FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Legionari! Sunteti bufoni autentici. De ce sa ne mai miram ca tiganii au doi regi?
Text postat de ecsintescu virtual
Domnilor, sunt legionarii niste criminali? Zelea Codreanu era un asasin notoriu. Horia Sima a fost un criminal care a a ales lasitatea, fugand mancand brazda si Capitanul? De ce nimeni nu-i plange pe legionari? De ce tuturor li se rupe de Zelea Codreanu? De ce nu aveam o strada Zelea Codreanu?
De ce nu il iertam pe Horia Sima? De ce nu aflam, noi poporul roman, cine au fost ei. Zelea un criminal care a ucis un prefect. Si Horia, fugitul? Un las fara a fi poet si nici macar cu un minus rinichi?
Domnilor legionari, traiasca legiunea si capitanul in cadavrul dat de epoca. Un fugit Horia Sima, e si tupeist. Ca si voi, revendicatii din marile invataturi. La Crima se raspunde cu Coasa!
Legionari! Sunteti bufoni autentici. De ce sa ne mai miram ca tiganii au doi regi?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Maestre Cioaca, speram sa ma intrebati de strada Ion Antonescu, maretul.

Sigur ca nu aveam o strada Nicolae Ceausescu --avem CASA POPORULUI. nu avem un bulevard Gheorghiu Dej, am avut un oras, si o imensitate de lume care l-a plans cand a fost inhumat. Ana Pauker macar a fost mai presus decat nevestele lui Zelinski si fugitul de Sima. La el m-am referit cand am fost spus fugit.

Kogalniceanu si Alecsandri nu pareau tigani in acceptiunea amero-indiana a dvs?

Horia Sima a fost un criminal nenorocit de razboi. Usca-i-sa-r mormantul in camasa verde cu diagonala. Si mumie sa-l strige pe Zelinski in fundul criminalitatii lor. Hienele deavu!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-09-02 01:42:52
         
 
  "Avem vreo strada Zelea Codreanu? Sau strada "FUGITILOR" ? "
(Ecsintescu Virtuala)

Nu avem o strada Zelea Codreanu si asta, sunt de acord cu dumneavoastra, este o nedreptate. Dar nu este cea mai mare nedreptate. Nu avem o strada Nicolae Ceausescu, nu avem un bulevard Gheorghiu Dej, cu toate ca am avut unul. Insa Ilici Ilescu l-a expropiat pe Dej de bulevardul lui. Nu avem o strada Ana Pauker! Nu avem o strda care sa poarta numele marelui Terente! Sa nu avem noi o strada cu numele Terente cand dupa el plang vadanele si astazii?!
Cant despre strada fugitilor nu avem una ci nenumarate. Strada Vasile Alecsandri este strada unui fugar dela 1948! Strada Ion Bratianu este strada unui alt fugar de la 1848! La fel bulevardele Nicolae Balcescu si Mihail Kogalniceanu! Toti au fuigit ca niste potarnichii cand patria le-a cerea sa se masoare cu turcul. A intins-o fiecare unde a putut. Deci Horia Sima nu a facut altceva decat sa urmeze exemplul celor mai viteji inainatasi atunci cand a fugit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-30 07:00:17
         
 
  Maestre, hai sa tregem la criminalul Zelinski si la fugitul Sima Horia, si el mai criminal decat toti nazistii din Bucuresti. Mihail Kogalniceanu a declarat INDEPENDENTA ROMANIEI. Inainte a facu reforma funciara si a secularizat averile gay manastiresti, a alfabetizat taranii romani prin reforma invatamantului. Asta a facut Mihai Kogalniceanu, care are numele pomenit in nenumarate localitati si strazi in toate judetele. Avem vreo strada Zelea Codreanu? Sau strada "FUGITILOR" ?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-30 05:02:21
         
 
  "Kogalniceanu? A facut mai mult pentru modernizarea poporului roman decat mai marii cu sange albastru"
(Ecsintescu Virtual)

Daca Kogalniceanu nu era ajutat de tigancile de sub douazeci de anisori cand se intorcea la mosie pentru a se destinde, eu nu cred ca ar fi putut face atata modernizare nici in randul Poporului Roman si nici in randul rromilor minoritari.

p.s.
Kogalniceanu, cand isi vizita mosia, dadea ordin sa i se aduca prospaturi exotico-autohtone, insa intezicea ca sa ele sa fie spalate. Atat de mult tinea acest mare om de stat ca rromi sa-si pastreze obiceiurile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-30 04:56:25
         
 
  Maestre, noi vorbeam de Zelea Codreanu, criminalu' si de Sima Horia fugitul in Germania nazista. Ideea cu wc este veche, si tine de bideul lui Carol I. Asta, rege al taranilor care au facut independenta neamului, se ducea frecvent la vale dinspre palat spre taranci iubitoare. Si, prusac fiind, avea o ora fixa. O furtuna l-a trimis aproape la pascut, la Elisabeta, tiitoarea lui Alecsandri, dar, spiritul prusac l-a facut sa se duca. Si-a uitat sosonul pe drum. A aparut in Adevarul. Nu stim ce si cum, limba nemteasca in facerea tarancii, cert este ca s-a tinut de cuvant. A ajuns la ora fixa. Dupa 3 mimnute a si plecat. si Beldiman a scris articolul.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-30 04:51:49
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Acum sa va spun o intamplare interesanta cu doua familii cu doua familii de nemti revansarzi pe care i-am dus la castelul Peles pe timpul cand inca mai era muzeu si nu resedinta de vara a celui mai iubit fiu al poporului. La poarta castelului se dadea gratuit un ghid in mai multe limi de circulaatie mondiala printre care si Germana. In acest ghid se spunea ca in castel nu se afla nici un singur obiect de origine romana, vasta lor majoritate fiind de obarsie prusaca.
-Uitati, le-am spus eu revansarzilor, de ce a trebuit sa-i isgonim, astia si-au adus cu ei pana si veceurile!
Nemtii, nu mi-au dat raspusul imediat, dar dupa ce au vizitat castelul s-au aratat foarte incantati de ce au vazut in el.
-La noi in Germania astazi dai mai greu de astfel de obiecte de valoare, a reinceput discutia unul dintre revansazi. Am avut si noi dar majoritatea lor au fost distruse de cele doua razboaie mondiale. E adevarat ca in castel nu se afla obiecte autohtone, dar astea se gasesc peste tot in Romania. Ce gasiti voi rau in faptul ca regele Carol nu a venit cu mana goala ci si-a adus cu el bogatia?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-30 04:43:16
         
 
  Cat despre bufoni? Nu avem ca tara mai multe monarhii decat fose septice. La atatia bufoni care se dau peste cap pe istoria asta, de ce nu ar fi si niste regi care sa-i primeasca cu inima "la trecatori"  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-30 04:37:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Si a facut Romania Mare ajutat de taranimea romana, ostasii care s-au jertfit, carnea de tun care a batut tunul kiserului. Glorie eterna taranului roman mort in primul rasbel.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-30 04:33:05
         
 
  am dat comm, pentru ca riscam sa ma mi se stearga, asadar ramasesm la ideea de tigani vazuta din prisma asta avoastra a romanilor pur sange. Kogalniceanu? A facut mai mult pentru modernizarea poporului roman decat mai marii cu sange albastru. Alecsandri? Ia si citeste Chirita,

Ferdinand? Un rege ascuns de poporul roman la Marasti, Marasesti si Oituz. A murit de cancer de tranji.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-30 04:30:38
         
 
  Maestre Cioaca, intamplarea face ca prin vinele si vinile mele sa curga votca Smirnoff, partial Jack Daniels, adica America in destrabalarea ei alcoolica. Ati prins ideea ca sunt prea taran ca sa ma revendic de la tuica bauta de criminalul Zelinski, spus si Zelea si Codreanu cu mireasa lui nascuta de Zamolxis batranu'. La Pitesti am aflat puterea legionarilor. Forta lor trecuta de bestialitate, de animalitate, am aflat scarna din creierii lor vanduti lui Iuda, in numele lui Christos neprihanitul. Niste criminali, niste bestii, niste scatofili. Legionarii, au aratat romanilor ca pot fii ucigasi si lasi si fricosi. Cine i-a plans, maestre? Ai auzit tu, in Romania noastra, ca cineva la plans pe Zelinski? Cred ca nu.

Acum, Paul Niculescu Mizil a fost un ministru de finante dupa ce Horia Sima a fugit ca un las. Paul a ramas aici si a facut Romania dupa razboi si recte dupa legionari. Si a murit in aceasta tara, lasand "averea" aici. Nu a dus nimic in singmaringhen sau etc, i-a lasat poporului roman. Popor roman care isi aduce aminte de Ceausescu, dar nu si de Zelea sau de Sima. Crimimalii, ......ne-eco... sa-i ut.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-30 04:25:57
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
De ce va mai luati de legionari care sunt cu toti baieti de toata isprava, adica morti?! De ce nu ne ziceti cate ceva despre staretul manastirii Piteti unde criminalii legionari Turcanu si Calciu-Dumitreasa si-au facut de cap? De ce nu ne ziceti ceva de vigilenta lui Paul Niculescu-Mizil care,, in timp ce calaii Turcanu si Calciu-Dumitreasa isi tortionau colegii legionari impotriva vointei partidului si a organelor sale, ascutea si mai tare lupta de clasa impotriva chiaburimii retrograde. Ca Paul era sef cu propaganda. Ce cadru de nadejde era Paul. Daca nu ma credeti pe mine intrebati-o pe nepotica lui Oana. De asta a si murit de moarte buna la peste 80 de ani, nu ca legionarii care aveau placutul obicei de a murii foarte tineri. Nici Ceasescu nu a fost prea fraged cand a murit. Ca era trecut de saptezeci. Ca sa nu mai vorbesc de Maurer care a murit la peste 90. Se pare ca Dumnezeu ii iubea mai mult pe legionari de ii lua la el asa de tineri. Pe cand comunisti, de care Dumnezeu se pare ca uitase, au atins varste matusalemice. De ce? Ca sa-i continue opera pe pamant, adica sa ne faca fericiti. Si Ceausescu putea sa ajunga la o astfel de varsta daca Poporul Roman nu hotara sa-i sarbatoreasca Inaltarea in ziua de Craciun. Si Dumnezeu, nemaiavand incotro a acceptat. Fiindca stiind cat de violent poate fi acest popor la manie nu vroia sa se puna rau cu el.
Si acum despre tigani. Ei au doi regi fiindca merita, domnule Ecsintescu. Prin vinele lor curge cel mai nobil sange romanesc si prusac. Prin vinele lor curge sangele marelui Alecsandri, a marelui Kogalniceanu si a atator mari boieri, dregatori si mari oameni de stat. Prin vinele lor curge sangele marelui rege Ferdinant, Intregitorul de Tara. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne simtim complexati in fata lor fiindca si prin vinele mele si ale dumneaavoastra curge tuica de cea mai buna calitate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-30 04:05:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE