FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rămîi uluit
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Preocupat de numărul din ce în ce mai mare al românilor care poartă nume de sfinți, liderul BOR a anunțat necesitatea introducerii unei cotizații pentru cei care vor să le folosească în continuare. Decizia va intra în vigoare în termen de câteva zile, iar taxa va fi obligatorie pentru toți românii ale căror prenume se regăsesc în calendarul ortodox.

“Peste un milion de români poartă numele arhanghelilor Mihail și Gavril”, a declarat patriarhul Daniel. “Să nu mai vorbim de cei pe care îi cheamă Ion, Constantin sau Elena. Nici unul dintre ei nu a achitat Bisericii drepturile de autor cuvenite, deși suntem de 2000 de ani impresarii tuturor sfinților din calendar. O taxă modică pe prenume e ceva firesc, la cât s-au jertfit aceștia pentru noi. Din bunăvoința Bisericii, cei care poartă mai multe nume de sfinți vor plăti doar 50% pentru fiecare nume suplimentar.”

Tot țiganii sînt mai cîștigați, au știut să se ferească de numele sfinte.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ehee... sfinția ta, ce vremuri erau alea cu mestecatul cuculeților. Amu, numa’ post, smerenie și pioșenie. Par’…că prin ’69 era, când am tăinuit cochetarea cu primele limbi oculte.
Mi-aduc aminte de maica stareță care organizase un casting pentru o măicuță nouă. Venise una tânără la interviu, pioasă nevoie mare. De sfatul bătrânilor trecuse din prima, magna cum laude.
Stareța i-a zis din servă (era extrem de rigidă), că n-are voie decât două cuvinte la 5 ani dac-o angajează și măicuța s-a conformat, smerită. Și-acum mi-a rămas scrijelit pe creier dialogul cincinal:
5. – Pat tare...
- O să se remedieze!
10. – Mâncare proastă...
- O să se remedieze!
15. – Eu plec...
- Bine faci, că de când ai venit, numa’ te plângi!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-16 14:09:18
         
 
  Am scris cu telefonul bre, și-s cam chior. Netul era niet în chilia aia. Sfințiile voastre văd că stau bine cu dicleala.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-16 13:01:41
         
 
  "nevesti-mii"
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-11-16 07:50:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ai înghițit doo virgule, sfinte ghejanie!
post mare pe la voi, prin chilie! poate ar trebui să mesteci cucul ăla, să te mai întremezi și tu!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-11-16 00:05:30
         
 
  ghejanie,
ăsta-i numele tău de sfînt, care pică-n transă și vorbește în limbi cu dumnezeu. cere-i o scutire pe impozitul ăla, în sparga divină.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-11-16 00:00:19
         
 
  Credeti ca scap de plata daca de ziua nevestimii o sa-i urez " la multi ani , fa!"? N-am diacriticele in costumul asta.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-15 23:37:08
         
 
  Latunski, ia te rog reflectorul de pe mine ca am nume de sfant si si-asa e vraful de facturi neplatite cam mare:)
Uite, eu ii spun lui Peia "limba cucului" protejandu-l astfel de toate necazurile.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-15 23:27:12
         
 
  Nu ocoliți prolemele spinoase, discutați despre taxa pe nume de sfinți, dar și despre latunski, impiegatul de mișcare de la Observatorul Astronomic (el, și numai el, dă sosirea și plecarea stelelor căzătoare). El și cu Ghejan Andrei sînt certificați să dea note umorului (în lipsa lui Hurmuzache, căruia chiar îi simt lipsa).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-11-15 20:19:32
         
 
  Io zic că, în lipsa unei convenții privind dubla împunere, încheiată între biserica ortodoxă și cea catolică, situația e gravă. Dacă-i vine și Papei aceeași idee, ce se vor face creștinii care poartă numele unor sfinți comuni? Vor plăti și la popă, și la papă? Vor plăti doar bisericii în a cărei cristelniță au fost botezați?

Grea cumpănă! :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-11-15 19:57:34
         
 
  Mai întîi pe un forum creștin ortodox:

http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=15930

apoi pe Times New Roman:

http://www.timesnewroman.ro/life-death/8218-patriarhul-daniel-romanii-cu-nume-de-sfinti-vor-plati-o-taxa-pentru-a-le-folosi-in-continuare

http://www.opinia1.ro/patriarhul-daniel-romanii-cu-nume-de-sfinti-vor-plati-o-taxa-pentru-a-le-folosi/

Gîndul:

http://www.gandul.info/stiri/guvernul-introduce-impozitul-pe-piscine-si-parcari-11589917/galerie?p=1

Cam mult fum ca să nu fie și foc. Toți sfinții și-au făcut testament în favoarea Prea Fericitului. El strînge doar drepturile de autor. Brandurile-i aparțin.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-11-15 19:09:04
         
 
  Numai un saracan cu duhul ca sifonarul adrian mihai poate pune botu' la titluri ca:


Bombă la Hollywood! Noul film Star Wars va fi regizat de Cristian Mungiu și va fi despre comunism.

Tentativă hilară de blat! Grecii s-au întâlnit cu arbitrul partidei și i-au cerut bani împrumut
De necrezut! Un teleormănean a reușit să trăiască aproape 30 de ani cu un creier înfipt în cap...

Un nou record. În România muștarul conține mai multă carne decât crenvurștii!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-11-15 18:59:31
         
 
  Nu, sifonel. M-am dixtrat cand am vazut cat esti de... botanist!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-11-15 18:53:08
         
 
  Mi-au placut intotdeauna glumele acestea. Mai ales ca la ele, astia mai saraci cu duhul - gen adrian mihai - pun botu' ca nepotu'. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-11-15 18:24:14
         
 
  E o glumă? Gen sait "Times New Roman"? www.timesnewroman.ro
Doar ce citii acolo și de curînd că șurubelnițele în cruce se vor vinde doar la magazinele cu obiecte de cult. Și că ortodocșii practicanți și cotizanți pot intra în rai și pe locurile cu plată.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-11-15 18:18:20
         
 
  păi cam ce ar fi de comentat, dle atanasiu?

o soluție rapidă ar fi aceea de a renunța la prenumele noastre și de a ni le înlocui cu unele gen "dizel","ambasador", "procuror" etc.

însă tare îmi e teamă că e o falsă soluție, întrucât patriarhul ăsta privatizat pe spinarea zecilor și sutelor de mii de amărâți care stau la cozi la moaște e în stare să introducă în calendarul ortodox și "sfinții" pomeniți un pic mai sus.

popi jegoși! și securiști!
cu sau fără hirotonisire...





 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-11-15 18:14:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE