FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Basescu va fi istorie in curand
Text postat de ecsintescu virtual
Traian Basescu a fost un presedinte ales de poporul roman in doua mandate succesive. Singurul presedinte din Romania post decembrista care a fost preferatul poporului de doua ori consecutiv.
Intrebari:
A fost mintit poporul roman de doua ori?
Poporul roman nu stie sa voteze?
Poporul roman are dreptul sa-si aleaga conducatorii prin vot?
Traian Basescu a fost suspendat de doua ori. De doua ori a fost referendum. Ultimul referendum a suscitat interes urias, si de aceea am sa ma refer numai la el.
Daca Basescu era dusmanul poporului, de ce nu a iesit poporul in mod masiv la vot? Exista in istoria Romaniei procentaje istorice in lume : 87.4, 78.3, 58 %
Organizatorul Referendumului a fost Guvernul condus de Ponta care a dat poporului roman aportul essential pentru a-si exercita dreptul la vot, erau pe plaje mai multe cabine de votare decat wc-uri publice. Ce i-a determinat pe romani sa-l revalideze pe Basescu pentru a patra oara?
Daca Basescu este dusmanul poporului roman si Ponta-Antonescu sunt salvatorii, cum se face ca Antonescu se prabuseste in sondaje? Cum se face ca Ponta nu a crescut nivelul de trai al populatiei?
Basescu nu mai are dreptul la un nou mandat. Cine va fi presedintele Romaniei?
De ce face Basescu baie de multime?
Unde este Crin Antonescu?

p.s Intrebare pentru domnul profesor Ion Corbu, omul pentru care am un respect enorm, si care nu imi mai raspunde nici la telefon si nici macar la mail: Daca 7.4 dintre romani au spus nu lui Basescu, ce ne facem cu cei care i-au spus DA. Pentru ca Basescu va fi istorie in curand. Deja s-au pierdut cateva sute de mii la alegeri in cateva luni. Si baile de multime fac din Basescu un presedinte inca popular. Crin Antonescu???

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "rarunchi" (egzematescu)

păi, tu vorbești de rărunchi, alcoolmetrule, cînd ești putred pe dinlăuntru? și fizic, și psihic.
poate nu ai aflat, dar alcoolul nu conservă in vivo, ci doar in vitro.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-18 11:13:47
         
 
  adrian, nu putem sa ne respectam. Sunt pe un site superb, pe care eu il respect. Daca te-am jignit, te rog scuza-ma.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-18 00:58:24
         
 
  ești mangă, '-te te culcă după ce dai la rațe!



 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-18 00:13:23
         
 
  pai daca nu spuneam V-A, m are cratima? vezi ca ai percutat? Astept parerea voastra despre REFERENDUMUL propus! Il vreau pe Ion Peia cu nivel! Esti de acord? Promit ca daca esti de acord, iti votez toate textele. Si alea proaste. Scuza-ma, adica pe TOATE!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-18 00:03:37
         
 
  ...cand v-a vota domnul profesor Referendumul pentru tine, o sa vin eu in apararea ta.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:49:53

trăscău, în loc să dai banii pe țuică, mai bine ți-ai lua un manual de gramatică! ce mama naibii, nici acum n-ai aflat că "VA", ca particulă de viitor, se scrie legat?

îmi provoci repugnă...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-17 23:58:31
         
 
  peia, taci. cand v-a vota domnul profesor Referendumul pentru tine, o sa vin eu in apararea ta. Tristice, bataneti si boli, rarunchi, rautate si doar numele tau. pana atunci, taci!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:49:53
         
 
  păi, domnu cristecu, dacă în urma atenționării mele, ați admis că povestea cu "catifelacismul" ăla nu este amendabilă, atunci pot să avansez lejer și eu ideea că ăștia doi, care se iubesc de ceva vreme în secret, se autofelaționează reciproc unul pe altul alternativ. sau și concomitent, de ce nu - sunt și poziții 69 homovibrante. pentru esculab e o dovadă de înaltă trădare, căci, rănit pro-fund în sentimentele-i suave, aferici, celălalt iubit, s-a retras devastat în pustiurile băsiste, ca să sufere în tăcere.
(pentru echilibrare, desigur, acest com va fi admis, altfel călcați, în mod flagrant, principul ăla democratic de care v-ați prevalat mai adineauri).


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 23:40:46
         
 
  deci, ca să realizați, dle cristescu, cît de periculoase sunt aceste jivine, antrenate în atare scopuri, combinate cu ideea dv. complet greșită despre democrație - un fel de democrație a demenților legitimați social - vă spun: ele induc indeea că orice javră rîioasă, care hămăie-n for, sfîrșește prin a rămîne în arenă pentru că cei ce se apără de balele lor otrăvite, fie au renunțat, de scîrbă, să se mai opună, fie au fost izolați de către cei care cred că pot îndrepta lucrurile, lăsînd în continuare jigodiile pe străzi, să muște trecătorii, pt că așa e creștinește. în cazul domniei voastre, democratic. pot spune că sunteți părtaș cu leprele astea și răspunzător pt căderea în derizoriu absolut a ideii de civism. nu te aperi de javre decît cu bățul, asta-i lege. nu poți fi civic, înființînd fel și fel de asociații (non-profit!!!) de protejare a potăilor turbate! (observați, vă rog, generalitatea nondirecționată a comentariului, deci invulnerabilitatea lui, vizavi de cenzură).

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 23:28:53
         
 
  d-le Cristescu, subscriu, dați o amnistie de 23 august, peia trebuie salvat, peia trebuie să-și recapete nivelul. nu numai că îl recomandă ultimele comentarii, exemplare dpdv al realismului militant și calității textuale, dar polemica e mai fair play așa. oricum și-l pierde în 24 ore, dar până la Crăciun nu mai e mult.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-17 23:24:51
         
 
  DE CE NU IMI RASPUNDE DOMNUL PROFESOR ION CORBU???? A UITAT DEMOCRATIA???? VREAU REFERENDUM PENTRU RIDICAREA NIVELULUI (virtual, ca nu suntem doctori) al LUI PEIA ION! Si, voi, astia care va bucurati de acest spatiu, de ce nu strigati"Hei" alaturi de mine!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:23:37
         
 
  ion peia, eu semnez ca sa ne alaturi. stiu ca rarunchii, si alte organe..batranetea.. oricum nu conteaza. iti intind o mana. hai sa ne-mpacam! te fac iar cu nivel.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:14:42
         
 
  "Cati Felacism. Adica Felatie catifelata? ideea inghitita de peia?" (alcoolmetru cu gîtlej)

și vreți să-mi spuneți că eu sunt cel care, dînd cu bățul în jigodii, trebuie să fiu penalizat?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 23:14:19
         
 
  Spuneti ca domnul judecator Aspazia Cojocaru, judecator al Curtii Constitutionale, a fost fortata de Basescu? E o stire asta!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:13:05
         
 
  te doare rău, esculabă, te doare.
știi ce doare? de regulă, adevărul.
mai mare colportor ca tine, este de închipuit?
eu am postat isteriile închipuite ale atropei, vizavi de nu știu ce afirmații ale mele?
sau tu, care toată ziulica scîrmi prin vraful de arhive, ca o găină precipitată, să descoperi una, alta?
ți-aș da cu sictir, dar nu e îngăduit pe aici!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 23:11:47
         
 
  Sincer, domnule profesor, v-ati simtit atacat de justitie? Daca da, cum? De ce nu face REFERENDUM PENTRU ion peia?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:11:35
         
 
  "a fost amenintat de un infractor" Dacă nu aș ti că jucați rolul ingenuului aș spune: Sancta simlicitas!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 23:10:57
         
 
  Domnule Ștefănescu, nu mai înțeleg! Chiar nu mai înțelec. Ce l-ați întrebat pe Alex și la ce nu a răspuns?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 23:09:49
         
 
  in zona lui Nastase. Si daca, pornim de la ideea ca Basescu a furat tot, Ponta unde catifelacismul lui este? In Miami?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:09:36
         
 
  offf. judecatorul Curtii Constitutionale, Aspazia Cojocaru, a fost amenintat de un infractor. Aflat la bulau in zona Rahova!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:08:13
         
 
  are viziune? are chiar mai multe, are viziuni! era să scriu vizuini.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-17 23:08:11
         
 
  :)))) Superba idee eco, domnule Corbu. Cati Felacism. Adica Felatie catifelata? ideea inghitita de peia? ce inseamna catifelacism???  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:06:34
         
 
  Da, sigur. Justiția aceea independentă. Față de noi toți. Dar care nu crâcnește în fața celor care i-a numit și care le știe pe de rost dosarele. Ați văzut-o pe Aspazia ce independentă era? Făcea pe ea de frică! Dacă nu vota cum trebuia pușcăria o mânca. A votat și votul a făcut-o liberă. Sau justiția aceea independentă cre, nici nu terminase fraza cu nu e bine donu chestor și nefericitului i se și înmânase, 10 citații, 200 de invitații și 100 de mandate de aducere. acă ascultaseră discursul toți judecătorii. Și fiecare credea că lui i s-a adresat. De, obrazul subțire cu multe dosare se ține!

PS. Asta cu "sunteți beat" e de colecție! Aveți prin casă vreun etilotest?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 23:06:20
         
 
  vezi să nu țină mîna aia în oarece loc și să nimerești fix acolo!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 23:06:06
         
 
  d-le Cristescu, să-l lăsăm pe Popescu. d-l Peia este om politic, pe legea mea.
a, că nu conștientizează, e altceva. i-am cere prea mult.
dovezi? articipă activ la talk-show-uri? oho!
înjură, calomniază până la delir, trăiește într-o lume paralelă cu spiriduși pilotând star trek-uri? desigur! are șarm, are text? oho! e din bobor? normal. colportează? adineauri chiar. ce mai vreți?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-17 23:06:02
         
 
  esculabă,
"nesimțire" înseamnă să te doară-n fesă de soarta ălora, pe care coledzii tăi de partid și de celulă conspirativă îi consideră o turmă, niște "inepți ai mahalalelor"! asta-i nesimțirea, dublată de un incomensurabil tupeu. dar tu, neutrule, oh, oh, cum mai suferezi, cum te mai zbați, cum îți mai sacrifici pacea interioară pentru principiile tale înalte, care asociate cu cele ale alcoolicului, dau o rezultantă hiperbolică a rectitudinii absolute! ești/sunteți un model, ce mai, de simțire pro/fundă!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 23:04:39
         
 
  www.sorinoprescu.ro, www.oananiculescumizil.wordpress.com, www.andaa.ro, www.sorinmirceaoprescu.wordpress.com, www.nasii.ro, si inca vreo zece. Unde am lins sezutul lui Basescu? I-as saruta mana presedintelui meu. Oricand si oriunde!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 23:02:15
         
 
  Domnule profesor, dosarul lui Bradisteanu l-a facut justitia. La dracu, sunteti beat? Sa va vad cum faceti REFERENDUMUL!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:59:26
         
 
  Catifelacism, domnule ecsintescu. Catifelacism. Așa o susținere cu ghiers de catifea. Eu v-am explicat așa mai ad usum delphini! Dar poate sunt mai clar acum. Susținere cu o limbă ecoliterară catifelată. Ați înțeles?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 22:58:50
         
 
  Am răspuns. pe toți zeii! Am răspuns. Ceva cu domnul Peia nu este om politic. De aceea nimeni nu are dreptul să-l înjure, sa runce în el cu ouă clocite, roșii și alte dobitoace. Într-un om politic da. Are dreptul să-l facă nesimțit. Chiar dacă nu este. Dacă asta este prcepția electoratului are acest drept. Cu atât mai mult în cazul în speță când este chiar adevărat. Păi cum se poate chema cineva care îi face dosar penal lui Brădișteanu și mai apoi, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, îl sună să-i solicite un serviciu! Domnia voastră ar face așa ceva. dar zău, am răspuns. Ori am încurcat comurile ori cineva l-a șters. Trebuie investigat cazul. Aveți cuvântul meu că am răspuns. Lex nu putea să nu mă înștiințeze.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 22:55:24
         
 
  domnule profesor, ce inseamna catifacelism? Ca nu prea pricem. Sunt convins ca peia le stie pe toate, dar e defe in fosa fara nivel. inoata si o face bine.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:52:13
         
 
  suferința înnobilează, fericirea lenevește, domnule Cristescu :)

iată comentariul:

"Ponta l-a facut nesimtit. Și mare dreptate a avut!"

(Alex Popescu)

păi, domnule Alex Popescu, hai să stăm strâmb și să judecăm drept. dacă eu, să zicem (prin absurd, desigur, pentru că am educațiune) i-aș zice unui coleg (iau un nume la întâmplare, să zicem, peia) că e nesimțit (cu mult mai multă îndreptățire, în cazul de față, zic eu, dar să trecem), aș lua cartonaș galben? aș lua. și dacă peste o zi-două aș cădea din nou în greșeală, l-aș lua pe ăla roșu? normal! păi vedeți? de ce-l judecați pe ponta cu atâta blândețe pentru o manifestare evident nonecoliterară? una vorbim și alta fumăm?
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-16 18:56:49
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-17 22:49:26
         
 
  ion peia, cere-ti scuze, altfel..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:44:44
         
 
  Domnule profesor Ion Corbu, va multumesc, daca as trai 10 vieti, nu as fi in stare sa multumesc asa cum ar trebui. Va amintesc, asta ca sa nu uitati, mi-ati dat 6 milioane, la vremea respectiva, pentru mine devenit brusc bucurestean, era mai mult decat o avere. Pe urma, si ati anticipat corect, am invatat ca datorita europeei pot sa lansez moda blogingului politic. Si am facut-o. sI VA MULTUMESC!

Eu am invatat de la dumneavoastra. Dumneavoastra de cu nu invatati de la noi si de la Europeea? Basescu este mort intr-un an. Pe cine punem in loc?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:43:54
         
 
  Rugți-l dumeavoastră, domnule Radu, pe domnul Ștefănescu, fie să-mi indice comul (cu data si ora postării, fie să-l reposteze)

PS. Ce-mi plac mie neutrii aceștia! Mai ales când li se citește printre rânduri cât suferă! De neutralitate evident!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 22:40:03
         
 
  Domnule Peia, oricât vi s-ar părea de greu de înțeles, eu cred în virtuțile democrației și sunt un democrat convins. Și oricât mi-ar fi de greu sau oricât îmi vor fi contrazise ideile, nu voi cădea nicidată în nemernicia anihilării adversarului. Și asta pentru ca oamenii, și alți oameni, să înțeleagă faptul că poate exista și alt mod de a exista. Nu vedeți politicienii noștri? Se șantajează, își fac dosre, se lovesc pe la spate, etc. Și ce frumos ar putea fi totul dacă am aplica principiile democratice. Referitor la distinsul ecsintescu eu i-am remarcat talentul pe care, vai, așa puțin și-l folosește. Și m-am bucurat o vreme, asemenea lui Higgins, pentru că, iaa reușit să scrie, cel puțin aici, ecoliterar. Iar ultimul text postat, că vă place, că nu, este un text bun. Dezamăgirea mea în raport cu el este acest inexplicabil, și la care nu mă așteptam, catifelacism băsist. Însă, după cum vedeți, are tot dreptul să se exprime!

Ce mă mai miră pe mne este de ce continuați domnia voastră să vă victimizați. Ați văzut că dacă nu jigniți și scrieți ecoliterar nimeni nu are nimic cu domnia voastră. Eu cu atât mai puțin. Chiar dacă, la "Repere ecoliterare" m-ați negat total. Este dreptul dumneavoastră. Cum este și dreptul meu să ignor un astfel de punct de vedere.

Prin urmare, scrieți ecoliterar, ultimile intervenții au demonstarat că puteți, și să nu mai aveți nivelul redus.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 22:34:57
         
 
  ia-l, măi rădulescule, și pupă-l consolator pe colega de "principii", pe care-l căiești pt singurătatea lui combatantă. adică ăla, față de care nu aveai niciun fel de considerație cîndva, și despre pe care ziceai că, dacă-i dai un pumn, l-amesteci cu țărîna (dar probabil că-mi spuneai asta, în particoler, ca să-mi faci mie plăcere și să cred că nu sunteți cooptați în aceeași instituție de binefacere.)

pupă-l și dă-i o mînă de ajutor. dar cu atenție, că ar putea face oarece cu ea, în pofida colegialității care vă unește, compasiv.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 22:33:19
         
 
  acu e foarte probabil ca insul de mai jos, care își iubește țoiul mai mult decît ce spune el că iubește, a rămas în pană de mălai. și încearcă, pe toate căile, să se lipească de un stipendiator, care să-i cumpere băloșeniile publicitare. auzi justificare de tip nazist: "in orice calitatea mea am fost loial principiilor." (!!!) altfel spus, a fi o cîrpă de șers pantofii oricărui grup de mafioți care voiajează prin politică cu portofelul flămînd; a fi, altfel spus, un mercenar jegos care îmbracă orice idee, indiferent de la cine ar veni, este o "calitate" demnă de înalte "principii" profesionnle: els e vinde "calitativ" și "principial"!!
ușșș!
bag seamă, de prin zona liberală a fost ușuit ca un maidanez ce este, cu ăia n-a pre ținut figura să-l invite a le lustrui pantofii, și atunci îi atacă oricînd are prilejul. paote-poate s-or speria de "calitățile" "principiale", de șmenar la drumul mare, și i-or arunca vreun pumn de grăunțe.
chiar nu vi se face scîrbă de așa exemplare humanoide, dom'le?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 22:27:10
         
 
  d-le Cristescu, am ceva mai la vale un comentariu adresat d-lui Popescu Alex, la care speram că va răspunde. dacă îl cunoașteți cumva, dacă îl țin curelele, spuneți-i că-l aștept, vă mulțumesc.

p.s. ecsi, ești singur împotriva tuturor românilor, mai precis, a tuturor românilor care se exprimă, adică 4 (d-l Cristescu, frații petreuș și Liviu). mai precis, se exprimă prin comentarii, cum ar veni, prin vot.
asta înseamnă 80 % - cam totuna cu 7 virgulă 4 milioane. restul, care nu se exprimă, nu există. logic. care va să zică, ești demis prin referendum popular.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-17 22:23:59
         
 
  Liviu, corect, dar pe cine punem in loc? Pe Adrian Nastase? Pe Elena Udrea? Pe Tariceanu? as fi vrut sa zic Crin, dar el doarme:))  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:18:50
         
 
  ion peia, ramane, frate ca-n seara aia. stii tu orele. :)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:15:55
         
 
  Sunt onorat pentru ca purtam un dialog.

Eu am fost in Piata Universitatii cand seful dumneavoastra de partid dormea in iatac. Adina Valean sunt convins ca-i aseza mormantul fostei doamne Antonescu. Iatacul lui Crin fiind facut de Adina Valean, prin Tei pe undeva.

Domnule profesor, cred ca in orice calitatea mea am fost loial principiilor. Nu mi-am castigat banii trecand copii la examene, nefiind profesor. Si nu mi-am mintit meseria. Iar meseria mea este sa promovez, sa arat, sa intreb si, uneori sa dau raspunsuri. Nu sunt fan Basescu. Dar imi iubesc presedintele.

Pentru ca PRESEDINTELE ROMANIEI este sfant si sacru.

Si nu Doarme!

Vi se pare ca sunt un tip care se imbata cu apa rece?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 22:11:45
         
 
  dle cristescu,
pentru mine, e un mare mister cum de îl suportați pe acest terchea-berchea alcoolic, cu un caracter de jivină eșuată într-un clinci biologic. leprozeria politică a României începe de aici, de la genul ăsta de indivizi, care nu-s acasă nici cu trupul, nici cu mintea, complet lipsiți de orice urmă de verticalitate și scrupul și care-și vînd, pe un țoi de arsură de ploșnițe și un blid de terci, servicile de lătrăi de net, întocmai ca niște tîrfe de macadam.
cum poți spune, domnule, că promovezi buna-cuviință, seriozitatea, responsabilitatea umană în fața vieții, și, în același timp, să lași să zburde liber, pe aici, asemenea exemplare humanoide ratate? eu, unul, nu pricep nici picat cu ceară. dar poate că aveți atingeri empatice cu ei, nu știu!...
oricum, mi-e greu să pricep. dacă aveam acest sait, inșii ăștia erau jugăniți la glandă demult!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 22:10:13
         
 
  CINE VA FI PRESEDINTELE ROMANIEI DUPA ERA BASESCU?
ecsi dixit

Era Băsescu? Accidentul ăsta nefericit, valorînd mai puțin de o secundă la scara istoriei unei nații (chiar dacă, din nefericire, ne-a costat zece ani din viață și ne va costa, probabil, alți zece pentru a reveni de unde am plecat la data instalării lui), se numește ERĂ?

Lasă-ne!

Sau lăsați-ne. Nu, nu e pluralul de politețe. Lăsați-ne amîndoi, asta voiam să zic.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-08-17 22:01:29
         
 
  Fricos? Mi-aș fi dorit să te duci în piață să-ți susții idolul. Evident cu multe șervețele să-ți poți menține cât decât fața igenizată. Pentru că nu știu dacă toată lumea ar fi reușit să atingă ținta cu secrețiile pe care le-ar fi proiectat către tabloul ce l-ai fi ținut în mână!

Eu am ieșit în piață împotriva demisului. Ba mai mult, m-am dus și la mașina sereiștilor care ne filmau și i-am rugat să se treacă și ei pe listă. După ce au văzut că i-am descoperit au plecat. Probabil mă vor fi filmat din altă mașină. Mai mult cu marșul aurului m-am dus și la Cotroceni. Sunt filme pe net.

Însă îmi place postura în care vă prezentați, domnule ecsintescu. I-ați depășit pe Bobu, DRP, Postelicu și Vadim la un loc. Aceia măcar nu aveau de unde alege. Domnia voastră aveți. Și nici măcar scuza că nu înțelegeți despre ce este vorba nu o puteți invoca. Pentru catifelacismul pe care îl afișați împotriva a 7,4 milioane de români! Succes! Și ca să vă lineștesc (apropo de ce v-ați enervat așa de tare? Supără așa de tare adevărul? ) viitorul președinte al României va fi domnul, în sfârșit vom avea și noi un domn. Crin Antonescu. Nu-mi imaginam că misoginismul antivălenist poate lua forme așa de incontrolabile.

Succes! și nu vă mai îmbătați cu apă rece. Iar meseria, cât o fi ea de meserie, presupune și niște principii. Că nu poți să fii în același timp și susținător al lui Oprescu și al Oanei mizil și al lui Băsescu. Prea multe fețe nu fac bine la obraz!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 21:58:12
         
 
  soluții posibile:
-eba
-nuți, spaima constituți
-boc
-m băsescu
-cioabă operatu, ca să fie-ntre cumetri...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-17 21:46:22
         
 
  Ma bucur ca va prind, domnule Cristescu. Si va adresz o intrebare. Basescu e terminat ca presedinte, si suntem o tara fara presedinte. in acceptiunea spalarii pe creier a evidentei. Dar unde este numarul 2 din statul roman? Studiaza? Va multumesc. Si stiu ca va este frica de raspuns, dar va accept si asa fricos. CINE VA FI PRESEDINTELE ROMANIEI DUPA ERA BASESCU?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 21:29:36
         
 
  Catifelaci din taoate țările uniți-vă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-17 21:24:11
         
 
  ion peia, daca iti rezolvi rarunchii literari, si daca iti ceri scuze fata de gazda acestui site, te iubesc si te votez. Si donez si sange pentru tine!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-17 21:21:48
         
 
  err:
"vorbesc de revoluțiile adevărate, care n-au fost făcute pentru a schimba pe Tanda cu Manda și liota de profitori vechi cu alta nouă. vorbesc despre revoluțiile generoase care au avut un program umanist în concepție și intenție."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 16:47:35
         
 
  "genialele-i intuiții relaționale (cel puțin cele care, privindu-mă direct, au putut fi verificate)" (esculab-ascultac)

întrebarea mea, legată de cele mai sus afirmate, colportorule, este dacă ai dese momente de sinceritate de acest soi!...
în rest, generozitatea terminologică prin care ți-ai risipit resursele calificativ-apreciative, vizavi de persoana mea, mă foarte flatează. pînă acolo, încît te-aș numi, fără rezerve: pleșu europeii!

și-acu s-o iau pe rînd, deși simt o scîrbă profundă pentru că sunt nevoit să activez în continuare în acest joc insalubru...

„și ce dacă nu și l-a asumat conștient, d-le Cristescu? mai mult ca sigur, și l-a asumat inconștient,” (rolul de om politic – n.m.)

esculabă,
conștient au ba, plăcut au ba, obositor au ba, știu că a tăcea echivalează cu un gest de lașitate mizeră, care, pe lîngă aspectul indemn al problemei, are, drept consecință, faptul incomod de a o lua-n freză de la toți jmekerii care încearcă să-ți exploateze tendința de recul în fața agresivității lor acaparatoare. altfel spus, dacă nu aplici principiul legitim al acțiunii și reacțiunii, afîrșești prin a fi un biet mecanism biologic în mîinile hulpave ale mafioților. nu sunt un naiv simplist, ca intelectualii de cabinet, care judecă lumea după numărul de titluri de cărți citite. vin din viața reală, de jos, de foarte jos, și cunosc cam cum se dă marț în lumea asta. de aici și refuzul de a înghiți găluști ornamentate. gastronomia capitulardă a blidului de linte îmi e străină.
dar de ce-ți spun eu toate astea: un mărunt etcetera, a cărui filozofie de viață e „capul plecat sabia nu-l taie” ( readaptat: capul plecat dă cu nasul în...) și dă-te cu ăi tari că de la ei îți vin fala și mîndria, și leafa, și mustăria; nu cu prostimea, de la care nu te poți aștepta decît la nerecunoștință și lipsă de viziune.

„discurs revoluționar”?
o fi. dar orice viziune revoluționară a vizat încercarea de a atenua ceva din răul acestei lumi, de a schimba regulile strîmbe și egoiste ale mai-marilor, care șiau însușit-o cu o lăcomie de hiene. vorbesc de revoluțiile adevărate, care n-au fost făcute pentru a schimba pe Tanda cu Manda și liota de profitori vechi cu alat nouă. care au avut un program umanist în concepție și intenție.
dar tu ce discurs ai? de vulpe, de cutră, de pervers!... să fie mai onorabil?

„ se revendică prin numărul impresionant de lecturi”

cred că trebuie să lămuresc și povestea asta, care a devenit un cal de bătaie pt toți proștii ce se simt surclasați că au citit, la viața lor, cartea de bucate, de telefon, cea de credit și alte 52 de cărți, filate cu dexteritate de antelectuali sadea: am spus undeva că, pentru a te considera un om care a asimilat un minimum-minimorum de cultură, ar trebui să fi mestecat cam vreo 300 de cărți importante, adică ceva peste părerea lui j.j. rousseau, care limita numărul acestora la 100. dar nu am prcizat nicăieri că le-aș fi citit și nici nu am menționat numele lor. numai bine că s-au găsit toți doftorii în istoria acului de gămălie și a tehnologiei popești, meid in doișunsfert, să se compare cu mine și să se găsească uriași! să fie sănătoși, dar dacă le iau termenul de comparație și le stabilesc unul mai baban, rămîne că-s proști de bubuie?

„voința copleșitoare de putere”

săracu de tine, tu ai rămas un fraier la periferia societății europeice, ți-am luat eu fața și ai intrat în umbră! uite, ai preilejul rar, acum, să te manifești, să dai pe răscoale, că eu nu mai am texte pe aici, ca să te inhibe în a-mi lua locul pe piedestalul înalt pe care tocmai mă cocoțasem, spre marea ta insatisfacție.

„moartea în locul abdicării de la înaltele principii”

nu chiar moartea aș prefera, căci e posibil ca instinctul de conservare să-mi joace feste, dar nici să fiu o reptilă conformistă, ca tine, care ar fi-n stare să pupe poala popii numai pt că-i asigură o nișă căldicică pe lume asta și un loc siderta în raiul promis.

„lupta cu inegalabilă energie în clandestinitate”

mai clandestin ca tine cine dracu este, măi „petliță”?!...

„crâncena inteligență nativă”

crîncenă sau nu, nu a reușit să mă păcălească niciun racolator mărunt ca tine, niciun piarist de partid, ca altul. deci, eficentă, pînă al urmă.

„un adevărat ubermensch a la Nietzsche,”

nu știu ce e mai onorant? să fii un „ubermensch a la Nietzsche” sau o tîrîtură infectă, umblînd cu dedesubturi jegoase, a la Machiavelli?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-17 16:31:41
         
 
  exinte-scule, te făcuși și tu corector, neică? bagă de seamă, pentru asta trebuie să știi carte, nu doar să ne spui cum e cu stat/ștat...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-17 01:28:24
         
 
  "Domnul Peia nu este un om politic. Adică, nu și-a asumat conștient dreptul de a utiliza de prerogativele puterii publice și dezavantajele care provin din aceasta: înjurături, ouă clocite, roșii, răscolirea prin biografie, etc."
(Emanuel Cristescu)

și ce dacă nu și l-a asumat conștient, d-le Cristescu? mai mult ca sigur, și l-a asumat inconștient, dând gestului o notă personală, de remarcabilă discreție, ceea ce, cu atât mai mult trebuie apreciat.

oricum, stofa de lider - deocamdată informal (cuantificabilă în numărul epigonilor de stil și curent literar), vitalitatea programatică a discursului revoluționar (potențată artistic de un soi de lirism vitriolant de tip rural, trăgându-și probabil seva din marea tradiție a manelei proletcultiste, de la care se revendică prin numărul impresionant de lecturi), voința copleșitoare de putere (manifestată mai ales în textele ce-au sfârșit în cele din urmă, din păcate pentru memoria colectivă, pe eșafodul invalidării, sau au preferat moartea în locul abdicării de la înaltele principii), obișnuința de-a trăi și lupta cu inegalabilă energie în clandestinitate (amintiți-vă doar de câte ori a fost sancționat, fără a putea fi înfrânt), acuratețea apocaliptică a viziunii, finețea observațiilor și genialele-i intuiții relaționale (cel puțin cele care, privindu-mă direct, au putut fi verificate); în fine, dar nu în cele din urmă, crâncena inteligență nativă, toate astea și multe altele, pe care nu mai am răbdare să le înșir aici, fac din colegul de care vorbim un adevărat ubermensch a la Nietzsche, sau, de ce nu, folosind o sintagmă la modă, un potențial animal politic de mare calibru.

ați spus: "înjurături, ouă clocite, roșii, răscolirea prin biografie"

asta zic și eu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-16 23:15:42
         
 
  ion peia, se scrie "stat" fara diacritice. stat de plata. stii ca era un s(sh)lagar (Ma cratima te-a nascut) ion, de ce nu te impaci cu mine. Uite, iti fac lobby pentru reintegrare. poti sa scrii o tristica si sa te afirmi. ii dau vot!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 23:13:11
         
 
  e pe aici un editore (aiurea! editore, că nu editează nimic! e doar ștergător!...) care, atunci cînd nu pricepe ceva, șterge, precum 'sei.
dragule, dacă nu știi ce-i acela "pui de coropopircăniță", mă poți întreba, că nu-i rușine. sunt dispus la orice oră să te luminez și să te scot din situația ingrată în caer te vîră licenețele mele de vocabuler.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 22:30:18
         
 
  fraiere de peste gîrlă,
cum dracu să-ți semnez ștatul de plată, cînd tu nici afișul electoral nu știi să mi-l scrii corect?!
păi, tu crezi că eu aș face ca bășilă? să mă-ncurc cu toate tîrîturile analfa/bete și anagramate?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 21:20:34
         
 
  Gica Sarbu, Romania a ales! 89.7 la suta! CSCE a spus ca pe 20 mai au fost alegeri corecte. Crezi ca romanii erau prosti sa voteze un informator al securitatii ca Coposu. Cacofonie permisa!
ecsintescu virtual

Si Romania l-a ales pe Ion Iliescu, care, de la tribuna Institutiei Prezidentiale, spune: « aceste categorii este … » ; are totusi o scuza : nu se exprima liber, ci dadea citire unui text scris de unul dintre consilierii sai …
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-16 21:10:54
         
 
  Greșit domnule Ștefănescu. Total greșit. Vă sacapă un amănunt esențial. Da este un amănunt dar este ESENȚIAL. Domnul Peia nu este un om politic. Adică, nu și-a asumat conștient dreptul de a utiliza de prerogativele puterii publice și dezavantajele care provin din aceasta: înjurături, ouă clocite, roșii, răscolirea prin biografie, etc. Ați înțeles?

De ce oare l-or fi scos unii din istorie și să-l fi introdus fără drept de apel și fără nicio șansă de a ieși, în chinologie? Aud?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-16 20:27:53
         
 
  IOAN PEIA PRESEDINTE!

Am trait s-o vad si pe-asta! Pe statele mele de plata ca securist va fi semnatura - tremuranda - a lui peia. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 19:37:37
         
 
  ecsi, tara asta e o balada, nu un mineralier. mi se pare corect s-o conduca un bard, un poiet, unu care simte in rarunchi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-16 19:29:51
         
 
  Radu, de ce il consider pe Ion Peia un caine turbat? Nu este eco..crede-ma
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 19:21:01
         
 
  S-o luam pe rand, domnule profesor:

Să ai șansa intrării în istorie iar tu să intri în chinologie, nu-i de colea!

"Să iei România de la creștere economică, să împrumuți ilegal 20 mld. euro, să alungi 3 milioane de oameni din țară și să o aduci în situația de catastrofă, numai respect și iubire nu presupun!"

Domnule profesor, banuiesc ca ati auzit de criza economica. O mastera care a cotropit economic toate statele din intreaga lume. Toate statele lumii s-au imprumutat de la FMI. Acesta e si dealul. Argentina a facut o opinie separata, am scris despre asta, dar si pana ei au revenit la FMI.

Cum a alungat 3 milioane din tara? Domnule profesor,respect pentru adevarul istoric. Capsunarii, romanii numiti asa "capsunari" au plecat din Romania in regimul Nastase. Nastase care a beneficiat de banii lor in cresterea economica declarata. Crescuse PIB cu 2.9 la suta. Deci, domnule profesor Ion Corbu, romanii au devenit capsunari in regimul Nastase.

Si daca tara este in catastrofa, de ce nu au iesit la vot in proportie urisa astia loviti de catastrofa? Sa fim ecoliterari, va rog. Si va rog sa-mi raspundeti, nu prin titirambi flasci, ci prin logica si adevar. Va multumesc. ( prima parte)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 19:19:45
         
 
  habar n-am cine va fi președinte. un tip energic, activ și foarte iubitor de glie îmi pare peia. acu tace, construiește. va exploda curând.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-16 19:16:22
         
 
  Corect Radu, si ca sa fiu rau pana la capat fata de tine, rautate gratuita, crede-ma, de ce n-ar fi Ponta un bun presedinte. A plagiat flagrant, de ce nu ar plagia si ideile justitiare ale lui Basescu. Ca tot coabiteaza.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 19:04:32
         
 
  "Ponta l-a facut nesimtit. Și mare dreptate a avut!"

(Alex Popescu)

păi, domnule Alex Popescu, hai să stăm strâmb și să judecăm drept. dacă eu, să zicem (prin absurd, desigur, pentru că am educațiune) i-aș zice unui coleg (iau un nume la întâmplare, să zicem, peia) că e nesimțit (cu mult mai multă îndreptățire, în cazul de față, zic eu, dar să trecem), aș lua cartonaș galben? aș lua. și dacă peste o zi-două aș cădea din nou în greșeală, l-aș lua pe ăla roșu? normal! păi vedeți? de ce-l judecați pe ponta cu atâta blândețe pentru o manifestare evident nonecoliterară? una vorbim și alta fumăm?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-16 18:56:49
         
 
  Alex Popescu, scuze, te rog! Ponta a gresit fundamental ca si marketing politic. Iar si-a luat-o si de la Elena, chiar.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:48:04
         
 
  Alex Munteanu, corect. Ucraina a dat semnalul revolutiei portocalii! Sa nu uitam ca era Stolojean candidat. Dar era atacabil. Furase. Un hot. Asa ca a venit Basescu pentru tranta cu sistemul Nastase. Apropos, domnul profesor l-a votat atunci pe Basescu. Sa spuna daca nu-i asa. Eu nu l-am votat! Atunci poporul a votat impotriva ILEGALITATILOR lui Nastase. Ilegalitati confirmate de justitie, mai apoi. Asadar, ROMANII AU VOTAT PERFECT!

2009. Mircea Geoana s-a dus acasa la un corupt. Un hot ordinar care si-a batut joc de pensionari si de romani. Altfel castiga en fanfar. Vantu a fost condamnat ca fiind hot si infractor. Poporul iarasi a castigat.

2012. Daca romanii uitau de condamnarile lui Nastase, Vantu, si incarcerarea lui Patriciu, atunci ieseau la vot. Si spunea NU lui Basescu. Dragnea a incercat si de aceea e cercetat sa FURE VOINTA ROMANILOR. Dar nu a reusit!

Ce vom face, draga Adrian, in 2014. Ca nu vad cu cine am vota. Cu Antonescu care este in concediu permanent sub papucul Adinei Valean? Personal l-as vota pe Ponta. Plagiator cum este, ar copia din masurile justitiabile luate de Basescu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:46:29
         
 
  E vremea să luăm aminte
C-ar fi mai bine-n in România
Doar dacă,-n loc de președinte,
Ne-ar obseda… economia!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 18:43:56
         
 
  Ponta s-a luat la tranta cu Basescu pentru ca presedintele a rugat in nume personal un medic mare, căruia i-a făcut dosr penal prin intermediul justiției independente care nu crâcnește în fața sa, ca sa se duca la un muribund. Ponta l-a facut nesimtit. Și mare dreptate a avut!  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2013-08-16 18:37:26
         
 
  Epiglumist, Ponta s-a luat la tranta cu Basescu pentru ca presedintele a rugat in nume personal un medic ca sa se duca la un muribund. Ponta l-a facut nesimtit.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:34:31
         
 
  2004. Ca să nu se ucrainizeze România, un fost ambasador a încilnat balanța. Vă amintiți? Se ajunsese, chipurile, la egalitate. Băsescu nu a fost votat. Ci s-a votat împtriva ticăloșiilor, nelegalizate, ale lui Năstase. Care ar trebui să aibă decența și vreo două sute de ani să tacă. Din cauza lui ne-am procopsit cu piromanul de Rouen!

2009. A pierdut alegerile. Știința, adică exit poll-urile au confirmat. Baconschi, Parisul, STS-ul și toată armata de acoperiți, la ordin, șantajabili sau cumpărați, ne-au ciuruit. Adică au fraudat alegerile. Este drept cu sprijinul neprecupețit al prostănacului. Care dacă se îmbăta și rămânea dracului în casă câștiga alegerile. Ar trebui și el să facă precum ar tebui să facă și Năstase!

Cele trei scrutinuri din 2012 au fost pierdute de piroman fără drept de apel.

A câștigat o singură dată. Când a fost suspendat prima oară.

De ce Antonescu? Să ne scape de ciuma portocalie. Și, în plus, că reprezintă voința majorității!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2013-08-16 18:33:51
         
 
  Ioane Peia, hai ma se ne-mpacam. Promit ca-ti fac o noapte nebuna  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:33:05
         
 
  Gica Sarbu, Romania a ales! 89.7 la suta! CSCE a spus ca pe 20 mai au fost alegeri corecte. Crezi ca romanii erau prosti sa voteze un informator al securitatii ca Coposu. Cacofonie permisa!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:32:09
         
 
  Maestre Dumitru Cioaca, va multumesc pentru ca voi, cei plecati in cele lumi noi, dezradacinatii, ati aratat ca stici care este radacina progresului: DEMOCRATIA SI ANTICORUPTIA. Fara voi, farai nu de romanii care au gustat aplicarea legii si dictatura ei, fara voi cei mai incercati dintre romani, ei bine, fara voi cei care aveti experienta unui sistem bazat pe lege, Romania era in colaps. Era condusa de Vantu. De Voiculescu. De Patriciu. Si nu de Lege!

Primarul General are cele mai multe voturi dupa presedinte. Nu cred ca domnul profesor universitar doctor, Sorin Oprescu ii va lasa pe bucuresteni pentru a castiga presedintia. L-am intrebat personal daca are de gand sa salveze Romania. Mi-a spus ca mai are treaba in Bucuresti si pentru bucuresteni. Si cum soarele romanilor rasare de la Bucuresti...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:29:51
         
 
  Domnule Cristescu, alegerile au fost furate? De cine? De Geoana? De Vantu? Sa va amintesc stenogramele in care Vantu cerea ministere si Geoana era de acord cu cererile infractorului santajist?

Eram in Kiseleff cand Geoana se visa presedinte si noi, echipa lui, visam sa scapam de Basescu. Dumitru Iliescu era un fel de sef de bodyguarzi. Nu a lasat pe nimeni pe scena, mai mult, bodyguarzii l-au legitimat pe..Nastase. Mihaela se simtea un fel de doamna Kennedy. E vina noastra ca Geoana a pierdut alegerile? Ce ne facem cu cei care l-au votat pe Basescu? Sunt prosti, vulgari, dementi si neecoliterari? Domnule Corbu, de ce ar fi Antonescu mai bun decat Basescu?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 18:22:18
         
 
  Mult stimate domnule Ecsintescu,
Eu stiu unde bate subita dumneavoastra iubire pentru actualul presedinte Basescu. Dar sa stiti ca dupa ce au patit ce au patit alegand de presedinte pe un fost primar al capitalei, romanii, pe urmatorii cinci sute de ani, nu vor mai alege de presedinte un alt primar al capitalei.
Asa ca doctorul Sorin Oprescu, actualul primar al capitalei nu are nici cea mai mica sansa sa devina noul presedinte al Romaniei. Va rog sa-i spuneti din partea mea ca vina nu este a lui ci a capitalei care l-a ales primar. Daca metropola lui Bucur nu-l alegea primar, creind astfel analogia cu tradatorul vandut Basescu, avea toate sansele sa ajunga principalul dusman al tovarasului general Peia fiindca are tot ce-i trebuie pentru scaunul prezidential, adica si cap si fund.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-16 17:45:57
         
 
  BasesKU KA Basescu, dar Fat Frumos asta de Ponta i-a dezamagit pe romani intr-un an cat altii in zece...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 17:15:03
         
 
  De ce Electoratul nu a ales pe Coposu Președinte? Că Electoratul a fost manipulat, nu se susține …
De ce Rațiu nu a ajuns Premier? Că Parlamentul a avut văzul placat, nu e de crezut …
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-16 13:11:52
         
 
  Corect. "fan". Mulțumesc!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-08-16 08:22:46
         
 
  da, love is blind (se citește cum se scrie!), dar este fefe credibilă și fefe eficientă cînd se face pe-ntuneric, mai așa, mai potolit, ca să nu să prinză lumulița că suntem băsei, decorați, în secret, de către breasla ascultacilor. că decorații ăilalți, de-alde vișinescu, s-a făcut la lumina zilei, cam așa, uite-așa, ține-o bine, n-o lăsa, cam în jurul datei în care condamnam, cu surle și trîmbițe, comunismul!!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 08:05:13
         
 
  "Să consideri neparticiparea la vot ca vot denotă carențe democratice de fond și lipsă de logică și un mazochism de neînțeles" (em.cristescu)

nu, nu e masochism, doamne ferește!
sunt doar sulfuroase mîrșăvii politică, consumate ca ciunga, cu entuziasm malefic, de către ciracii arondați sistemului(marea mîrșăvie fiind aia de calibru, emanată direct de ipochimenul care a uzurpat scaunul de președinte); e comandă politică, distribuită, ca ordin-de-front-pe-zi, micilor gușteri maro și executată cu fidelitate de către aceștia, pentru că-s plătiți din banii comunității, ca să lustruiască venalitatea și ticăloșia mai-marilor, insinuați la putere prin silnicie, malversațiune și furt; e dovada supremă și repetitivă că omenirea, de la trogloditism pînă astăzi, își are ticăloșii ei mărunți, dar eficienți prin număr și persistență, dispuși să mestece orice în schimbul a cîteva boabe de linte sau a unui țoi de mastică; e pletora gălăgioasă, malign eficientă, a cîrpelor gureșe care nu au avut, nu au și nu vor avea-n veci pic de moralitate în carcasa bilogică, numită, abuziv, om; finalmente, privind problema punctual, e băsism infect, întreținut de un specific ecsematism bubonic.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 07:57:56
         
 
  nu comentez pe fond, d-le Cristescu, pt ca iubirea e oarba, in plus, plec la serviciu. am intrat doar sa va semnalez ca se zice "fan" (admirator). "fun" e altceva.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-16 07:35:43
         
 
  Să ai șansa intrării în istorie iar tu să intri în chinologie, nu-i de colea!

Să iei România de la creștere economică, să împrumuți ilegal 20 mld. euro, să alungi 3 milioane de oameni din țară și să o aduci în situația de catastrofă, numai respect și iubire nu presupun!

Să voteze 7,4 milioane împotriva ta și tu să rămâi, neonorant și slugarnic,(nici la Liga lui Mitică nu se face așa ceva)în genunchi, numai demnitate nu înseamnă.

Articolul 21 din Declarația Universală a Drepturilor Omului spune:

"Orice persoana are dreptul de a lua parte la conducerea treburilor publice ale tarii sale, fie direct, fie prin reprezentanti liber alesi. Orice persoana are dreptul de acces egal la functiile publice din tara sa. Vointa poporului trebuie sa constituie baza puterii de stat; aceasta vointa trebuie sa fie exprimata prin alegeri nefalsificate, care sa aiba loc în mod periodic prin sufragiu universal, egal si exprimat prin vot secret sau urmând o procedura echivalenta care sa asigure libertatea votului."

Să consideri neparticiparea la vot ca vot denotă carențe democratice de fond și lipsă de logică și un mazochism de neînțeles. Cel puțin.

Să nu câștigi niciodată alegerile și totuși să ajungi în cea mai importantă funcție a unui stat reprezintă triumful fărădelegii. Și legalizarea unui sistem ticăloșit.

Să știi toate astea și să te declari fun, poate însemna orice. Doar normalitate nu!

Să mai faci și publică o astfel de susținere necondiționată ridicol înseamnă. Iar ridicolul ucide totul. Chiar și iresponsabilitatea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-16 07:01:33
         
 
  Scuza-ma, pls, pentru "atentie" Repet imi iubesc al dracului de mult presedintele. Basescu a vandut Flota, abia astept ca pe cetateanul Basescu sa-l aresteze Antonescu. Basescu i-a dat fonduri Elenei Udrea, abia astept s-o vad in boxa acuzatilor si pe Crin la Tv savurand momentul. Abia astept romanii care au votat USL in masa sa-si ceara drepturile!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 02:32:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Atentie, Epi ( pot sa-ti spun asa, cred) Eu, ca cetatean roman, fara sa-l fi votat pe candidatul la presedintie Basescu niciodata in viata, il iubesc pe presedintele meu. Ma simt aparat si mandru ca suntem contemporani. Pentru mai multe motive, niciunul personal sau profesional, il iubesc pentru ca mi-a redat demnitatea de a fi roman. Il iubesc pentru ca mi-a dovedit ca justitia isi face treaba in Romania, il iubesc pentru ca si el i-a iubit pe Romani, de la Nistru si pana in America. Si ca i-a adus pe americani si ca mai ales i-a asezat. Si il iubesc mai ales pentru ca a garantat DEMOCRATIA!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 02:26:32
         
 
  Nici eu nu il a la inima pe presedinte, dar nici nu visez zi si noapte cu el ca Ponta sau Crin.
Este evident ca de cativa ani buni Ponta & Crin sunt obsedati de Basescu. Mai nou sunt obsedati si de Elena Udrea. Astept insa cu speranta ziua in care cei doi vor fi obsedati de economia Romaniei!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 01:57:29
         
 
  Nu-l iubesc pe Traian Basescu. Din contra, mi se pare grobian, hahait, fals, demagog si ..e un site literar ca sa pot spune ce si cum. Asta ca si om, ca persoana, ca individ. Ca presedinte il consider exemplar. Si ma bucur ca poporul roman mi-a dat dreptate.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 01:47:49
         
 
  era cam nasol dacă programul informatic s-ar fi încăpățînat să înghesuie, în prima linie dactilo, fraza "băsescu va fi în istorie în curînd", iar sufixul "înd" nu ar mai fi încăput!
era o chestie cam ne/eco și, atunci, am fi fost văduviți de plăcerea de a lectura tîmpeniile tematice ale băsismului, colportate de niște muritori de foame, ajunși în postura de cădelniceri ai băsismului-securist, care i-a cules din boscheți și i-a hrănit cu biberonul, ca să crească băieți mari și să asculte de tăticii lor adoptivi. un adevărat incest psihopatologic!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 01:35:55
         
 
  Basescu va fi istorie? Nu cred ca asta i-ar incalzi prea mult pe Crin & Ponta care ar prefera ca Basescu sa fie mai degraba geografie, adica sa isi ia catrafusele si sa plece.
Cat timp va fi in tara, Basescu va fi Cuiul lui Pepelea.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 01:27:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE