FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Opriti viata---vreau sa cobor
Text postat de ecsintescu virtual
Opriti Viata vreau sa cobor

Ma enerveaza faptul ca ma furisez. Nu este fair si nici macar barbateste. Pur si simplu o fac. O fac pentru ca sa trebuie. Imi zic ca trebuie imi fierecare dimineata. Mai bine spus cand ma trezesc, sau si mai bine spus cand fac ochi, cand fac ochi cu adevarat.

Asadar am ramas la furisare. Da. O fac. Incerc sa-mi repozitonez tractul existential. O fac pentru ca-mi place sa beau. Si nu beau pahare. Beau sticlute. Candva beam sticle. Asta era demult. Adunate sunt navete de sticle. Adunate si ele sunt rasteluri. Mai multe din ele fac vagoane. Vagoanele inseamna tone de alcool. Lichidul care ma propulseaza in locomotiva. Locomotiva vietii mele. Si ma furisez. O sinapsa imi spune ca “Trenul fara Nas” al lui Iris imi acorda dreptul Acarului Paun.

Am zeci de sticlute mici. Goale. 50 de ml. Cu etichete la fel de mici si frumoase ca niste bibelouri mici, Red, Finlandia, Jack, Absolut, oua de gandaci, asa cum ii numeste ea. Gandaci de bucatarie care vin si vin si nu mai pleaca. Pana cand le dai in bot cu otrava K916 sau K 915. O otrava. Sticlutele sunt mari. Ascund in ele idei, trairi si capitole.

Ele sunt ca si glasul rotilor de tren. Alearga. Si ele impreuna cu mine. Si le iubesc, O Doamne, sunt atat de mici, ca impartasania Ta. Si le caut si le ascund. Ca nimeni sa nu vada sangele dat pegrei si vulgului, alora care vad in vin sangele lui Hristos absolvit de colesterol. Punct. Maria Magdalena bea votca. Altfel orgasmul ei ar fi pierdut trenul. Trenul regasit la Crucea Sfantului Andrei.


Ma enerveaza asta. Rechizitoriu ca Si Beau, Si fumez. Ca o mocanita. Trenul ala care transporta nostalgia prin rape si munti, vai si piscine. Povesti si politica. Yuporn si biserici. Si acum ma gandesc la ultimul gandac. O sticla amarata de “Absolut” . Unde o fi? Dracu stie. Ma jur ca pe ultima am ascuns-o in gunoi. Acolo erau coji de cartofi si de dovlecei, coji-vegan, skinuri, cum as spune. Si-mi cautam sticla. Si n-am gasit-o. Si-mi vin idei. Vreau sa beau. Sa scurg toate ideile. Sa le beau pana se imbata fiecare in parte. Atat de bete incat sa-si importe filosofiile. Sa le faca praf. Sa se culce cu Descarte dupa ce Kant era supt fara prezervativ. In conditiile in care Platon ii lingea Cucuta lui Socrate. Si vaga idee: Marx plus Lenin egal Democratie. Nascuta Soljenitan.


Si viata merge mai departe. Carcinom Bazo Celular. Ups. Cancer de piele? Si suna ca un rechizitoriu. Si viata este un tren. Fara bilet. O mocanita. S-o deraiez? Acarul Paun a cautat in gunoaie?
Si mai este ceva. Si trebuie sa spun. Ca un letopiset porno, o delatiune de fatalau, o chestie literara. Pur si simplu o poezie in versuri doua, despre ea si viata. Pielea mea era observatoare ca un omid de matase.

Asadar. O plaje goala. O plaje care face nudism. Se afla in fata barului El Comandante. Genul acela de bar facut din nuiele si chestii de unica folosinta. Se pun pe foc in prima noapte de rece. Am aparut brusc. Cred ca Taxiul cu numarul Ct APA 3456 ar stii mai multe. Chestia de taxat stie clar. 150. In fine. Am coborat. Greu. Ea, la fel si eu. Plaja n-o chema. Vorbise in clepsidra pana atunci.

O betiva. In fine. Cobor. Era deja in fata boxelor. Si dansa. Eu beau. Imi place sa beau. Imi place sa beau mai ales cu marea-n fata. S-o privesc si sa-i spun Tu! Vezi luate-ar dracu ca am curajul sa te privesc si uneori sa te-(n) not. Adevarul este ca sunt ca varza. Beat tandari. Nu vad nimic in fata ochilori.

Perversiune bahica, ochii intorsi in cap. Danseaza. Aud pasii. Candva am sa-I aud calcand nisipul. Dansand si batand siliciul cu picioarele ca si c and isi alimenta vulva cu nitriti si nutrienti. Si alte gadgeturi. Fac precizarea ca este procuror pe langa Parchetul Constanta. Frumoasa, ariana, ochii verzi ca topazul, privind spre Marea Neagra atunci cand a coborat pe usa din stanga a Taxiului. Ochii usor tembeli, ca si cand Marea era un avocat pus din oficiu de insasi tampenia asta de bucata de plaja.
Era beata. Si a dansat. Si-a dat amaratele de sandale jos si a facut-o. Un dans cretin, de femeie care isi apara schema sociala, nascuta parca acolo in ochii larg deschisi ai plajei. Si a dansat. Si a baut. Si am baut. Votca. Si multa. Si ochii se schimbau. Negrii si dracu sa le mai stie culoarea. Poate doar Marea, fiind cea mai treaza, dintre noi, eu, ea, ochii ei, muzica si ceilalti, poate ea, Marea, sa spuna cu exactitate ce si cum. Cert este ca erau negri. Si scoteau sunete ca niste delfini. In fine. Se intampla cand era la Constanta si cand imi cautam un amarat de certificate fiscal.

“Cine esti ma, nu tu deschizi mii de borcane si de sticlute din frigider, cine p. esti tu sa arunci la ghena borcane, astepti sa dorm ca sa le bei si pe-astea trei, chiar nu vezi ca trezesti lumea cu borcanele tale aruncate la ghena? Asa ai fost tu educat? Sunt foarte satula de aceasta mocirla, vreau sa o intreb pe maica-ta, asa te-a crescut sa arunci borcane la ora 3 noaptea.”

Nu e asa ca e naspa. Acum am vazut si “ochi verzi ca topazul” …ce tampenie artistica. Erau verzi si atat. Pentru adevarul literar : borcanele contineau chestii de iarna, gogosarii spre exemplu, se decojeau in mana. Pielita sau skin. Watewer.

Asa. Era beata si eram beat. A dansat in dementa marii. A cazut. Mi-am inchis telefonul. Am vrut s-o iau in brate. Asa cavaleresc. M-a intrebat daca putem face sex salbatic. Si mi-am amintit. Adevarata dragoste se tine la borcan. As fi vrut sa fie o clepsidra mereu intoarsa, ca un gadget all inclusive. Si marea a facut valuri. Privind pe plaje ca o cretina voyorista. Si a vazut.

M-am trezit. Era un fel de dimineata. Lumea isi muta ultravioletele. Ploua. Facusem un fel de ingeri pe nisipul ud. Chestia ia idioata cand dai din maini. Sunt convins ca am facut-o ca sa nu ma inec. Preputul plin de nisip. Si ea, cu cracii cretini asezati, primitori de nisipul ud, ca intr-o clepsidra cu stop pe piept.

Avea niste sfarcuri scuamo-celulare. Sa-mi bag!

PS. ROG EDITORII SA-MI SEMNALEZE GRESELILE! EU NU LE-AM DECRIPTAT. EUROPEEA ESTE UN ATELIER LITERAR!!!!!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei, suficient ca sa raman acolo.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-18 02:27:18
         
 
  Cat mai vrei sa cobori?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-08-08 23:17:10
         
 
  Va multumesc. Altora nu le-a ajuns o ora si mie mi-ar ajunge doua zile.

Ma baieti, astia editorii, priviti si luati aminte, domnul Prof.Ion Corbu nu se erjijeaza in "corector"

Sensul este furisez.Acarul Paun, si da ..inca doua zile.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 20:05:50
         
 
  "Opriți viața, vreau să cobor

Mă enervează faptul că mă furișez. Nu este fair și nici măcar bărbătește. Pur și simplu o fac. O fac pentru ca sa trebuie. Îmi zic că trebuie în fierecare dimineață. Mai bine spus, când mă trezesc sau și mai bine spus când fac ochi, când fac ochi cu adevarat.

Așadar, am rămas la furișare. Da. O fac. Încerc să-mi repozitonez tractul existentțial. O fac pentru că-mi place să beau. Și nu beau pahare. Beau sticluțe. Cândva beam sticle. Asta era demult. Adunate sunt navete de sticle. Adunate și ele sunt rasteluri. Mai multe din ele fac vagoane. Vagoanele înseamnă tone de alcool. Lichidul care mă propulsează în locomotiva. Locomotiva vieții mele. Și mă furișez. O sinapsă îmi spune c㠓Trenul fără Naș” al lui Iris îmi acordă dreptul Acarului Păun."

"Opriti Viata vreau sa cobor

Ma enerveaza faptul ca ma furisez. Nu este fair si nici macar barbateste. Pur si simplu o fac. O fac pentru ca sa trebuie. Imi zic ca trebuie imi fierecare dimineata. Mai bine spus cand ma trezesc, sau si mai bine spus cand fac ochi, cand fac ochi cu adevarat.

Asadar am ramas la furisare. Da. O fac. Incerc sa-mi repozitonez tractul existential. O fac pentru ca-mi place sa beau. Si nu beau pahare. Beau sticlute. Candva beam sticle. Asta era demult. Adunate sunt navete de sticle. Adunate si ele sunt rasteluri. Mai multe din ele fac vagoane. Vagoanele inseamna tone de alcool. Lichidul care ma propulseaza in locomotiva. Locomotiva vietii mele. Si ma furisez. O sinapsa imi spune ca “Trenul fara Nas” al lui Iris imi acorda dreptul Acarului Paun."

Comoditatea ori consecința vreunui sistem informatic l-au făcut pe distinsul nostru coleg, ecsintescu, să scrie fără diacritice. Păcat de text pentru că lipsa diacriticelor schilodește textul. Prin urmare, îi sugerez domnului coleg să reia textul, așa cum am făcut eu cu paragrafele de mai sus și să-l scrie cu diacritice. Dacă vor mai fi erori, editorii îl vor ajuta. Însă aceasta nu înseamnă că trebuie să-și facă un obicei. Dacă nu o va face, să spunem în două zile, textul va fi invalidat iar dacă îl va reposta, tot fără diacritice, nivelul îi va fi scăzut. Simplu, clar, procedural. Ar fi păcat de text. Dar nici nu putem accepta o astfel de excepție.

Succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-07 19:34:01
         
 
  Piua: Ioan Peia, hai ma se ne-mpacam. Promit ca iti aduc postere Playboy.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 17:44:39
         
 
  Va multumesc domnule profesor, chiar daca vreo doua formule ma trimit la Vianu Traian pentru decriptare, va multumesc. Si sincer, faptul ca domnul Ion Corbu, domnul profesor Ion Corbu, imi citeste textele si le comenteaza, inseamna o mare onoare pentru mine. M-am format cu Europeea. Si ii multumesc domnului profesor si pe aceasta cale. Vianu, dai tu masa si dansul? Daca da, cheama-l ma si pe Peia. Multam!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 17:43:03
         
 
  Am citit textele în varianta "două părți" Sper să fi fost corectate greșelile. Despre text, așa cum spuneam cu mulți ani în urmă, despre autor, depășește cu mult platitudinile și simpla manifestare grafomanică. Text original, penetrant și care, aproape nu-mi vine să cred, surprinde ecoliterar, lăuntricitatea unui eu agresat de alcoolofilismul, se pare, congenital. Ca realitate existențială care are propria sa autonomie. Mutatis mutandis, ar trebui să tăiem vițelul cel gras!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-08-07 15:28:56
         
 
  Stimate domnule Florescu,
Va spun eu ce este cel mai bine. Cel mai bine e sa-ti iei nevasta altuia, dar numai sub forma unor imprumuturi scurte si repetate, pe o perioada de timp extrem de limitata. Din pacate, adesea ce este cel mai bine este si cel mai periculos. Si pentru imprumutatot si pentru imprumutata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-07 02:58:17
         
 
  E că sună mișto?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-07 02:02:57
         
 
  Uneori, e bine să îți găsești nevasta. Alteori, e bine să nu ți-o găsești. Cel mai bine e să nu te fi însurat. Pam - pam, domnule Ciocă! ...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-07 02:01:29
         
 
  ...Asa. Era beata si eram beat.
Text postat de ecsintescu virtual

de aici, din această spovedanie împinsă la extrem, rezultă valoarea textului. pam, pam!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-07 00:26:45
         
 
  Eu n-am căutat-o pe Elodia. Dar nici nu mi-a sărit în ochi.
(Florentin Sorescu)

Sa inteleg ca nu ati cautat-o pe Elodia, desi amaratul de Cioaca ar da totul de pe lumea ca sa afle cam pe unde umbla, zburdalnica?! Sa inteleg ca v-au sarit in ochi numai paralele politaiului?! Domnule avocat, nu-mi vine sa cred!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-06 23:10:49
         
 
  Eu n-am căutat-o pe Elodia. Dar nici nu mi-a sărit în ochi.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-06 20:42:44
         
 
  Florentin, tu nu ai gasit-o pe Elodia, frate scriitor, te dai in stamba gasind cateva typo? Sa fim seriosi! Uite, Cioaca poate fi mai pertinent. Ce crezi?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-06 19:17:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vorbim după ce îl corectezi.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-06 19:12:29
         
 
  A...Florentine, dupa ce imi corectezi ortografic textul, cam ce ai mai comenta. Sunt curios. Arunc manusa. Si nu e a lui Ioan. Ca nu stiu la ce-l mai duce mintea cu atata frecare in cap.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-06 18:41:40
         
 
  Radu, notre respect, esti un scriitor care are umorul la el, si verbul. Cred ca daca te-ai forta ai putea avea cateva carti in librarii. Carti fara ISBN cumparat. Ai potential si ma bucur ca nu aiabandonat corabia Europeea. Si eu am facut un spirit de gluma, si ma bucur ca l-ai luat ca atare.
Florentin, ma bucur ca nu mi-ai citit textul in diagonala, spre rusinea mea eu cam asa fac cu ale tale. Ma gandesc ca iti pot face o oferta bagata in palarie ( nicio legatura cu budigaii lui Becali)pentru a ma corecta. Se stie ca si grefierii sunt niste avocati, multi dintre ei talentati.
Ioane, prietene, fireste ca ti-e gandul nu mai la prostii! Frustrarea ta este data de ultimele productii literare. Intr-una faceai hepatita, in altele aveai probleme cu rinichii, toata opera ta este de o tristete macabra. Cum sa folosesti vectori barbatesti? Totusi, Freud iar isi pune cuvantul. "Frecoliteratura" si nu "Bagoliteratura" Adica, gandul tau naste neputinta. Sora lui Ceas in actiune. Sa stii ca nu orice este frecat se face mare. Nici macar creierii frecati de frustrari nu isi cresc neuronii. Ioan, iti multumesc pentru lectura. Dar nu uita ca frecarea sminteste.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-06 18:38:24
         
 
  dacă-mi mi-amintesc bine, bine, bine, eu nu mi-am "băgat" niciodată, pe aici! am plasat, în schimb, cîteva vorbe mai incomode la adresa unor nebăgați în seamă, pe care i-am "băgat" eu destul de elegant, aș zice. și, cu toate astea, am fost băgat la zdup, în timp ce băgătorii de seamă tropăiesc vioi pe cîmpia lu tante evropeea.
sigur, acesta este un expozeu grăitor despre felul cum este gîndit acest sait, care își zice eco - să fie prescurtarea de la "freco"? - literatură, adică, pe scurt: FRECOLITERATURĂ!
să-mi bag - de data asta în tonul paginii de mai sus, căci așa e eco, devreme ce a fost validat - în el de sait, dacă are vreun dumnezeu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-06 00:40:07
         
 
  Că bine ai zis, Ecsintescule! Atelier literar, nu Atelier de ortografie...
Sunt o grămadă de greșeli de toate soiurile, pe care nu văd de ce un editor și-ar prăpădi timpul luându-le la puricat, iar noi, să le citim.
Mă rezum la a-ți arăta una singură:
Descarte = Descartes
În rest, îți revine ție onoarea să le dibuiești, dat fiind că pe lângă oferta lui Radu ai trecut fără să te-nclini cuviincios. Cătinel, una câte una.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-05 23:56:21
         
 
  pacat. pe text era simplu; separat, mult prea migalos. metoda n-ar fi afectat continutul semantic, ideatic, si nici morfologia vibratiei. dpdv, imi placuse. oferta va mai fi valabila 5', dupa care o sa beau o bere, si-am sa ma culc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-05 22:23:08
         
 
  nu ar fi mai simplu sa faci enumerarea aici? nu angajez corectori in lunile august-noiembrie.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-05 21:50:40
         
 
  ecsi, daca vrei, ti le corectez eu. nu-s multe. pun textul aici la comm, il postezi, si pe asta il stergi. vb serios.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-05 21:21:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE