FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce nu imi iubesc presedintele
Text postat de Dumitru Cioaca
"Intrebare: Ponta conduce Guvernul, de ce nu vedem dosarele Elenei Udrea?"
(Ecsintescu Virtual)

Stimate domnule Ecsintescu,
Raspunsul la intrebarea dumneavoastra este la mintea cocosului: Ponta nu vrea sa vedem dosarele Elenei Udrea fiindca sunt pline de poze in care Traian Basescu apare fara costumul lui Adam, adica fara frunza de palmier. Nici Antonescu si nici Ponta nu doresc ca Poporul Roman sa afle adevarul, adica sa afle cat de dotat este presedintele Traian Basescu. Daca s-ar face publice dosarele Elenei Udrea, sansele lui Crin la presidentia Romaniei vor scadea la zero. Fiindca Poporul Roman, domnule Ecsintescu, nu doreste sa aleaga de presedinte pe un amarat de purtator de frunzulita de vita de vie. Mai ales romancele, care considera ca pentru a ajunge presedinte iti trebuie cel putin o frunza de hrean.
Stiu asta de la jumatatea mea cea mai buna. Intro noapte i-am marturisit dorinta mea de a candida la presidentia Romaniei.
-Tu ma prapadidule, a exclamat ea plina de uimire?! Tu, dupa ce faci baie, te uiti vreodata in oglinda ca sa vezi cam de ce costum ai avea nevoie daca eu te-as da afara din raiul meu asa cum a facut Dumnezeu cu Adam?!? Sau tu nici nu ai observat ca actual presedinte al tarii, dupa ce ca are nasul de doua ori mai lung decat al tau, mai poarta si pantofi numarul 47.
De atunci nu-l mai am la inima pe Traian Basescu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mai, fratele meu... faza asta cu "nu stiu cine e Roesler" e mai tare decat "iarna nu-i ca vara" lu' Baxe.
recheshpane, felicitari! Vei ramane in memoria colectiva a umanitatii...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 23:21:25
         
 
  peio, nu e de vina nici basescu, nici udrea, nici ponta si nici epiglumist ca ai avut un trecut de rahat, un prezent de rahat si ca nici viitorul nu iti miroase prea bine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 18:17:29
         
 
  răsfugitule,
eu nu fac altceva decît să-i amintesc jupînului care, în ceea ce mă privește, dacă strănut ceva mai cu zgomot, mă trimite la subsol, în timp ce fanfaroni vînduți, ca tine, fac ce-i taie capul, fără să fie atinși nici măcar cu un fulg. și asta, după ce face un tam-tam de groază, cum că nu'ș ce regulament, are una, care alta. aplicat, după cum se vede, destul de aleator. i-o fi frică jupînului de voi, că-l pîrîți la bășilă.
eu, după cum vezi, ce am în gușă și-n căpușă, nu manevrez prin spate, ca liota voastră de agenți de influență, infiltrați în toate cotloanele politicii de rahat a lui bășilă.
și, culmea, nu mi-e frică de voi, - manechine de carton, care cîntăriți moral fix cît echivalentul hîrtiei creponate, atît de pufoasă și mîngîietoare, prin părțile moi ale derivatelor nominale, tip băsescu.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-14 18:02:40
         
 
  peio, ciripitor mic ce esti! Vrei sa ii iei locul lui rece shpan?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 14:46:54
         
 
  parcă era vorba că ăi care mai folosesc astfel de postări o iau în barbă. ceva, cu nivelul, pe-acolo. sau rășpectu și considerațiunea pentru șătrarii ajunși în americi cu ciricliu e așa de mare, încît îi lăsăm să-și facă de cap și să ne-njure, iar noi să stăm de lemn-tănase?
hello, ms. cristescu, parcă erai hotărît să...
sau numai cei care-ți pun la îndoială cugetărili metafizico-hermenute trebuie denivelați?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-14 09:58:13
         
 
  "dar nu au un om care se pricepe la cultura : Domnul profesor Ion Corbu! " (ecsintescu virtual)

Pai atunci sa-l cloneze!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 02:35:17
         
 
  si sincer, prefer asa, decat agonia. Si va spun si de ce, o avea agonia html-isti, poietii patimirii lor, dar nu au un om care se pricepe la cultura : Domnul profesor Ion Corbu!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 23:25:10
         
 
  Eu as scoate embedurile, site-ul este facut in php.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 23:22:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Bah, fratele meu, ma exaspereaza softul asta mai mult decat Basescu! Chiar nu se poate face nicm sa se redimensioneze pozele direct pe site cum se face pe Agonia.ro?

Image and video hosting by TinyPic
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 22:47:43
         
 
  @adrian mihai:

Image and video hosting by TinyPic
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 22:43:29
         
 
  m-am interesat si am aflat: 7.4 era fi  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 19:25:59
         
 
  nu am prins ideea: Ponta nu vrea sa vedem dosarele Elenei Udrea fiindca sunt pline de poze in care Traian Basescu apare fara costumul lui Adam, adica fara frunza de palmier  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 19:18:37
         
 
  Bine, nea Mitica! M-ai convins.
Vreau sa o am si eu cat o are Basescu.
Cat ziceai ca trebuie sa mai scurtez din ea?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 19:12:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE