FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Încălcarea regulamentului a ajuns, pentru unii, să vizeze nesimțirea
Text postat de Emanuel Cristescu
Acest spațiu este un spațiu privat, de utilitate publică, iar cei care postați aici trebuie să înțelegeți că aveți privilegiul de a publica și nu dreptul, pe care și-l arogă unii, de a-și exhiba nesimțirea aici.

Marea majoritate a userilor înțelege și respectă Europeea. Însă există și unii care nu înțeleg acest lucru.

Am intrat în această dimineață aici și nu mi-a venit să cred ce am văzut. Am luat măsurile care se impuneau. Punct. Destul, prea mult, ajunge!

Nu mai dezvolt. Însă vă reamintesc faptul că nu pot gira cu numele meu, sub nicio formă, insanități de tipul acelora pe care le-am găsit. Libertatea de exprimare este una nesimțirea este alta.

Rog editorii să aplice strict regulamentul și să nu mai escaladeze miciun fel de discuție cu persoanele care nu respectă regulamentul. În special cu aceia care recidivează. Și care și-au făcut un obicei de a veni aici doar pentru a provoca scandal. Invalidați și gata. Și sesizați încălcările grosolane și repetate ale regulamentului pentru a le reduce nivelul acelora care sunt nesimțiți.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE