FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Toama Necredincioasa
Text postat de Dumitru Cioaca
șapte sate au aflat,
cum că cioac-ar fi bărbat
însă, vezi, șoadă idee,
nu află nici o femeie!
(Gheorghe Rechesan

toate fufele din sat
spun de Gheorghe: -ce barbat!
dar sotia lui, se vede,
orice-i face, tot nu-l crede!

p.s.
pana n-o sa puna osul
spre-a-i platii doamnei obolul,
ea nu va iesii din rolul
lui Toma Necredinciosul.

morala:
dac-o lasi pe soata ta
sa afle cat esti tu de tare,
in afar' ca iar va vrea,
devine banuitoare!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  e priapism mental, bre, cioacă, ochii văd, inima cere, canci putere! cauza: deficiențe circulator/metaforice în plan cultural!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-29 12:06:35
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Pai daca nu se vede la mine care, dupa spusele dumneavoastra, sufar de priapism, ce se poate vedea la dumnevoastra care nu ati suferit si nu veti suferi niciodata de aceasta urata dar extrem de admirata boala?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-27 23:50:18
         
 
  bre, cioacă, un proverb african spune așa:” educația e ca erecția, dacă o ai se vede!” tu, limbutule, degeaba vrei, dacă nu se vede nimic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-27 21:57:19
         
 
  Pentru cei care nu stiu ce inseamna asshole: este teava de esapament a magarului pre limba marelui Shakespeare. De cand cu acest distins cuvant a fost inobilat un ziarist de catre marele presdinte american Ronald Reagan el nu mai este considerat un cuvant ecoliterar in nici o limba. Ma simt onorat ca domnul cronicar Gheorghe Rechesan m-a pus pe aceiasi treapta cu marele ziarist.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-27 21:05:14
         
 
  "editore, scutaru, de stai pavăză la porcărelele lui cioacă și ștergi replica mea?firește că-l sudui, altfel nu înțelege!"
(marele dregator Gheorghe Rechesan)

Mult stimate si iubite (pentru a nu-mi mai fi rastalmacite cuvintele, precizez ca este vorba numai despre o iubire pur platonica, dar extrem de intensa) mare dregator,
Sa stiti ca si eu regret interventia cenzurii chiar la momentul cand dragostea noastra se apropia cu masi mici, dar siguri, catre apogeu. Ne-a stricat placerea la amandoi, dar mie parca mai mult decat dumneavoastra, fiindca mi-au fost cenzurate doua comentarii si nu unul singur, cum a fost cazul inatimii voastre. Ee, asta e viata, in dragoste mai dai si de pierderi. Cel mai mult regret un distih pe care vi-l dedicasem. In el reusisem sa va creionez destul de reusit personalitatea extrem de complexa cu care Dumnezeu sau opozitia (inca se mai poarta discutii asupra originii ei) s-au invrednicit sa va daruiasca. Ca orice mare personalitate si a dumneavoastra este plina de contradictii. Un singur exemplu: in timp ce protestati hehement impotrica cenzurii aplicate impotriva dumneavoastra cereti si mai vehent aplicarea ei cu strictete in defavoarea opozantilor pe care ii cautai cu lumanarea, indiferent cat de infimi sunt ei. Pentru ca lupta de idei sa fie mai dreapta, adversarul trebuie pus in catuse inaitea deschiderii ostilitatilor, sustineti dumneavoastra. Cu o astfel de dialectica partinica s-au jucat si cei cinci mari dascali ai omenirii, Marx, Engels, Lenin, Stalin si Mao. Si au iesit tot timpul invingatori.

p.s.
Sunt casatorit. Cu cine? Cu cea mai buna jumatate a mea, lucru care ma face sa il rog pe Dumnezu sa ma ierte fiindca traiesc de atata amar de ani in incest. Si in acelasi timp sunt si divortat. Din ziua casatoriei a trebuit sa divortez cam de toate placerile vietii.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-25 19:02:10
         
 
  matale, de ești logodit, însurat, divorțat ori văduv ți-ar conveni să ți se adreseze tîmpenii precu cele de mai sus?ia conspectează regulamentul și vezi încadrarea:atac la persoană sau și mai cu folos, textele cu conținut evident agramat vor fi invalidate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-25 13:05:57
         
 
  editore, scutaru, de stai pavăză la porcărelele lui cioacă și ștergi replica mea?firește că-l sudui, altfel nu înțelege!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-25 13:03:37
         
 
  Stimate domnule Rechesan
Eu va fac un compliment si dumneavoastra sariti de dumnealui in sus de pare ca v-a ciupit cineva de dinsa. Din moment ce toate fufele din sat cad tot in dumnealui cand dau cu ochisorii si alte organe de dumneavoastra, ce mai vreti?!

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-25 11:48:58
         
 
  bre, cioacă, ce te faci dacă-s văduv, mi-o împrumuți pe doamna să verifici dacă morala ta e reală? că veni vorba de morală, nu crezi că depășiși, olecuță limitele bunului simț? dar, ce e vreun editor prin preajmă să te tragă de urechi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-25 11:39:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE