FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
domnule Ecsintescu....
Text postat de Dumitru Cioaca
parerea mea este ca doamna Elena Stefan era extrem de obosita altfel nu scapati numai cu un simplu AVERTIZMENT!

"Elena Stefan este cea care mi-a dat AVERTISMENT!"
(Ecsintescu Virtual)

o doamna ce-mi vrea doar bine,
dupa ce mi-a dat o laba,
pe-un ton aspru, dar corect:
-drumul lung, de pan' la tine ,
l-am facut pentru o treaba,
nu ca sa-mi arati respect!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O doamna cum n-am mai vazut
lui Cioaca iar i-a aparut
si se gandea in mintea lui
cu ce sa-ncep, de la sarut?

sanatate falnica prietene! :)
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2013-08-27 04:24:46
         
 
  "Ce facem cu criminalii legionari?"
(Ecsintescu Virtual)

Stimate domnule Ecsintescu,
Dupa parerea mea nici eu nici dumneavoastra nu mai putem face nimic cu criminalii legionari fiindca ne-am nascut prea tarziu. Carol al Doilea, Antonescu si comunistii au facut cam tot ce se putea face cu ei. Comunistii, fiind oameni harnici, au facut chiar mai mult decat trebuia facut, fiindca le-au bagat la parnaie si rubedeniile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-23 09:28:54
         
 
  Ce facem cu criminalii legionari? Dumitre, astia au omorat Romania. Asasinul Zelea ( nume evreu) impusca in 1924 pe 25 octombrie la ora de pranz. Si atunci Zelea devine impresionant.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-23 06:58:59
         
 
  Superb, Domnule, Dumitre adica,intamplator sau nu, bunicul din partea mamei era var primar cu Adrian Paunescu, marele nostru poet al romanilor nefugiti. Bumicul meu Constandin, ala cu hectare la mare, a facut si el Bulau la Mangalia si putin la Jilava, da le-a explicat, zic eu, ca a dat cai la razboi. si tutun. Vedeti. Eu nu plang dupa Ceausescu. Si nu plang in general. Amarutul de Ticale, asa ii spuneam, era suparat pe tata. Ca nu i-a dat caii in inapoi. Dar in acelasi timp stia ca Iamcu si Stelica si Ianula ii fura caii cand hotii aveau diagonala! Aia Verde! Semnul pistolului! Si al glontului!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-23 06:35:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
sa nu-mi spuneti mie ca atunci cand ati plans dupa Adrian Paunescu ati plans si dupa Eminescu, fiindca nu va cred. si daca nu aveti lacrimi sa va plangeti bunicul asta se datoreste faptului ca avand 15 hectare de pamant era un chiabur inrait, deci un dusman de moarte al clasei muncitoare si al lui Nicolae Ceausescu. Deci nu puteti sa plangeti in acelasi timp dupa Nicolaie Ceausescu si dupa dusmanul lui de moarte. Eu pot sa fac chestia asta fiindca tatal meu avand numai patru hectare de teren arabil era numai taran mijlocas, deci un fel de prieten al lui Ceausescu. Cel putin asa sustinea Ceausescu: chiaburii trebuie distrusi iar taranii mijlocasi trebuie luati de aliati. Apropos, domnule nepot de chiabur, stapanitorul mosiei de 15 hectare, a pus si el ocolo o caramida sau doua la canalul Dunarea-Marea Neagra, asa cum statea bine sa faca orice chiabur pe acele timpuri incarcate de glorie revolutionara?!

p.s.
Bineinteles ca sunt legionar! Am sustinut eu vreodata ca nu sunt un roman verde?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-23 06:20:58
         
 
  Dumitre,
vezi tu un taran, intelectual, rapsod, si etc, vreun roman adica, sa-l planga pe Zelea, pe Horia Sima. Criminalii de baza ai natiei romanesti.

Vad multi care il plang pe Ceausescu. Imi spui, tu Dumitre, ca au uitat ideea legiunii. Pai eu cred ca iubesc colectivizarea din cauza legionarilor. Care erau copii lui Balosu. Intelegi, mai Dumitre Cioaca!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-23 06:16:38
         
 
  Superb, domnule Dumitru,
Zelea Codreanu a fost un criminal, a ucis, a omorat. Da-l in ma-sa, poporul roman l-a trecut in erata si l-a uitat. A murit nici macar demn. Hohotea sa-i lase viata. Cunoasteti, sper, faza din camion, moartea unui CRIMINAL! Ca daca spuneti altceva...inseamna ca nu sunteti legionar!

Bunicul meu nu l-a plans. Nu putea plange un criminal.

Poporul roman a respins crima! Nu a fost criminal! Si da, nu am lacrimi sa-mi plang bunicul. Nu a fost legionar-recte criminal. Avea vreo 15 hectare la mare. Atat tot.

Am lacrimi destule, sa-l plang pe Iorga, pe Madgearu, pe Duca! Daca ei ar fi trait...

Poate ca voi, romani fugari, va gandeati.


Dar ce a facut HORIA SIMA? nu cumva a fugit? Fugar ca si voi, astia care aveti tupeul legionar sa ne spuneti de ramasi?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-23 05:58:57
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Pentru restabilirea adevarului istoric trebuie sa mai adaug ceva. Dupa informatiile mele multa lume a plans dupa Zelea Codreanu cand acesta a hotarat sa se sinucida cu mainile regelui Carol al Doilea. Asa cum multa multime daca a plans dupa marele rege Decebal care a facut acelasi lucru folosindu-se de mainile ticalosului de Traian. (numele asta are ceva necurat in el: Traian Imparatul, Traian Basecsu, deci cam tot un drac) Deci vedeti dumneavoastra, marele rege Decebal a fost plans de stramossii nostri dacii, marele Codreanu a fost plans de bunicii nostrii, iar acum e randul nostru sa plangem dupa marele Ceausescu. Fiindca nici un popor, domnule Ecsintescu, nu dispune de atatea lacrimi ca sa-i poata plange pe marii lui disparuti in acelasi timp. Fiecare trebuie plans la vremea lui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-23 05:41:26
         
 
  "Apropos, domnule. cum se face ca sunt oameni care il plang pe Ceausescu si nu il plang pe Zelea Codreanu.Sau pe Sima?"
(Ecsintescu Virtual)

Stimate domnule Ecsintescu,
Sa va spun eu de ce lumea plange dupa Partidul Comunist Roman si nu dupa Garda de Fier. Garda de Fier a guvernat in Romania numai cateva luni si nici atunci nu a guvernat dupa bunul ei plac ci tinuta in frau de generalul Antonescu. Deci ea nu a avut posibilitatea sa-si arate adevaratul ei potential. Nu se poate nega ca nu a avut si cateva realizari care au varat-o definitiv si irevocabil in Istoria Romanilor, cum ar fi asasinarea lui Iorga, Magearu si alti cativa intelectuali care erau jidoviti suta la suta.
PCR-ul a avat norocul sa conduca Romania timp de 45 de ani fara ca sa imparta puterea cu un general semi-jidovit. De asta a si reusit sa elimine nu numai cativa intelectuali, ci toata vechea intelectualitate care era contra clasei muncitoare. Si taranimea care era alcatuita din chiaburi si code de topori ale chiaburilor. Si branza telemea care a facut mult rau sanatatii Poporului Roman prin cresterea colesterolului. Pai acum sa stam stramb si sa gandim drept. Sa zicem ca eu fac parte dintr-o familie care a pierdut un copilas de sase luni (Garda de Fier) de care nu-mi mai amintesc prea bine si pe capul familiei in varsta de 45 de ani (PCR-ul) de la care am invatat timp de 45 de ani ce e bine si ce e rau. Pai dupa cine credeti dumneavoastra ca o sa ma tavalessc eu de durere, dupa Zelea mort inainte de nasterea mea sau dupa Nicolaie Ceausescu care mi-a fost ca un tata timp de de douazeci si cinci de ani?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-23 04:36:32
         
 
  Maestre, sincer na gandeam ca aveam o polemica bazata pe logica, adevar, si intentie!

Sa incepem cu o lectie de istorie!

Intentia de a arata si alorlalti care vin pe Europeea ca ceea ce se cheama ....COMUNISMUL ( trebuie explicat ! Legionarii? Apropos, domnule. cum se face ca sunt oameni care il plang pe Ceausescu si nu il plang pe Zelea Codreanu.Sau pe Sima?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-23 03:57:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE