FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Chestiuni neexplicate
Text postat de Valeriu Cercel
E-o chestie ce nu s-a explicat
Și chiar de-a fost, nicicum clar și concis:
De ce un individ ce-a divorțat
Ajunge în infern, nu-n paradis?!

Pentru că cei ce s-au căsătorit
Și-au divorțat de două ori sau trei,
În paradis e-un loc nepotrivit
Venind cu-așa nărav și obicei;

Ca să te-nsori în rai, o dat’ măcar,
Sau chiar să divorțezi, n-ar fi păcat…
Problema-i că, în raiul legendar,
Un popă nu găsești sau avocat!

Valeriu Cercel
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce ma intrebasi peio? Vrei vreo carte cu autograf sau ce?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 17:16:15
         
 
  da, mă rog, văd că iar au adormit editorii ăia (de ce "editori", că nu editează nimic!)care-s oareșcum imparțiali și, în schimb, stă moț, de planton, editorul băsist, care-mi taie cu maceta 9 comuri din zece!
drept care, pa! că n-o să stau să-l înjur de sfînta de azi pt că îmi aruncă la gunoi energia consumată pe aici. în timp ce papagali racolați de băsism croncăne fără opreliști din coliviile lor cu microfon încorporat.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 01:42:41
         
 
  răsfugitule,
nu mai fă viraje de epigramist fîsîit!
răspunde la ce te-am întrebat pe dincolo.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 01:38:21
         
 
  peio, zi sa mori tu ca nu ai face o tranta cu Lenuta Udrea?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-16 01:29:44
         
 
  face birjarul apel la bună-cuviință!
e demn de manualul de etică boschetară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 01:23:55
         
 
  Ioane, rog decenta!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-16 01:20:44
         
 
  ba da, insulina e un drog, răsfugilă!
leanța, cînd îl întîlni pe bășilă în sulina, deveni brusc, afrodisiaca dîn spume, adică se iscă din capul lui zeus și se întrupă fix pe șlepul ăla al lui bășilă - ca să fim mai eco/expliciți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 00:49:13
         
 
 
măi răsfugilă, măi jjjmekerie cu ghivent,
tu cu cine crezi că stai de vorbă? tot nu te-ai convins că mînăreala ta de agent prost... ăăă... instruit nu ține la mine?

deci:

1. ia tu și numără vorbele alea, din citatul tău, și vezi că nu-ncap într-un rînd nici dacă le-nghesui cu făcălețul (ostroment necesar atunci cînd tu mestecai în ceaunul de pe pirostriile din fața cortului, în care-ți petrecuși anii de educațiune civic-tuciurie, ca, apoi, să te emancipezi, treaversînd gîrla atlantică cu ciricliul atomic, și punîndu-l în cui. făcălețul, vreau să zic. căci te emancipași în hamericile alea).

2. să mori tu că aia-i cartea? să mori tu că ăla-i citatul? să mori tu că nu ne postezi poza copertei, plus pagina aia 100, cu rîndul ăla 10, care să cuprindă cele citate de către vasta-ți cultură de napi îți dau prin gard?
hai, că văz că te pricepi să te tragi în fel și fel de poziții și să te dai falos și împlinit pe-aici.
hai c-aștept.

și ce treabă ai tu cu nenițescu? vi l-a predat profesoara de "tabula rasa", la ora de tehnologie teologică?
iarăși te-ntreb:
tu cu cine crezi că stai de vorbă?
și cînd te gîndești că fusăși pregătit special pt așa viraje propagandistice și tehnici de dezinformare.
proști trebuie să fie ăia de v-au recrutat!
da' nici cu voi nu-mi e rușine!

iar eu, slugă băsistă, nu am niciun idol, căci nu am avut niciodată, dacă vrei să știi. asta ai presupus tu, căci inșii de teapa ta nu pot trăi decît subaltern, pupînd poala popii din Rudeni, căci nu pot să-și asigure haleala necesară supraviețuirii speciei lor decît astfel.
uite, scriu cu litere mari, ca să te lămuresc:
EU SUNT DOAR ANTIBĂSIST, NO PRO-INDIFERENT-CE, ȘI GĂSESC CĂ NU EXISTĂ JIVINE MAI SCÎRBOASE PE LUMEA ASTA, A NOASTRĂ, DECÎT VOI, BĂSIȘTII.
ca amănunt: Ponta nu-mi place, în primul rînd că e oltean și, slavă domnului, îi cunosc bine pe olteni. nu spun mai mult, ca să nu-mi sară în cap cine știe ce reprezentant de-al lor.
apoi, de cînd a dat laba cu bășilă, păcălindu-mi așteptările, pt mine, individul e un zero tăiat în paișpe, și atît!
doar că eu am indiosincraziile mele personale, asumate, nu induse de către tovarășii voștri securiști, de la centru. eu observ, doar, că atunci cînd se dă ordin de front să atacați în turmă, pe o anume temă, toată oastea băsistă mănîncă același rahat, în diferite nuanțe. numai un idiot nu observă asta.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-16 00:45:26
         
 
  Nu stiu cine e Roesler ~ gheorghe rechesan

Nu stiu cine e domnul Sulfat D'Magneziu, dar ma interesez ~ Mandea.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 23:19:02
         
 
  dar dacă vrei o înlocuim cu oleacă de sulfat de magneziu să-ți desfunde mațele și să urce ideea la cap!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-15 17:30:08
         
 
  gură-goală, insulina era pt doza triplă de cataif cu rahat românesc pe care o haliși lacom, strigînd în gura mare”iote cine mi-s io, profesor dă istorie, măăăh”...să nu dai în criză de hiperglicemie sau doamne-apără pe nepopitu de tine, în diabet!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-15 17:28:44
         
 
  "iarăși nu ți-ai luat insulina, nea ciocoflete și aberezi repetitiv și zgomotos?" (rechespan)

Nu sunt doxa de chimie, dar macar atata stiu: ca insulina nu e drog halucinogen. Si nici afrodisiac...
Imi inchipui cum ti-ai luat diploma. Ca Ponta.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 16:36:47
         
 
  Evident ca Roesler a auzit de mandea, ba chiar e ofticat pe mine. Pentru ca sunt roman.
Nu aceleasi lucru il putem spune despre rechespan.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 16:34:42
         
 
  "nU STIU CINE E rOESLER" (GHEORGHE RECHESHPAN)

:):):):):)

LASA, GHEORGHE, CA NU-I NIMIC! Nici Roesler nu a auzit de tine... :):):)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 15:26:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Imi place ca plagiatorul Ponta, iresponsabilul acesta vesel, a reusit sa ii invete meserie si pe aplaudacii lui de trei lulele, trei surcele care atunci cand sunt intrebati clar si trebuie sa raspunda cu DA sau cu BA, se leaga imediat de un typo sau de poseta Elenei Udrea.

Asadar, rechespane... ce se poate spune despre un pretins intelectual care recunoaste?

"Nu stiu cine e Roesler." (gheorghe rechesan)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 21:08:51
         
 
  Fernando din Caransebes seamana perfect cu tine, Recheshpane. Ma refer la mecla, pentru ca e mult mai destept.
Dar nu mi-ai raspuns la intrebare: Il poti numi intelectual pe unul care spune cu nevinovatie:

"Nu stiu cine e Roesler." (gheorghe rechesan)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 21:05:04
         
 
  cît de tîmpit poate fi un user europeic să creadă asta?iarăși nu ți-ai luat insulina, nea ciocoflete și aberezi repetitiv și zgomotos?
că îi amintești pe dascălii ăia o fi onestdar ar trebui să mergi pînă la capăt și să recunoști că nu au reușit să îți bage în cap decît banalități,oricum, comentariul ăsta seamănă cu a lu unu Fernando din Caransebeș, probabil că îl știi, concetățean de-al tău care s-ar împăuna așa: ”băiii, io am învățat să cînt c Guță,mie mi-a compus Salam o manea!”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 20:32:19
         
 
  Dar asta e puctul 2.
Punctul 1 pe agenda de zi a Europeei ar trebui sa fie:

Este posibil ca in zilele noastre un intelectual roman, fie chiar facut la apelul bocancilor, sa ridice din umeri si sa spuna cu nevinovatie?

"Nu stiu cine e Roesler." (gheorghe rechesan)



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 20:16:53
         
 
  Cand se trezeste adrian mihai o sa ii explic si de ce in 99 de cazuri din 100 lumea foloseste: "tara unde curge lapte si miere".
Chestia asta ne-a spus-o la o ora de limba romana d-soara prof. Maria Aron cam prin clasele a V-a sau a VI-a la "Traian Doda".
Si tot cam pe atunci auzisem prima data de Roesler si Roller de la dl. prof. de istorie Iulian Lungu. De Roesler la scoala, de Roller in "particuler"...
Prietenii stiu de ce.

Apoi am auzit de Rollex.
Recheshpan inca mai face confuzii. Crede ca Roesler e un ceas, Rollex e un fotbalist si Roller e Razvincuvadra.



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 19:44:36
         
 
  Printre atîția erudiți într-ale gramaticii, permiteți-mi și mie să dau cu bîta în baltă: părerea mea e că expresia în cauză provine dintr-una cu subiect nedeterminat iar laptele și mierea au doar rol de complement: "va curge [cu] lapte și miere".
Firește, acordul la plural nu este greșit (CURG laptele și mierea) iar inversarea termenilor în propoziție chiar forțează acest acord (laptele și mierea CURG), numai că și înțelesul se schimbă, punîndu-se accentul pe simpla fluiditate a produselor.

Vă rog, nu dați cu pietre. Folosiți, eventual, doar lapte și miere.

 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-08-14 19:32:03
         
 
  păi, dacă sunt, in evri taim, și corecte, și greșite, sculabe, cre' că ar trebui să le ceri ălora de la Academie să ia în considerare primirea ta în înaltul for, pentru priceperea cu care reușești să te dai după vișin. în rest... ești cam eliptic de predicat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-14 17:52:37
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=9MSyf6oGybI  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-08-14 15:00:42
         
 
  @gheorghe rece shpan (ipocritul de...):

Da' Basescu cum de poate sa isi faca toate concediile in Romania?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 14:45:39
         
 
  Scurt pe doi: incercand sa faca pe interesantul, adrian mihai a dat din nou cu batul in balta. Ca de obicei. Si mai era cum era ca s-a facut de cacao, da' de ce trebuia sa isi mai puna si sirena si semnalizeze?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 14:44:38
         
 
  e doar o biată nestemată folclorică, savule, înțeleg că ai nostalgii erotice, dar nici chiar așa...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-14 14:01:00
         
 
  și cu cine zici tu că mergi în Dealu Spirii?
Cu Afeul?
Cu Cioacă-n vacanță?
Ai și Panaceul cu tine?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-14 12:40:15
         
 
  da, taică, absolut de acord cu "roate" - consacrat, de fapt, mai demult, în binecunoscutul pastel citadin:

"hai cu mine-n dealu spirii
să te-nvăț tabla-nmulțirii,
eu pe burtă, tu pe spate,
avion cu patru roate"

în rest...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-14 11:51:04
         
 
  radu!

ce te rog eu, ia încearcă o mică inversare a termenilor și vezi cum răsună valea...

laptele și mierea CURGE...

cum e? nu cumva ca-n glumița aia care zice că e corect CURGE, că nu E mai multe de trei?

pe de altă parte, e adevărat că, în limbă, au rămas fel și fel de expresii care trebuie luate ca atare, și nu conform normelor actuale ale limbii. exeplific prin "treaba merge ca pe roate". se folosește forma ROATE, și nu ROȚI, așa cum e acceptată, azi, în dex.

însă, în problema aflată în dezbatere, vorbim, limpede, de un dezacord cât casa poporului (sau a scânteii, ca să le dau apă la moară celor care mă fac nostalgic comunist).

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-14 10:43:38
         
 
  măi nea Jenică, conjugarea lui "a continua" la pers. I sing. e un subiect de polemică doar pentru procesatorii giurgiuveni de mentă, fix cazul tău. până una-alta, ambele forme sunt la fel de corecte, respectiv, greșite, așa că poți continua să dormi liniștit, în ambele forme flexionare.

http://dexonline.ro/definitie/continua/774847

!continuá (a ~) (-nu-a) vb., ind. prez. 1 și 2 sg. contínui, 3 contínuă (-nu-ă), 1 pl. continuắm; conj. prez. 1 și 2 sg. să contínui, 3 să contínue (-nu-e); ger. continuấnd (-nu-ând)


în ce privește "curge lapte și miere", dacă eu aș fi susținut varianta "curg", mai mult ca sigur ai venit cu un citat din Sadoveanu, sau hăt, de mai la vale, din Bolintineanu, Cantemir, etc, unde e folosită forma "curge".


afirmi: "am citit, mai demult, cred că prin '97"

asta ziceam și eu. prin 97.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-14 10:24:02
         
 
  ca să vezi ce ți-e și cu întîmplarea asta!...
am citit, mai demult, cred că prin '97, o carte care mi-a rămas în minte: "Lupul și catedrala", de I.D.Sîrbu (Ed. Casa Școalelor, 1995). cartea mi-a dispărut, însă, din bibliotecă. voi fi împrumutat-o și am uitat cui, voi fi lăsat-o pe undeva, nu știu. zilele trecute trec pe lîngă un vînzător ambulant de cărți. avea, înșirate, pe gardului care împrejmuia liceul Maiorescu, vreo cîteva zeci de exemplare. ce să vezi? consultînd titlurile, dau peste cartea cu pricina. cartea mea! (îmi notasem unele lucruri și am identificat-o, în felul ăsta.) am cumpărat-o și, curios să-mi reverific impresiile, am purces la recitire. și ce să, iar, vezi? la pagina 30 dau peste următoarea frază:

"Nu încep și nu termin o zi: de fapt, eu CONTINUU (subl. mea) o zi care e noapte și o noapte care e zi: le CONTINUU cu încăpățînare, cu eroism, ca și cînd asta ar fi datoria mea suplimentară, un fel de impozit în plus pentru bietul meu destin."

pe tema asta, mai deunăzi, am avut o controversă cu savantul fane. el o ținea pe-a lui: că e corect "eu continui" și e o prostie să spui: "eu continuu".
fane, cunoscătorule, ia-te de gîlci cu I.D. Sîrbu.
chestia aia forțată "cu eliptica de predicat" e de tot rîsul. o găsiși tu eliptică. cred că eliptica e-n capul tău. o suna ca dracu expresia, dar cîte nu sună ca dracu și, totuși, musai a le folosi după anume reguli clare.

Apoi, he, he, la pagina 237, găsesc altă frază (vorbește un evreu despre poporul ales. care este):

"Nu gîndirea este calitatea noastră majoră, ci răz-gîndirea: nu calea justă, calea unică sau cea de mijloc e stilul nostru, ci rătăcirea în pustiu, nu spre ȚARA UNDE CURG LAPTE ȘI MIERE, ci spre țara unde se poate visa - sau măcar discuta - despre lapte și miere..."

menționez, pentru culții care au AUZIT de Roesler sau Rösler (ar fi interesant dacă au citit ceva din Roesler!... a?, sau măcar din Onciul), le comunic, deci, că I.D.Sîrbu a fost asistentul lui Blaga (pentru care a făcut 6 ani de pușcărie, pentru omisiune de denunț(!!!), iar, apoi, conferențiar universitar la catedra de estetică a prof. Liviu Rusu. (de Liviu Rusu ai auzit, măi roesleriene?)

aș deci și prin urmare, răsfugitule, ia-te și tu de guler cu I.D.Sîrbu, dacă ai sînge-n instalație. (ce e drept, e cam dificil, va trebui să faci o călătorie cam incomodă!!). sau n-ai auzit de el, așa cum auziși (și doar atît) de Roesler ăla?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-14 09:52:29
         
 
  deși micul șovin transfug nu merită o replică lămuritoare, vreau să îi explic că doar un lider al asociației americane Avram Iancu poate emite astfel de inepții! prețul unei nopți de cazare la un hotel decent din Mamaia depășește costurile unei zile de sejur în Corfu, Thasos sau Halkidiki de vreo trei ori (inclusiv trasportul). cam ăsta e modul în care madam ministreasa ce a promovat pe-alese turismul românesc, ca pe-o frunză bătută de vînt, a înțeles să-și arate mușchii competenței manageriale(recte "nurii")
apropos, în adunătura aia de mici extremiști, înafară de o pălincă, mămăliguță cu urdă și-o ciorbă de burtă în zori, după instalarea mahmurelii "culturale" cam ce faceți acolo? o înjurați pe boanghina de Ildiko ce-i fuse amantă crăișorului și-l sustrase de la misie...mă rog, unii zic că ginarsu și pălinca ar fi vinovate nu bozgoroaica!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 09:31:50
         
 
  nu m-am gandit niciodata la asta, dar cred ca de fapt e vorba de o prop. eliptica de predicat intr-o structura enumerativa "curge lapte si [curge] miere". de ce-a fost adoptata formula asta, teoretic gresita, in exprimarea curenta? habar n-am, dar presupun ca din considerente de ritm (fluenta). "curg lapte si miere" suna ca dracu, trebuie sa recunoastem, iar romanul s-o fi nascut, intr-adevar, poet.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-14 07:01:50
         
 
  Si da... litoralu, ca litoralul se zice numa' la oras.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 06:51:10
         
 
  "nu-mi pierd timpul frumos de la Egee stînd pe internet" (gh. reche shpan)

Ipocritul asta de rechespan urla din toti bojocii: - Olariule, fii patriot! Iesi si tu in strada sa protestezi alaturi de cei 60% de romani care mor de foame!

Iar el isi face concediile prin strainataturi ca litoralu romanesc ii pute!

Bine ca nu am gasit bilet de avion atunci, ca eram pe cale de a veni in tara sa organizez niste proteste si sa ma bat cu politia, minerii, biciclistii, filatelistii, cu Chuck Norris... cu toti!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 06:48:36
         
 
  http://www.presidency.ro/?_RID=htm&id=13

http://www.evz.ro/detalii/stiri/imnul-romaniei-desteapta-te-romane-a-fost-inregistrat-prima-oara-in-sua-acum-113-ani-1049808.html

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-08-14 04:00:58
         
 
  "... învățați istoria după manualele lui Roller" (recheshpan)

Ala-i Rollex si e ceas de mana, 4'njelle!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 02:34:00
         
 
  "PS de fapt e Rösler, șovin mic!" (gheorghe recheshpan)

Intre timp, incultul number one - recheshpan - a dat drumul la caini pe Google si s-a mai desteptat putin, afland cine e Roesler sau Rösler (caz in care ai tastatura cu umlaut).
Icultul numero due - adrian mihai - s-a sdus sa faca nani.

Dar cum sa am eu pretentii de la recheshpan sa fi auzit de Roesler, cand el nu a auzit de faptul ca Ion Luca Caragiale scria si epigrame! :)


PS: Nu mi-ai raspuns la intrebare: nu-i asa ca acuma curge lapte & miere $ alte cele prin Romania lui Ponta?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 02:32:05
         
 
  PPS am dubii că tu ai fi citit ceva din Rösler...de altfel, unii răuvoitori zic că la facultatea de popi unde studiași, învățați istoria după manualele lui Roller. vizibil, de altfel, după nivelul la care te expui conversațional.vezi chestia cu plagiatul lui Mușina, Aurelian Păunesc și cine ți s-o mai ivi în calea de ”literat” pîrît.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 00:19:01
         
 
  PS de fapt e Rösler, șovin mic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 00:12:33
         
 
  epiglumiță ești un biet poețel frust, necioplit și frustrat, uneori agramat, alteori doar alterat.o știm toți europeicii asta, doar că avem bunul simț să nu ți-o amintim zilnic. punct. mai multe n-am ce să-țí comunic, nu-mi pierd timpul frumos de la Egee stînd pe internet.ai promis că dlui Corbu că stai mumos, dar nu te poți abține. se numește incontinență verbală,
să încercăm cu
”la popa la poartă, etc.?”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 00:10:46
         
 
  se zice așa, din două motive, răsfugilă:
1. că a devenit sintagma proștilor!
2. că ai preluat-o și tu, pe nemestecate și fără judecată, foarte dăștept fiind.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-14 00:07:42
         
 
  @a.m.: pai chiar ca ar fi cazul sa te culci fiindca esti in plus.
Ai demonstrat exact ce era de demonstrat: ca esti votantul perfect.

Dupa ce faci nani si dupa ce faci maine dimineata ochisori o sa iti explic si de ce se zice "unde curge lapte si miere".

Rock a Bye Baby... Rock a Bye Baby... ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 23:56:40
         
 
  că de alcooolmetru cu gîtlej, metilică din berceni, nici nu mai vorbim: ăsta s-a născut cu o insuficiență gramaticală acută. conjugă așa: eu beau, tu beau, el beau, noi beau, etc.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-13 23:55:24
         
 
  papagal mic și bătrân, tu chiar crezi ce slobozești pe gaura gurii? chiar crezi ca recheșan n-a trecut prin liceu și n-a auzit de teoria roessleriană? (adrian mihai/pe-un picior de plai)

4'Njelle, corect este Roe$$$ler, cu cu trei de "s" nu Roessler. Sau cu patru, depinde de zona... :)

PS: Spune-i lui recheshpan sa-ti dea banii inapoi ca mai bine te duci sa te educe Vanghelie pe gratis.
Uite, eu sunt mai zgarcit in "s"-uri si il scriu pe Roesler cu unul singur. Deh, e criza mare chiar si de "s"-uri!...






 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 23:51:53
         
 
  o să mă culc, sperând că vei reuși, totuși, să faci acordul corect între subiect (multiplu) și predicat.

eventual, încearcă și treaba cu desenul, știi tu, poate înțelegi până la urmă! :))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-13 23:49:52
         
 
  răsfugitule,
fă-ți vînt în rîpă, acompaniat de către toți agramații pe care i-ai menționat mai jos, în sprijinul teoriei tale tîmpite.
auzi la dăștepții de la ziare.com, care sunt din categoria "băsism cu fîs"!

"in Romania nu va curge lapte si miere a doua zi dupa doua trimestre"

un dezacord flagrant și două virgule mîncate. pe ăștia ni-i dai drept par examplu, emigratule-agramatule? normal, de aceeași teapă. de ăilalți ce să mai spunem: voiajori prin limba română, ca și șleahta de băsiști, care a învățat carte la colțul blocului, numărînd cojile de semințe.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-13 23:45:20
         
 
  @Gheoeghe Rechesan, m-as fi asteptat sa citezi din Roesler.
(ecsintescu virtual)


La care recheshpan ii raspunde cu o sinceritate dezarmnata, citez: "nu știu cine e Roesler.de ce nu citezi tu din CZ Codreanu sau din CV Tudor...dacă tot îl admiri necondiționat? iete unde stătea ditamai patriotul!"

PS: Promit ca de acuma incolo n-o sa-mi mai pun mintea cu acest user care semneaza gheorghe rechespan pentru a nu fi acuzat de abuz fata de minori sau, Domane fereste, de ped0filie! :0


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 23:42:06
         
 
  ce e, al-kohol, te-a mai slăbit un pic duhul din sticlă și începuși să gângurești?

eu zic că e în regulă să aibă cratimă, că a ta, mai mult de cratiță nu are! asta e diferența, una cu cratimă, alta cu cratiță.

chestie de nuanță. și, de ce nu, de finețe...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-13 23:37:19
         
 
  Amarillo, ai avut ocazia sa taci (asta fiind una din avantajele democratiei) dar nu ai facut-o. Asa ca scrie-le tuturor acestora si spune-le ca tu esti bashtept si iei ie prosti!



Din sanul Mamei Natura, curge lapte si miere ~ Blogul lui Oreste

tara în care curge lapte și miere ~ Biblia Ortodoxa

intr-o tara în care curge lapte și miere ~ Exodul

in Romania nu va curge lapte si miere a doua zi dupa doua trimestre ~ Ziare.com

La Botoșani va curge lapte și miere ~ Jurnalul de Botoșani

USL promitea în campania electorală că în țară va curge lapte și miere ~ Timponline

Țara aia unde "curge numai lapte și miere" trebuie să fie groaznică ~ Citatepedia.com

Unde curge lapte si miere in Romania? ~ Ziua Veche

Eticheta noua la export: In Romania curge lapte si miere ~ Stopco2

ea e reprezantanta fraierilor care au crezut ca va curge lapte si miere ~ Maramures.ro

Canaan, Taramul fagaduintei din Biblie este mentionat de douazeci si una de ori ca fiind o tara unde curge lapte si miere ~ Miere.ro

mai lasa-ma in pace ca tot aceleasi chestii le spui, cu Brasovul tau cu tot ca parca acolo curge lapte si miere ~ raportdetara.ro

Este un loc in care curge lapte si miere ~ mintrubbing.org

Versus Romania si Bulgaria unde curge lapte si miere ~ arhiblog.com

Anumite categorii sunt vitregite, uitate si batjocorite, in timp ce altora le curge lapte si miere! ~ Agenda.ro

cum zice romanul: “unde curge lapte si miere” ~ Bibliotecaregielive.ro

Se zvoneste prin oltchim ca va curge lapte si miere! ~ petitieonline.ro

Mai vrei?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 23:34:15
         
 
  @ma ...are cratima...

http://youtu.be/XlmxNhrJnCE
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 23:29:17
         
 
  ce caraghios ești, măi agramat-emigratule!...
dovediți, și tu, și stricătorul ălălalt de limbă, cioacă, anume că, după ce că sunteți tămîie, mai și cădelnițați la capul mortului cu fum de Smirna!
ca să te scuzi, răsfugitule, o dai la-ntors cu "epifania". ca să vezi ce dăăăștept te dai, după ce habar n-ai de limba română! dar, de fapt, de unde să ai, că pe-acolo, prin patagonia de peste lac, patagoneza nu a auzit de subiectul multiplu și acordul lui cu predicatul.

exemplu ilustru: răsfugitu și cu cioacă e delicioși! ca laptele și mierea.

întrebare verificatoare: cine e dăștepți? răsfugitu și cu cioacă e.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-13 23:25:32
         
 
  papagal mic și bătrân, tu chiar crezi ce slobozești pe gaura gurii? chiar crezi ca recheșan n-a trecut prin liceu și n-a auzit de teoria roessleriană?

haida, de!

iar dacă un joc de cuvinte începe să te facă să crezi că vei fi fiind un mic dumnezeu, nicio problemă, din EPIfanie te retrogradez mintenaș la categoria EPIcur.

care ești!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-13 23:25:13
         
 
  EPIFANÍE (în gr. „”apariție„, cf. it. epifania) s. f. 1. Apariția sau manifestarea divinității, a lui Dumnezeu


Adriene, tata, nici nu ma mai mira incultura ta dat fiind faptul ca esti epigonul lui recheshpan, din care citez: "Nu stiu cine e Roesler."

PS: Dar, ma rog... nu ma supar ca mi te adresezi cu Epifanie. Pe langa tine chiar ca sunt un Mic Dumnezeu. Mai urmeaza sa te lepezi de Satana care te tine sub papuc.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 23:11:52
         
 
  sărăcuță sursă de informare, meștere!google? tu chiar crezi ce vezi scris pe toate gardurile?

e ff clar că țeapa s-a luat de la expresia "o să curgă lapte și miere". aici, evident, e corect! de la această formă corectă, sfertodocții au trecut la "curge lapte și miere".

da, sunt de acord că dacă am fi spus "curge un râu de lapte și miere" iarăși era bine. însă aici e limpede ca lumina zilei că e vorba de două elemente care CURG... și nu CURGE!

așa că, din partea mea, poți face până mâine tot felul de print-screenuri, toate sunt la fel de greșite!

mai documentează-te, monșer... se întâmplă și la case mai mari, așa că nu plânge!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-13 22:59:20
         
 
  @adrian mihai:

Image and video hosting by TinyPic
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 22:42:20
         
 
  Image and video hosting by TinyPic  
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 22:39:15
         
 
  @adrian mihai: iti raspund aici ca Radu si-a inchis comentariile.

Da, bah. Tre' sa imi fac mea pulpa! Corect este: Deja curge lapte & miere?

PS: Acuma lasa idioteniile si vino cu un raspuns de om normal, nu de votant pentru o punga de faina si/sau de zahar.

Ti se pare ca in Romania curge deja un rau de lapte si miere de cand e Ponta la guvernare? Daca da, pentru cine?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 22:35:10
         
 
  ATENTIE LA METRICA!

Pe langa... ca nu ai umor,
Iti spun cinstit si nu m-ascund
Ca-ti mai lipseste si-un picior
Pe care-l iei mereu in fund!

(celui care a chinuit limba romana cu distihul de mai jos)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 21:00:40
         
 
  lucru clar , ba chiar mai trist
nici picior de epigramist!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-13 19:50:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE