FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Informație
Text postat de Emanuel Cristescu
V-am rugat de mai multe ori să nu mai postați link-uri pe prima linie în căsuța comentariilor. Am spus că aceluia care va perturba site-ul astfel îi voi reduce nivelul.

Și cu toate acestea iată, cineva perturbă site-ul. Acum nu știu cine este. Însă îl voi afla.

Și îi voi reduce nivelul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "sunt frați de credință și misie." (i. p.)

Pastiluuutz!



 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2013-12-23 18:07:15
         
 
  "Fiindca pana nu aflam originea raului, care de obicei este Traian Basescu..." (dumitru cioaca)

Faza zilei! :)

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2013-12-23 18:05:58
         
 
  Eu socot că orice român, din țară ori diaspora, indiferent de convingerile lui politice ori religioase, trebuie respectat.(Emanuel Cristescu)

Vax albina! Atunci de ce ati redus nivelul nickului Epiglumist doar pentru ca v-a reamintit un adevar: acela ca a cum doi ani ati chemat toata suflarea la oaste, adica sa vina in strada pentru a da jos guvernul Boc si pe Basescu.
Chestia asta o stie toata Europeea.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2013-12-23 18:04:30
         
 
  penibilii ăștia nu sunt pasibili de nimic. nici măcar de înaltul dipreț competent al lui răDulea.
de ce? păi, pt că 1) ei esteră simpatici sufletului de mamă iubitoare al insului și 2) pt că sunt frați de credință și misie.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-23 00:48:38
         
 
  nen-tu cioacă, o cobză spartă și dezacordată ar suna, te asigur, mult mai plăcut la ureche decât sunetele astea guturale și icnetele poticnite pe care le scoți - culmea! - în scris...

dacă tăceai, era infinit mai bine! dar ți-ai găsit?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-12-22 23:56:40
         
 
  ciocălău,
nu înțeleg ce vrei să aperi?
contești că nu au stat lucrurile așa? sau ce?
dar voi uitați repede chestiile care vă incomodează
(generlul Ion Peia)

Stimate tovarase general,
Din moment ce dumneavoastra nu contestati afirmatia lui Adrian Mihai ca aveti coarne, cum as putea face eu as ceva?! Singurul lucru asupra caruia m-am inselat a fost numai originea lor. Pentru asta v-am cerut si va cer inca odata scuze.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-22 23:29:45
         
 
  Domnule professor,
Mie nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca generalul are armele pe care le are daca distinsul meu fin Adraian Mihai nu le scotea in evidenta in poemul cu pricina. Poate nu ati citit comentariul meu in care is spuneam generalului ca in momentul in care imi adduce alt certificate de provenienta a coarnelor domniei sale, pe care domnul Adrian Mihai presupune ca exista fiindca altfel generalul nu ne-ar putea lua in ele, eu imi voi cere scuzele de rigoare. O fac cuma, cu toate ca generalul nici nu s-a oboist sa produca dovada. Stimate tovarase general, eu nu am nimic impotriva ca dumneavoastra sa folositi coarnele pe care colegul Adrian Mihai sutine ca le folositi findca, din moment ce ele sunt de natura genetica, dumneavoatra nu aveti nici o vina. Va cer scuze pentru banuiala mea care s-a dovedit total neadevarata. Cu toate ca de coarnele propuse de mine se mai putea scapa, pe cand de cele aparute pe baza de gene nu se poate scapa niciodta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-22 23:24:36
         
 
  culmea!!! pagina principală e compromisă din nou. prietene, indiferent cine ești, azi n-a fost ziua ta norocoasă. următoarele 2-3 luni, te asigur, nici atât.

cine mai vrea să posteze ceva, să se logheze intrând întâi pe un text oarecare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-12-22 23:07:29
         
 
  ciocălău,
nu înțeleg ce vrei să aperi?
contești că nu au stat lucrurile așa? sau ce?
dar voi uitați repede chestiile care vă incomodează.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-22 21:46:03
         
 
  Domnule Cioacă, referirea expresă și directă la soția cuiva, nu este onorabilă. Indiferent motivația. Ne batem noi aici, ne certăm, unii se urăsc (urât sentiment) dar sub nicio formă nu se lovește sub centură și atât de jos! De aceea v-am invalidat textul. Invalidare pe care trebuie să o înțelegeți și ca un avertisment.

Eu socot că orice român, din țară ori diaspora, indiferent de convingerile lui politice ori religioase, trebuie respectat. Iar disputele, în acest spațiu, trebuie să fie civilizate. Și literaturizate. Jignirile și ofensele sunt dezonorante. De exemplu, cu toate limitele și posibilele contestări, textul "Nomadul cu contul în arginți" mi se pare o bună modalitate de dispută. Un pas mic pentru Adrian Mihai un pas uriaș pentru Europeea! Pentru că, iată, a demonstrat că se poate.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-12-22 21:24:44
         
 
  " sclluptore de hîrci,

1. în primul rînd minți!"
(tovarasul general Peia adresandu-se colegului si prietenului meu de suferinta disporezul Valeriu Cercel)

Daca nici aceste nu sunt coarne ca de cerb atunci ce sunt? Cu toate ca stiu de la cine le are generalul, nu-mi permit sa va pun, fiindca nu vreau sa intru iar in vizorul comandoului de teroristi care mi-au asasinat cu sange rece fecioara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-22 20:07:34
         
 
  Stimate domnule professor,
In primul rand tin sa va spun ca sunt de accord cu tot ce ati pus in "Informatie" exceptand binenteles reducerea de nivel care mi se pare o operatie mult prea sangeroasa pentru un site civilizt cum este Europeea.
In al doilea rand tin sa va anunt ca opera mea "Daca ma asculta, nu era atata varsare de sange pe europeea..." a fost asasinata miseleste de un comandou de teroristi aflat in slujba inamicilor site-ului. Va rog sa remarcati ca am spus tin sa va anunt, nu tin sa ma plang, ca de plans eu plang numi in inima mea, nu cu martori cum fac alti generali. In opera asasinata nu faceam altceva decat sa comentez afirmtia distinsului meu coleg si fin Adrin Mihai, afirmtie extreme de adevarta, cum ca pe site-ul Europeea toti disporezii sunt luati in coarne de generlul Peia. Pai nu este normal, va intreb eu in calitate de disporez vatamat de nenumarate ori de aceste arme nimicitoare care sunt in posesia generalului, ca sa-mi pun problema originii lor?
Fiindca pana nu aflam originea raului, care de obicei este Traian Basescu, noi nu vom putea scapa tara de tradator. Pentru a cinsti cum se cuvine memoria marei disparute, v-as ruga sa instituiti o comisie de ancheta care sa stabileasca in primul rand cum este posibil ca generalul Peia sa intre inarmat pe site si in al doilea rand pe ce motive mi-a fost asainata opera, care nu numai ca nu a folosit nici un cuvant ne-ecoliterar, dar mai era si rusinoasa ca o fata mare. Pai daca si fecioarele au ajuns sa fie asasinate pe acest site, eu nu-I vad prea luminous viitorul. Fiindc un viol se mai poate repara dar un asasinat niciodata! Astept cu nerabdare parerea dumneavoastra cu privire la aceasta crima odioasa.
Cu tor respectful
Al dumnevostra
Genunenu-Jiidacu*

Jidacu = dc nascut pe Jii
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-22 19:38:17
         
 
  sclluptore de hîrci,

1. în primul rînd minți! mi-aduc aminte foarte clar, cu mai multă vreme în urmă, pe vremea cînd te făloșeai - deh, tot așa fac și ai tăi frați de pigment, de pe aici! - cu excursiile tale prin insulele vergine și barul tău de jemeker, și cînd, tot așa, ai fost atențioant că să nu le mai postezi. dar nu mă surprinde să te faci cum că ai uitat. oricum, nu mă aștept la mai mult de la un bășist veritabil, de expoert.

2. dacă iar mi-aduc bine aminte, ai cerut personal suspendarea mea de pe sait. sau la tine e cu okeiii?
apoi, dacă cineva aplică un principiu cu strictețe - așa cum s-a procedat cu mine - parcă aș pretinde, în mod legitim, ca ăl principiu să fie aplicat oricui, indiferent cine ar fi acela. sau voi aveți super/imunitatea, ca bășilă, și pretindeți că nu, ci alții o au?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-22 19:29:18
         
 
  Domnule profesor,
Sper ca intelegeti amaraciunea si necazul colegului nostru de mai jos, care doresta ca unii dintre noi sa nu mai posteze pe acest site.
Numai ganduri bune!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-12-22 19:01:31
         
 
  Domnule profesor,
Eu nu am stiut ca ati facut acest anunt, referitor la postarea de linkuri sau poze pe site.
Acum am aflat si ma conformez cerintei dumneavoastra.
Craciun fericit si An Nou cu multe bucurii!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-12-22 18:54:19
         
 
  a, și-al doilea e marili scllluptor dă hîrci, care taman acuș postă o altă poză cu ăi doi pe care sunt plătiți regește, de către bășism, să-i scurtcircuiteze ori de cîte ori li se dă ordin de la comenduire.

să vedem dacă sunteți tot atît de consecvent, dle cristescu, fix la fel aidoma și-ntocmai ca și cu mine.
aștept cu nerăbdare să vă expuneți consecvența...
sau veți proceda tot așe ca și cu nomadul din mișigăn, căruia i-ați astupat o gaură și a ieșit pe alta, ca popîndăii, iar hotărîrea dv. s-a blegit instantaneu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-22 18:25:32
         
 
  păi, unu din ăia e chiar răDulea, alias fane rădulescu, la sonetul lui isteric. dar e scuzabil că, după titlu, era în puseu omu'.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-22 17:59:21
         
 
  Acum vă puteți, deocamdată, prin pgina textului pe care doriți să-l comentați.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-12-22 17:48:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE