachi, cel care i-a bătut obrazul lu redingota, în parlamentul european, pentru că s-a raliat manipulărilor băsiste cu "lovitura de stat din România", a spus că "Situația din România este similară cu cea din Italia de acum 20-30 de ani, când noi (italienii - n.r.) aveam o deviere de la normalitate", și că "Am fost surprins că Traian Băsescu nu și-a dat demisia după rezultatul referendumului". deasemenea, "este de părere că Băsescu a încălcat drepturile fundamentale și folosește serviciile secrete."

dar iată până la ce nivel s-a implicat Traian Băsescu într-un alt dosar important, dosarul ALRO.

să citim cîteva dintre stenogramele, deținute de procurori, care arată cum Comandantul (Traian Băsescu - potrivit procurorilor) s-a implicat activ în dosarul ALRO și a avut o discuție "extrem de serioasă" cu fostul ministru al Economiei, Codruț Șereș.

Stenograma este cea a unei discuții purtate de Vitaly Maschitskiy și Valery Krasnov, oficialii grupului rusesc Marco.

K: Alo? Alo? M: Alo? Ce faci acolo? K: Bine, am aterizat și direct de la aeroport m-am dus să-l întâmpin pe Trump (Dorin Cocoș - potrivit procurorilor). M-a sunat Colegul, a spus că întâlnirea a durat multe ore. Eu am întârziat 5 minute. A venit aici. Nu era sigur.

K: Da. Am stat 40 de minute. M-a lămurit că întâlnirea pe care a avut-o cu Comandantul (Traian Băsescu - potrivit procurorilor) a fost extrem de utilă.

M: Da, da, am înțeles.

K: S-a implicat activ în problema asta, a avut o discuție extrem de serioasă cu Pilotul (Codruț Șereș - potrivit procurorilor) și a preluat controlul asupra problemei. S-a scris o rezoluție la hârtiile pe care le-am transmis.

M: Ceea ce Pilotul neagă cu seninătate, nu?

K: Nu, nu a confirmat că a avut loc discuția și totul s-a îndreptat aici după această intervenție. A avut loc o convorbire telefonică într-o pauză și Pilotul a confirmat asta, iar discuția a fost foarte serioasă. A trimis hârtia noastră, unde scria că problema trebuie neapărat rezolvată și a cerut să facă nu doar în interesul Guvernului, dar și în interesul poporului. Sper ca o decizie să fie luată nu în interesul Guvernului, ci în interesul poporului. O chestiune destul de dură."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-19 12:17:57
         
 
  Daca va fi gasit vinovat in afacerea ROMGAZ, si nu nevinovat ca in Dosarul Flota, atunci la bulau cu el!
Am sa fiu primul care va aplauda intrarea Romaniei in normalitate.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-19 00:30:59
         
 
  fără nicio taxă, nici directă și nici inversă, terfeloage, te întreb: ce părere ai de iubițelul tău mentor, bășilă, care fu prins cu ditamai mîța-n sac!
pe scurt, vorbesc de afacerea ROMGAZ!
prezum că, la fel ca și în afacerea nana cerească, cînd l-ai declarat patriot, la fel și acum: un și mai mare patriot!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-18 23:34:50
         
 
  Si pentru a-l scuti pe prietenul adrian mihai de a se mai "incriza" fiindca nu gaseste in DEX cuvantul "pem/pemi", ceea ce, nu-i asa, denota ca Epi e un analfabet, iata, spre informarea tuturor cine sunt pemii, cei care au emigrat in tara noastra alaturi de sasi si de svabi (rog sa fie lasat comul, este interesant):


"După cucerirea Banatului de către austrieci, în urma războiului din 1716, Eugeniu de Savoia, unul dintre cei mai străluciți feldmareșali ai Sfântului Imperiu Roman, devenit guvernator al regiunii timișene, a propus Împăratului ca zona să se organizeze conform standardelor occidentale.

În consecință, în vara anului 1827, au venit în Banat doi reprezentanți ai potențialilor coloniști, Martin Drexler și Michael Kangel, pentru a cerceta condițiile existente, conform relatărilor din volumul monografic al lui Valeriu F. Fabian, care vorbește despre venirea pemilor.

Dar ce sunt pemii? Locuitori ai Boemiei, care prin prescurtare au devenit “pemi”. În primăvara anului 1828 au hotărât să plece 506 familii de pemi, formând șase grupuri care s-au îndreptat către Banat. Ei proveneau din regiunile Klattau, Boemia și Bavaria, în special din localitățile: Wassersuppen, Heidt, Bernstein, Sankt Katarina, Linz, Bärenhof, Branbusch, Uchlin, Steinhof, Bucksberg, Halpach, Friedrichshof etc. S-au așezat mai ales în zona montană și pentru a servi în cele patru regimente de grăniceri existente în regiune.

Un prim popas în drumul lor a fost la Viena, unde s-au îmbarcat pe vapoare cu care au călătorit pe Dunăre până la Orșova. De acolo au fost transportați cu căruțele până la Slatina Timiș, fiind instalați în perioada iernii în casele localnicilor, deoarece încă nu erau terminate cele care le fuseseră destinate lor. Aceasta se va întâmpla abia în cursul primăverii următoare. Ele erau scutite de serviciul militar pentru o perioadă de 10 ani pentru a avea timp să defrișeze pădurile și să pregătească terenurile necesare locuirii și de plata impozitelor pentru 5 ani, primind în mod gratuit materialul lemnos pentru construirea locuințelor și semințele necesare culturilor.

Forțele din conducerea regiunii au oferit noilor veniți câte o vacă, un fierăstrău și alte unelte din metal pentru fiecare familie, iar câte două gospodării primeau în folosință comună o pereche de boi, un plug și o căruță, conform relatărilor din monografii. Casele au fost terminate în 1829, costând câte 81 florini fiecare (suportați de comanda regimentului de grăniceri din Caransebeș). Ele erau din lemn, aveau 8 m lungime și 5 m lățime, erau fără fundație și aveau câte o cameră și o bucătărie. Grajdurile pentru animale au fost construite de coloniști tot din lemn. Totodată, a început defrișarea pădurilor și construirea primelor drumuri. Fiind nemulțumiți de condițiile întâlnite, noii coloniști au primit la 14 septembrie 1833 din partea Vienei libertatea de a opta: se puteau întoarce în localitățile de origine sau se puteau răspândi în alte părți ale Banatului. Un număr de 268 de familii au ales să plece în localități din Banat (Măureni, Lugoj, Bacova, Liebling, Ciacova, Nițchidorf, Jamu Mare, Darova)

Și așa a ajuns, peste două secole, un urmaș al șvabilor să scrie “Plaiuri joase” pentru ca peste ani să câștige Premiul Nobel, pe o temă legată de dezrădăcinare." (Revista VIP Banat)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 23:35:53
         
 
  peleo, daca vrei sa te certi cu mine sanatos si vartos, fara cenzurici pudib(l)onzi, suna-ma cu taxa inversa la 01-248-716-0751.

Hai, ca pana atunci imi pregatesc dictionarul de cuvinte celebre!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 22:56:02
         
 
  cenzurică, ai întrecut măsura!
hai că te las să-ți faci mendrele!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 22:24:18
         
 
  @Camila Petrescu: eu nu sunt bugetar, nu lucrez in sistemul educational american. Si nici nu sunt cu carte.

In alta ordine de idei, e trist ce se intampla atat in Romania cu locuintele sasilor si pemilor care au incaput pe mana nu-stiu-cui, cat si in Detroit sau Africa de Sud. Aici, dupa abolirea vechiului regim, fermierii albi au fost spanzurati, iar sotiile si fiicele lor au fost violate si ucise.
Acum, majoritarii aflati la putere sun si mai saraci si mai infometati ca acum doua decenii. Nu sunt in stare sa faca nici agricultura, nici industrie. In schimb, minoritatea alba din Africa de Sud s-a regrupat, a pornit din nou de la zero precum albii din zona Detroit si astazi este chiar mai prospera decat in trecut.
Astea sunt niste adevaruri care se vad cu ochiul liber atat la fata locului, cat si in statistici.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 21:54:05
         
 
  "Albii si-au parasit casele parintilor si bunicilor, afacerile, magazinele, absolut totul si au emigrat mai la nord, lasandu-i pe negri stapani peste oras."
(Epi...)

Am vazut si eu niste sate parasite de sasii plecati in Germania si repopulate, banuiesti de cine.Urgie.Numai ca noi suntem criticati ca nu-i educam.Ar trebui si americanii sa-i educe,mai ales cei cu carte, ca d-stra.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2014-01-13 20:09:40
         
 
  Inca ceva, peleo, in legatura cu adjudecarea Detroitului de catre negri:
eu, personal (pleonasm de intarire), avand un IQ ridicat si destul de multa scoala la activ, plus experienta cat cuprinde, vad cu proprii ochi, intreb, ma documentez si apoi constat.

Detroitul a fost pana in 1967 o perla a Americii, aici existand cele trei mari companii auto: Chrysler, Ford si GM. Acest lucru a astras forta de munca din toate zonele, populatia orasului crescand la peste 2 milioane. Salariile erau mari, asigurarile de sanatate si toate benefciile erau bune.
Numai ca in 1967 a avut loc o revolta a negrilor care se inmultisera si devenisera majoritari. Motivele revoltei? Albii cei educati aveau joburile cele mai bune, de manageri, ingineri, designeri, pe cand ei aveau joburile cele mai de jos.
Ajutoarele sociale si beneficiile incepusera sa scada sau sa se dea numai la cei care au muncit cativa ani pana atunci. Asa ca: Jos cu albii exploatatori!
A urmat o revolta sangeroasa care a culminat cu uciderea ziua in amiaza mare a oricarui alb prins pe strada sau in casa pana cand a intervenit armata si a inabusit-o.
Albii si-au parasit casele parintilor si bunicilor, afacerile, magazinele, absolut totul si au emigrat mai la nord, lasandu-i pe negri stapani peste oras.
Acestia si-au ales propria conducere, propriul primar si au preluat la cheie, gratis, case frumoase si ingrijite construite de emigrantii britanici, francezi, polonezi, italieni, greci, etc.
Toate bune si frumoase, numai ca acele case trebuiau pastrate si ingrijite, iar afacerile albilor, magazinele si parcurile trebuiau pastrate asa cum au fost.
Din pacate dupa doar patru decenii Detroitul s-a transformat din Perla Americii intr-o ruina. Coruptie, case parasite, magazine jefuite, fabrici din care nu amai ramas nici macar o fereastra nefurata, etc. Populatia orasului a scazut la 700.000, multi negri parasindu-l acum si luand urma albilor care s-au stabilit mai la nord unde au intemeiat cateva orasele prospere ca: West Bloomfield, Troy, Rochester Hills, etc.
Interesant este de urmarit, atunci cand conduci masina pe celebrul 8 Mile Rd, cum arata casele aflate in Detroitul locuit de negri (case parasite sau in curs de parasire, cu scanduri la ferestre, cu iarba netaiata de ani si curtile pline de gunoaie) si, la 20 de metri de ele, pe cealalta parte a drumului, cum arata casele albilor (frumoase, ingrijite, cu gazonul impecabil).

De altfel, aproape nicio tara din Africa nu da semne ca ar fi guvernabila, in sensul in care sunt guvernate tarile europene.

Sunt eu rasist cand asta se vede cu ochiul liber?
Fii convins ca la fel as spune si daca ar fi fost invers.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 19:04:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu stiu daca este ecoliterar sau nu sa il faci pe cineva parvenit, dar, oricum, pentru cultura generala a domnului ioan peia voi posta semnificatia acestui cuvant din limba romana:

PARVENÍT, -Ă adj., s.m. și f. (Om) îmbogățit, ajuns, înălțat la o treaptă superioară fără a avea merite deosebite și adesea pe căi necinstite. [Pl. -iți, -ite. / cf. fr. parvenu].

Asa ca, domnule peia, poti justifica apelativul cu care m-ai catalogat? Daca da, poti aduce dovezi in sensul acesta?




 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 19:03:45
         
 
  pelea, uita ce zice un intelectual depre fuga lui Ponta. Asta vizavi de ideile tale cum ca bine a facut ca a disparut ca "mistretele"-n ceata:

http://adevarul.ro/news/politica/un-baiat-vesel-intr-o-tara-trista-1_52d3980dc7b855ff566ee588/index.html

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 18:22:40
         
 
  Se cheama Diplomasiii!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 17:20:57
         
 
  a/plecatule,
cînd comiți un typo, se vede clar despre ce e vorba.
cînd o comiți, pentru că ești în pom cu gramatica, se vede și din avion.
tu, habar nu ai avut de apoziție și habar nu ai.
am să te urmăresc fix pe temă, căci sigur ai s-o mai comiți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 17:08:51
         
 
  aici am mai spus cîteva adevăruri și am fost cenzurat.
iată:
1. tupeul a/plecatului dă pe răscoale!
de ce? păi, pt că își permite să-i privească de sus pe negri, acuzîndu-i că au adus, din Africa, mizeria lor prin mișigănul în acre a aterizat el, din zbor.
și ăsta nu-i tupeu cu T mare?
păi, negrii ăia nu au venit de bună voie din Africa, ci aduși în lanțuri, să fie sclavi pe plantațiile yankeilor care tocmai ce-i jefuiseră de pămînturi și bogății pe indieni. pe care-i mascaraseră.

2. cum să aibă așa tupeu tocmai un parvenit?!!!!

ce e neadevăr care trebuie cenzurat aici?

a, și parcă am mai zis ceva de gîtănștainii și gordonii care veniră, mai deunăzi, să-și sprijine marioneta, să nu cadă din scăunel.
e un neadevăr?

a, și că mințiră de-nghețară apele cu 2 milioane de voturi furate la referendum, și că degeaba își trimise bășilă haitele de procurori, cu biblia sub braț, să dovedească nimic, speriindu-i pe bieții oameni de la sate, doar doar or scoate vreun vot, două la socteală.

ce e de cenzurat aici?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 17:05:34
         
 
  păi, ce dracu să mai facă, lulanda ta, dacă fost informată, între timp, ce pramatie este favoritul lor la domnie? face pe doamna, că, deh, e doamnă de la oraș, cu obraz subțire și mînuri fine, venită să ne inspectze la latrine!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 16:44:14
         
 
  Doamna asta din America a fost de o decenta si de un bun simt cum nu ai sa vezi la politicienii romani.
Semnalul ei a fost clar: rfele murdare se spala in familie.
Dar ce sa intelegi d-ta, domnule peia, de aici?

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-13 15:09:11
         
 
  peleo, virgulele se pun in scrierea ingrijita. Adicatelea cand scrii un articol, o carte, o poezie, o scrisoare, o petitie, etc. Aici se fac comm-uri la repezeala si e normal sa apara typo, cacofonii, etc.
Daca iti iau comentariile la puricat, imi va trebui un laptop cu hard de 1TB ca sa iti stochez toate nazdravaniile gramaticale in el.
 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-13 15:07:25
         
 
  dar ce a fost cel mai distractiv și mai distractiv la tărășenia venirii lu lulanda aia americană, care se excursionă pe-aici, nu se știe de ce, de-i dete ponta cu flit, ce fu aaaaabsolut hazliu, taman întîlnirea cu bășilă fu. doamne, ce-am mai rîs!...
deci, apare zeus, explodînd din culoarul care duce la cușca lui, doldora de zîmbre și miere de mai, și zdddrang! pasează cea mai idioată remarcă posibilă pe care o poți face unei femei:
„cred că sunteți obosită”!
ăsteia i-a căzut instantaneu fața!
„nu, nu sunt obosită (mitocane!), dar sunt plătită să fiu obosită. laik iu.”, i-a întors-o lulanda, scrîșnind din măsele și zîmbind cam într-o dungă.
„hă, hă, hăăă”... a clămpănit keliosu și dă-i să tragă spuza pe turta lui:
„sper să nu afecteze relațiile dintre țările noastre micile noastre...ăăăă... NEÎNȚELEGERI”.
la care lulanda, nemarșînd la acul de păr al hăhăitului, i-o întoarce sec: „pentru aceste relații am venit” (și nu pt altceva, era continuarea firească a răspunsului).
„hă, hăăă, mda, dar totuși micile noastre...ăăă... NEÎNȚELEGERI”, plusă kioroipanu, doar-doar i-o smulge vreun cuvințel de adeziune cocoanii, la kelia lui somptuoasă.
aia, nu și nu, o ținea pe-a ei:
„pentru sărbătotirea a 10 ani de la înființarea NATO am venit, (mitocane!)”
așa că rămase piratu cu buza umflată și cu un ecou prelung de disperare-n gîtarniță!
„hă, hăăăă... hîîî, hhh”!
distractiv foarte. cred că bășiștii au inventariat, în gînd, tot atlasul zoologic, atașîndu-l de biografia lulandei!
deh, le turti fesu: nu veni lulanda cu nuielușa-n subțioară să dea la poponeață useliștilor și să-l re/re/re/legitimeze pe brontozaur, așa cum făcu gordonel toma la referendum!
cam cîte sticloanțe de viski o fi dat pe beregată kiorel pînă acuș, de oftică?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 12:32:47
         
 
  "Noi astia suntem doar chibiti." (a/plecatu)

voi, eștia, sunteți și agramați, vai de capul vostru de scriitori pîrîți! de apoziție ai auzit, a/plecatule? dacă nu ai auzit îți spun eu: se închide între virgule, cum făcui eu cu "eștia". așa trebuia să faci și tu, dar ai tupeul să dai lecții de gramatică altora. și de cum să trăiască în țara lor. că tu ești a/plecatu-fără-țară, angajat pentru gargară!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 07:52:35
         
 
  "sfărșitul vostru, bășiștilor, e pe aproape. ascultă cu atenție... auzi clopotul de la notra damă de cotroceni, pe care mentorul vostru și-a scris numele?
pregătește-te de parastas!"
(tovarasul general Ioan Peia)

Stimate tovarse general,
Eu cred ca dumneavoastra faceti o mare greseala pregatindu-va de parastasul lui Basescu, atata timp cat el este inca verde si capabil sa-i ingroape pe toti ce-i care sapa groapa. Ati mai facut greseala asta si cand a fost declanasat referendumul, cand il declarati pe marele om de stat ca fiind terminat. Cu toate ca domnul cronicar Gheorghe Rechesan era de parere ca nu este bine sa incepeti petrecerea mortuara inaintea decesului lupului de mare. Din surse extreme de secrete am aflat ca Basescu s-a inteles cu doctorul Ponta sa schimbe functiile. Lucru absolut normal fiindca Basescu care a fost ministru pesedist nu face altceva decat sa joace cartea intoarcerii fiului ratcitor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-13 04:04:41
         
 
  Tradatorii sunt cei inregimentati politic. Noi astia suntem doar chibiti.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-13 02:22:46
         
 
  Terenurile din Romania sunt instrainate deja. V-ati trezit cam tarziu cu "petlitia" asta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-13 01:51:17
         
 
  dar ce manevre ai pe tine, plecatule!
te făcuși că nu vezi care-s problemele grave ale poveștii ăsteia și săriși taman și fix la ultimul paragraf, ca să-nișiri mărgelușe pe ață.
tu ăi fi crezînd că toată lumea-i un fel de miliepianagramă de-a ta, s-o fraierești cu cîteva vorbe-n doi peri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 01:49:17
         
 
  ce bine-ar fi, plecatule, să-ți vezi de miș-mașurile tale, pe acolo, pe unde îți faci veacul și să lași România și pe români în pace! scuipații voștri, aruncați încoace, să vi se-ntoarcă-n ochi, ar fi și mai bine!
nu-i nimic mai ordinar decît să-ți denigrezi pămîntul din care ai răsărit și oamenii care șl-au trudit amar de vreme. tatăl meu v-ar atîrna-n cinghel, ca pe niște lupi turbați. oricît de multe rele s-ar petrece, la un moment dat, peste el, nu ai voie să-l otrăvești cu insultele tale de turcit. dreptul să-și admonesteze concetățenii, dacă greșesc, îl au numai cei ce îl însuflețesc cu prezența lor, nu voi, niște trădători de joasă speță. vă e greu să acceptați adevărul, știu, dar e inevitabil.
va mai trece vreme și veți avea prilejul să vă uitați în oglindă și să vă scuipați pe voi înșivă, în ochi, pentru răul imens pe care l-ați produs, umblînd cu pîra pe la marile porți și făcîndu-ne de rîs în fața lumii. voi, niște hămesiți și parveniți de două parale. am avut înaintași care au murit pentru țara asta și au suferit sincer, ca s-o vadă întreagă, pentru copii și nepoții lor, iar voi o prăpădirăți. nu v-ar mai răbda pămîntul!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 01:34:06
         
 
  România este și va rămâne eternă. Cu toți trădătorii și cu toți ticăloșii care îi vor capul. Nu mor caii când vor câinii spune o înțeleaptă vorbă românească.

Românii au mule defecte. Cel mai mare este că nu știu să gestioneze succesul. Dar au o mare calitate: la greu se ajută. Și România acum este la greu. Se vor găsi forțe și conștiințe care să o ajute să treacă hopul.

Prin iulie inițiam o petiție intitulată "Stop înstrăinării terenurilor din România" http://www.petitieonline.com/forum/61588. Nu am reușit să strâng decât 64 de semnături! Dar iată, când aproape îmi pierdusem speranța, conștiința națională s-a trezit. Magnific. Și acum este în atenția Guvernului, a mass mediei și, cel mai important, în atenția Parlamentului. Am citit și observațiile prezidențiale. Par pertinente. Dar, dacă pe consilierii săi i-ar fi dus mintea, puneau interesul național înainte a orice și promulgau legea, pentru a proteja terenurile din România. Nimic mai mult decât cum fac și celelate țări europene. Și, apoi, insistau pentru amendarea legii fie printr-o Ordonanță de Urgență, fie în mod uzual în cadrul procesului legislativ. Dar... dar...

BREF. România va sorbi și această cupă a amarului. Dar va renaște.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-13 01:33:03
         
 
  Credeți-mă. Nu intru sistematic pe site ci aleatoriu. În funcție de timp. Uneori scriu și prente alte patru mânuțe! Cu poetul Vasile Munteanu, din punctul meu de vedere, lucrurile au stat așa. Am intrat pe site. Am văzut titlul. Am văzut roșu în fața ochilor. Nu am mai citit nimic. Nu am mai analizat nimic. Nu m-am mai dus la comentarii, nu am mai investigat, etc. M-am dus direct în Administrare, am invalidat textul și am redus nivelul. Sine ira et studio. Pentru că presupun că distinsul domn știe de ecoliteratură. Știe de regulile de aici. Iar dacă nu știe atunci nu are ce căuta aici. Clar și concis. La acest capitol nu există și nu vor exista excepții. Pentru că, prefer să dispară Europeea decât să văd vulgarități în Europeea. Ce a scăpat a scăpat. Dar dacă cineva îmi dă link-uri nu scapă! Textul domnului Florin Rădulescu mi-a scăpat. Astăzi s-a făcut o sesizare. Am reacționat așa cum ați văzut. Nu am luat o decizie dar, probabil mâine voi lua. Însă sper că domnul Rădulescu îmi va ușura această decizie.

PS. Nu mai dezgropați morții. Hadeți să privim înainte. Haideți să facem să rămână ceva în urma noastră. Pentru că, parafrazând o celebră spunere, timpul nu mai are multă ori prea multă răbdare. Ați semnalat-o și dumneavoastră și distinsul coleg Radu Ștefănescu, recent. Care, călcându-și pe orgoliu - nu vă mai explic acum cum este cu orgoliul printre pariorii cu eternitatea, adică printre creatori- v-a întins, destul de chinuit, ete adevărat, mâna. Faceți pace? Întru binele Europeii și nu numai?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-13 01:03:01
         
 
  Ce bine ar fi daca Romania ar avea mai multi cetateni care sa gandesca precum Viteazu Traian si mai putini ca... se stiu ei cine!  
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-13 01:00:13
         
 
  "sfărșitul vostru, bășiștilor, e pe aproape." (ioan peia)

Da, si din pacate asta inseamna si sfarsitul Romaniei.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2014-01-13 00:57:55
         
 
  a, după scena evocată, părea că acel cineva a aruncat bombița de lîngă dv., pt a deveni ținta drăgălașă a jîndarilor!
iar eu mă gîndisem la marele dv. protejat!
scenariu perfect plauzibil, dealtfel...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 00:48:24
         
 
  ciudat!
să fi devenit editoru în cauză așa de vighilent sau o tot întoarce ca la ploiești cînd nu mai ține cioaca!
și cum de i se fleșcăi vighilența în cazul lu vasilică, ăl cu popou de fier forjat?
(te pomeni că și exprimarea asta, mai de trotuar, e neeco?)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 00:46:33
         
 
  Nu, nu. Acel cineva, drag mie, era fiul meu. Care era chiar îngrijorat de ce vedea la televizor și constatând că eu eram chiar acolo. Prezint scuze că, iată, am implicat într-un fel, familia mea aici. Sper să fie pentru prima și ultima dată!

Am validat eu comentariul pe care un alt editor l-a invalidat. Nu că nu ar fi trebuit să-l invalideze ci că se află la limita regulamentului și probabil, domnia sa și-o fi zis: mai bine îl invalidez decât să constat că am validat un comentariu care trebuie invalidat. Nu-i ușor să fii editor cu atâtea personalități, orgolii și inteligențe. De ce nu ne ușurați dumneavoastră munca? Voluntară după cum bine știți!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-13 00:34:17
         
 
  da. văd că-i bine:
viteazul nu ești laș, ești brav!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 00:25:52
         
 
  "Cineva, drag mie." (em. cristescu)

iooooi!
să nu spuneți căăă...
păi, să-mi aduc iar aminte de coeficientul de naivitate pe care-l evocam mai jos?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 00:25:03
         
 
  perfect, da' de ce iar mă cenzurarăți iar?
că i-am spus ăstuia, ce-și zice vietaz, că e laș?
dom'le, chiar e interesant!
atunci nu e laș. e cel maii curajos băssău din cîți să iezistă!
așa e bine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-13 00:22:16
         
 
  "adică instruiți să facă diversiuni, să amestece planurile, să distragă atenția,"

Ce splendoare. Mai jos. Turnesolică, nu alta! Reamintesc, topicul meu are un subiect. Și anume cacealmaua (iar era să scriu "cacialma" sanctus Sigmund help me) ori șmenul ocazionat de venirea unei distinse reprezentante a Guvernului USA.

Domnule Atanasiu care ar fi pripeala sau pripirea de care faceți vorbire? Ori este așa o fantasmă duminicală de-a dumneavoastră?

Am văzut interviul lui Ponta. Nu în totalitate. Dar nu cred că am pierdut mult. L-am văzut de la 21,35. M-am convins că, în topicul de mai sus, nu m-am înșelat.

Domnule Peia, acolo a fost partea frumoasă și spontană a lucrurilor. Partea riscantă a fost atunci când cu diversiunea din Piața Universității. De lângă mine, 2-3 metri, a plecat petarda care a "provocat" forțele de ordine și au urmat represaliile jandarmilor. Individul care a aruncat-o, nu știu când a venit, nu știu când s-a făcut nevăzut! Cineva, drag mie. văzându-mă în imaginile de la TV, m-a sunat și mi-a spus să plec de acolo și că de fapt ce caut eu acolo. I-am răspuns: mă așteptam să fiți voi acolo nu eu. Ca să nu vă povestesc de o scenă, întâmplată la Fântâna de la Arhitectură, în care am observat cum doi indivizi dintr-o mașină ne filmau. Protestam împotriva proiectului ticăloșit, Roșia Montana Gold Corporation! M-am dus la ei. Nu fără emoții. I-am abordat și mi-au spus că și ei sunt împotriva proiecului. Când i-am rugat să semneze petiția s-au dat loviți.

Ce vreau să spun? Opțiunea nu înseamnă daor vorbe. Care sunt absolut necesare. Opțiunea înseamnă și implicare, asumare și fapte. Dar nu vreau să mă îndepărtez și eu de subiectul topicului.

Acum am avut dovada. Au mers și de data aceasta la cacealma. Ca atunci cu "un fleac. I-am ciuruit" Dar, de data aceasta, nu le-a mai mers. Se strânge lațul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-13 00:14:06
         
 
  lașule viteaz,
(ceva-mi spune că un anume egze se ascunde sub pseudonim, care, matrafoxat, seară de seară, își ridica poalele-n cap și pe sub petiția on-line, inițiată de antena 3 - același stil de vidanjorist constipat!)

lașule,
ți-ai început pledoaria extrem de neiscusit! încercînd a convinge - pe cine?! - că tu nu ești membru!
ești, tată, și încă unul matrafoxat cu viagrină băsistă.
îți voi răspunde cu banala, dar atît de adevărata expresie neacademică: las-o jos, că măcăne!
sfărșitul vostru, bășiștilor, e pe aproape. ascultă cu atenție... auzi clopotul de la notra damă de cotroceni, pe care mentorul vostru și-a scris numele?
pregătește-te de parastas!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 23:08:51
         
 
  pe dumneavostra, domnule Cristescu, chiar va inteleg, sunteti membru de partid, iar vocea dvs este vocea partidului. Eu nu sunt membru de partid. Al niciunui partid.

Insa nu iti trebuie multa perspicacitate sa intelegi care sunt jocurile. Romania se afla intre doua blocuri masive, rusia-china la est si occidentul la vest. Rusia a fost si va fi intotdeauna interesata sa domine europa centrala si de est. Acum are si un mare aliat, china. Pana prin 2002, rusia era la pamant, coruptia a mancat-o cu totul. Nici acum nu sta bine deloc, nimeni nu si-ar dori sa traiasca o viata de om simplu(neintegrat in structuri de tip mafiot) acolo, insa putin a reusit sa reunifice mafiile care s-au luptat, intr-una singura, statul-mafie. Singura lor arma: gazul si petrolul. Fara ele, ar fi doar o papusa de carpa. Mama rusie nu priveste cu ochi buni dezvoltarea energiilor alternative, pt simplul motiv ca nu le mai cumpara nimeni gazul si petrolul. Acum, intelegem toata lupta asta impotriva gazului de sist.
Romania este de interes major pt rusia (si china), nu ca ne iubesc ei, pur si simplu e o poarta de intrare spre vecinii mai suculenti, si ei intotdeauna ne-au considerat supusii lor. Un fel de anexa. Acum simt ca a venit momentul sa-si reia controlul, asa cum o fac si in ucraina. Cu dezbinarea cetatenilor, cu ura indusa impotriva occidentului, ma rog, tot tacamul despre care vorbea foarte bine suvorov (agentul GRU, fugit in anii 1999). totul merge ca la carte. Ei finanteaza partide de tipul psd, pnl, pc. Indivizii astia, nu fac nimic de capul lor, mai ales cand ochiul lui putin sta marit pe bucuresti. Vorba aia, i-au facut zile fripta si lui nea nicu, daramite acum?!

Restul, cu basismul si "colonie occidentala", astea-s semnele lumii noi ce se arata, cu mentalitati de prin asia, structuri politice ca-n kazahstan, ucraina etc....

Proiectul pe termen lung este scoaterea romaniei in UE si NATO, pe principiul, "nu suntem colonie externa", "mie nu mi-a intrat niciun euro in buzunar", "capitalisti exploatatori", "nu ne vindem tara" si alte stereotipuri.
Cine are interesul sa exista o UE slabita? suficient sa slabita incat sa asculte de vocea de la est? Azi Romania, maine Polonia, Ungaria (deja pe mana uselistilor lor, si nu le marge bine deloc (economic), pana aproape de granita cu germania/austria.
Cine dezbina atat de mult pe romani? nu aia de au inventat cuvantul "basist"? Poti fi numit patriot cand inciti la dezbinare? Sau doar un golan platit?
Restul e emotie si venin, telenovela, multa apa tulbure din care altii isi contruiesc averile.
Dar, suma prostiei a zeci de mii de oameni este egala cu bogatia catorva zeci.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-01-12 21:08:46
         
 
  Domnule EC, felicitări pentru pripeală! Sînteți și de data asta precipitat ca fata mare la referendum.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-01-12 18:38:05
         
 
  Fumigene de doi lei si cinspe bani!... :)  
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 17:43:14
         
 
  Dintr-un text apocrif care circulă pe net, iată, vă prezint acest extras. O fi de bine, o fi de rău? Ce spun europeicii despe această "posibilitate"?

"Hm, hm, hm. Nu ați citit bine Constituția!

Constituția se citește așa:

"Art. 81 alin. (4) Nici o persoană nu poate îndeplini funcția de Președinte al României decât pentru cel mult două mandate. Acestea pot fi și succesive."

"Art. 83. 1) Mandatul Președintelui României este de 5 ani și se exercită de la data depunerii jurământului"

Prin urmare nu am avut niciun mandat conform Constituției. Adică de cinci ani. Deci nu se poate spune, conform Constituției, că am avut vreun mandat. Prin urmare, am dreptul la două mandate.

În plus, am decis că actuala guvernare este o catastrofă. Prin urmare, potrivit "Art. 83. alin. (3) Mandatul Președintelui României poate fi prelungit, prin lege organică, în caz de război sau de catastrofă." trebuie să beneficiez de o prelungire de cel puțin doi ani, adică timpul cât a durat catastrofa.

Iată dragi compatrioți cum trebuie citită Constituția! Dacă voi nu mă vreți eu vă vreau!"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 17:11:30
         
 
  Domnule CRISTESCU,
mai întîi vreau să spun următorul lucru, ca să fie clar:
VĂ ADMIR PENTRU CĂ AȚI EXPRIMAT, la tribuna aia, cam ceea ce aș fi dorit să spun și eu, dacă aș fi avut această capacitate, deloc facilă, de a o face. personal, recunosc: oricîte idei mi-ar trece prin cap și oricît de bine aș manevra retorica specifică, mi-ar fi imposibil să rostesc o vorbă coerentă, sub imperiul presiunii psihice, provocată de aceste împrejurări speciale. chestiune de structură!

ceea ce sper, îns㠖 căci îndoiala mă macină și sunt extrem de prudent și suspicios în orice situații de viaț㠖 ceea ce sper, zic, e să rămîneți aidoma și să încercați, fără compromisuri, oricît de legitime politic ar părea, să nu capotați, să nu abandonați intransigența acestor principii, oricît de presante ar deveni contraargumenteșe de natură politică. intransigența oricărei idei benefice, legate de viața socială și, în subsidiar, politică, este SINGURUL succes garantat al reușitei. și, mai ales, dar mai ales, să nu fiți vulpe de tip băsist, dle Cristescu. pentru că oamenii, oricît de slab informația r fi ei, SIMT acest lucru, și, din acel moment, s-a terminat cu credibilitatea oricărui politician. sper să nu se întîmple asta, ca să vă pot considera ȘI reprezentantul meu în sferele ăle așa-zis înalte, care ne fac și ne desfa soarta. deseori arbitrar și abuziv, așa cum se ÎNCĂ întîmplă cu acest cancer social, numit băsism!

amendamentul meu, la perdoana dv., este legat de naivitatea funciară care vă domină și, evident, vă deservește.
vă dau un exemplu grăitor: deși ar fi trebuit să vedeți CLAR ce jivină ați încălzit la sîn – vorbesc de personajul abominabil, ecsintescu – și deși ați văzut de ce este în stare un astfel de individ, complet lisit de cel mai elementar scrupul, sărind dintr-o barcă în alta, funcție de circumstanțele-i favorabile, ei bine, l-ați tot creditat, încurajat și mîngîiat pe creștet. iată-l, acum, în toată splendoarea ticăloșiei lui, dîndu-și arama pe față, mușcînd mâna care l-a hrănit, deși, ca un ipocrit de performanță, cînd și cînd, vă mai ia cu pămătuful pe la subsuori!
să mai vorbesc și de restul lătrăilor bășiști care fac spume că v-au văzut la tribuna aia devoalînd mizeria care-i guvernează? nu are niciun sens: faptele lor, de pușlamale plătite, grăiesc de la sine.

ps: asta nu înseamnă că divergențele noastre, pe alte teme, nu rămîn la fel de ascuțite! deși ar trebui să observați că acele idei, pentru care pledez eu, au drept substrat realități sociale dureroase. sper să nu aduceți în posibil viitoarea dv. ascensiune politică ideea elitismului fălos și nesimțit, care a despărțit veșnic lume în dăuă:
EI, deștepții și prvilegiații!...
ceilalți – proștii care-nghit și suferă!
anacestralitatea mea genetică v-ar condamna cu tot atîta vehemență, ba chiar mai energic, cu care o face acum față de jivinele bășiste!

pps: AVEM NEVOIE DE OAMENI DREPȚI, CURAJOȘI, PRINCIPIALI, PUTERNICI!
Altfel, machiavelismul de tip bășist ne va șterge, ca nație, de pe fața pămîntului.
E cam ceasul al doiprezecilea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 16:01:32
         
 
  "Aș ruga acerbii și acribicii comentatori din subsolul acestui text, dacă se poate, să se refere și la text!"
(domnul professor Emanuel Cristescu)

Stimate domnule professor,
Am analizat textul dumneavoastra cu mare atentie si am ajuns, sper sa nu fiti surprins, la aceiasi concluzie: Traian Basescu este cel mai mare hot de pe scena politica romaneascsca. Ca daca nu ar fi Statul Roman l-ar avea acum in frunte pe Adrian Nastase si nu pe lighioana asta cheala, betiva si afemeiata.

p.s.
V-as ruga sa corectati numarul protestatrilor anti-basisti de la 100.000 la 100.001, findca intre timp, convins de argumentele dumneavoastra am semnat si eu petitia. Si asta fara sa fi renuntat la statutul meu de basist convins. Fiindca dupa parerea mea nou achizitionata cel mai mare anti-basist din Romania este Traian Basescu. Ca altfel nu s-ar comporta cum se comporta, tiranul!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-12 11:28:09
         
 
  Ion Cristoiu este unul din marii jurnalisti ai acestei tari. La fel CTP.

Ba da, se poate. Cu un proxy. Sau de la RCS RDS care are IP rutabil. Sau cumparand IP. Si mai este o varianta. In campaniile electorale se folosesc astfel de tertipuri. Stiu din surse foarte, foarte sigure ca petitia Gadea a fost votata ca la Referendum.

Chiar putem pune fata in fata cuvantul lui Andrei cu al lui CTP? Chiar asa?

Abia astept ce o sa comentati despre Ponta cand acesta va fi presedinte!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 09:45:35
         
 
  Ce-am vrut și ce-a ieșit

Cam după-un an de guvernare
În țară nu-i schimbat nimic,
Poporul simte o frustrare
Că Ponta e un Boc mai mic.

(Milos Petru)

PS: Milos Petru est un antibasist convins.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 08:51:12
         
 
  Cât privește imoralitatea lui CTP în raport cu fiul, Andrei Tinu, fostului său șef ori vă faceți că nu înțelegeți ori chiar nu înțelegeți. Andrei a spus-o cu subiect și predicat. Deși CTP îl cunoștea cu mult înainte de 89 chiar, când a murit DT, s-a făcut că nu-l cunoaște. Vă este străin episodul?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 08:19:40
         
 
  Știți bine că de la un ID nu se poate da decât un vot! Procedură valabilă pentru ambele petiții!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 08:16:15
         
 
  Ha, ha, ha. Vectori de opinie! Model de imoralitate politică. Eu l-am slujit pe Voiculescu sau Cristoiu? Care l-a dezavuat pe Băsescu. Apoi, l-a lins. Acum nu este încă dumirit cine va fi următorul lingabil și stă într-o lucrativă expectativă!

Capul, capul domnule coleg. Capul. Zău, credeți-mă! Nu va fi avut, poate, Darwin dreptate în tot ce a susținut dar acolo unde a spus că funcția creează organul a avut. Prin urmare, utilizați-vă capul. Altfel se atrofiază. Lăsați modelele aspiraționale. Mai ales pe cele de tipul celor pe care le-ați citat.

Cât privește RI nu am citit nimic scris de domnia sa. Și știți că nu mint. Dar dacă vă place să credeți că m-ar fi influențat, nu mă deranjează. Faceți-o. Dar măcar dați-mi și mie link-ul să văd ce și cum! Mulțumesc, domnule coleg. Băsismul poate dormi liniștit. Are piloni serioși.

PS. Diferența dintre susținătorii tip B1 și susținătorii de tip A3 este cam de 50 la 1. Adică 2000 la 100.000 în 24 de ore. Conform petițiilor. Dcă nu știți, help, și SMURD-ul europeic apare instantaneu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 08:12:54
         
 
  "Când știi, adică ești la cunoștință cu vața dublă a șefului tău, persoană publică, să nu ai imoralitatea ca, după moartea sa, în cel mai laș mod cu putință, să te faci a nu-i fi cunoscut fiul, căruia cât trăia șeful, îi dădeai jucării, este atât de jegos că ești compromis pe viață."
Incepeti sa manipulati ca Gadea! Si cu un limbaj dubios. Iata ce declara CTP despre Tinu in Adevarul din 13 10 2013 : "Dincolo de relația profesională, se poate spune că erați și prieteni? Relațiile dintre oameni sunt uneori ciudate. Nu ne-am vizitat acasă, nu ne-am cunoscut problemele familiale, nu am știut că are un copil din flori, că are o amantă, pur și simplu aceste discuții între noi doi nu au avut loc, nu era atmosfera de așa natură. În schimb aveam discuții extraordinare cu el despre literatura sovietică, el a făcut Insitutul Maxim Gorki în anii ‘50 și avea o cunoaștere foarte bună a culturii ruse. Până la urmă cu ce părere ați rămas despre ziaristul Dumitru Tinu, dincolo de capacitatea de a face un ziar? S-a vorbit mult despre implicarea lui în tot felul de afaceri, de relații cu oameni mai mult sau mai puțini dubioși. Da. Ce pot să spun aici? El mi-a făcut această favoare, să refuz să fiu implicat în ceva. Vă dau un exemplu, ca să înțelegeți totul: chiar în 2001, înainte de a muri, s-a ținut petrecerea de sfârșit de an la hotelul Marriott. Și eu am spus: „Domnu’ Tinu, eu nu vin la hotelul Marriott”. Nu mergeați pentru că Marriott era hotelul lui Fathi Taher? Da. Pentru că era hotelul Marriott, pentru că acolo era acest Taher, pe care eu nu l-am cunoscut în viața mea, și unde știam că Tinu este în Consiliul de Administrație și de unde ridica niște bani mulți. Știam lucrul acesta. Ce puteam să-i spun? La urma urmei, nu era ilegal, era imoral. Stai puțin, dacă ai niște principii, ești gazetar, ești șef de ziar, nu te duci să fii în consiliul de administrație la un hotel. Eu nu am avut nicio afacere în viața mea. Cât am fost jurnalist și sunt, nu am avut nicio afacere cu execepția locului de muncă. Am refuzat să consiliez orice om politic pe bani pentru că mi s-a părut în contradicție cu calitatea de jurnalist. Tinu a avut acea opțiune, cu care nu aveam cum să fiu de acord, dar ce era să-i spun eu lui? Să-i dau eu povețe? V-am spus, nu discutam."

Citeste mai mult: adev.ro/mum6y0
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 08:12:35
         
 
  tocmai v-am spus ca cei 100 000 sunt "votanti" ca la referendum. Numai ca nu acum nu i-a dus Dragnea cu autocarele ci Proxyurile din subsolul din Kiseleff.

Exista posibilitatea sa habar nu aveti de Roxana Iordache. Numai ca prea seamana articolele intre ele..Daca gresesc, imi cer scuze. Oricum, sintagma "din capul meu" e absolut geniala:)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 08:03:56
         
 
  Credeti ca este vreo diferenta intre sustinatorii de tip B1 ai lui Basescu si adversarii lui de tip Antena 3? Eu cred ca nu! Vorba maestrului Cristoiu, anuntandu-si retragerea de la Evenimentul Zilei " Are vreun rost să scrii pentru inși spălați la creier, ca și telespectatorii Antenei 3, dar cu un alt furtun?"

Am dat citatele respective pentru ca atat Ion Cristoiu cat si CTP sunt vectori de opinie in mass media romaneasca. Mi s-a parut mai corect sa citez din domniile lor decat sa pastisez o insaileala a no nameului Roxana Iordache.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 08:00:04
         
 
  De ce, simpatic și imprudent coleg, încercați să extrapolați asupra mea obiceiul domniei voastre ilustrat câteva comentarii mai jos? P

ăi, domnule coleg, eu am venit cu gânduri din capul meu. Dar îmi face plăcere să aflu că peste 100.000 de oameni, printre care mă număr, gândesc la fel. Inclusiv Roxana Iordache de a cărei gândire acum am aflat, prin intermediul domniei voastre. Prin urmare, șmenul, asemenea eclipsei totale, s-a văzut din toate locurile.

Sigur, cu regret pentru ei și pentru dizabilitatea lor, orbii nu pot vedea o eclipsă oricât ar fi ea de totală. Și, evident, nu li se cere să vadă! Îi înțelegem și au toată compasiunea noastră. Iar în unele cazuri, cecitatea este reversibilă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 07:59:17
         
 
  Domnule profesor, nici in cele mai groaznice scenarii nu-mi inchipuiam ca va veti inspira din glorioasa opera a Roxanei Iordache ( blogosfera o stie ca pe-un cal breaz). Iata ce insaileaza distinsa: "Băsescu a făcut sluj crezând că o drege, adică a zis că vor discuta “problemele”. În sensul că e gata să facă delațiunile. La care ea: important e parteneriatul stetelor noastre. JUCATORUL LA CACEALMA (sic, n.m) s-a umplut de ridicol: sper ca micile neînțelegeri să nu afecteze relația. Iar ea: se împlinesc 10 ani de la aderarea României la NATO. :lol: Serios dacă nu mi-ar plăcea să-i fie anchetatoare, când îi sună ceasul."

No comment..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 07:50:31
         
 
  Mă rog, moralitatea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 07:50:19
         
 
  Ecsintescu are perfecta dreptate, d-le Corbu. El nu e inregimentat politic. Nici Cristoiu, nici CTP.
Cei care au fost odata niste mari anti-basisti.
Dar care vazandu-i pe astia de acuma si-au dat seama ca Basescu e parfum pe langa ei.



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 07:48:54
         
 
  Aș ruga acerbii și acribicii comentatori din subsolul acestui text, dacă se poate, să se refere și la text! Ori să deschidă un topic "Laudatio Flatulescu" și să se manifeste acolo.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 07:48:37
         
 
  Domnule ecsintescu, pentru moment m-am speriat: am crezut că le veți lua pe toate odată. Dar, dacă le luați pe rând, m-am liniștit!

Acuma, nu puteați să aduceți și domnia voastră niște argumente cu gândurile din capul propriu? Sau să găsiți niște referințe credibile.

Păi pe CTP și Cristoiu v-ați găsit dumneavoastră să-i citați? Pe ei îi considerați referințe morale? Când știi, adică ești la cunoștință cu vața dublă a șefului tău, persoană publică, să nu ai imoralitatea ca, după moartea sa, în cel mai laș mod cu putință, să te faci a nu-i fi cunoscut fiul, căruia cât trăia șeful, îi dădeai jucării, este atât de jegos că ești compromis pe viață. Despre Cristoiu, numai de bine. Ce mai, cerul înstelat deasupra sa și legea morală în el. Acuma scuipă unde a lins și de unde a mâncat o pâine mult prea albă. Prototipul perfect al tipului profitor, onctuos și ubibenist.

Necredibil, necredibil, necredibil, distinse coleg. Dar speranța că rătăcirea băsistă vă va trece nu a murit. Și, că veți reuși să decelați adevărul de șmen. Și că vă veți utiliza talentul narativ în scopuri nobile. Nu întru spălarea și îmbălsămarea cadavrelor politice și etice. Știți doar că vă creditez cu prezumția de talentat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 07:46:25
         
 
  Domnule Corbu, dvs. v-ati pierdut credibilitatea in fata mea si a multor altora din momentul in care am aflat ca v-ati lipit la un partid care se afla la putere.
Cum puteti dvs. sa discutati echidistant despre politica romaneasca atatat timp cat aia din USL va dau ca tema de casa ce sa spuneti?
Nici macar ioan peia nu poate discuta politica precum un cetatean onest, neutru, platitor de taxe, pentru ca ii uraste pe cei care crede el ca l-au falimentat.
Singurii care au dreptul sa isi dea cu parerea despre ce se intampla in Romania sunt romanii din diaspora. Cei care nu sunt inregimentati politic, nu sunt platiti de nimeni si nici nu au interesul sa acunda adevarul.
Dvs. de exemplu aveti ciuda pe fostul ministru Funeriu fiindca a introdus camerele video la bacalaureat si v-a vaduvit de sute sau mii de viitori studenti analfabeti carora le dadeati diplome cu care plecau apoi peste hotare si se faceau de ras in fata oricarui albanez, bosniac sau bulgar cu scoala profesionala.
peia il uraste pe Boc fiindca atata intelege el, ca din cauza lui Boc si nu acrizei sau incompetentei sale a falimentat.
Mie imi este antipatic Basescu pentru prostiile debitate despre regele Mihai, dar nu intr-atat incat sa nu vad ca Ponta e chiar mult mai nepotrivit ca viitor presedinte. Pentru ca astia doi nu ma pot atinge cu nimic, mi se rupe de ei. Tocmai de aceea ii pot judeca pe amandoi la rece.
Voi nu.
Pentru ca aveti interese.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 07:36:56
         
 
  Rugamintea de la bulau a lui Nastase Adrian: "Va rog să semnați
Publicat ianuarie 11, 2014 General 17 Comments
Dragi prieteni, am apreciat în mod deosebit conținutul petiției lansată de Mihai Gâdea, Adrian Ursu și Antena3 “Abuzurile din România trec oceanul”.

Vă rog, de aceea, în măsura în care veți fi de acord cu ideile conținute în textul petiției, să o semnați aici."
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 07:36:28
         
 
  Pe rand:

Cristian Tudor Popescu " Cine face o aroganță poporului român, guvernul american, care a trimis-o pe Victoria Nuland să ne spună că îi pasă de ce se întâmplă cu Justiția în România sau premierul guvernului român, V. Ponta, care, de câteva zile, a intrat la scuteală din funcția de prim-ministru, catadicsind a-i comunica zisului popor că e dus unde a-nțărcat mutul iapa?

Cine consideră România o colonie cu guvernator și pe români niște indigeni?"

2. Ion Cristoiu "Mihai Gîdea și Adrian Ursu: ăștia da idioți!
Prin bunăvoința lui Silviu Petcu, am luat cunoștință de ceva care pare a fi o epistolă trimisă de Mihai Gâdea și Adrian Ursu secretarului de stat american Kerry prin care se denunță abuzurile comise de Traian Băsescu împotriva unor oameni cinstiți precum Dan Voiculescu, tîrît prin procese fără a fi vinovat.
Textul e un delir de la un capăt pînă la altul prin raportare la o realitate știută de toți românii. O fi avînd Tb păcatele sale - nu puține-, dar a-i pune în seamă fapte de Dictator crunt mi se pare rezultatul unei depărtări enorme de realitate, provocată de fascinația exercitată asupra celor doi de patronul lor.
Dacă plîngerea era adresată premierului chinez Li sau președintelui rus Putin, ar mai fi avut o noimă. Cei doi sînt idolii trustului Intact și, sînt convins, ar fi aruncat o privire asupra textului. Dar să te plîngi tu, jurnalist, care ai scuipat împotriva SUA pînă ți-a adus vîntul înapoi scuipatul, de TB, omul americanilor, asta chiar că-i culmea!"

------
surse: echipa de guerila online a PSD a votat petitia in draci. Asta pentru ca: > Poți vota de câte ori vrei și votul îți este înregistrat
>> Poți vota de pe mai multe adrese de mail pe care le ai sau create pe loc
>> Poți vota cu aceeași adresă de mail de mai multe ori, de fapt de câte ori vrei
>> Poți vota de pe aceeași adresă de mail cu nume diferite sau de pe diferite adrese de mail cu același nume sau cu nume diferite
>> Poți vota prin servere proxy, de fiecare dată cu alt IP, păcălind sistemul de monitorizare

"In concluzie, speranta nu a murit. Sa credem in aceasta speranta"
Absolut corect. Condamnarea infractorului de drept comun Nastase Adrian, ne-a aratat ca speranta sa avem o justitie normala exista si va exista.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-01-12 07:24:10
         
 
  Cum vă spuneam,

"Susținuți, de câțiva, poate sinceri dar manipulați și de mulți, foarte mulți, comilintoni ori acoperiți, adică instruiți să facă diversiuni, să amestece planurile, să distragă atenția, doar, doar nu-și vor pierde sinecurile, privilegiile și prețul trădării României. Nici în ceasul al 25-lea aceștia nu înțeleg că mortul de la groapă nu se mai întoarce."

Spectacolul, in nuce, al evitării subiectului și al arborescenței abordărilor poate fi constatat în toată splendoarea, mai jos. Subminați, subminați, tot rămâne ceva. Dar cacealmaua rămâne. Șmenul a fost evident. Oricâte efeorturi ar face susținătorii, naivi, cointeresați sau instruiți. Veți vedea ce forme pot lua dezvoltările logice bazate pe premize false. În încercarea disperată de a emascula textul de mai sus. Și adevărul lui. Dureros!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 06:50:28
         
 
  Dar ce emotii aveati, d-le neimplicat politic!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 04:18:15
         
 
  "Vi se par corecte condamnarile lui Nastase, Vantu, Fenechiu, Voiculescu, etc sau oamenii astia cinstiti sunt victimele lui Basescu?"
(parintele Sorin Olariu)

Sfintia Voastra,
Binenteles ca toti pungasii cinstiti din PSD sunt victimele lui Traian Basescu. Fiindca tot ce au furat, au furat pe motive politice. Imbogatirea lor prin furt a fost numai un rezultat secundar a luptei nemiloase pe care au dus-o impotriva hotului de Basescu. Cum Basescu a reusit sa-si aserveasca pana si curtea de justie de la Strasbourg, de aia nici nu au curajul sa-si caute dreptatea acolo, preferand sa faca puscarie. Ca daca ar fi dupa Basescu jumatate din parlamentari ar trebuii sa intre in puscarie. Ceeace ma surprinde pe mine in cazul lui Nastse este ca nici unul dintre fostii lui prieteni de partin nu vor sa utina clar ca nu a furat. Ba, am citit undeva, ca vicepreedintele PSD-ului Dragnea a declarant ca indifferent ce a facut Adrian Nastase nu trebuia condamnat datorita serviciilor pe care le-a adus tarii. Ceeace este de fapt o recunostere ca a furat. Nici Ponta nu a spus clar ca Nastase nu a furt. Nici Iliescu. Ins toti sunt alaturi de ei. Eu, cu toate ca sunt un basist inrait, sunt singurul care sustine sus si tare ca Bombonel nu a furat. Pur si simplu anumite bunuri care nu- apartineau, la instigarea lui Basescu, s-au lipit de el, fara sa-si dea sema ce rau fac carierei lui politice. Si el nu a observat inscenarea datorita faptului ca era prea ocupat cu treburile tarii. La fel cu transformatoarele lui Fenechiu. Basescu cu mana lui de pirat le-a vopsit ca sa para noi far stirea lui Fenechiu. Ca dupa aceia sa-l acuze ca a vandut transformatoare vechi la un pret care se cuvenea numai unora noi.
Cu tote ca transformatoarele vechi erau chiar mai valoroase decat cele noi, fiindca aveau zeci de ani de experienta in campul muncii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-12 04:10:58
         
 
  @adrian mihai: Sau poate ne explici si noua ce intelegi prin asta:

"O vizită programată a sărbători extinderea NATO, de fapt un turneu festiv i-aș zice, s-a încercat a fi confiscat de către zona rejectată de marea majoritate a românilor."

PS: Nu dau numele autorului pentru a nu fi acuzat de basism.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 03:51:48
         
 
  In plus, prietene frustrat, 588 se citeste five hundred and eighty-eight la noi la yankei, asa ca ne cam plictisesti.

Poate ar fi mai bine sa te ocupi de unul care scria in titlu cacialma in loc de cacealma si a recunoscut ca nu e typo.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 03:48:08
         
 
  Amice, raspunde la intrebare, las-o-n fasole de cacofonie ca e o chestiune care te depaseste!


Ce rost are ca 588 de parlamentari CINSTITI sa voteze PE ASCUNS o lege care sa le dea imunitate in fata Justitiei, adica dreptul de a nu mai fi judecati pentru hotie si coruptie? Multumesc.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 03:35:00
         
 
  Ce rost are ca 588 de parlamentari CINSTITI ...
Postat de catre Epi glumist

așa ceva, în speță o cacofonie aritmetico-gramaticală, n-a văzut neam de neamul meu. dar imprevizibilul își face, pe deplin, datoria!

miștoc!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-01-12 02:27:27
         
 
  Repet intrebarea:

Ce rost are ca 588 de parlamentari CINSTITI sa voteze PE ASCUNS o lege care sa le dea imunitate in fata Justitiei, adica dreptul de a nu mai fi judecati pentru hotie si coruptie? Multumesc.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 01:36:11
         
 
  Sa va repet intrebarile, d-le Cristescu?
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 01:14:10
         
 
  "Răzbunarea cea mai crudă este cind dușmanul tău e silit a recunoaște ca esti bun și dânsul rău.“

Bogdan Petriceicu Hasdeu, Răzvan și Vidra

Mda, acu se leaga toate. De-aia Ponta i-a recunoscut superioritatea lui Basescu si coabiteaza cu el.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 01:00:29
         
 
  tot n-am priceput!
e vreo răsucire intertextualistă de sens?
vreo sintagmă compostată în coclender?
sau, pur și simplu, un citat inofensiv din clasici uitați pe noptieră?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 00:56:45
         
 
  Adică ceva de genul:

"Jur pe portocaliu că nu avea adresă nici de e-mail nici poștală"

În regulă. S-a făcut!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:54:36
         
 
  "Răzbunarea cea mai crudă este cind dușmanul tău e silit a recunoaște ca esti bun și dânsul rău.

“Bogdan Petriceicu Hasdeu, Răzvan și Vidra
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:51:25
         
 
  îmi îngăduiți a nu jura pe roșu? ci pe portocaliu?

știți dvs cum, în stilul deja consacrat, "jur că n-am lovit copilul în plex și nici cu pumnul în față..."

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-01-12 00:47:49
         
 
  "n-am remarcat, stimate dle profesor, existența aici, în site, a vreunui user care să semneze "fane spoitoru"."

Ha, ha, ha! Câtă ingenuitate! Mai mai să vă cred! Jurați pe roșu că nu avea adresă directă? Oricum eu am apreciat vigilența editorială. Îmi plac replicile inteligente, cu spirit, cu umor dar nu voi mai tolera apelative injurioase cu adresare directă. Scrieți pamflete, satire, parodii, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:39:59
         
 
  "principiul răzbunării"?
nu știu despre ce e vorba.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 00:39:39
         
 
  Bată-vă norocul să vă bată domnule adrian mihai. Și eu rămăsesem surprins! Cum să nu înțeleagă figura de stil? Cum să nu înțeleagă că nu se folosește numai la poker? Nici nu am realizat că îmi reproșați grafia expresiei! Da aveți dreptate. Am corectat. Mulțumesc mult!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:36:44
         
 
  Dupa ce o sa raspundeti la aceste intrebari normale, de roman neiregimentat politic, care nu face parte din tagma jefuitorilor ca altii, am sa vaa raspund si eu la intrebarea care numar e mai mare: 2000 sau 100.000?

Deci sa o luam punct cu punct:

1. Ce sperati sa obtineti prin acele semnaturi? Debarcarea tiranului de catre Casa Alba? Cum ati dori sa o faca americanii? Politic, printr-un embargo de cativa ani sau zeci de ani asupra Romaniei pana cand poporul, infomatat, va iesi in strada si il va alunga pe dictator?
Sau militar, printr-un atac bine pus la punct al unor trupe de comando asupta Cotroceniului?
Ori printr-un atac aerian sustinut de trupe terestre?

Multumesc.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 00:29:50
         
 
  n-am remarcat, stimate dle profesor, existența aici, în site, a vreunui user care să semneze "fane spoitoru". mai mult decât atât, nici măcar "spoitoru" sau nici măcar "fane" nu există, așa că domnul cerberone, în opinia mea, ar trebui să își atașeze, urgentissim, și numele de ieremia. cel cu oiștea-ntre ostrețe, mă-nțelegeți...

că vreți a scrie CACIALMA în loc de CACEALMA, din punctul meu de vedere e în regulă, e problema dvs! dar mă gândesc că acum, dacă guristul guță ar citi titlul dvs s-ar simți măgulit...

desființăm secția de lingvistică a academiei române, ce ziceți? e o propunere...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-01-12 00:26:39
         
 
  ceea ce e distractiv foarte la bășiști, de pe orice coclauri s-ar afla ei, este credința ridicolă că sunt atît de bine pregătiți pe faza "diversiune" și atît de abili, încît nu poate exista individ care să le poată devoala opturile propagandistice. dar ei, săracii, sunt atît de previzibili în ceea ce fac - la ordin, desigur, atunci cînd nus unt plătiși ac simple slugi - încît și un copil bine antrenat pe zona asta, orecum străină apetenței lui, îi poate detecta.
uneori mi-i imaginez jucîndu-se cu gălețelele și lopețica-n nisip ca să construiască castele inexpugnabile. sunt înduioșători. dar să-i lăsăm și pe ei să supraviețuiască, altfel viața ar deveni extrem de cenușie!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 00:21:18
         
 
  Expresia "fane spoitoru"? Pai asta e un motiv de lauda. Milioane de romani ar vrea sa fie numiti asa.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 00:19:34
         
 
  Am spus în text: "Susținuți, de câțiva, poate sinceri dar manipulați și de mulți, foarte mulți, comilintoni ori acoperiți, adică instruiți să facă diversiuni, să amestece planurile, să distragă atenția, doar, doar nu-și vor pierde sinecurile, privilegiile și prețul trădării României. Nici în ceasul al 25-lea aceștia nu înțeleg că mortul de la groapă nu se mai întoarce."

Domnule Olariu la mulțimea de acuze, nu întrebări cum pretindeți, vă răspund cu o singură întrebare de artimetică*. Elementară. Care număr este mai mare? 2000 sau 100.000?


*aritmetică
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:11:45
         
 
  Domnule Peia, vă mai amintiți, să-i spunem "principiul răzbunării" de care vom fi luat cu țoții cunoștință (care vom fi citit) din celebra Răzvan și Vidra?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:03:11
         
 
  Intrebari intrebatoare:
Ce sperati prin acele semnaturi? Ca Basescu sa fie dat jos de Casa Alba pentru ca USL-ul ala de 70% este condus de niste impotenti care nu sunt in stare sa dea jos o baba din pod sau o pisica din copac? Oare asta nu ar fi imixtiune in treburile interne ale Romaniei?
De ce a fugit Ponta din fata unei femei? Ce se va intampla daca Ponta va da piept cu un barbat, cu liderul ungurilor care cer Ardealul, de exemplu? L-ar da cu totul si ar fugi?
Ce parere aceti despre faptul ca 588 de ticalosi, care isi zic parlamentari, au incercat sa isi voteze imunitate pentru a fura in liniste?
Vi se par corecte condamnarile lui Nastase, Vantu, Fenechiu, Voiculescu, etc sau oamenii astia cinstiti sunt victimele lui Basescu?

Si o ultima intrebare si cea mai grea: dupa cum merg treburile acum, credeti ca Romania va mai exista ca stat in 2030?

Multumesc.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 00:02:22
         
 
  Domnule Buricea mă bucur că ați rezonat cu gândurile mele!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 00:00:24
         
 
  Domnule adrian mihai, editorul v-a invalidat comentariul pentru expresia "fane spoitoru" Și bine a făcut. Cum vă spunem într-o altă intervenție, nu vor mai fi validate comentarii care încalcă regulamentul prin folosirea unor apelative prin care se atacă persoana!

Însă am văzut comentariul domniei voastre. Titlul este o figură de stil. Cacialmaua se practică în multe domenii. Nu numai la poker! Se pare că de acolo a provenit dar are o ilustră carieră. Dați un google și veți găsi expresia utilizată, corect, în foarte multe contexte. Așa că nu vă îngrijorați. Aceluia ori acelora care o vor contesta le voi răspunde argumentat și de necombătut.

PS. În plus, dicționarele rămân întotdeauna în urma limbii. Iar sensul comunicării este ca oamenii să se înțeleagă. Cu sau fără dicționare!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-11 23:57:57
         
 
  Nu mă aștept ca acei aproape 10% care îl susțin pe Traian Băsescu să-mi dea dreptate. Le respect opinia și îi iau ca atare. Sperând în reciprocitate. Îi întreb doar: ați văzut cele două petiții? Vă spun ele ceva? Eu spun că sunt revelatoare. Vreo 2000 contra 100.000! Adică de vreo 50 de ori mai mult. Aceasta, nu vi se pare, domnilor că ar fi vocea românilor? Și că de ea trebuie să se țină cont. Cealaltă trebuie să existe și trebuie respectată. Dar nu ea are dreptul nici moral, nici juridic, nici politic, nici electoral să decidă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-11 23:46:31
         
 
  Răspunsuri amicului și imparțialului domn Radu Ștefănescu

a) 2014 – 2004 = 10! (s-au aniversat ani nu zile!)
b) Pentru că, în discuții anterioare, distinsa doamnă, a luat cunoștință de niște pârâciuni. Delațiuni nedemne în toată regula. Știți doar că lupul își schimbă Anversul nu și ce a învățat! Delațiuni pe care necredibilele mijloace de informare (corect dezinformare) le-au interpretat pro domo, adică la cacialma. Puteați cita și B1. Eu de exemplu, înțeleg prin „este ingrijorator cind sint atacuri la independenta justitiei,” imixtiunea în justiție a acelora care i-au înscenat dosarul lui Năstase. Năstase își merită soarta. Vă mai amintiți aroganța? Vă mai amintiți abuzurile? Vă mai amintiți „Dumnezeu este pesedist” și vom guverna până în 2030? Și câte altele. Prin urmare își merită soarta dar nu pe dosare contrafăcute. Ci pe dosare corecte și CU PROBE DIRECTE. Nu cu probe de tipul dolarilor anticipați! Clar? Ori trebuie să mai revin. Și, Năstase își mai merită soarta pentru că din cauza lui ne-am procopsit cu noul și mult mai nedemocratul Ceauș…Băsescu!
c) Nu știu. Dar care este problema? I-a repartizat pe cineva conform rangului și protocolului.
d) Doamna reprezintă zona politică nu militară.
e) Antonescu vrea să evite anarhia. Adică, trebuie ca oamenii să respecte instituțiile. Asta nu înseamnă că nu știe cine ține cizma pe grumajul justiției, cine a subordonat-o și cum (Dosarocrația) etc. A spus-o de nenumărate ori.

Mai aveți și alte nedumeriri imparțiale?

PS. Despre cele două petiții aveți ceva de spus? Ori vreo nelămurire ceva? Eu am semnat una. Adică pe aceea care reprezintă vocea majorității!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-11 23:44:24
         
 
  Ștefănescule, un ins, înregimentat al lui Băsescu, este normal să pupe in fund si un licurici, dacă i se cere!
La mai multe pupături, Ștefănescule!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-01-11 23:23:24
         
 
  dacă veți face o scurtă incursiune pe net, veți constata că tot setul de probleme spinoase, pus de atît de independentul și neimplicatul politic, rădulescu, sunt în gura și pixul tuturor bășiștilor, dezamăgiți crunt de faptul că niulanda nu a scos nuielușa din dotare și nu i-a bătut la popoaneață pe, vai, comentatorii infailibilelor decizii judridice ale și mai infailibililor zegrean, hăimăneală, moraru and so on.
bine, măi bășistule neimplicat, ia-ți solda și fugi la bufetu din colț!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-11 23:23:12
         
 
  domnule Cristescu, ce spuneti aici este perfect, exceptional si extraordinar de adevarat ("Este un an foarte important pentru Romania, ma aflu aici pentru a va felicita la 10 ani de la aderarea la NATO." a spus doamna), doar ca:

- Romania a fost invitata sa intre-n NATO in 2002, iar de intrat efectiv a intrat in 2004, martie. de ce o fi venit doamna asta mai devreme, mai precis acum, poate ne explicati si noua, celor mai putin dotati din punct de vedere. ma rog, din mai multe puncte de vedere.

- la fel, de ce o fi ales doamna Nuland sa divagheze in discursul festiv cu aprecierile de mai jos:

"E ingrijorator cind sint atacuri la independenta justitiei, e ingrijorator cind politicieni din orice partid decid sa puna in discutie indepedenta justitiei. E ceva ce noi urmarim in toate tarile, iar cetatenii Romaniei au luptat enorm pentru o justitie indepedenta. Ati facut progrese majore, cel putin in ultimii cinci ani. Le cer tuturor politicienilor sa lupte pentru a tine justitia departe de influenta politica."

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/victoria-nuland-justitie_1355801.html#ixzz2q7nEblWg

- cu ce scop subversiv dezinformeaza cetatenii naivi agentia hotnews, cand relateaza urmatoarele:

"Victoria Nuland, aflata intr-o vizita de doua zile la Bucuresti, s-a mai intalnit sambata dimineata cu ministrul Afacerilor Externe, Titus Corlatean, ocazie cu care a declarat ca a discutat despre "interesul profund al SUA in dezvoltarea continua a statului de drept, Justitiei, deschiderii economice, transparentei in Romania". Nuland s-a intalnit vineri seara cu presedintele Traian Basescu, in timp ce premierul Victor Ponta lipseste din tara, fara sa-si fi anuntat oficial agenda".

si

"Nuland a declarat, raspunzand unei intrebari pe marginea comparatiei facute de premierul Victor Ponta cu privire la condamnarea lui Adrian Nastase si cea a Iuliei Timoshenko, ca nu va comenta cazuri individuale, dar ca "este ingrijorator cind sint atacuri la independenta justitiei, cind politicieni din orice partid decid sa provoace indepedenta justitiei". "

- la fel, unde o fi fost primul nostru ministru, in tot acest timp. sau poate a considerat ca evenimentul e lipsit de importanta.

- la fel, de ce nu s-a intalnit doamna Nuland cu ministrul apararii nationale?

- in fine, ce-o fi vrut sa spuna d-l Crin Antonescu mai jos:

"Nu e rostul, nu e căderea politicienilor să comenteze sentințe definitive."

va multumesc anticipat pentru atentie; pana maine, va las in compania distinsului nostru poet si analist politic, d-l profesor Buricea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-01-11 23:14:13
         
 
  Felicitări Domnule Profesor pentru finețea analizei dumneavoastră!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-01-11 22:45:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE