FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sfatul medicului
Text postat de Andrei Ghejan
Dragă cetitorule, ce zâc eu acolo și ce însălegi matale e la fel de diferit ca o clismă de un examen proctologic pe care ți-l recomand călduros, dar nu jos, ci sus, nu c-ar fi vreo diferență jos-sus. De clismă n-aveți nevoie, creierul vă e spălat demult, cu toate că niște pitici, la fel de mici și toxici ca și restul pe care îl reprezentați se pare că și-au facut cuib exact acolo unde au găsit gol, la mansarda pe care doar imaginațiunea dvs bolnavă de exuberanță exegetică o revendică ca fiind decorată oficial. Coma scremută pe care o afișați important și de care sunteți fălos e la fel de gratuită ca și restul: mucilagiu amorf neuronal. Nevoie mare. Atenție, nu vă suflați nasul prea tare c-o să vă deposedați involuntar și de urmele p.p.m. de scoarță cerebrală cu care încă sperați de unul singur că sunteți învelit. Nu vă ajută ținutul degetului în nas. Dacă o să remarcați, privindu-vă în oglindă, o culoare rozaliu-vânătă în regiunea bucuțooccipitală e primul semn că trebuie să vă operați de funinginea reminiscentă arsurii. Piticii sunt inoperabili, învățați-vă să coabitați cu ei, sunt din decor, deja prea mari să poată fi eliminați prin pufnituri nazale, generatoare și de tensiune. Calmați-vă cu un ceai de b..... porcului pe care în prealabil v-o striviți sub propria apăsare. Sub plapumă e și mai eficient, amorțește piticii dezinvolți și pseudoexhaustivi, inhibând elanul. Propice ar fi și niște nămol în gâți la culoarea insuperbucală. De asemenea ajută și badijonările cefaleice cu bun simț. Îl găsiți în farmacia nonfanfaronică, sau îl puteți comanda online pe www.m-am lăsat.ro. Recomandarea de principiu e lăsați linioară ne. Dacă totuși nu puteți, din consecvență irațională și ambiție, coborâți-vă de pe pidestalul proaspăt autoinstalat, eliminând astfel riscul să vă dezechilibrați și să aterizați pe burtă cu venerabilul horn dintre emisferele poponistice în sus, fiind astfel expus. Tentația ar fi prea mare într-o astfel de poziție incomodă și nefericită pentru un pionier stagiar aflat întâmplător de serviciu. Cât privește îngî-îngâul regurgitat bâlbâitic, cea mai profilactică metodă ar fi abținerea. Deși se termină în „rea”, e bună. Însănătoșirea, statistic vorbind, e exclusă. Nu dezarmați însă. O ameliorare o veți simți ridicând capacul de la wc și alternând clătirea celor două confundabile după excesul liber exprimat al ambelor. Dacă acuzați simptome diareice verbale în timpul tratamentului, trageți periodic de mânerul cu lănțic. Alte reacții adverse nu se cunosc.
Doza recomandată: zilnic.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sau păpădia - Taraxacum officinale  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-11-09 21:18:01
         
 
  :-),saraca planta ce ne-o mai blestema ea ca-i pocim numele nevinovat... ca si noi de altfel: eco-logisti convinsi. Sa speram insa ca tot raul e spre bine.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-09 21:09:27
         
 
  Spanzuratoarea din 6. Merge?  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-09 19:10:03
         
 
  de ex, "calmați-vă cu un ceai de poșeta țigăncii"...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-11-09 17:53:35
         
 
  domnule Ghejan, e o singură vorbă infamă acolo, pe care o puteți schimba cu un sinonim mai puțin folcloric, sau, de ce nu, o metaforă; pentru chiar mai puțin, pe vremuri, unii au fost tunși la zero, alții, mai ghinioniști, au plătit cu capul; e un compromis minor, care nu vă lezează orgoliul, zic eu. dacă vreți, vă pot oferi o soluție chiar mai porcoasă, deci mai expresivă, dar perfect onestă și legitimă dpdv ecoliterar :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-11-09 17:50:32
         
 
  Puteți invalida, cum considerați. Extirparea întotdeauna doare, chirurgical vorbind. Am ezitat, recunosc, dacă să postez, sau nu.
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-09 17:25:31
         
 
  Radu, te asigur că nu e nicio reacție, alta decât alergică la modul general. De altfel, adresa e indefinită, iar dacă cineva, oricine, se regăsește printre rânduri, ar putea să-și tragă singur un semnal de alarmă că ceva, undeva, ar putea să-și schimbe în comportament, dedicându-se astfel invariabil lucrurilor serioase. N-am făcut nimic altceva, decât să arăt cât de facil e să debitezi golănește și neprincipial. Școala "street life" ne-am făcut-o toți, asta nu înseamnă că trebuie să și abuzăm de ea. Așa cum bine ai remarcat și tu, e absolut nesănătos. Personal, promit că mă fac baiat cuminte.
Cu drag, respectele mele,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-11-09 17:18:24
         
 
  Da, are dreptate domnul Ștefănescu. Corectați, potrivit regulamentului. Sau textul va fi invalidat. Site-ul trebuie să rămână ecoliterar! Nu aseptic ci, ecoliterar! Pentru cine poate înțelege diferența. Sine ira et studio, domnilor EDITORI.

Pamfletul nu este, în sine, rău. Dar conține un cuvânt, cuprins în dicționare, ce-i drept, dar care nu poate fi acceptat aici.

Între pudoare, pudibonderie și falsă pudoare există diferențe. Nu de ipoctizie ci, de fond.

Am mai spus-o: înainte de a da clic pe "postează" faceți următorul autotest: puteți citi textul pe care intenționați să-l postați, în fața mamei, iubitei, soției ori în fața unei clase de elevi sau la televiziune? Dacă răspunsul este NU, nu postați acel text. Revizuiți-l, faceți-l ecoliterar și postați-l. Dacă răspunsul este DA, atunci nu aveți ce căuta aici. Prin urmare, din acest considerent, textul nu poate fi postat.

PS. Acum în prag de iarnă, vă rog pe toți, să trecem la curățirea site-ului cum ne spunea cândva cel care a agresat site-ul și ne-a produs imensul dezastru, Dan Cârlea. Parafrazînd, să intrăm curățiți în muncile de iarnă!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-11-09 17:10:44
         
 
  sunt câtiva termeni aici cam prea dezinhibați, cred eu; n-o zic din postura de militant al pudorii; doar că mârlănia nu se combate cu aceleași arme, e o părere.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-11-09 16:51:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE