FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
colonoscopia poetului
Text postat de Dumitru Cioaca
"totuși mă-ntreb a făcut cineva vreodată
autopsia sau mai bine endoscopia poetului"
(Versuri din prozopoemul "endoscopia poetului" de Gheorghe Rechesan)

dupa cum ma pipaia,
si-cerca sa ma vrajeasca,
mi-am dat seama ca poftea
sa ma colonoscopeasca.

p.s.
revenindu-mi greu din socul
unor astfel de emotii:
daca-ncerci sa-mi scoti chilotii,
eu iti tai colonoscopul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Finule,
Acum las-o asa, n-o mai intoarce ca la Ploiesti. Ai zis-o, ai zis-o, mortul nu se mai intoarce de la groapa. De de vina nu suntem nici matale si nici eu, ci Pastorel care a avut tupeul sa cada pe aceiasi idee cu mine. Pai de ce crezi ca nu are el curajul sa sufle nici macar o vorbulica? Fiindca se simte vinovat.

p.s.
Ai vazut ca domnului Florentin Sorescu ii place mai mult epigrama lui Pastorel decat catrenul meu? Si sti de ce? Fiindca Pastorel e avocat de-al lui!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-10-07 18:59:08
         
 
  nea mitică, nu mă interpreta politic! n-am spus că e vreun plagiat, ci că doar s-a-nnemerit să cazi p-aceeași idee cu păstorel.

ceea ce, în definitiv, nu e deloc rău! ba chiar din contră!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-10-07 13:15:46
         
 
  Ba da, e mai reușită!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-10-07 11:12:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Radule,
Multumesc de apreciere. Nici steau nu-mi prinde rau, cu toate ca acum, cand au inceput sa apara dubii asupra paternitatii catrenului meu, probabil ca ar trebuii stearsa. La fel si votul pe care nu stiu cine mi l-a dat.

Domnule Sorescu,
Ce parere aveti de epigrama lui Pastorel, citata de Adrian Mihai? Nu-i asa ca-i cu mult deasupra catrenului meu?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-10-07 10:06:53
         
 
  Finule,
Mie ideea mi-a venit citindu-l pe domnul cronicar Gheorghe Rechesan, pe care l-am citatat in motto.
Sensul principal care se subintelege din catrenul meu este cu totul altul decat sensul catrenului lui Pastorel, insa sensul secundar, trebuie sa recunosc, este identic cu sensul care reiese din epigrama lui Pastorel. Am o editie destul de completa a operelor lui Pastorel, cea prefatata de Alexandru Paleologu si aparuta la editura Humanitas. Nu-mi amintesc sa fi dat de catrenul cu pricina acolo, dar se poate sa ma insel, asa ca voi verifica. Faptul ca am dat si eu odata in viata de o idee de care Pastorel a dat cu o jumatate de secol in urma,(asa cum v-am spus, am constiinta curata, nu-mi amintesc sa fi citit epigrama lui Pastorel) nu numai ca nu ma deranjeaza, ci ma face sa ma simt chiar mandru de mine, lucru care mi se intampla destul de rar.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-10-07 10:00:21
         
 
  chestia cu "colonoscopitul" ar fi ok dacă n-ar fi fost folosită hăt, cu ani în urmă, de păstorel. ce-i drept, într-o epigramă pe care o redau, din memorie, într-o formă aproximativă:

doctore, nu sunt pericol
pentru tagma femeiască...
și, atunci, nu e ridicol
să mă radioscopească?

era chiar în perioada premergătoare trecerii lui în eternitate, la spitalul de ftiziologie de pe șoseaua viilor, din bucurești.

departe de mine gândul de a-l acuza de pontism pe nea mitică. voiam doar atât, să spun că ideea a mai fost folosită, nimic mai mult!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-10-07 08:57:56
         
 
  vroiam = voiam  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-10-06 19:56:56
         
 
  aha  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-10-06 17:25:37
         
 
  Asta dacă nu cumva a început brusc să aibă simțul ridicolului!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-10-06 17:10:47
         
 
  Asta vroiam să întreb și eu, Radule! De fapt, și le-a retras pe toate.
Bănuiesc că iar s-a ofuscat întrucât editorul a făcut nițică ordine, ștergând ultimele două comentarii (sau mai multe?), acestea având un caracter licențios. Câte unul de fiecare parte. Și cum suferă de mania persecuției... Îți imaginezi.
Asta este supoziția mea.
P.S. Relativ la catrenul distinsului Cioacă, nu mi se pare nici pe departe a fi inspirat. Nici primul, nici al doilea.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-10-06 17:08:53
         
 
  poate-mi spune si mie cineva ce s-a intamplat cu textul lui peia cat am lipsit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-10-06 16:56:48
         
 
  nene Genu, primul catren e genial, nici al doilea nu-i rau, dar il eclipseaza primul :)

stea
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-10-06 16:53:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE