FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Conferentiar Universitar Doctor, Ion Corbu
Text postat de ecsintescu virtual
Revenind la marea dezamăgire: stau și mă întreb: de ce vă încălcați principiile? De ce sunteți incorect? La referendum s-au prezentat mult mai mulți cetățeni decât trebuia conform cvorumului abuziv și care încălca patrimoniul electoral european. Rezultatele Recensământului au confirmat acest lucru. În plus, unde s-a mai întâmplat în lumea asta ca un individ să primească 7,4 milioane de voturi împotrivă și să nu demisioneze? Și ce justiție este asta în care un general al armatei române care și-a cumpărat o casă potrivit unor proceduri legale, pe care nu el le-a inventat (ticăloase în opinia mea; procedurile respective au fost provocări, isăite pin care să fie șantajați dacă își vor manifesta dreptul de a avea coloană vertebrală) să fie anchetat și un cetățean care încălcând legea și atribuindu-și, el însuși, o locuință nici măcar să nu fie întrebat? Și câte altele! Vă știam un om cu simțul drepzății! De ce ați abandonat această valoare umană, morală? De ce?

Domnule conferentiar universitar doctor, Ion Corbu,
Referendumul de anul trecut a fost o imensa josnicie pusa la cale de Crin Antonescu. Vroia si vrea sa fie presedinte. Si culmea, daca Basescu s-a vrut presedinte jucator, Crin Laurentiu Adina Antonescu se vrea un jucator presedinte. Un fel de Cuza care nu uziteaza ocaua mica in cazul Fenechiu, Silaghi, dar vrea ocaua mare de la poporul PSD. Adica un ins fara nicio capacitate politica, alta decat a fi maritat cu Valean , sa devina din nominalizat fara sanse la o candidatura , brusc presedintele Romaniei. Am intercalat in text numele marelui dormitor roman, Alexandru Ioan Cuza, care si el dupa ce a facut cele mai mari reforme ale statului roman, sedea la carti si la masajele Mariei Obrenovici. Care in niciun caz nu se compara cu parvenita A.V.
Referendumul de anul trecut a fost organizat de catre USL. Acelasi USL care a schimbat in numai o zi presedintele CAMEREI Deputatilor, Senatului si Avocatul POPORULUI! Prezenta la vot a fost cu mult, mult, mult sub 50%. In conditiile in care Basescu, proaspat votat a doua oara de catre POPORUL Roman, a primit 10 la suta din voturi. Iar alegerile, intr-un stat democratic sunt din 5 in 5 ani. Daca Basescu era balaurul care ingheta PIB-ul si crestea somajul, banuiesc ca nu mai era votat, sau iesea poporul roman in proportie de 90% sa-l de-a jos. Nu va permit, domnule Corbu, sa considerati ca poporul roman este prost! Mai ales ca este si popor European.
Recensamantul a fost bagatelizat. Era in stare Crinadela sa ne scoata 2 romani. Numai si numai sa doarma la etajul doi din Palatul Cotroceni. Referendumul a fost o rusine nationala fara precedent si nici in Chile, acolo unde Pinochet a recunoscut cvorumul, nu s-a intamplat furaciunea de tip Dragnea.
Si sa revenim la joaca profesorului de sport. “ : Orcine apasă pe butonul trafic ranking de mai jos poate constata că numărul de vizitatori unici pe zi ai site-uli depășește 100! Cu un maxim de 300 și ceva. Prin urmare, repondenții, reprezentând cca 10% dintre useri, adică aceia care au votat, nu au avut o opinie convergentă și majoritară. Așa că aștept interpretările sociologice ale distinsului analist.

Nu acelasi lucru s-a intamplat si la referendum? . Nu o mica parte din repondenti s-a declarat anti Basescu? . Mult mai mica decat trebuia? Vedeti, CTA, fara sa vrea, v-a facut sa dati dreptate legislatiei romanesti si europene, adica poporului roman suveran.”
Ce vedeti gresit aici? Din marea parte a poporului roman, existenta cu drept de vot, o mica parte a votat la Referendum. Pe “traficul” electoral erau mai multi, dar nu si-au dat cu parerea toti. Decat unii./ jos Basescu. Si altii/ votez presedintele constitutional. Astia , care nu si-au dat cu parerea erau mai multi, pe “traficul” constitutional , decat ceilalti, sa-i zicem masurati de profesorul de sport. Asadar… Textele dumneavoastra, ca si eventuala debarcare a presedintelui Basescu, nu au o baza legala de masurare.

Sunt principial. Principiul de baza dupa care ma ghidez este DEMOCRATIA!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "ce treabă mai ai tu cu țara asta?" (Ivan Peiov)

O sa intelegi cand o sa cresti mai mare.


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 19:58:47
         
 
  nu păreai așa de afectat de trecutul băsist de rahat. ba, dimpotrivă. ce panarame de inși. cad în picioare, oricum i-ai arunca în sus.
oricum, te întreb din nou: ce treabă mai ai tu cu țara asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 18:28:18
         
 
  peishoru' tatii, nu tre' sa fii Nostradamus sa vezi realitatea. Tre' sa fii doar un om normal. Ca mine.

Vorba aia: Am avut un trecut de rahat, avem un prezent de rahat... si nici viitorul nu-mi miroase prea bine!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 18:14:24
         
 
  bine, măi viitorogule!
în loc să faci previziuni de baragladină cu ghiocu-n poală, mai bine te-ai uita la trecut, pe care-l făcurăți voi ferfeniță, co bocii, udrele și videnii voștri, băsiști de kkao!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 18:02:30
         
 
  Hehehe, nasulia mare va fi de-abia dupa ce lui Basescu ii va expira mandatul, in 2014!
Pana atunci Ponta, Crin si USL-ul inca isi vor mai putea ascunde incompetenta punand totul in carca marinarului. Chit ca ei guverneaza, nu Baxe si chit ca au o majoritatea in parlament ca pe vremea FSN-ului.
Dar ce vor face din 2014 incolo, dupa ce Basescu va fi istorie? O vor mai lalai-o vreun mandat sau doua, dar pana la urma pana si ultimul prost din tara asta se va prinde ca a dat un berbec pe doua gaste bete.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 17:49:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dacă îcercați să faceți apel la "conștiința" acestui individ, dle Vianu, este ca și cum ați încerca să reprogramați ADNul unui cameleon, în scopul complet inoperant de devini unicolor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-02 13:02:42
         
 
  Basescu, insul care si-a "tras" de partea lui toate institutiile de putere din tzara asta si le foloseste ca sa-i "buleasca" pe toti contra-opinentii lui e democrat, mai, minte subtire? Ce fel de logica ai? Judeci cu altceva decat cu mintea? Nu-mi raspunde, esti de toata jalea, crede-ma! Stii ce cred eu? Ca tu alegi din instinct pe cel care ti se pare la un moment dat avantajat, ca sa beneficiezi de eventuale avantaje tu insuti. Daca nu te vezi in aceasta oglinda, daca protretul ti se pare nereusit, retuseaza-l comportandu-te normal. Daca nu, asta e!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-02 12:44:30
         
 
  rusine, exintescu. Si tu stii bine de ce trebuie sa-ti fie! Mai ales de aceea ca mai odinioara erai de cu totul alta parere. Opiniile tale politice se invart precum girueta, dupa cum bate vantul? Ce fel de tanara sperantza a politicvii esti tu, tinere, daca te schimbi dintr-o parte in alta cum ti-ai schimba underpantii sau amanta? Se mai poate construi ceva la nivel politic cu o asemenea constiintza vandabila? Intrebarea este retorica, evident! Nu ma intersecteaza de ce te simpatizeaza (in mod supra-evident!) domnul Cristescu, dar esti jalnic in calitate de om. In alta calitate, sau defect, treaba ta! Acum intelegi de ce nu te plac iar reciproca este al dracului de valabila? Cand ai un moment de coerentza, judeca la ce ti-am scris dar nu-mi raspunde, stiu raspunsul tau mai dinainte.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-02 12:39:34
         
 
  "Din marea parte a poporului roman, existenta cu drept de vot, o mica parte a votat la Referendum." (analistu mercenar)

desigur, partea aia mică, dar veselă, e semnataru de mai sus.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-02 06:57:47
         
 
  Mare dezamăgire. Mare dezamăgire. Să te situezi împotriva voinței clar exprimate a propriului tău popor!

PS. Domnule semnez aici cu niște pseudonime. Te rog, deocamdată, imperativ să le respecți. Modul de adresare de mai sus este unul care încalcă regulamentul.

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-02 02:28:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE