FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
”Zodia Poeziei”
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Sâmbătă, 7 decembrie 2013, de la ora 17.00, la Club Vintage Ploiești (Str. George Cosbuc, nr.13 – colț cu str. Constantei), va avea loc a doua ediție a evenimentului literar ”Zodia Poeziei”.
Gazdele sunt Călin Derzelea, Marian Dragomir și Costin Trestioreanu, alături de ASOCIAȚIA CULTURALA ADSUM.


Participă membrii „Cenaclului de seară”: Adina Stoicescu, Maria Nicula, Roxana Vlasceanu, Ion Gabriel Pușcă, Conu Marius Viorel, Florentin Streche și Alexandru Cristian Groza.

Ploieștiul este reprezentat de poeții: Oana Zahiu, Raluca Șandor Gorcea, Claudia Mihai și George Pașa.

Trupa de muzică folk „Pur și simplu” (Trașcu Ioana Coziana, Adrian Popovici și Dudescu Alexandru) va întregi seara culturală.

Intrarea este libera!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Nea Mitica, peia e nascut de o femeie, dar de ingropat o sa il ingroape un barbat. Adica popa."
(Sorin Olariu)

Daca va referiti la un popa ateu, Sfintia Voastra, eu sunt convins ca peste cincizeci de ani cand va ave loc nefericitul eveniment, ramsintele pamantesti ale generlului nu se vor opune ca la slujba de inmormantare sa li se citeasca din Feuerbach.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-06 20:00:28
         
 
  peio, stai linistit: daca nu m-au ingropat fumeile pana acuma, cat am fost tanr, n-au sa o faca nici de aici inainte.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-06 19:50:13
         
 
  te pomeni că tu ai fost fătat de un bărbatm, nomadule, și vei fi îngropat de o sprioteasă!
posibil. la cît dă dăștept ești, trebuie să figurezi în cartea de aur a umanității, ca fiind primul ins născut pe dos și îngropat pe față!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-06 19:37:10
         
 
  Nea Mitica, peia e nascut de o femeie, dar de ingropat o sa il ingroape un barbat. Adica popa.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-06 19:25:24
         
 
  Nea Mitica, peia e facut de o femeie, dar de ingropat o sa il ingroape un barbat. Adica popa.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-06 19:24:54
         
 
  "peio, tu oricum nu existi.
Incerci sa te bagi in seama cu oamenii mari, dar nu iti tine figura.
Canta la alta masa."
(Sfintia Sa, parintele Sorin Olariu)

Stimate tovarase general Peia,
Eu sper ca dumneavostra nu veti pute la cordul dumneavoastra de ateu cu vechi statute aceste atacuri furibunde ale clerului dezlantuit. Eu l-am facu de nenumarate ori atent pe Sfintia Sa ca invidia este un mare pacat, dar credeti ca m-a ascultat? Parerea mea este ca lupta clericului, impotriva dumneavostra, pe langa carecterul ei foarte religios, are si unul extrem de invidious.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-06 19:20:00
         
 
  peio, tu oricum nu existi.
Incerci sa te bagi in seama cu oamenii mari, dar nu iti tine figura.
Canta la alta masa.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-06 19:02:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  deci, ce înțelegem noi din perorația lu nomadu?
că:

1. dacă nu faci o clacă, cu țîpurituri lirice și fursecături postgastronomice, nu ieziști. d-aia și fack alde nomadu și plișcoadă gazete de perete, repectiv, chilabale literaturnice, ca să dovedească lumuliții că, dacă sunt pipăiți, a lume poate striga: "eziistăăăă", precum, cu jănială previziune și referințe clare, grăit-a cîndva arghezi!

2. că plișcolete e un fel de nicapetre! poate că e nimicapetre, măi nomadule, și păpași oarece litere la dictare.
acu, io cre că amicul canadaian, al nomadului, și anume șărșăl, a cioplit cu brișca dîn dotare, la viața lui agitatorică, cevașîlea surcele. deci e un fel de jăniu pustiu, în variantă tuciurie, și poa' să se împiepteze înspre un brîncuși au rodean.

3. nomadu, sireacu, nu are decît un băgăjel de espresii și le repetă la fiecare cinci minute, ca să arate cît e el spiritual cu repetiție, ca mașingănu yankeu!

acuș, nomadule, precum avertizatu-te-am, nu mai mă fură nimeni de pe aici. dor tu, de pe acolo, că mănînci pe banii mei, maioneză băsistă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-06 18:36:12
         
 
  Lupisor, nu baga in seama toti stupizii!Tu faci bine ceea ce faci si trebuie sa o faci in continuare. Ai vazut ce ti-a zis si academicianul Mihai Cimpoi la Colocviile Rebreanu. Restul nu conteaza!  
Postat de catre Alexandru C.U. Tanaca la data de 2013-12-06 18:30:34
         
 
  Pana una/alta ambii amandoi sunteti campioni la comentarii invalidate.

Stim: Toti va fura, toti va-njura, toti va trag bocanci in gura...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-06 18:16:33
         
 
  ioan peia si adrian miha = doi ofticati!

Faceti, bah, voi un cenaclu de zi, de seara, de dimineata, de ce vreti voi... sau o academie de poezie si apoi da, pot sa va aud piuitul!

E ca si cum un agarici care n-a sculptat in viata lui nici macar o nuia cu brisca ii face gura lui Nicapetre ca nu e sculptor. Poti sa ii spui asta daca te numesti Brancusi sau Rodin. Sau nici macar atunci...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-06 18:14:38
         
 
  Da, Peia, si? Din cauza asta nu poti tu sa dormi?

'evitînd nuanțele compromițătoare!'

Peia, iar vorbesti din butoi?

Oricum textul de mai sus nu se adreseaza celor din liga sateasca in care joci tu si Mihai Adrian, asa ca, nu inteleg, ce cautati prin subsolul asta?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-12-06 16:52:31
         
 
  dispăru un com d-acilea! destul de pertinent, desigur. cine l-a radiat și de ce, n-am prea înțeles! nu făcea altceva decît să exprime, la modul frust și brut, ceea ce încearcă pușcolete să inducă la modul, oh, sublim, evitînd nuanțele compromițătoare!
eu aș fi completat așa comul în cauză: "lasă-l, măi adriane, să se simtă și el cineva. mai pe dinlăuntru, desigur, că, pe dinafară, e cinevaaa... cu greutate!"

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-06 16:30:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE