FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un articol interesant
Text postat de adrian mihai
SURSA:

http://www.ziuaveche.ro/exclusiv-zv/dezbateri/europa-si-pericolul-dac-182273.html

Europa si pericolul dac
Scris de : Marin Neacșu 2013-07-28 17

Puțin îmi pasă că voi fi catalogat dus cu pluta. Puțin îmi pasă că unii vor spune că fabulez. Puțin îmi pasă că se vor găsi mai știu câți “progresiști” care sa susțină că ideile mele sunt “ceaușiste”. Puțin îmi pasă că vor spune mulți că îmbrățișez teorii ale conspirației “aberante”. Puțin îmi pasă că voi deranja anumite cercuri ale puterii printre care și ale serviciilor care ar trebui să se ocupe de exact ceea ce voi spune eu aici și nu de lenjeria intimă a elevilor de liceu.
Mie îmi pasă de ceea ce se întâmplă țara mea așa cum am învățat despre ea de-a lungul timpului, cu bune cu rele, cu fapte de care sunt mândru și fapte care aș fi vrut să nu se întâmple, cu istoria ei, mai eroică și mai rușinoasă, cu eroii, domnitorii, scriitorii, savanții artiștii ei, unii mai talentați, mai învățați, alții mai puțin, unii mai virtuoși alții mai păcătoși. Toți acești oameni, toate aceste evenimente formează la un loc moștenirea poporului căruia îi spunemromân, chiar dacă mulți nu sunt de acord, din varii motive, toate aceste evenimente care s-au petrecut în această zonă geografică căreia îi spunemRomânia și pe lângă actualele granițe, toate pietrele praful, aerul, solul și subsolul cu dovezile arheologice, cu aurul, petrolul, gazele, cetățile acoperite de pământ, scrierile, muzica, operele compuse pe acest pământ, au format și formează ceea ce astăzi încă numim România.
Toate acestea însă vin din vechime, o vechime pe care unii nu vor să o recunoască, unii nu vor să o accepte, unii nu vor să o scoată la suprafață, unii nu vor să o lasă să se exprime, alții vor să o îngroape sau să o distrugă pentru că reprezintă un pericol. Un pericol la adresa unei Europe care sub masca civilizației și “progresului”, a unei “democrații” impuse de o “elit㔠financiară străină de chiar interesele țărilor care o compun, un pericol la adresa unor interese meschine de dominație subjugare și acaparare, desființare a identităților naționale, nu face altceva decât să dezbine ca să poată stăpâni.
Suntem învățați, îndreptați, convinși, dirijați, împinși, aruncați, îngrădiți, forțați către o Europ㠓comună, a tuturor” unii îi spun “Statele Unite ale Europei” adică un fel de federație formată din state care își pierd identitatea, își pierd tradițiile, își pierd obiceiurile, își pierd conștiința de neam, își pierd istoria, își pierd resursele pe care le pun la dispoziția unor conducători ascunși sub masca democrației, care practic urmăresc nu progresul ci distrugerea identității Europei. Nu pare nimănui ciudat că la nivel de stat suntem sfătuiți să ne “regionalizăm” să ne “autonomizăm” să ne fărâmițăm ca să putem “supraviețui”, ca unică șansă de dezvoltare și conducere, pentru “descentralizarea” conducerii “greoaie actuale” dar la nivelEuropean suntem strânși ca oile în țarc, îndemnați să facem toți cum comand㠓baciul” de la Bruxelles sau mai știu eu de unde, ni se impun legi de uniformizare care se aplică însă diferit deși sunt aceleași, căci acolo unde e nevoie, ele pot fi “interpretate” în culoarea locală doar ca să mulțumească interesele celor care le impun? Nu vede nimeni că se umblă cu două măsuri, una de fărâmițare la nivel statal, alta de “anclusare “la nivel European? Care din politici e bună, cea segregaționistă, sau cea unionistă? De ce nu se aplică una din ele? Inamicul numărul unu al celor ce fac această politică ciudată, a celor care o aplică și a celor ce o susțin este istoria. Acea istorie despre care vorbeam mai sus, acea istorie care ne arată cine suntem, de unde venim, care ne sunt rădăcinile, care ne sunt valorile, care ne sunt drepturile și bogățiile, drumul și direcția. Ei, “Europenizații” vor să construiască o altă istorie care să înceapă cu ei. Tot ce a fost până acuma trebuie uitat, istoria, lumea, civilizația, umanitatea, universal începe cu ei, ei fac legile, ce a fost până acuma nu a existat, trebuie șters din memoria omenirii.
Președintele țării ne spune că trebuie să ne cedăm suveranitatea, că trebuie să ne gândim la interesele Europei. Premierul României, ne spune că istoria României a început la 1918, ștergând din câteva cuvinte istoria neamului românesc, indiferent când și-a căpătat acest nume. Dar oare, istoria Românilor a celor care ne numim așa indiferent în ce țară trăim, a început doar în 1918? Unii spuneau până acum 24 de ani că istoria României ar fi început la 23 August 1944, dar și ei acceptau totuși c㔠trăim aici de 2000 de ani”, nici ei nu au vrut să ne rupă de rădăcinile istorice, doar au cosmetizat ultima parte a istoriei, ca să le dea lor bine la imagine. Astăzi însă, trăim vremuri mult mai vitrege. Astăzi toat㠓lumea bun㔠vrea să uităm cine am fost, cine suntem și ce reprezentăm ca popor astăzi suntem împinși spre o globalizare nu numai economică și financiară ci și istorică, spirituală, de identitate.
Astăzi în România a devenit periculos să rostești cuvântul Dac, Dacia, (doar ca mașină mai este admis pe ici pe colo, dar va dispărea și asta, vom vorbi de Renault, Sandero, Duster, Logan, toate nume românești pur sânge, toate” legate” de istoriaDaciei) astăzi în România la școală nu se mai învață despre daci decât că au fost conduși de unul cu apucături suicidale iar apoi am fost “preluați și prelucrați” de un popor luminat, așa cum suntem preluați acum, și am făcut parte dintr-un imperiu mare cum vom face și acum. Nu li se spune însă copiilor că conducătorii acestor imperii și atunci și acum au urmărit nu să ne “civilizeze” și să ne facă viața mai bună, ci să ne exploateze minele și bogățiile-culmea culmilor – aceleași mine de aur și atunci și acum. Spre norocul nostru atunci, marele imperiu a cucerit doar cam 20% din teritoriul vechii Dacii, celălalt fiind păstrat de Dacii liberi care au avut grijă să îi facă plecați până la urmă pe “marii civilizatori”. Spre ghinionul nostru acum nu mai există Dacia Liberă, actualii conducători în fața pericolului celor ce ne doresc
pământul, nu au scos sabia, au plecat doar capul, pe principiul” românesc” dar nu strămoșesc, “capul plecat sabia nu-l taie”.
Astăzi cuvântul “dac” nu mai este rostit oficial, în toată istoria celor 24 de ani de “eliberare” nu am auzit nici un președinte, nici un premier, nici un senator rostind acest cuvânt într-o cuvântare oficială sau neoficială. Dacia nu mai există pentru noua conducere supusă noului imperiu. Istoria nu mai există și nimeni nu vrea să învețe din ea. Nimeni nu vrea să vadă că nici un imperiu nu a rămas în picioare, toate au căzut, din toate s-a ales praful, au rămas în picioare de fiecare dată țările, statele, popoarele care le formau. A căzut imperiul roman de răsărit sau apus, a căzut imperiul lui Napoleon, a căzut imperiul comunist și vor cădea toate unul după altul, dar pe ei nu îi interesează, ei “trăiesc momentul”, ei “clădesc viitorul” un viitor de hârtie ca și banii cu care îl tencuiesc.
Astăzi tot ce este legat de Dacia și de cuvântul dac, trebuie să dispară din istoria, conștiința și evidențele celor care trăiesc pe pământul care se pare că a fost leagănul civilizației europene. Omorârea părinților este un obicei European, să nu ne amăgim crezând că avem exclusivitate. Cetățile dacice care au fost descoperite până în prezent au fost lăsate în paragină, s-a așezat praful peste el, unele au fost prădate, hărțile cu așezarea lor au fost predate jefuitorilor ca să scoată din ele brățări de valoare inestimabilă, locurile care amintesc de Regatul dac au fost predate la cheie străinilor spre” cercetare”, Sarmisegetuza rușilor și englezilor, Bucegii și Buzăul Israelului, Roșia Montana canadienilor și americanilor. Se spune și nu văd de ce nu aș crede, văzând ce se întâmplă cu istoria, că țara va fi împărțită în așa fel încât Moldova să revină evreilor, Transilvania Ungurilor, Oltenia țiganilor din toată Europa nu numai din România, iar România se va mai numi vechiul “regat” adică Bucureștiul câteva județe limitrofe cred că ieșirea la Marea Neagră nu va mai face nici ea parte din Noua Românie, dar asta încă nu o știu cei care au bătut palma, va fi o surpriză pentru ei. Unde se vor mai duce ei în weekend, dac㠓Valea Prahovei” nu va mai cuprinde stațiunile montane iar Marea Neagră va fi într-o “regiune autonom㔠independentă economic, financiar, si, si.. politic?
Astăzi se continuă îngroparea istoriei dacilor, îngropare începută imediat după prăbușirea imperiului roman, când toate cărțile scrise despre Dacia au cam dispărut. Iată o scurtă enumerare:
 Din scrierile lui Flavius Arrianus care a scris materiale istorice, militare și filozofice, s-au pierdut exact cele care descriau războaiele dacice;
 Din „Istoria roman㔠a lui Appianus, scrisă în limba greacă, în 24 de cărți, ultimele 2 tratând, războaiele lui Traian în Dacia și Arabia, s-au pierdut;
 Demetrios din Callatis (Mangalia) a scris o „Geografie” în 20 de cărți, la sfârșitul secolului al III î.e. nefiind apreciată la vremea ei ca – foarte serioasă, aceasta însă dispărut;
 Un autor târziu Orosius a tratat în Istoriile sale și luptele lui Fuscus (generalul lui Domițian) cu Duras Diurpaneus și dezastrele romanilor în Dacia, însă acea parte a fost pierdută;
 Din „Istoria roman㔠(80 de cărți în limba greacă) a lui Cassius Dio s-au pierdut numai cele care tratează războaiele lui Domițian și Traian;
 Nici chiar scrierile lui Traian despre daci nu s-au păstrat. Astfel „Getica” sa și „Getica” medicului său Criton au dispărut;
 Profesorul Augustin Deac constata că peste 220 de opere antice de mari dimensiuni, care consemnau fapte, evenimente și referiri la limba poporului geto-dac s-au pierdut ori au fost socotite pierdute.

În ziua de azi, distrugerile continuă:
 Arhivele sunt date pe mâna străinilor;
 Pământurile Transilvaniei sunt redate celor ce le-au obținut prin furt, de locuitorii vechii Dacii, care prezintă documente de proprietate făcute sau falsificate de guverne străine;
 Sarmisegetuza este scanată de BBC la milimetru, rezultatele însă nu sunt prezentate autorităților române;
 Bucegii sunt răvășiți de americani și evrei, cad elicoptere care cercetează misterele Bucegilor în căutarea spiritualității dace și dezlegării enigmelor omenirii, dar statul român este orb și surd, nu cere, nu dă explicații;
 Munții Buzăului, altă zonă încărcată de istorie și spiritualitate ancestrală, sunt „redați” unui „moștenitor” al lui Preda Buzescu, moștenitor care de fapt și-a vândut dreptul de moștenire unor străini. De ce nu moștenitorilor lui Bastus? PENTRU CĂ AU DISPĂRUT TOATE CĂRȚILE ȘI ÎNSCRISURILE DESPRE DACI?
Nu cumva acesta este scopul „pierderii atâtor documente și dovezi ale civilizației dace și anume de a ascunde și a nega drepturile locuitorilor acestui pământ? Nu cumva aceast㠄uitare” a istoriei dacilor continuă acest proces de trădare și distrugere a istoriei și continuă în mod intenționat pentru a da acest pământ altora?
Și atunci constatând toate aceste „coincidențe” nu este așa că ești paranoic dacă tragi concluzia că s-a urmărit și se urmărește în continuare îngroparea Daciei și a dacilor? De ce nu mai vorbește nimeni astăzi despre daci? Conferințele și prezentările despre dacologie sunt păstrate în beznă, tratate cu superficialitate, cei care se ocupă de așa ceva sunt marginalizați, ridiculizați. Istoricii, cercetătorii, arheologii sunt îndreptați către alte perioade, cei care mai caută prin istorie urmele dacilor sunt persiflați, pasionații și iubitorii de neam sunt taxați drept nebuni sau exaltați, teoriile lor sunt fantasmagorice, nu ai voie să spui, să constați sau să susții că Poporul Dac a existat sau că limba română este de fapt limba dacilor și nu a romanilor, că ești imediat taxat drept „naționalist comunist”.
DACII AU DEVENIT SAU CONTINUĂ SĂ FIE UN PERICOL PENTRU EUROPA ȘI ADEPȚII EUROPENIZĂRII, NU NUMAI PENTRU CĂ ARATĂ EUROPEI CUI DATOREAZĂ ÎNCEPUTURILE SALE CI ȘI PENTRU CĂ ARATĂ ÎNAINTE DE TOATE CĂ UN POPOR POATE SUPRAVIEȚUI ÎN GRANIȚELE SALE, MII DE ANI FĂRĂ SĂ AIBĂ NEVOIE DE LEGILE ALTORA, FĂRĂ SĂ FIE „SPRIJINITÔ PRIN SPOLIERE ȘI EXPLOATARE. DIN CAUZA ASTA NI SE ÎNGROAPĂ ȘI VINDE ISTORIA.ISTORIA DACILOR A FOST ȘI ESTE CĂLCATĂ ÎN PICIOARE ȘI DISTRUSĂ INTENȚIONAT IAR ROMÂNII CARE PARTICIPĂ LA ACEST PROCES SUNT TRĂDĂTORI DE NEAM.
Cred că cea mai mare lovitură pe care românii ar putea-o da acestei europenizări forțate ar fi să schimbe numele României în Dacia. Atunci nu va mai putea spune nimeni că istoria românilor a început în 1918.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Atunci o sa expire brandul peia, poate.
Cartusul e din '86.

Postat de catre Epi glumist la data de 2013-12-09 18:22:24


nu numai ca e, cartusul, din '86 dar e si de 7,65.


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-12-10 17:56:27
         
 
  Si ce vedeti rau in asta?
De ce sa nu fie lumea condusa de cei puternici si competenti? De ce sa fie lasata vraiste si sa nu existe o ordine mondiala?
Cei puternici si competenti nu s-au nascut asa, ci au devenit puternici si competenti prin munca si lupta, nu au stat toata ziua sa isi planga soarta.
Asta face parte din teoria evolutiei.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-10 16:21:42
         
 
  Cand in primavara anului 1990 s-a difuzat in Ploiesti la radio Prahova un articol semnat de subsemnatul, prin care spuneam ca granitele vor disparea, ca statul cu puterea economica cea mai mare la momentul acum va conduce lumea - adica se va alege un govern mondial - toti cei care ascultau ma injurau: din fata, pe fata, in fata. Iata ca nu mai este mult si lucrul reliefat de mine se va adeveri.

Si in subsidiar inca un adevar : nu peste mult timp se va reveni la elite.

nn) Poftiti, domnilor si doamnelor (…) surprins as fi daca cineva ar zice de bine …
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-12-10 14:19:09
         
 
  "Presedintele Grupului Masonic Bilderberg Etienne Davignon vine in Romania pe 17 octombrie 2013 pentru a sarbatori infiintarea Clublui Masonic de la Roma, care este o antecamera a Grupului Bilderberg! Acestia vor incerca sa convinga romanii de nevoia unui Guvern Mondial!"
(Citat dat de tovarasul general Peia)

Ca oltean jidac sustin din tot cordul propunerea Grupului Masonic Bilderberg, dar numai daca sunt indeplinite urmatoarele doua conditii:
1)postul de prim-ministru al guvernului mondial sa fie ocupat de marele om de stinta roman Victoras Ponta
2)postul de secretra a prim-ministului mondial Ponta sa fie dat domnisorei Traian Basescu
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-10 11:40:21
         
 
  dihotomie antropologico-terminologică, de esență UE!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 22:21:41
         
 
  Deh, tot ce da cu zecimale il enerveaza pe peia, il scoate din minti.
Si cum Uniunea Europeana da cu zecimale... nu ma mira ca peia da cu capu' de pereti cand aude de ea.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 19:21:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cunoscandu-l pe ion
Si gandirea lui beton,
Nu ma mira ca acus
Sa-si mai traga un cartus.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 19:19:26
         
 
  frățică,
pe mine m-a intereat cît mă costă în leuți. și încă, din ăi vechi, că par mai mulți. (2,5 euro am dat pe tipărirea unei hărți color (tot o mică hoție) și am încurcat, în fugă, datele.
da' ce fericire pe tine, că știi să faci socoteli în moneda merkălarilor! porbabil că așa-ți primești comisionul de papagal ascultac: în euroi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 19:09:30
         
 
  măi peia, beleregule,

acu văzui ce tare ești la aritmetică, nu-i de mirare că-ți fură skanderbergii ăia și oul de sub cloșcă:

"mă dusei să cumpăr un cartuș cu cerneală neagră.
doamnă, vreau un lucru de calitate, i-am zis vînzătoarei. mi-a arătat: licență hewlett-packard, manufacturat în irlanda. cît costă? 650 de mii lei vechi (cam 2,5 euroi). l-am pus la treabă. știți cîte coli mi-a tipărit? 120!!!
am făcut iute calculul: 5.500 de lei vechi/ coală."

îți aduc la cunoștință că 650000 lei vechi sunt 65 noi, adică vreo 15 euro, sumă cu care poți să-ți cumperi vreo 10 beri ca lumea, să-ți limpezești tărtăcuța dimineața.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-12-09 18:56:15
         
 
  m-ai făcut curios, mai zi o dată, mai cu perdea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-12-09 18:44:28
         
 
  răDuleo,
la chestia cu săbiuța (vai, ce spiritual ai devenit de la o vreme, mai spiritual ca tănase-n pempărși!), am răspuns, da' un editor, poate singurul, a considerat că nu ești ce-am spus eu, deși te știu mai bine ca el de o mie de ori!
și m-a radiat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 18:39:53
         
 
  dacă aș ști să postez poze, ți l-aș arăta, în toată spelndoarea lui bilderbergiană.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 18:34:08
         
 
  se zice: bilderberg, dășteptule și ia de colea:

"Presedintele Grupului Masonic Bilderberg Etienne Davignon vine in Romania pe 17 octombrie 2013 pentru a sarbatori infiintarea Clublui Masonic de la Roma, care este o antecamera a Grupului Bilderberg! Acestia vor incerca sa convinga romanii de nevoia unui Guvern Mondial!"

care a și venit și s-a pupat cu isărescu, - singurul membru de la romanika.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 18:32:41
         
 
  Cred ca e o conspiratie a bildenbergilor pentru ca noi suntem d-aci.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 18:23:54
         
 
  peio, numai tu si cu Adrian Nastase avurati probleme cu cartusele...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 18:23:20
         
 
  Atunci o sa expire brandul peia, poate.
Cartusul e din '86.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 18:22:24
         
 
  da' să vezi alt șmen!...
iau eu cartușul, îl măsor cu ochii și rămîn oareșcum contrariat: "cum, bre tanti, cartușul ăla, care costă dublu, e la fel de mare?", "păi, da, zice, că are mai multă cerneală", "cum dumnezeu, cum să pui (înlăuntru are bureți absorbanți), cum să pui mai puțină cerneală, că se uscă burețeii și pa, cartuș!"
"nu știu, zice cocoana, da' așa mi s-a zis".
booon.
ajung eu acasă, văd că rămîn fără cerneală, pun mâna pe ostromente, dibuiesc găurica din capătul cartușului, înțăp și zvîrrrr! cu cerneala-nlăuntru. ntzz!... ceva nu era-n regulă, prea se preumbla acșoru, ca vodă prin lobodă. opaaa!...aci e cu schepsis. mda, m-am lămurit. cartușu are doo încăpeeeeri. una nu avea burețeeeel și, probabil, nici nu comunica cu ailaltă. aha. așa că înfipsei acul în găurica de vizavi și dă-i, vere, la blană! iaca, am ninerit-o! dar însă totuși, cîtă cărpănoșenie capitalistă! deci costul cartușului, ca mecanism, e cel ce dictează prețul, nu amărăciunea de cerneală dinlăuntru. iar ei, pramatiile dracului, umplu doar o încăpere, iar dacă vrei full, atunci plătești spîrcîiacul de cernelă ca și cum ai mai cumpăra un cartuș! jidăneală curată, neică!
cinste capitalistă, neică!
ehe, bine le facăr tingiriții ăia, că le golesc poznarele la secundă, că cică ei nu fură! nooo... ei șparlesc pe ascunselea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 17:54:37
         
 
  data expirării e prin 2015, dășteptule!
uitai să zic.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 17:39:31
         
 
  și cum te aperi în fața pungașilor? (care, văd, au dat buzna și pe la pungești!)
simplu: luai cerneluță neagră, din aia universală, luai seringuța și acșoru, și taman că vîrîi în fundu cartușului fix conținutul unei seringi jumate. ei, și tot așa, voi printa nu 120, ci una mie două sute pagini! (1200).
iote, că nici noi nu suntem proști!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 17:38:59
         
 
  peio, romanii destepti se mai uita si la data expirarii...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 17:37:20
         
 
  Altfel spus, atata timp cat asemenea insule, la care se ajunge greu, exista in Carpati, Alpi, Pind, Pirinei ..fie in mezee, ele nu pot deranja prea tare. Insa cand mirajul, adica interesul pentru descoperirea unor alte resorturi se extinde, este de presupus ca acest lucru ar putea fi considerat primejdios, cel putin de catre unii.  
Postat de catre mihai robea la data de 2013-12-09 17:23:39
         
 
  "mă dusei să cumpăr un cartuș cu cerneală neagră.
doamnă, vreau un lucru de calitate, i-am zis vînzătoarei. mi-a arătat: licență hewlett-packard, manufacturat în irlanda. cît costă? 650 de mii lei vechi (cam 2,5 euroi). l-am pus la treabă. știți cîte coli mi-a tipărit? 120!!!
am făcut iute calculul: 5.500 de lei vechi/ coală."

peio, la voi in giurgiu se practica de astea, ce sa-i faci. Acu, ce sa zic, cu 2.5 euroi, nu mori ca ai printat 120 pagini. Da cate voiai sa printezi?

Cat despre restu', pai ce sa-ti zic, daca un guvern nu-i in stare sa afle cat castiga un cazino, pai fii sigur ca vor afla si altii de isprava asta si vor rade-n barba "ia uite prostanacii", si pac te ard la portofel...:)
pai, peico, prostia se plateste nu numai in coana ioropa, dar cam peste tot.
ti-am zis-o mai demult, ne-au luat de prosti pt ca, printre altele, citesc mesajele tale, de aia.
un sfat: posteaza si tu mai putin. cand ai accese si nu te poti controla, da cu cazmaua, grijeste la cotete, etc...
vin faci?
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-09 17:16:28
         
 
  "e vorba de marea masă a oamenilor, neamule, vîrîți cu capul în jug de către ioropenii voștri, de la care sugeți țîțică, cică, democrată. de ioropenii voștri și gașca de trepăduși e vorba, gașcă pe care ne-a pus-o-n cîrcă cu anasîna - mai discret, mai cu forța (sau vă faceți că nu vedeți cu ce șmenuri constituționale rămase chioru la putere?)."

peio, tu pt cine lucrezi? pt ioropeni? cine te fura pe tine? ioropa? nu primarii? nu statu care te impoziteaza excesiv, si-ti taxeaza si tastarea la tastatura? nu penalele alea de stau prin oficii, de te rogi la ele sa te bage in semana mai ceva ca "briuselu'" sa-ti platesti telefonu?
dar, auzi tu, statul asta condus de un guvern 100% patriot, nu impoziteaza barbugii?? Cum dreaq sa nu impozitezi barbugii?? ma nene ma...
Ce tot ii dai cu ioropa ta, n-ai in parlament 70% romani adevarati care fac ce vor? n-ai primninistru roman sadea, basca prieten bun cu poporu chinez, aducator de prosperitate?
sau si aia sunt aserviti intereselor straine?
Pana la urma, chioru isi face treaba, si inca bine. tu ce faci? sapi santzuri? murdaresti monitorul cu flegma? altceva, ce mai stii sa faci? poti fi de folos tarii, cu ceva?

ma rog, vezi ce zice si mos craciun...
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-09 17:09:16
         
 
  și vreți să-mi spuneți că occidentalii sunt cinstiți?
păi, hai să vă dau un eu un exemplu practic, pe care-l trăii acușa, la cald...

mă dusei să cumpăr un cartuș cu cerneală neagră.
doamnă, vreau un lucru de calitate, i-am zis vînzătoarei. mi-a arătat: licență hewlett-packard, manufacturat în irlanda. cît costă? 650 de mii lei vechi (cam 2,5 euroi). l-am pus la treabă. știți cîte coli mi-a tipărit? 120!!!
am făcut iute calculul: 5.500 de lei vechi/ coală.
pungășie curată, verică, șmen de rasați. îți iau banii din buzunar, nu trișîndu-te la cazino, ci la magazin, unde se distribuie milioane de păcăleli din astea. să mai pomenesc de ce se-ntîmplă-n supermarketuri? cum îți trag paraua din buzunar. amăgindu-te cu produse contrafăcute, doldora de e-uri și făcute să țină fix cît garanția, uneori nici atîta? cine-s apropitarii? în marea majoritate, cinstiții ioropei, neamule, capitaliștii ăia cinstiți!
tîllhărie împachetată în țiplă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 17:09:10
         
 
  lipsa de realism nu este una din calitatile de care poetii sunt lipsiti, la modul general vorbind. pe de alta parte, existenta unui spatiu arhaic consistent si VIU nu poate entuziasma adeptii unei altenoi ordini, este logic si de bun-simt.  
Postat de catre mihai robea la data de 2013-12-09 17:06:36
         
 
  Dacii sunt inca bine-mersi in Olanda, numai ca acuma isi spun Dutch.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-09 16:49:05
         
 
  cine dracu a făcut eroi din ce spui tu, măi ciocîrdel viteazule? îți dai și tu cu presupusu, ca să pari mai savan ca mafalda. nu trăiești pe aici, te plimbi pe ștrasele spălate cu detergenți și speculezi pe tema "ce proști e românii"! că tu nu mai ești român, ești paralelipedic!
e vorba de marea masă a oamenilor, neamule, vîrîți cu capul în jug de către ioropenii voștri, de la care sugeți țîțică, cică, democrată. de ioropenii voștri și gașca de trepăduși e vorba, gașcă pe care ne-a pus-o-n cîrcă cu anasîna - mai discret, mai cu forța (sau vă faceți că nu vedeți cu ce șmenuri constituționale rămase chioru la putere?). ne-au adus la sapă de lemn, în mod premeditat, iar voi cîntați imnul uniunii souuuvietice, mutată la brussel.
pramatii plătite, că de-acolo păpați linte!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 16:42:18
         
 
  astia-s in stare sa ne alipeasca uniunii strategice "asia", de acolo de unde au venit ei.
In curand vor gasi elemente comune (ascunse de viermii pro-occidentali de-a lungul deceniilor) culturii maoiste, capitalismului chinezesc (gen, munciti pt companii americane pe un bol de orez si ciocu' mic, statul conteaza), vor reintroduce alfabetul in chirilica si ne vor trimite in excursii la moscova si leningrad.oricum, e amuzant.

Pana atunci, vedeti ca guvernul a decis "neimpozitarea cazinourilor si salilor de joc" pe motiv ca "nu se poate afla cat castiga" :))
Tara asta-i o gluma. auzi tu, nu poti afla cat face un cazino. Cata incompetenta e in tara asta??
Pana la urma, "ioropa" e de vina ca nu putem afla cat castiga un cazino?? Se pierd bani multi la buget (aoleu, dar cine o fi avand asa de multe sali de joc????) insa noua ni se vand gogosi cu europa care distruge intentionat romania.
Pai aflati voi, ca in vest sunt orase care traiesc bine-merci numai din impozitarea la sange a cazinourilor.
Nu si la noi. Noi il injuram pe Djuvara ca a zis ceva de originea romanilor, da pe borfasii aia de nu dau 1 leu taxe la stat, ii facem eroi.
:)("
Asta ca se tot vorbea de patriotism.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-09 16:19:52
         
 
  văd că taci.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-12-09 15:59:42
         
 
  mă ioane, când învârți flașneta asta cu "vânzătorilor", "nomazilor", etc, așa-i că te-ncingi cu săbiuța de lemn, te înalți un pic pe călcâie, îți umfli pectoralii și-ți vine să nechezi peste munți și văi? da sincer să-mi spui, ca la doctor.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-12-09 15:06:23
         
 
  Stimate tovarase general,
In problema nomazilor fugiti, de ce nu priviti si jumatatea plina a paharului? Ca numai aia lipsiti de creier au fugit! Ce nevoie avea Dacia Felix de ei?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-09 14:50:13
         
 
  vînzătorilor și trădătorilor, și nomazilor, fără glie sub călcîie,
nu puteți fi oleacă mai inteligenți?
nu de alta, dar să nu se prea vază cum serviți, cu zel și patos, cauza bilderbergilor?
e prea simplist să păreți nește proști, cu aere de instruiți la locul de muncă.
și lăsați voi grija creierelor altora, căutîndu-vă, mai degrabă, prin propriile tărtăcuțe, cam cîte semințe cu șanse de germinare mai aveți, comparativ cu ăle sterile, care, pare-se vă sună cam tare-n cap.
bandonați, totuși,pista asta facilă, cu nebunia. reprofilați-vă, altfel riscați să nu mai vi se servească acel blid de linte asigurator.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 14:43:21
         
 
  "DACII AU DEVENIT SAU CONTINUĂ SĂ FIE UN PERICOL PENTRU EUROPA ȘI ADEPȚII EUROPENIZĂRII, NU NUMAI PENTRU CĂ ARATĂ EUROPEI CUI DATOREAZĂ ÎNCEPUTURILE SALE CI ȘI PENTRU CĂ ARATĂ ÎNAINTE DE TOATE CĂ UN POPOR POATE SUPRAVIEȚUI ÎN GRANIȚELE SALE, MII DE ANI FĂRĂ SĂ AIBĂ NEVOIE DE LEGILE ALTORA, FĂRĂ SĂ FIE „SPRIJINITÔ PRIN SPOLIERE ȘI EXPLOATARE. DIN CAUZA ASTA NI SE ÎNGROAPĂ ȘI VINDE ISTORIA.ISTORIA DACILOR A FOST ȘI ESTE CĂLCATĂ ÎN PICIOARE ȘI DISTRUSĂ INTENȚIONAT IAR ROMÂNII CARE PARTICIPĂ LA ACEST PROCES SUNT TRĂDĂTORI DE NEAM."

Pentru amuzamentul vostru, propun sa cititi acest pasaj cu voce tare, stand in picioare, si imginandu-va ca aveti in fata un microfon, iar in spatele lui, o multime de oameni. Eventual taiati aerul cu mana la pasajele cheie.
Uraaa, stima noastra si mandria, Dacii si romania!! (ropote de aplauze, de la microfon un pui de dac cere insistent sa interpreteze un cantec)

Tecstu de mai sus e cat se poate de bestial, poate cel mai bun tecst citit de mine in ultimul timp. Musteste de atata imbecilitate incat e irezistibil.

Se vorbeste de "groaza europei" fata de pericolul dac, de "tradatori de neam", "romania distrusa intentionat" apoi apare si neica peia pus pe ganduri (se gandeste el cum sa apere Istoria, ssstt, faceti liniste), tunand si fulgerand apoi impotriva, auzi tu, "bilderbergilor" (a auzit si el de asta si e musai antiromaneasca).
Asta-i subiect de proza de cea mia buna calitate, cine sa baga?
Propun ca titlul sa fie: "Last Dac standing(sa vada si porcii aia vestici cu cine se lupta)" sau "pe marginea prapastiei" ori "Jos laba de pe Istorie".
Veniti cu propuneri sa ne amuzam:))))

Propunere de ultima ora: vreau sa-l vad pe peia citind fragmentul de mai sus la o intrunire a asociatiei "Dacii Liberi" filiala giurgiu.
Asa dupa ce termina cu santul ala si pregateste animalele de iernat, dovada vie a efortului lui pentru propasirea romaniei pe cele mai inalte culmi ale dezvoltarii...(aplauze..)
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2013-12-09 14:43:09
         
 
  "Sarmisegetuza este scanată de BBC la milimetru, rezultatele însă nu sunt prezentate autorităților române"

Radule,
Pe tine nu te deranjeaza ca cei de la BBC dupa ce au reusit sa scaneze toate buletinele de stiri dacice emise acum 2000 de ani pe unde scurte in cetatea Sarmisegetuza, nu sulfa nici o vorbulica? Numai un poet al carui suflet este suta la suta cuman poate arata o asemenea nepasare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-09 14:39:57
         
 
  "Sarmisegetuza este scanată de BBC la milimetru, rezultatele însă nu sunt prezentate autorităților române"

i-auzi, nelule, din studiourile BBC dujmanii ne scanează Sarmisgetuza. în condițiile astea, să-ți scaneze ție (și ulterior, să-ți confiște) pentru port ilegal de creier, bibilica, mi se pare-un fleac.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-12-09 14:27:31
         
 
  "Un articol interesant"
(Adrian Mihai)

Finule,
Articolul domnului Marian Neacsu nu este numai interesant ci extrem de interesant, dar numai pentru psihiatri!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-09 14:08:09
         
 
  eu cred că neacșu ăsta, alături de florin zamfirescu și, evident, mulți alții, sunt și ei nebuni!
nu-i așa, răDuleo?
dat fiind că ești ditamai bucureșteanul, copilul tău din ce regiune va face parte? din Oltenai extinsă sau ai de gînd să-l alungi prin străinătățuri, să facă parte din Uniunea Mondială a bilderbergilor?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 13:13:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE