FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Notre Respect Europeea - prima parte-
Text postat de ecsintescu virtual
Imi cer scuze Europeei. Imi cer scuze domnului conferentiar universitar doctor, Ion Corbu, presedintele Europeei. Omul care a gandit, a implementat, si a mediat tot ce se intampla in acest spatiu virtual. Spatiu virtual care a devenit un mod de a fi. Consider ca aici domnul Ion Corbu a castigat. Dependenta de Europeea. Toti, astia care ne injuram, ne trimitem in dexul ma-si, in plagiat, ne regasim in “Averismentul” conferentiarului.
Europeea apartine unui singur om, PROFESORULUI CORBU! Mi-am pus si eu intrebarea la ce ne ajuta asta. Profesorul este rau. Ne ataca fibra, conceptia si ideologia.
Ne ataca fibra pentru ca vede in noi posibilitatea,.Ne ataca, sa-I zicem, conceptia unui altfel de univers literar si critic-literar. Face misto de noi. Cu gratie, indulgenta, si malpraxis. Ideologia? Aici sunt pierdut si regasit. Demos.
Si iubesc Europeea pentru ca aici m-am lansat. Am invatat polemica si arta ei. Am invatat DEMOSUL. Si stiti ca este al dracu sa-l inveti.
Imi cer scuze Europeei. Am invatat sa castig din scris. In mod normal ar fi trebuit sa uit. Sa uit ce a insemnat Europeea pentru mine. Sa-I dau cu piciorul. “Iesi maa, cu profesorul tau” Nain.
Cred ca ar fi si altii intersati sa fie ca mine. Pentru ca asta inseamna un atelier literar.

Dar eu ii datorez totul profesorului Ion Corbu. Absolut totul!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Ion Corbu,

v-ați gîndit vreodată la versurile lui Topîrceanu:

Lăuda-te-ar Bogdan-Duică
Şi pupa-te-ar Popa Iapă!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-08-27 17:26:37
         
 
  europeea ar trebui să aparțină, în egală măsură, celor care au contribuit substanțial la fondul ecoliterar cu texte, nu cu replici oțărîte, bîlbîieli revanșarde și scremete existențiale, ca acesta de mai sus.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-24 12:23:57
         
 
  Un comm jos palaria! Notre respect, maestre Cioaca. Si nu vin cu "violul" a doua oara:)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-23 21:01:44
         
 
  "Europeea apartine unui singur om, PROFESORULUI CORBU!"
(Ecsintescu Virtual)

Stimate domnule Ecsintescu Virtual,
Citatul de mai sus contine un mare adevar din care se trag si toate neajunsurile care apar pe Europeea. Asa cum a constat si doamna Elena Stefan odata cu aparitia proprietatii a aparut si inegalitatea dintre oameni. Mai ales in domeniul artei. In comuna primitiva nici o pestera nu apartinea unui singur individ. Fiecare artist era liber sa-si picteze propriul lui dobitoc fara interferente dictate de simtul de proprietate. De asta acele opere de arta au ramas nemutitoare. De asta dupa mi de ani de la aparitia lor ne taram pe burta prin stramtele intrari ale pesterilor pentru a ne putea clati sufletul si ochii cu nemurirea lor. Artistii acelor timpuri puteau sa manace sau sa faca invers in atelierele lor fara ca sa fie siliti sa dea piept cu mania unui improprietarit preocupat nu de progresul artei ci de halul in care se afla proprietatea lui. Domnul profesor Cristescu are taote calitatile de care vorbiti dumneavoastra, dar simtul de proprietate il strica. Daca nu ma credeti pe mine va rog sa o intrebati pe doamna Elena Stefan. Cum adica sa nu fiu liber sa-i tragi cativa dumnezei unei opere de arta care nu vrea sa o ia pe calea posteritatii recunoscatoare?! Sau unui coleg care refuza sa vada geanialitatea personalitatii tale?! Pe acest site nu ne este permis sa dam nici macar in tradatorul Basescu cu hardaul de laturi pe care l-ar merita. Pe acest site orice nivel mai vartos care intentioneaza sa iasa din contigentul moravurilor de salon pentru a creia opere de arta viabile este amenintat de palosul stapanului. Pe acest site sunt intezise magariile, blasfemiile, bijuteriile si fuduliile care nu sunt altceva decat tot un fel de bijuteri numai ca mult mai perisbile. Si sa ne mai miram ca in operele noastre, viata, in loc sa pulseze cu adevarat, abia isi trage sufletul?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-23 09:06:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE