FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Oare astora le pasa de Romania?
Text postat de Viteazu Traian
Bucuria pariorilor. Guvernul vrea să elimine impozitul pe câștiguri la jocuri de noroc


"Veniturile obținute de către persoane fizice din jocuri de noroc tip slot-machine, videoloterie, pariuri în cotă fixă, jocuri de noroc on-line, jocuri caracteristice cazinourilor și cluburilor de poker nu vor mai fi impozitate de Guvern, cu argumentul că autoritățile nu pot afla câștigul acestora.

Modificarea va fi operată de Guvern prin ordonanță de urgență, conform proiectului obținut de Mediafax. .
În prezent, veniturile obținute de persoanele fizice din jocuri de noroc sunt considerate venituri impozabile și cuprind câștigurile realizate ca urmare a participării la jocuri de noroc, inclusiv cele de tip jack-pot, iar Codul Fiscal nu cuprinde reglementări care să excludă din sfera impozabilă veniturile realizate de persoanele fizice ca urmare a participării la anumite tipuri de jocuri de noroc."

sursa:

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/bucuria-pariorilor-guvernul-vrea-sa-elimine-impozitul-pe-castiguri-la-jocuri-de-noroc-189709.html

---------------------------------

Cand s-or inmulti pe langa scoli si licee, sa nu va intrebati unde se duc banii familiei.
Asa ne vrea acest guvern, o natiune de barbugii.
Cine dracu' i-a adus pe astia la putere?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  peico, ia de aici:

"Consiliul Superior al Magistraturii a transmis un comunicat de presa in care arata ca modificarea Codului Penal astfel incat parlamentarii, presedintele si profesiile liberale sa fie scoase din randul functionarilor publici duce la o exonerare a acestora de raspundere penala. Se precizeaza ca plenul CSM a hotarat, cu majoritate de voturi, transmiterea catre Parlament a unui punct de vedere institutional in care se argumenteaza lipsa de fundamentare si oportunitate a propunerilor legislative recent promovate de Comisia juridica a Camerei Deputatilor."

astia-s usleistii tai....
Iti zic, nu o sa sfarseasca bine si stii de ce? romanii adevarati nu-s ca tine peico, asa cum cafeaua adevarata nu se fierbe la fel ca si nechezolul.
Tu habar n-ai ce-i in romania, pentru ca tu traiesti in republica antena 3.
Deci ce au facut astia azi, cu modificarea codului penal sfideaza orice roman cu mai mult de 2-3 neuroni in capatzana. Asa ca, mai lasa-ma cu flota si creditul de la cec, ca duci lipsa de imaginatie, inteligenta, patriotism, si multe altele.
Singurul care mai poate face ceva e BASESCU, prin respingerea acesti modificari. In consecinta,
singurul care ma mai reprezinta pe mine ca Roman (si nu antenist) e BASESCU. Asta este, se pare ca nu se poate mai mult, acum, cu oamenii din ziua de azi. Faptic, s-a vazut la acciza pe carburanti, cu pontacu a dat-o inapoi. Tre sa dai in ei ca in fasole daca vrei sa se miste ceva (in tara noastra, peico, nu in tara ta, antena 3).
Imi pare nespus de rau ca nu l-am votat si ca nu am avut incredere in el in trecut. Acum se separa apele!

Tu peico, sorry, esti o cantitate neglijabila. Eu, fara falsa modestie (sau poate infumurat, chiar asa), am puterea sa ma implic atunci cand doresc. zilele de ieri si azi au fost decisive. Ca mine sunt mult mult mai multi ca cei de genul tau. Romania nu va fi cotropita de falsii romani, si nici nu va ajunge din nou in slujba lui putin. Sorry dude!
Vei vedea, o vor sfarsi urat poti penalii astia, in frunte cu ponta, crin si restul. Si ceasca a crezut ca se poate cu romanii pana la transformarea romaniei in corea de nord.
------------------------------------
Ala de mai sus e comunicatul CSM (consiliul suprem al magistraturii).
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-10 20:25:41
         
 
  peio, aparandu-i pe astia nu dovedesti decat ca esti mai penal decat ei.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-10 20:18:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  vaaai! vai, vai... ce naivi sunteam noi, ce socoteli de infantili aveam în cap!!
deci, ai fi vrut ca bășilă să scoață acușa banii de la teșkereață, să-i arunce pe tăblie, cu emfaza lu finu bercea mondialu, care lipea mii de euroi de fruntea maneliștilor și să zică: "ia, bă, colea, de la mandea și dă România-ncoace!"
adecă vrei să mă crezi pe mine fraier sau să te cred eu idiot?
știi bine cum se spală bănișorii, cîrnățilă.
au nu? așa se spală și cu moda asta nouă, a panourilor solare! se cumpără hectare, hectare... se iau parale, chipurile de la uniunea ioropeană, și, apoi, se fabrică nește facturele de livrare energie, de mai mare dragul. nu mai pomeensc de certificatele alea verzi, strînse cu anasîna din poznarele noastre. altă hoție.
tz, tz, tz, tz... ce băieți neștiutori sunteam noi sau ne făceam că suntem!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-10 20:08:23
         
 
  peio, esti prea greu de cap sa iti mai explic ca daca basescu ar fi vandut intr-adevar flota, nu s-ar mai fi chinuit majoritarii astia sa il prinda cu un imprumut de 1 milion de euro luat de la CEC.

Sau ca sa fiu si mai pe intelesul tau: cine a vandut o flota ca cea a Romaniei, nu ar mai fi avut nevoie sa imprumute bani de la CEC. Cumpara tot Baraganul cu cash.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-10 19:36:49
         
 
  jijel traian, viteaz cu ascuns după muian,
pînă la pierderea de parale, pe bază de păcănele, care, oricum, la fel pierdutu-s-au și pe vremea lu e. miliboc, eu mă tot gîndesc la banii ăia, nu mulți, infinit de mulți = contrvaloarea unei flote comerciale, care se volatuliză supt peana măiastră a mafiotului bășilă.
cam la mormîntul tezaurului ăsta aș aș fi vrut să te văd plîngînd, mai întîi și-ntîi.
da', de... te-nțeleg: ești obiectiv!
ai oarece lucruri în obiectiv, adică!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-10 19:23:28
         
 
  peio, n-ai raspuns la intrebarea Viteazului: ti se pare corect ca astia pe care tocmai i-ai votat tu sa elimine impozitele si taxele pe jocurile de noroc?

Sau ca sa nu spui ca facem jocurile vreunui partid sau altul din Romania:

Ti se pare corect ca in Burkina-Faso guvernul condus de Luc-Adolphe Tiao sa elimine taxele si impozitele pe jocurile de noroc?



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-10 04:52:47
         
 
  auzi ce se-ntreabă caraghiosu ăsta de viteaz anonim: "ăstora le pasă de Româmia"? da' ălora, ai lu băss, le-a păsat, mă? ai tăcut mîlc cît și-au făcut mendrele alde bocii, udrele, bercenii, videnii și alte vedenii și prinseși acu iuțeală la limbă, te luă grija de păcănele, că de gondolele lu udrea și terenurile de fotbal în pantă te duru-n c...r! în c...ul ăla pe care-l freci de scaun, pretinzînd că muncești!!
așa e.
muncești, balivernă: potcovești păduchi cu șapte ocale și-i arunci în slava cerului!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-10 01:11:59
         
 
  cum îți căștigi tu banu cinstit, măi clovnule? melițînd? stînd în c...r și făcînd l...ba? lustruiești scaunele cu poponeața ta jucăușă?
du-te, bă, și fă cu mâna la tren, că s-au furat cam multe prin țara asta!

Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-10 00:44:04

Cam asta+i nivelul intelectual al lui peia! Ne pierdem vremea! Ca sa nu mai spun ca pe el il intereseaya intotdeauna de unde are bani Olariu, cum a facut banii Cercel, de ce Pusca are bani sau, uite mai sus, cum isi castiga Viteazu, banii.. Oare de ce il intereseaza? Nu cumva vreun sef ii cere la raport? Zic si eu...

că s-au furat cam multe prin țara asta!

Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-10 00:44:04

Aici cam ai dreptate, păeia. Ia spune 'acuș, acilișa' de unde ai luat tu bani pentru tractoarele alea cu care te lauzi ca dai zapada din curtile satenilor de la Malu?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-12-10 00:59:49
         
 
  cum îți căștigi tu banu cinstit, măi clovnule? melițînd? stînd în c...r și făcînd l...ba? lustruiești scaunele cu poponeața ta jucăușă?
du-te, bă, și fă cu mâna la tren, că s-au furat cam multe prin țara asta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-10 00:44:04
         
 
  Rezumand, peia le face gura doar celor cu cojones.

Pe el il fura numai Olariu din Michigan si cu Cercel din Ontario. Da-l fura de-l rup...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 23:17:47
         
 
  (co)peico, tu nu intelegi multe lucruri. Ai ramas ca motorasul ala fixat pe "basescu". Esti comic, zau asa. lasa sa faca comisie, apoi comisie la comisie, si daca a facut ceva nasol, sa plateasca. Care-i problema? pana nu hotareste comisia ce si cum, ciocu mic copeico, pana acum, toti ai implicati au spus ca nu e nimic neinregula, deci asteapta sa vezi ce zice comisia lu' peste.

Treaba cu pacanelele iti depaseste total orizontul si asa ingust ca e vorba de banutzi muulti, multi, pe care mult iubita ta patrie nu-i mai vede, da o sa-i vada monte-carlo, milano, si o sa faca vanzare vutoanelor si guciurilor. Ei da, e si pacat ca fraieri ca tine sa-i cheltuiasca. Insa nu fi trist, tu o sa-i pui la loc, carand cu carca saci cu nutret, coceni, haleu la gainushe si altea alea. Eu, nu platesc gainariile altora:) eu, nu sunt o "pruna" si nici "poolime" (asa cum te numea mazare de la constanta, alt aparator al neamului, si tu aplaudai cand iti scuipa coji de seminte in cap).
Eu imi fac banu cinstit fara sa ajung ca si tine un zarghit, fara sa fac spume impotriva "ioropei", "tradatorilor", "curvelor" samd. Mi-ar fi si jena sa ajung in asa hal. Iti mai trebuie si cojones pe lumea asta peico, nu numai gura. Ca la trompeta, esti bun, sunt convins, dar din pacate pt tine, ai ramas doar cu trompeta.

 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-09 22:48:13
         
 
  Stimate domnule Cioaca,

eu nu am atentat niciodata la intimitatea pacanelelor dacice, insa am gasit un elocvent comentariu pe un site si-l reproduc mai jos:

"Alex Amarfei
Voi cu salariile de 1000 de roni platiti impozite, boilor. Baietii care spala la ruleta un milion de euro pe noapte trebuie sa fie scutiti, ca ei muncesc serios, nu ca voi. De vina oricum va fi Basescu.
Btw. "Infamul" guvern Boc a emis o ordonanta privind impozitarea pariurilor cu retinere la parior care prevenea spalarile de bani prin case de pariuri. Tocmai a devenit litera moarta.
Ce spuneati, astia care ati votat USL, de demnitatea romanilor? Serviti o portie. Demnitate maro, mirosul la purtator. "

Acum ati inteles cum se spala banutzii prin romania? pai ce credeti, ca se face numai in bulgaria, albania, mauritius, cayman, ucraina, rusia, etc?? tata, aici e vorba de sume masive de bani, mojicii (prunele, cum se mai numesc ele), platesc taxe de se indoaie, nu iau nimic in schimb, poate dreptul de a se trezi dis de dimineata iar ei isi vad de banii si viata de lux. ei cu sampanie dom perignon, voi cu coana ioropa care va tot fura istoria.
spalarea de bani prin cazinouri si case de pariuri e cea mai eficienta metoda de a scapa de sume altfel greu de justificat.
pai? ce facem noi aici?:))))
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-09 20:53:24
         
 
  Stimate domnule Viteazu Traian,
Dumneavoastra care va trageti, dupa pronume, direct din Traian Ibericul si sunteti in cardasie(tot de pronume) cu Traian Basescu nu cred ca aveti dreptul sa va amestecati in treburile interne ale cazinourilor dacice.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-09 20:16:27
         
 
  Ce spuneau unii acum un an:

http://www.curentul.net/2012/12/10/romania-post-alegeri/

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 19:38:48
         
 
  Jos Basescu!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 19:13:46
         
 
  cam cine la adus pe chioru vostru, mă, ăia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 18:41:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE