FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce imi iubesc presedintele
Text postat de ecsintescu virtual
Basescu a fost in Romania si a dat de pamant cu extremistii bozgori. Ponta la Miami. L-a tras si pe Antonescu dupa el. Somnorila a ales alt fus orar. Notre respect, domnule presedinte! M-am simtit aparat de Presedintele Romaniei!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ion peia, te oftici? Cum analizezi " ramane ca-nseara aia" Aport. 4 58?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-19 21:52:43
         
 
  cam cît ai strîns cu cheta asta băsistă, boschetare? destul ca să te faci piftie și-n seara asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-19 21:39:10
         
 
  ăsta, ciobul ăsta de peste gîrlă, care-și rîde de oalele sparte, confecționate de el, pe aici, a făcut șanț. o ține ca gaia-mațu, deși nu precizează ce treabă are popa cu prefectura? ai făcut tehnologie teochimică în epubretă, răsfugitule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-19 21:38:07
         
 
  Inca o data viata ii da dreptate presedintelui Romaniei. Silaghi spagar! Ponta ar trebui sa invete si sa plagieze din arta lui Basescu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-19 21:28:24
         
 
  Uite, reche shpane, acuma te intreb pe bune fiindca am auzit ca ai fi chimist:

Daca in timpul unei discutii cu o persoana oarecare (sa zicem Icsulescu), aceasta declara: "Nu stiu ce sunt feromonii. N-am auzit niciodata de ei!", tu ce faci? Chiar, ce faci?
Iti spui: Mah, acuma nu-i nimeni perfect. Ce daca nu a auzit omul de feromoni? Poate o fi as in tinichigerie, sericicultura, tenis cu piciorul sau chiar in epigrama."
Dar ce te faci dupa ce individul googaleste toata noaptea si conspecteaza despre feromoni si te trezesti ca apare a doua zi si te intreaba provocator: "Bah agarici cu ochii mici, daca ai habar de feromoni ia spune-mi ce scrie la pagina 111, randul 13 in cartea Istoria Feromonilor de la Adam si Eva pana in prezent?

Auuud?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 22:55:04
         
 
  Nu stiu cine e Roesler" ( gheorhghe recheshpan)

OK, se aproba. Dar macar de Nenitescu ai auzit? Nu, nu e Neni'tu Tescu, ala-i altul...





 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 22:37:21
         
 
  cu vaselină ai încercat? í-ar gresa oleacă neuronu ăla b(o)lond! are dreptate, Adrian Mihai, ești un papagal....și încă unul jalnic, bolnav de foliculită!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-15 22:05:43
         
 
  Nu stiu cine e Roesler" ( gheorhghe recheshpan, acest Fernando de pe Europeea)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 21:25:59
         
 
  e clar, i s-a blocat placa la etnogeneză, iar aberează!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-15 17:31:19
         
 
  "Nu stiu cine e Roesler" ( gheorhghe recheshpan, acest Fernando de pe Europeea)

Amice, cand o sa stii cine e Roesler mai vorbim.
Sau macar cand o sa stii cine e Caragiale.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-15 15:24:54
         
 
  lasă-l să facă șanț, mîine va fi prea amețit ca să ne explice cum polemiza cu istoricii vc tudor și ic drăgan pe tema etnogenezei transdacilor și gîndacilor de michigan.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 22:04:16
         
 
  repetând de zeci de ori treaba asta, EPI(beep), riști să-ți crească pene.

colorate, de ara!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-14 21:54:37
         
 
  "Nu stiu cine e Roesler" ( gheorhghe recheshpan, acest Fernando de pe Europeea)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 21:42:56
         
 
  fugi la cabine că te scapi pe tine! din toată istoriografia ce se chinuiră popii să ți-o bage la tărtăcuță n-ai reținut decît despre Rösler. normal, șovin la șovin trage, iar un denigrator al propriei nații, susținînd șmecherii, băsisimul și cleveteala antiromânească în fițuici de sudalme, numai din Rösler se putea inspira.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 21:32:03
         
 
  @rece shpan: mi-as face putin timp liber si ti le-as insira pe toate, dar oricum nu ai sa le intelegi. Pentru ca tu de abia ieri ai auzit de Roesler si de Roller de la nen'tu Google.
Poate sa iti faca desene chiar marele POPAS, tot nu ai sa pricepi nimic.
Iti trebuie putina cultura generala, chestie peste care ai sarit atunci cand ai facut Chimia ca Lenuta aialalta si ti-ai luat diploma precum idolul tau, Ponta.

PS: De cate ori pe saptamana ii scrii lui Becali sa ii spui ca esti alaturi de el in aceste clipe grele pentru el si pentru tara?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 18:11:08
         
 
  er. șparlit  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 17:50:45
         
 
  ia-n să te vedem, savantule epiglumiță, cu care dintre teorii ești de acord?cu aia că gugulanii îs urmașii foștilor akingii aduși de pașa de Temesvarin la șaparlit muieri? că provin dintr-una roabele lui Traian cu care-și căra omu jamonu cînd asedie Sarmizegetusa_ ș, mă rog, ce polemici puteai, tu, amărîtule să provoci, dintr-alea în care îți interpelai adversarii cu ”măh 4 njelle, să-ți desenez io cum stă treaba?” hai, că e frustrarea-n tine cît empire state building, caraghiosule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 17:49:50
         
 
  "Problema este cum să prevenim abuzurile. Pentru că, din intenția corectă, de a limita libertatea de a spune prostii, se poate naște arbitrariul și abuzul din partea acelora însărcinați cu această misiune. Și așa, iată, democrația își creează premizele propriei restrângeri."

(Emanuel Cristescu)

Sunt prostii și prostii, d-le Cristescu, chestiunea trebuie nuanțată. Sunt miștouri, prostioare, șotii, caterinci sau dulci nerozii, dar și prostii ticăloase. Dacă e vorba de europeea, soluția e simplă, și pare că se aplică deja - decizia validării/invalidării trebuie să aparțină unui colectiv, numit echipă editorială, conform criteriilor prevăzute de regulament.

Dacă e vorba de opinii politice, atâta vreme cât nu se ajunge la calomnii și insulte, e clar că nu trebuie filtrat nimic, altfel ne-ntoarcem la Bobu și Suzana Gâdea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-14 17:48:56
         
 
  @ioan peia: te laudai deunazi ca ai citit la viata ta vreo 200 de carti.
Pai tot cam atatea am citit si eu ca lectura obligatorie in facultate>

@ioan peia & rece shpan: Roesler si Roller? Ma faceti sa rad!!! :)
In primul rand am auzit de ei pe cand voi va jucati cu virmisorul in nisip. Iar in al doilea rand n-aveti voi idee cate polemici am creat pentru ca imi permit sa fiu de acord cu unele dintre teoriile lor. Ce e aici pe Ioropeia e dulce toropeala!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 14:54:14
         
 
  De ce sa fie sters topicul? Omul nu face decat o declaratie nevinovata de dragoste.
Altii fac atatea declaratii de ura si nu le invalideaza nimeni comurile.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-14 14:49:49
         
 
  Și eu consider că această postare (că text nu-i pot spune) nu-și are locul în pagină( cu atît mai puțin comentariile pe care le expectorează), așa că mă raliez propunerii de invalidare a ei.
Pentru deparazitarea saitului.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-14 09:03:23
         
 
  erata: principala hibă mi se pare...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 08:14:56
         
 
  așa cum am spus, în textul de mai sus(eufemism pt însăilarea de trei fraze și alea chisnăvite)mi se pare încălcarea regulamentului, prin proliferarea termenilor care incită la ura de rasă, xenofobie, șovinism."fleacuri" stipulate în regulamentul europeic pe care l-ați compus, dumneavvoastră, stimabile proprietar de sait din ce în ce mai puțin literar! deci, nici vorbă de cenzură dacă nerozia șovină, falsă și tîmpă de mai sus ar fi invalidată.nici măcar virtuți literare nu are, e un chibrit fără fosfor de care-ar rîde și pulyka( curcile-magh. original)din Odorheiul Secuiesc. explicațiile și volutele oratorice de mai jos nu fac decît să escamoteze adevărul, partispriurile practicate de junele exhibescu și neputința dumnevoastră de a rupe mîța în două. pt că este evident faptul că preferați să rămîneți cu purecii din blana felinei, decît să închideți canalele de comunicare cu șovinismul, sudalmele, atacurile la persoană, calomnia și grobianismul tot mai agresiv și să alegeți consecvența intențiilor inițiale: atelier literar, promovarea valorii, culturii, etc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-14 08:12:03
         
 
  Da, cred că această libertate de a spune prostii, neadevăruri, calomnii, ticăloșii, diversiuni și altele ar trebui limitată. Problema este cum să prevenim abuzurile. Pentru că, din intenția corectă, de a limita libertatea de a spune prostii, se poate naște arbitrariul și abuzul din partea acelora însărcinați cu această misiune. Și așa, iată, democrația își creează premizele propriei restrângeri. Care, mai apoi, poate deveni abuz, totalitarism, dictatură.

Sigur, este dreptul domnului ecsintescu să aibă opinii contrare a 7,4 milioane de votanți care reprezintă izvor de drept al puterii politice! Însă, când mă uit la ce comentarii a generat, (unele dintre ele) cred că libertatea de a spune prostii a depășit limita admisibilă a acestora.

Și totuși ce ar fi de făcut? Eu spun că ar trebui evaluat răul produs de libertatea de a spune prostii (care poate fi manipulatoriu, ticălos, extremist, etc) cu răul pe care restrângerea exercițiului democratic (consecința cea mai dură ar fi cenzura. Urmată ori desfășurată, în paralel, cu apariția abuzului, a totalitarismului și, mai apoi, a dictaturii.)

Prin urmare, care dintre aceste două rele vi se par mai mari?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-14 07:18:47
         
 
  "Putina cultura generala nu ti-ar strica." (răsfugitu)

de ce, tu ai ceva cultură de napi prin patagonia, răsfugilă? am auzit că se poartă. pe vremuri, yankeii trăiau din asta. acu au preluat-o răsfugiții: un cap, un nap, un cap, un nap... poftim, cultură!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-14 00:05:11
         
 
  să-ți cumperi și-o gramatică românească, răsfugitule, poate mai ai șansa de-a te reeduca.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-13 23:33:50
         
 
  stăi să vezi că mi-au fost șterse toate comurile. ba chiar și din cele deja aprobate. ceea ce înseamnă că partida securistă, dintre editori, este în conflict cu aialaltă, mai puțin egzematistă și afericistă.
ce măgărie!
comurile jignitoare ( ca să nu mia spun de ăale agramate!!) ale nemernicilor ălora tronează în continuare pe frontispiciu, în timp ce replicile mele dispar ca eșarfele prestidigitatorilor. culcușește-i la sîn, corbule, și dă-te principial, ca să aibă lichelele pe ce masă să joace și să te ia la șto!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-13 23:31:52
         
 
  "nu știu cine e Roesler." (gheorghe recheshpan)

Putina cultura generala nu ti-ar strica. In septembrie vin in Timisoara. Sa iti cumperi un creion si un caietel de notite.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 18:27:04
         
 
  Sorana Carstea, o romanca, a jucat la Toronto. A pierdut finala. Cu Serena Williams. Dar a multumit poporului roman. Emigrantii, aia care stiu valoarea tricolorului, au aplaudat la scena deschisa. Notre respect Sorana. Notre respect romani din diaspora, sunteti romani si astia suntem toti!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 18:21:24
         
 
  Romania nu se poate guverna la nesfarsit prin mistouri si glumite, unde Ponta & Crin sunt atat de buni incat ar avea un loc de cinste in Uniunea Epiglumistilor.


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 18:21:23
         
 
  Dumitru Cioaca, facil! Puteti mai mult!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 18:13:16
         
 
  "Si inca ceva! Ion Iliescu a fost fara doar si poate un presedinte vizionar, un om politic de exceptie si un presdinte nepatat pecuniar."
(Ecsintescu Virtual)

Ecsi,
Stii de ce nu este fostul presedinte Ilici Iliescu nepatat pecuniar? Findca nu l-a dus capul!
Te-ai uitat la chelia lui? Vrei sa spui ca aia este chelie de sef de stat? Cand pe fiecare centimetru patrat se mai afla cate un fir de par care nu si-ar avea locul pe o chelie adevarata? Domnule, un comunist ca Ilici Iliescu nici de o chelie mai acatarii nu a fost in stare sa-si faca rost. Pai ce, se compara chelia lui Iliescu cu chelia lui Basecscu? M-am uitat in cartea de istorie. Numai marele Bismark si marele Ilici Ulianov mai au chelie a la Basescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-13 18:07:40
         
 
  rectific:"...dar viziunea lui nu avea nicio legatura cu Romania"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 15:48:16
         
 
  Ion Iliescu a fost fara doar si poate un presedinte vizionar, dar nu viziunea lui nu avea nicio legatura cu Romania. Cat priveste "nepatarea pecuniara", adica faptul ca nu a pus botul, aceasta nu-i sterge petele de sange.
Revin spre seara.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 15:44:42
         
 
  Si inca ceva! Ion Iliescu a fost fara doar si poate un presedinte vizionar, un om politic de exceptie si un presdinte nepatat pecuniar. Din pacate a avut ca prim ministru unul dovedit corupt. Si condamnat ca atare. Trimis la groapa istoriei. Basescu l-a avut pe Boc. Un prim-ministru cinstit ca si Ion Iliescu. Pecuniar vorbind.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 15:32:49
         
 
  @m.a., invata de la prietenul Ioan Peia sa nu ma mai provoci. Ramane ca la ora 22:57:12  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 15:24:08
         
 
  In cartile de istorie va ramane ca un presedinte al Romaniei supus legii! Fata de altii pe care legea i-a supus. Vezi Nastase.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 15:22:16
         
 
  Florian, usurel, pai Parlamentul hoatei Anastase al cui a fost? Ce intelegi tu prin prostime? Traian Basescu nu este un intelectual, mama lui era din Basarabi si dadea in bobi, crescut de partid si mutat la Anwerp, ca securist al Republicii Socialiste Romania. Cat priveste functionarea perfecta a institutiilor statului roman aflat in Uniunea Europeana, da, presedintele Romaniei a lasat justitia sa-si faca treaba, incalcand omerta. Intrebare: Ponta conduce Guvernul, de ce nu vedem dosarele Elenei Udrea?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 15:19:48
         
 
  Eu i-aș putea găsi multe motive, dar toate câte le-a făcut, puse una peste alta, vor face ca președintele să fie trecut în cărțile de istorie ca singurul președinte postdecembrist vizionar al României. Că nu a avut niciodată Parlamentul și prostimea de partea lui este pentru că a condamnat comunismul, dar a meritat să facă acest mic gest.
Cu privire la incarcerarea marilor infractori, meritul presedintelui este limitat la faptul că a lăsat anticoruptia sa funcționeze normal, firesc, fără intervenții politice. E mult, e putin, e ca și cum ai considera ca normalitatea este o virtute.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 15:08:29
         
 
  Si aici este de discutat, Andrei. Guvernarea Adrian Nastase a fost exemplara, ne-a dus in NATO, romanii nu au avut pensii taiate si salariile au crescut. Din pacate Adrian Nastase si sistemul lui corupt au provocat schimbarea in Romania. Unii spun ca schimbarea in rau, eu spun schimbare si atat. Si da, schimbare. Basescu a incalcat omerta si in regimul democratic al presedintelui Basescu au intrat la bulau primarul pdl-ist al Clujului, liberalul Gigi Becali, coruptul A. Nastase. Pana la urma, de ce este anatemizat Basescu?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 14:49:53
         
 
  Ai și tu dreptate. Omul cu tesla i-a ales, tot el ar trebui să-i scuipe. Așa e democratic. Cât privește guvernările socialiste de până acum, toate toxice, pentru că toate au purtat acest stigmat, îmi cunoști părerea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 14:36:55
         
 
  Imi aduc aminte de ce spunea marele actor Ion Besoiu. "Cainele meu seamana cu mine, a facut un pic de gusa". Vroia sa confirme ca daca stai mult timp alaturi de un animal, el imprumuta din gestica si chiar din fiziologia stapanului. Crin Antonescu seamana din ce in ce mai tare cu Adina Valean.

Uita Antonescu cand declama intru-unul din cele mai frumoase discursuri rostite in Parlamentul Romaniei "limba romana va cheama in ajutor" si spunea asta vis a vis de minoritati.

Iata ca se uita! "am o varsta inaintata" dixit somnorila!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 14:35:41
         
 
  Andrei, acest Parlament este ales de romani. In mod democratic. Votul covarsitor dat PSD-ului si votul dat PNL-ului a reprezentat vointa populara. Liber consimtita. Fireste ca a fost un vot de blam la adresa fostei puteri UDMR-PDL-iste. Guvernul lui Boc a nenorocit Romania si de aceea romanii au votat. Fara Udrea si Boc, fara Anastase si Funeriu. Sa nu uitam ca cel mai fidel reprezentant al Gold Co a fost Basescu. Coabitarea face ca Ponta incearca si el sa vanda aurul romanesc. Nu o sa reuseasca, stai linistit. Sintagma Guvern Toxic, sa puna Traian Vianu ghilimelele, mi se pare un misto tragic. Pai, mai tragic pentru romani, decat guvernul Boc, nu cred ca a mai existat in istoria recenta a Romaniei. Poate doar guvernul Ciorbea si Radu Vasile au facut atat de rau acestei natii. As vrea un guvern Ponta care sa elimine toxicitatea guvernarii Boc. Din pacate continua sa o updateze cu noxe. Stii ca Ponta a dat mai multe ordonante de urgenta decat Boc in 4 guvernari? Iata o noxa! De ce nu se pune in aplicare referendumul corect, legal, cu atingerea cvorumului, privind Constitutia? Sa ne spuna Ponta! De ce nu se modifica legea referendumului? Sa ne spuna Ponta! Domnilor, Basescu a fost ales in doua mandate succesive, a trecut de doua suspendari si am vaga impresie ca daca ar mai candida din nou ar castiga en fanfar.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 14:28:09
         
 
  Exact în acest moment, Antonescu îl atacă exact pe cel de care te simți tu apărat, exact pentru discursul respectiv.
E drept, acest individ, seful Senatului, și-a pierdut orice credibilitate. Parlamentul însusi, cea mai detestată instituție din România, o instituție care sfidează voința poporului, exprimată cu ocazia unui referendum valid, este lipsit de orice credibilitate.
De ăstia cine ne apără?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 14:14:24
         
 
  "de ăștia cine ne apără"?
tanti udricuța și expremierul alifie?
a.f., n-ai ambîț, pune de un referendum, ori barem de un chestionar, aici pe-europica,că suportă multe nerozii în pagina ei!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-13 14:10:47
         
 
  Guvernul toxic al României se pregătește să ne vândă la Kilogram, cu pamânt, cu petrol, cu aur, cu munți, cu ape, cu tot. Dar cum acest prada este mult prea mare, nu o pot face decât cu largul concurs al Parlamentului, precum un grup organizat cu scopul înfăptuirii de fapte.
Cornel Vîlcu, lector universitar, activist civic: "La Roșia Montană, cu excavatorul, morții sunt rupți în două cu sicrie cu tot!"
Guvernul USL se pregătește să vândă aurul de la Roșia Montană. Mai precis, ministrul Mediului, Rovana Plumb, ministrul Culturii, Daniel Barbu, și Dan Șova, ministrul Marilor Proiecte vor iniția o lege pe care doresc să o treacă prin Parlamentul lor.
"Adică nu mai există justiție, dăm noi o lege „c-așa vrea mușchiul nostru” să începem exploatarea..."
Sursa: http://www.cotidianul.ro/la-rosia-montana-cu-excavatorul-mortii-sunt-rupti-in-doua-cu-sicrie-cu-tot-219778/

Ecsintescu, dar de ăștia cine ne apără?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 14:04:30
         
 
  auzi, virtualule?

dacă tot declari că îți iubești prezidentul, ia-l, nene, de-o haripă, duceți-vă la neptun sau unde și-a înțărcat dracul copiii și iubiți-vă, acolo, până nu mai puteți!

în ce ordine vă place! care pe care...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-13 13:20:30
         
 
  erata:ia de aici:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45436
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-13 12:43:48
         
 
  fiindcă tot te înverșunezi să postezi gulgute cu pretenții de text(literar, domle, doar suntem pe un atelier literar)ți l-aș cita pe Peia. ia de ce mai dă "bătrînul" de pămînt cu tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-13 12:42:03
         
 
  nu știu cine e Roesler.de ce nu citezi tu din CZ Codreanu sau din CV Tudor...dacă tot îl admiri necondiționat? iete unde stătea ditamai patriotul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-13 12:36:36
         
 
  @Gheoeghe Rechesan, m-as fi asteptat sa citezi din Roesler.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 12:24:16
         
 
  jenant pt proprietarul saitului și echipa editorială validarea acestui text. rușine și naționalistului feroce)colaborator minor al unui tribun minor)care se grăbi să "decoreze" pagina asta.dovadă clară a naționalismului său de trnasfug. nici măcar aparențe literare nu are.care, printre alte hibe contravine flagrant regulamentului europeic (paragraful privind șovinismul, extremismul, incitare la ură rasială). mai precis, cel care scrie "extremiștii bozgori" cum ar putea fi calificat? spre lămurire, dle Corbu, deși încerc un inconfort mental accentuat ori de cîte ori intru sub textele micului dumneavoastră protejat(nu negați, sunt probe întinse de-a lungul vremii, dar fiecare rigă are și-un bufon)iată cum s-ar rezolva problema, civilizat, europeic:

"Citandu-l pe un lingvist, Szilágyi N. Sándor aflăm....pe scurt, sunt unguri (si cred ca destui) care cred ca “bozgor” inseamna fara patrie si ar veni din expresiile slave (ruski?) ‘biez gora’ (fară munti) sau ‘biez gorod’ (fara orase), care la randul lor s-ar intelege ca si ‘fara patrie’.”Insa Szilágyi neaga acest lucru si arata ca la origine e o injuratura ungureasca, bazd meg, de care ar abuza maghiarii. Mai pe larg, aici.

"Indiferent ce origine ar avea, “bozgor” este un termen pe cat de simplu in semnificatie, pe atat de plin de ura. Ca atare, nu vom permite folosirea lui in comentarii, decat daca se afla intre ghilimele si se refera in mod critic sau ironic la mentalitatea sovina. Asta ca sa nu se intrebe nimeni de ce i-a disparut cuvantul, sau chiar comentariul."
(am citat un blog oarecare, în care ungurii, românii, țiganii și alte etnii coexistă civilizat)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-13 11:33:25
         
 
  nu vreau să cîștig la masa verde, ieșiți la vot!
adică, stăi... nu ieșiți la vot, băseii și ungurenii mei, că îhîhîîî!..., am primit informația (de la serviciili mele, mînca-le-aș io snaga lor dă flăcăi cu sînge-n instalație) că n-o să iasă faza cu pragul. în plus, tre' să mai facem o manevră: pătrundem, prin efracței, dis de dim., în sediul curții ăleia, care se dă constituțională, și manufacturăm o notă cu lărgirea bazei de vot și la românii de pe planeta Marte, să n-am parte!
așa ați șmenuit referendumul ăla și în multe alte feluri, măi pramatii politice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-13 09:02:35
         
 
  Greșit. Și știți bine că greșiți dar persistați în eroare. Nu cei doi îl susțin ci niște mari ticăloși ai lumii. (De fapt, se pare, l-au susținut; între timp unii s-au mai luminat. Ați văzut primirea la Berlin de care ilegitimul nu a avut parte?) Iar cei doi sunt departe de a fi păcălici. Dar orbirea politică și efectul Postelnicu (de slujire necondiționată) nu cunosc msrgini.

Să vă amintesc procenajul de voturi pe care îl avea Charles de Gaulle, acela care reconstruise Franța, nu o distrusese, când a demisionat? Postelnicu nu va înțelege niciodată ce este onoarea, demnitatea de gândire, democrația și respectul ei. Și, mai ales, de ce puterea politică nu legitimează abuzul, impostura și sfidarea voinței poporului. Este adevărat, într-un târziu, când nu va mai putea fi nimic de făcut, personajul se va lumina: "am fost un dobitoc" va spune el! Și băsismul are mulți Postelnici. Prea mulți. Excesiv de mulți!

Este adevărat că avem antecedente în materie: dacă voi nu mă vreți, eu vă vreau!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 08:26:39
         
 
  @Criticul Latunschie: faza cu Sovietul Suprem e beton! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 08:01:44
         
 
  "Referendumul a fost bine organizat" (Ion Corbu)

Ei bine, referendumul a fost atat de bine organizat si s-a incheiat cu atatea succesuri incat parca l-ar fi organizat chiar Basescu.
Iar daca referendumul asta este sublimul in materie de organizare a tandemului de pacalici Ponta-Crin, imi inchipui ce urmeaza.

"care este menținut artificial la putere" (Ion Corbu)

Desigur ca aveti dreptate. Cei care l-au reeshapat si il mentin la putere pe Basescu sunt chiar pacalicii astia doi.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 08:00:22
         
 
  Inexact și incorect. Referendumul a fost bine organizat, deși s-au încălcat practicile europene privind cvorumul și chiar și așa cvorumul a fost atins (vezi rezultatele recensământului) poporul a fost admirabil, a ieșit la vot iar președintele suspendat a fost demis. Dacă nu era urâciunea imorală Philip Gordon și alți câțiva (istoria va spune care au fost motivele; sunt de bănuit F16, etc) ilegitimul nu mai era. Iar mutatul atenției pe un așa-zis dictator este un procedeu la fel de incorect. Poate o caricatură de dictator. Care nu se dă dus și care este menținut artificial la putere. Pentru că este mare deosebire între "dictator" și "impostor". Că postelnicizarea a făcut și victime, textul de mai sus și multe comuri de mai jos reprezintă dovada. Este greu, pentru unii, să înțeleagă, d-apoi să mai și aplice în propria biografie, celebra spunere: "cerul înstelat deasupra mea și legea morală în mine". Postelnicismul nu are leac.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 07:28:42
         
 
  De ce îmi iubesc președintele?
- pentru că Evgheni Șevciuk l-a măturat pe banditul Igor Smirnov;
- pentru că nu și-a trimis fiica în sovietul suprem;
- pentru că nu s-a supărat pe primarul Chișinăului care a plecat cu un ulcior de pămînt în România;
- și, mai ales, pentru următoarea afirmație:
„Mai devreme sau mai târziu, Chișinăul va opta pentru unirea cu România. Terenul pentru acest fapt este deja pregătit. Și, de aceea, consider că în această situație, Republica Moldovenească Transnistreană are dreptul deplin de a-și hotărî singură soarta”
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-13 07:24:22
         
 
  D-le profesor, Ponta & Crin i-a adus pe 7,4 milioane de romani la stadiul de existente neglijabile. Pentru ca 7,4 milioane nu au insemnat mai mult decat inseamna 0,001 milioane. Adica nimic.
Ati fost pusi in postura fetei aceleia si batuta si regulata si cu banii luati de catre doi derbedei politici, de catre doi inconstieni care desi au avut painea si cutitul in maini au organizat defectuos referendumul si si-au batut joc de popor.
Daca doriti sa va mai aduceti aminte, eu, personal, analistul de conjunctura de peste ocean, spuneam inainte de referendum ca tandemul Ponta-Crin se precipita, ca momentul ales este este cum nu se poate mai prost si ca Basescu nu va pica pentru ca romanii vor veni in proportie de doar 46-48% la urne.
Si asa a si fost.

Pana si locatarii de la Spitalul 9 stiu ca referendumul a fost organizat de USL, nu de Basescu. Iar regulamentul de organizarea fost semnat de Ponta si Crin. Si atunci de ce nu pot fi si astia barbati politici ca Basescu? De ce nu isi asuma raspunderea infrangerii la referenduul organizat chiar de ei? De ce vin cu chestii din astea: nu se pune, ca m-a chemat mama acasa!
Adica, inainte cu vreo o luna, cand trebuiau alesi cat mai multi consilieri USL pe la primarii, erau 18-19 milioane de votanti in tara si brusc, atunci cand s-a votat suspendarea lui Basescu au mai ramas doar vreo 16 milioane ca sa ne dea un procentaj de peste 50%!!!

Rasul piticului, nu alta!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 05:32:06
         
 
  Si cand ii mai aud pe habarnistii astia: dictatorul Basescu, odiosul Basescu, etc.
Pai ia spuneti-mi si mie in ce tara a mai fost suspendat pana acum un dictator? Sau in ce tara condusa de un dictator exista partide de opozitie care sa il suspende?
In ce tara poti sa iesi in strada si sa ii spui dictatorului: Iesi afara javra ordinara?


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-13 05:03:12
         
 
  Și DRP de tip Postelnicu! Debăsificarea se va face. Ineluctabil!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 00:28:34
         
 
  tout le reste est faiblesse  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 00:27:44
         
 
  milioane!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 00:26:23
         
 
  7,4!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 00:26:01
         
 
  :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 00:13:05
         
 
  46,24%  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-13 00:10:45
         
 
  7,4!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 00:08:36
         
 
  Epi, Basescu a fost castrat de putere. Repunerea in circulatie despre care vorbesti tu nu poate avea drept consecinta decat faptul ca, uite, presedintele poate termina meciul in picioare. Si o va face. In rest, ma refer la consecinte care sa se rasfranga intr-un mod benefic si asupra noastra, a cetatenilor cinstiti si muncitori, nu sunt. Chiar daca ti se rupe de acest aspect, aceasta este aspectul politicii care ma intereseaza pe mine. Radu Stefanescu a punctat bine in textul sau despre petlitie faptul ca s-a decimat clasa mijlocie, motorul oricarei societati, de la inceputuri si pana astazi. Omul cu tesla a lucrat perfect.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-13 00:07:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  DRP în varianta capitalist-sălbatică!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-13 00:01:15
         
 
  "și, știi vorba, dacă doi inși avansează ideea că ești matrafoxat, pui capul pe pernă și tragi un pui de somn, că trece, nu te apuci să ieși în frunte, precum păduchele!" (adrian mighai)

Pai si atunci de ce nu treci tu la somnic?

PS: Cum spuneam, tie chiar ca trebuie sa iti faca omul un desen. Eu vorbesc una si tu intrebi si ai fixuri cu alta.
Amice, eu nu vorbeam despre care e mai odios: Basescu, Crin sau Ponta...
Eu spuneam doar ca atat de prosti si de incompetenti sunt astia doi aflati la putere, incat, pe langa ca nu l-au facut varza murata pe Basescu atunci cand era varza, uite ca au reusit performanta de a-l repune in circulatie. Lucru pe care nu l-ar fi reusit nici Mercheloanea, nici Barosul. Astazi chiar ma intreb daca nu cumva Basescu i-a platit pe papagalii astia doi cu bani grei. Daca nu cumva a fost o intelegere de culise ca astia sa ia ei puterea, sa pretinda ca il suspenda, iar apoi sa demonstreze in scurt timp cat sunt de incompetenti si cat de rau e fara marinar.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-12 23:57:13
         
 
  spală-te cu el pe cap, dacă e atât de bun, alcoholică! dar vezi că e atât de bun, încât nici clăbuc nu face!

decât, cel mult, clăbuci la gură!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-12 23:44:53
         
 
  Andrei, poporul roman are conducatori. Si astazi a avut unul! Unul si bun!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-12 23:39:11
         
 
  @m.a, ramane valabil ce ti-am spus la ora 22:57:12  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-12 23:38:26
         
 
  Basescu are pacatele lui, ca doar nu s-a vazut niciodata vreun politician cinstit, dar prost nu e. Acum, ca sa fim obiectivi, Basescu nu mai are puterea si nu mai poate apara pe nimeni. Toata puterea o au cei doi, adica doctorul si repetentul. Asta este jocul democratic. Cand se satura, tot idiotul ia tesla in mana si da, si da, si da...
Multa lume spune ca romanii nu au coloana vertebrala. Nu cred. Romanii nu au nici macar mintea cea de pe urma.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-12 23:33:15
         
 
  iar la faza cu desenatul, încearcă și mai ieși din stereotip, s-a tocit rău de tot idea, așa că...

cel puțin din punctul ăsta de vedere, că-ți place, că nu-ți place, recheșan are perfectă dreptate, el ți-a spus-o primul!

și, știi vorba, dacă doi inși avansează ideea că ești matrafoxat, pui capul pe pernă și tragi un pui de somn, că trece, nu te apuci să ieși în frunte, precum păduchele!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-12 23:29:52
         
 
  nu DATORITĂ, epi, ci DIN CAUZA...

da, ai dreptate 100%, doi papagali, și titulescu, și crinulescu! însă asta îl spală de păcate pe odiosul de băsescu? nici pomeneală!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-12 23:24:00
         
 
  Ecsi, exact asta spuneam si eu si ii rog pe toti sa citeasca de zece ori ce am scris aici, iar daca tot nu au priceput nimica sa ma roage sa le fac si un desen.

Acum mai bine de un an Basescu era cazut in genunchi, cu capul in tarana si cu mainile legate la spate. Sangera si era sleit de puteri. Ii era de ajuns un bobarnac si ar fi devenit istorie.
Ponta si Crin s-au dovedit insa atat de incapabili incat nici macar nu au fos in stare sa profite de asta. Ba mai mult, l-au ridicat din tarana si l-au reabilitat pe marinar datorita gafelor lor politice.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-12 23:20:00
         
 
  că planurile temporale ți se învălmășesc în cap, grandomanule, e un lucru cât se poate de clar!

dacă ar fi să ne luăm după mințișoara ta îmbibată etilic, ar însemna să gândim că sobaru a plonjat anticipând, evident, că va fi dat afară, peste 1-2 ani, de elwis și victoraș!!! :))))

ceea ce iese din clămpăeala protezei tale dentare seamănă izbitor cu bancul cu proclamația de la padeș, din 1821, cînd pandurii lui tudor serbau -ce să vezi?-100 de ani PÂNĂ la înființarea, în 1921, a pcr!

miștok! îți dai seama cât de penibilos ești, nu?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-12 23:15:16
         
 
  ioane, ramane ca-n seara aia. stiu ca ti-a placut.

acum, pentru ca mi se pare injust ca un om cu nivelul mic in real sa-l aiba la fel si-n virtual, acum, asadar, si ia si tu notite.

Fiara hortysta a iredentismului maghiar a fost tinuta in frau de Vadim Tudor. Astia defilau la noi in glie ca Atilla in pusta. Tot timpul au vrut Ungaria Mare. Presedintii Romaniei si au romanilor au dat din colt in colt. Ba ca nu era european, ba ca nu merita iredentistii sa fie bagati in seama. Atentie: iredentistii vor autonomie etnic-teritoriala si nu economica sau culturala. Ei bine, presedintele Traian Basescu a dat un semnal fara precedent: Pana aici! Ioane, daca nu ai inteles, iti repet la 4:55, ora ta preferata.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-12 23:14:09
         
 
  @m.a, fraier sa-i spui cratimei, stii tu, tarfa aia care face avortoni.. Ta!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-12 22:57:12
         
 
  @adrian mihai, in mod normal nu ti-as raspunde. Esti mic si neinteresant. Dar, da fuga si creion si hartie, si ia notite:

Sobaru s-a aruncat de la etajul Camerei Deputatilor pentru ca a protestat, la limita, impotriva unui sistem. Sistem care a continuat in regimul Ponta. Sobaru a fost dat afara din TVR de catre Ponta si Saftoiu, Elvis Saftoiu, omul dat afara in suturi de Basescu.

Esti prea mic sa faci un reserch, dar poate ca te ajuta google.

Epiglumist, cu tot respectul meu,

Conteaza ce a facut Basescu acum un an, doi sau trei, ca om politic aflat in corzile loviturii de stat?

Traian Basescu, presedintele ROMANILOR, a dat sah si mat iredetismului maghiar. Singurul presedinte care a avut acest curaj. Si da, sunt mandru ca am astfel de presedinte!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-12 22:54:31
         
 
  îți spun eu de ce îl iubești, virtuozule! de fraier...

la fel de mult îl iubeai și când se arunca amărâtul de sobaru în cap ca urmare a tăierilor sălbatice de salarii dispuse de iubutul tău chioroipan și puse în operă de piticotul căzut, la propriu, în cap? (vezi întâmplarea din studioul antena 1!)

așa că formularea lui epi, "notre respect", ar trebui puțin tunsă sau rasă și transformată în "no respect"!





 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-12 22:25:46
         
 
  de ce te-ai simțit apărat, mă? de cîini?
te-ai trezit, mangă, în șanț, cu droaia de potăi la capul tău, și l-ai simțit, deodată, printr-un fel de telepatie transalcoolică, pe băsescu, sărind cu joarda în apărarea ta?
sărace slugi băsiste! iar vi s-au terminat stipendiile, și lătrați la cardul bancar, ca să vă mai varse cîțiva mangoți, căpătați pt serviciile voastre de coriști sezonieri.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-12 22:20:58
         
 
  Ecsi, sa nu uitam ca pana acuma Basescu se pupa in bot cu Tokes si cu Orban pentru ca ungurii nu au iesit sa voteze impotriva lui la referendumul de suspendare.
Dar, ma rog, marinarul a demonstrat inca o data ca e cel mai abil politician roman de dupa '89. E genul de om care stie sa se foloseasca pana si de obstacolul care ii iese in cale. Si asta in vreme ce Ponta si Crin dorm in papuci.
Pentru asta... notre respect politicanului Basescu!



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-12 21:16:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE