FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
exercițiu la paralele
Text postat de adrian mihai
după cum bine știți, acum o lună, în muntenegru, un autocar cu români s-a prăbușit într-o râpă. președintele tuturor românilor, simțitor de felul lui, a tăcut mâlc. bineînțeles, profund solidar cu cei ridicați la ceruri!

ieri, însă, același președinte l-a făcut pachet pe dr. bădișteanu și l-a trimis, glonț, în turchia, să vadă ce și cum cu regele rroma, distinsul cioabă.

acu’ eu mă tot gândesc cam ce l-o fi mânat în luptă de data asta. să fie, oare, cele câteva sute de mii (poate peste un milion) de voturi din etnia cu pricina? așa s-ar părea!

drept pentru care cred că mai nimerit e să-i rezervăm omului o titulatură ceva mai melomană, din "președinte tuturor românilor" să-i spunem "voievodul țiganilor".

că tot declara, mai deunăzi, cineva, aici, în site, că e mândru de președintele lui și că îl iubește de nu mai poate.

zicea regretatul ion băieșu că iubirea e un lucru foarte mare!…

păi nu?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce-i drept, e drept!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-19 11:15:51
         
 
  care Arafat măi, papagal cu flașnetă?
ăla pe care-l trimitea iubitul tău - apropo, ce poziție preferă? - la garderobă, pe motiv de "ghici, ghicitoarea mea?"

măcar ai primit ceva de drogangeală pe tema amorului încins pe care-l exibi aici, sau o faci, ca prostu, pe uscat, în virtutea instinctului de slugă pluri/geo/direcțională?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 22:54:11
         
 
  lăsați-l dracu pe bețiv, nu-l mai băgați în seamă, că e "singur" contra a 7,4 milioane de români (vezi colega de "principii", esculab) - simbolic vorbind - români care se străduiesc să se ferască de damful lui și nu reușeasc. insul e ambalat la ora asta, a scăpat bobocii-n boscheți și se răstește la ei să se adune.
ps: dacă noi suntem cei 7,4 români, atunci ei - respectiv alcoolmetru cu gîtlej, esculab & co - prin contrast, ce sunt? ghici, ghicitoarea mea! (vezi bășilă).

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 22:49:42
         
 
  adrian matei, PONTA e PRIM MINITRUL ROMANIEI! beneficiar de miscarea pro-Arafat. ( ce tara dementa avem, iesim in strada pentru tokesi si arafati ca sa ne schimbam presedintii) Romanii erau cazuti in rapa si el batea basica. Urat. Noroc cu presedintele ca l-a sunat pe Arafat si s-a ocupat palestinianul de romani.

Bradisteanu este un mare profesor. A furat pentru inima lui mai multi bani decat inima amaratilor de romani. Nastase era un infractor consemnat la bulau. Deci?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:36:05
         
 
  gaspadin latunski, chiar nu era cazul să înstelați textul!

de la dvs nu stele aștept, ci o vorbă bună acolo, în transnistria, în caz că voi fi nevoit să cer azil politicos...

onoare muncii!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-17 22:09:28
         
 
  tot pe rând:

-absolut normal să se ocupe dl. dr. arafat, e cel mai competent pe linia asta. ce-ar fi trebuit să facă ponta, să ia o coardă de alpinist și să coboare el, în râpă, în rapel? era la baschet, care e problema? alălalt era frânt, căzut pe sub birou, sub povara a 3-4 sticloanțe de vizichi. unul viață sportivă, celălalt alcoolist...

-rugămintea lui alcoolică la brădișteanu făcea, cumva, referire și la oareșce dosare la care se pricepe al dracului de bine repudiatul de către popor?

-și de ce nu l-o fi rugat pe eminentul firurg și cu o lună în urmă, ăsta e "președintele tuturor românilor care îi convin lui"? o fi privatizat?



 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-17 22:03:25
         
 
  Ion peia, hai sa facem un sondaj, un referendum, ca sa te avem pentru noi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 21:18:36
         
 
  adrian matei, s-o luam pe rand.

"după cum bine știți, acum o lună, în muntenegru, un autocar cu români s-a prăbușit într-o râpă. președintele tuturor românilor, simțitor de felul lui, a tăcut mâlc. bineînțeles, profund solidar cu cei ridicați la ceruri!"

Fals! Presedintele stia. A luat legatura cu" calaul sau" Arafat. Singurul care s-a ocupat de acel dezastru. Ponta juca baschet. Mortii cu mortii, vii cu vii! A negat vreodata premierul ca el juca baschet cand Arafat era plecat pentru a recupera trupurile cetatenilor romani? Cred ca nu.

"ieri, însă, același președinte l-a făcut pachet pe dr. bădișteanu și l-a trimis, glonț, în turchia, să vadă ce și cum cu regele rroma, distinsul cioabă."7

Fals. Basescu l-a rugat pe Bradisteanu in calitate de prieten al lui Cioaba. Nu in calitate de presedinte. Bradisteanu a plecat acolo pe bani buni, platiti de tigani. Ca sa salveze o viata a unui cetatean roman. S-a laudat Basescu ca l-a trimis pe Bradisteanu? Sau s-a laudat Bradisteanu ca l-a sunat Basescu?

"drept pentru care cred că mai nimerit e să-i rezervăm omului o titulatură ceva mai melomană, din "președinte tuturor românilor" să-i spunem "voievodul țiganilor".

Ponta s-a suparat ca Bradisteanu nu a fost bafat la bulau alaturi de Nastase, un alt tigan important pentru tara. Asta daca Vadim Tudor nu minte. Intrebare. Ma baieti, cu domn profesor aliniat, l-ati votat ma pe Basescu. Ca eu nu l-am votat in viata mea.

" după cum bine știți, acum o lună, în muntenegru, un autocar cu români s-a prăbușit într-o râpă. președintele tuturor românilor, simțitor de felul lui, a tăcut mâlc. bineînțeles, profund solidar cu cei ridicați la ceruri!

ieri, însă, același președinte l-a făcut pachet pe dr. bădișteanu și l-a trimis, glonț, în turchia, să vadă ce și cum cu regele rroma, distinsul cioabă.

acu’ eu mă tot gândesc cam ce l-o fi mânat în luptă de data asta. să fie, oare, cele câteva sute de mii (poate peste un milion) de voturi din etnia cu pricina? așa s-ar părea!

drept pentru care cred că mai nimerit e să-i rezervăm omului o titulatură ceva mai melomană, din "președinte tuturor românilor" să-i spunem "voievodul țiganilor".

că tot declara, mai deunăzi, cineva, aici, în site, că e mândru de președintele lui și că îl iubește de nu mai poate"

Da! Eu, ecsintescu sunt mandru de faptele presedintelui Romaniei. Chiar si in aceasta speta a dovedit ca este presedintele tuturor cetatenilor romani. Tiganii sunt si ei romani, nu-i asa. Ca marcheting politic, politicianul Basescu a fost devastator. Ponta, un amator. Si misto declaratii tigancii: turcele au fost ca autoritate mai bune. Si frumos EBA!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 21:17:26
         
 
  iubire?
nici cît o centimă, a.d.!
aici e vorba de obișnuita bulibășeslă băsistă, făcută în derîdere față de români și în interes exclusiv față de gașca lor infectă, indiferent de nuanța copărtașilor.
nu, ei nu se iubesc - iubirea e un sentiment care implică stări de elevație și purificare, generozitate față de aproapele - nu se iubesc, se adună grămadă, la semnalul de atac al haitei.
sigur, cu cît sunt mai dispersați genetic și mai pestriți moral, cu atît sunt mai solidari. obișnuita mizerie istorică a cetei de jăpcari care pun mîna pe frîiele puterii și nu le mai lasă nici morți.
punctual vorbind, dacă ceaușescu și-a făcut vaca savant, ăsta vrea să-și facă curva prezidant!
istoria se repetă cu un cinism pragmatic, demn de casta machiavellilor!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 19:18:51
         
 
  io, latunski, am înstelat textul. ca să vedeți de ce îmi iubesc președintele, pe Evgheni Șevciuk, evident...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-17 08:00:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE