FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lansare de carte și concert în Club A: 69 de poeme de dragoste, de Leonard Ancuța, alături de Negru Latent
Text postat de Leonard Ancuta
69 de poeme de dragoste - ClubA (2)

Editura Herg Benet și Club A vă invită vineri, 18 octombrie, de la ora 19.00, la un eveniment special de lansare a volumului 69 de poeme de dragoste (extrase din atlasul unei lumi dificile), de Leonard Ancuța.
Evenimentul va fi moderat de scriitoarea Cristina Nemerovschi și îi va avea ca invitați pe criticul și scriitorul Octavian Soviany, alături de mai mulți invitați surpriză. În încheierea serii, formația Negru Latent (dark-wave, goth) va susține un concert extraordinar.
Despre 69 de poeme de dragoste, scriitorii Radu Vancu și Ioan Es Pop au spus următoarele:
Leonard Ancuța crede în poezie cu aceeași credință (postromantică, în fond) cu care au crezut suprarealiștii francezi, beatnicii americani, „noii sentimentaliști” ruși și, la urma urmei, toți cei pentru care poezia se scrie mereu cu majusculă. Ferice de el, îmi spun în barbă, privindu-l cu galben-purulentă invidie. (Radu Vancu)

Leonard Ancuța și-a disciplinat discursul literar și l-a distilat, așa că în poemele din această carte fiecare enunț se vădește semnificativ și fiecare emoție, autentică. Înainte de a începe să citesc, titlul m-a dus cu gândul la diverse scenarii erotice, dar conținutul m-a contrazis într-un mod cât se poate de plăcut: sunt veritabile poezii de dragoste și de moarte, scrise de un autor în continuă aprofundare de sine. (Ioan Es. Pop)

Muzica Negru Latent aduce un aer inedit în peisajul underground românesc de factura gotică. Ea îmbină caracterul dark cu o melodicitate explozivă, surprinzătoare. Diversitatea ritmurilor alternează de la tempouri lente pînă la cele dansante adecvate unor adevarate ritualuri de petrecere întunecată. Lirica Negru Latent se situează la marginea coșmarurilor și a umbrelor care ne bântuie zi și noapte. Negru Latent este o manifestare a sensibilitatii autentice și un plonjon în profunzimile pe cale de disparitie ale acestei lumi artificial proiectate și grotesc manipulate.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Leonard, moderatoarea Cristina Nemerovschi este aceeasi persoana cu cea care a scris pe al doilea sau al treilea volum al ei 'autoarea bestseller-ului Sange satanic'?

Pentru ca sunt tare curios sa vad o autoare/ scriitoare care a scos o carte in 1500 (UNA MIE CINCI SUTE -noi-)de exemplare si o prezinta drept bestseller. :) Daca este ea, vin, chiar daca voi fi obosit dupa trei lansari la Salonul Anual de Carte de la Slobozia... Parol!!


P.S.
Am vazut factura de la NoraTipCom srl, nu vorbesc de pe dealuri...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-10-16 00:14:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE