FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Intrebare proprietarului Europeei
Text postat de ecsintescu virtual
Rar mi-a fost dat sa vad o rautate viscerala impotriva unei persoane. Rar mi-a fost dat sa vad vreodata o idee ontologica care sa bata ura viscerala, infantila si gratuita a unui profesor pentru un presedinte de tara.

Basescu este Presedintele Romaniei! Inca

Dupa el, cine va fi? Potopul? Antonescu Laurentiu? Ponta Viorel? Cine, domnule profesor!

Adrian NaSTASE! sTIAM!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule profesor, Basescu a fost votat de doua ori consecutiv? A castigat el alegerile? Ca va iau ca pe studentii imberbi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:14:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pentru cine? Președinte de țară? Păi știe domnia voastră ce ținută morală și ce parametri funcționali trebuie să aibă un președinte de țară? Păi dacă mâine vine Gordon și v-o pune pe Pora președinte sau pe Bercea, cumătrul impostorului, președinte, dumneavoastră nu vă veți utiliza darul neprețuit pe care îl aveți în cavitatea craniană? Și veți fi la fel un catifelac necondiționat? Personal nu urăsc. Nu am aceast viciu. Dar sunt un om drept. Și aparțin acestui popor. De la care izvorăște, potrivit principiilor democratice, puterea politică. Exprimată PRIN VOT. PRIN VOT. REPET PRIN VOT. Nu dedusă prin artificii sofisme ori fraudă. PRIN VOT: Așa spune Declarația Universală a Drepturilor Omului. Și atunci, despre ce vorbim? Poate dumneavoastră aveți președinte. (Păcat că fenomenul Postelnicu doar a ricoșat de domnia voastră) Noi, 7,4 milioane nu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 22:08:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE