FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
nebunia gandurilor
Text postat de anca morariu
vers fara sens…..cautare neschimbata a cuiva, a ceva ce niciodata nu poate fi gasit……desertaciune si goana neschimbata dupa vant…….vant napraznic care iti ingheata rarunchii si inima ……….incet treci de la iubire…..la ura…la sentimente nefiresti……amalgam stupid de ganduri si trairi incoerente……..mult fum : in mine,pe mine,sub mine………fum gros……..ceata totala in tot si toate……..blank…………as vrea ca nebunia gandurilor sa se opreasca insa dorinta stupida a lor e de continuare nefireasca a rahatului in care de ceva vreme baltesc ganduri si fapte…..tampite trairi…..amalgam nefiresc de amagiri si dezamagiri constant ,circumstant totul vine si pleaca….nimic nu are sens si totusi totul are un sens bine definit……tampite trairi…….groaznice circumstante………lumina lugubra imi impresoara rarunchii stransi la piept parca de frica de a merge mai departe………..a merge spre ce? A te indrepta unde? Cautare continua a tot si nimic….karme platite din plin pentru pacatele altora…….trairi fara sens in consens cu nebunia……..cautare dupa cautare ………vis dupa vis……lacrimi fara numar adunate intr-un paman searban incapabil a mai putea rodii……….sahara nesfarsita …….fenomen de fata morgana permanent indus….trezire brusca la realitate ……….. simti presiunea corbilor smulgan cu putere din carnea ta vie si totusi ajungi sa nu mai simti nimic ………….sfasie si asa o umbra ……… traiesc ca sa mor……….mor ca sa pot trai mai departe……….ciclu tampit …………anormala nefiinta constient indusa in deluzoria stigma a trairilor sau a netrairilor paralel purtate pe umeri…….oare unde sunt cu adevarat si care e sensul amalgamului gandurilor din capul meu………nebunie , trairi fara sens si totusi cu un rost si un sens foarte bine definit……..incoerenta ……………….coerenta incoerenta………tampit amalgam am in cap……..declict sufletesc………..dorinta de restart…………ura ……multa ura……….lacrimi cu sens si fara sens………neuronii fac sinapse tampite…….stare indusa si transpusa in fapte …………..incapacitate motorie de a merge innainte…sens ciufut al vietii si al cuvintelor…………tembelism cerebral……..insertii ale nefiintei in fiinta pustiita de tot si nimic…………fara un sens concret a ceva………..sunt unde?ca sa fac ce?scopul si durata?totul e amalgam …………cretina stare………….inceput de nebunie sau descarcare derizorie de ganduri? Durerea compleseste tot….gramul de speranta ii mai trage kte o palma neuronului meu dobitoc………..se spune ca speranta moare ultima………..te-ai intrebat vreodata oare, nu asta e ultima speranta pe cale de a se duce in nefiinta?sunt unde si ma indrept inspre ce?frumoasa viata………..prea picant asortata cu fiinta mea simpla………..fum…..mult fum………betie constienta cu apa rece………minciuna macabra ……….las ca o sa fie bine…………vine si pe stada ta soarele………si astepti ziua…………si uite asa se scurge tacut si apasator nisipul din clepsidra cu speranta ca poate in ultimul graunte de nisip sta fericirea ta……….si daca nici atunci nu esti oricum nu mai poti face nimic……runele au fost aruncate…..VIATA………o farsa draconic invelita …..drum cu sens unic……….drumuri laterale insa care duc in infundaturi macabre si te imping inapoi la ruta initiala………..simtiri si simturi incoerent puse in miscare……..nefireasca transpunere a nimicului coerent dezvoltat………artist fara scena………….actor fara masca…………demascat de propriul rol……..lugubra cautarea asta in nimic si integrare in ceva …………aparteneta asta tampita ……………….integrarea in absolut…………..in absolutul cui? Nemarginit, marginit de ganduri tampit formulate ………fara sens si totusi cu un sens foarte bine definit……….sir definit de ganduri aparent incoerent transpuse……..intrebari fara raspunsuri………raspunsuri fara intrebari concludente………..palme venite de nicaieri si totusi transmise de undeva cu viteza si intensitate constanta ca nu cumva sa uiti de unde vi si inspre ce te indrepti……….obligandu-te parca sa nu te abati de la unicitatea drumului………..mergand agale spre nimic concret……………mintindu-ne ca dupa colt ajungem la destinatie…………tampit gps am instalat………ma minte in permanenta………are glume stupide in program…………am inceput sa obosesc cautand……..si totusi drumul are sens unic………..insa macabru fatetat tot………labirint constant……..si totusi…..sens unic………ganduri………prea multe ganduri…………sinapse coerente si incoerente ………..franturi de nimic…………..abis de tot…………..desertaciune si goana ………..durere si lacrimi…………..singurataea nebuniei constiente………mare amalgam ma impresoara…………fum………..mult fum………….presiune si apasare ……………viata………..agonie si extaz permanent ……..urcusuri si coborasuri constante………..culori tampite………….inserti de nimic…….amalgam de detoate…….ganduri detonate de fapte…………fapte ucise de ganduri …………lacrimi care iti curata sufletul …….si sufletul care iti asasineaza lacrimile……….drenat parca fiind de ultimul grante de nisip din clepsidra care se goleste cu o constanta constanta………….sir definit in cifra starii……….tot sau nimic……….nimic in tot………………fundaturi ………………lacrimi……………..mult fum……………..si totusi un grante de nisip…………………..timp pentru tot…………….nimic …………….parapeti de sticla………orbi……..ciungi…………….hoti…………mincinosi…………….asasini platiti pentru ati ucide visele……….pentru ca si visarea doare…………clovini fara zambet………….usi inchise……….sperante desarte……………si totusi…………….un ultim graunte de nisip ……………mare moarta……….fara flux si reflux………………..depuneri calcinoase ………inradacinari in asfalt……….. dezradacinari spre absolut…………big bang emotional……..explozie neuronala……afront verbal………..nebunie controlata ……….si definit de trairi………..emotii post-traumatice induse de coma gandurilor…………non profit sentimental …………….zambet pierdut in nebunia stari………….fum…………mult fum……………incerta existent……….univers paralel………muzica fara sunet…….mutenia sunetelor…………..strigatul linisti………..vuietul ecoului………..transcendenta nimicului………..nimic indus in emotii paralel dezvoltate………….pamant colcaind de hoituri , mirosind a parfum dulceag de curva rebela…………….parapeti de sticla…………orbi purtand pe brate invalizi surghiuniti……………draconic labirint………..macabre privelisti…………dezolant peisaj……………si totusi un ultim graunte de nisip……………….nestarii starilor ……………….sens unic………………fum……………mult fum…………tenebre incetosate……….ganduri alambicate……….stari de constienta…………inconstienta starilor………..punct si de la capat……………….trairi si sentimente ……………lacrimi……………multe lacrimi………….apartenenta in peisaj……………dezolant…………..draconic labirint………….plasmuiri ale gandurilor………….iluzii……………sevraj………….utopie…………incertitudine…………miraj……………abis……………nisip miscator……….introspectie in prezent…………sens unic……..si un ultim graunte de nisip.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dar ştiu că dau năvală creatorii pă saitu lavră-blio, mai ca muştele la manure.să priceapă şi cioacă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-10-01 12:39:25
         
 
  curată nebunie.complet ilizibil, grafomanie cu puncte gîrlă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-10-01 12:37:49
         
 
  bîţîită
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-10-01 11:52:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  morăreaso,
în stilul ăsta se poate scrie un cearceaf de o mie de pagini, pe nerăsuflate. dar cu diareea aia punctiformă ce mai e? o nouă stilistică bîţită, din pix?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-10-01 11:52:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE