FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
domnului cronicar Gheorghe Rechesan, cu toata stima!
Text postat de Dumitru Cioaca
cum razbel nu vor paganii,
si nici nemtii sau englezii,
ce sa faca si romanii:
lupta cu diasporezii!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu prea mi se mai arată interesantă varianta de a tasta pe aici, in europeea, radu! ai remarcat și tu, nimeni nu prea mai scrie nimic...

și, ceea ce e și mai trist, parcă nici certurile nu mai ai farmecul și aplombul de al'dată...

așa că, în ceea ce mă privește, o pauză de vreo 10-20 de ani cred că mi-ar prinde destul de foarte ghinișor!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-07-16 23:35:42
         
 
  gheorghiță, de câte ori să-ți reamintesc că "grataragiii" se scrie așa, adică cu 3 buc "i" și nu altfel? chiar trebuie să vină adrian mihai de fiecare dată să facă poliție cu voi când vă înfierbântați?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-16 19:37:41
         
 
  apropos, IGP, ce caută academicianul Costin Nenițescu între seraliștii tăi? că la școala de marmitagii și ipistați pe care ai absolvit-o, habar n-aveai de cracarea alcanilor credeați că e vorba de vreo specie de curcan, iar cînd auzeați de hidrocarburi aromatice sugeați coada la prună, salivînd de poftă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 19:20:46
         
 
  sub aripa unsuroasă de aprecieri și autogratulări poetului/moderatorului/promotorului/filantropului pușcă încap doar adsumații și cîte-o bucățică șparlită, fără drepturi de autor, din clasici. oricum,n-aș accepta nici dacă ar fi proprietarul Gallimard, membru în academia suedeză(vor fi avînd și ăia ”grataragii” lor, dar la alt nivel comportamental), eu nu-s ca musiu olaru, ce pe europeea mă îneca în sudalme băloase iar pe facebook îmi trimitea cerere de prietenie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 19:17:51
         
 
  gresit de propui  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-16 12:20:55
         
 
 
'Poate n-ar strica sa ii faci curte lui IGP sa te ia sub aripa lui la cenaclu.
Postat de catre Epi glumist la data de 2013-07-16 09:08:36'


SORINEEEE.... cu ce am gresit sa propui pentru mine povara asta??? :)) Personal spun pas-parol! :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-16 12:20:23
         
 
  cît despre restul "afirmațiilor", eu zic să-ți faci de urgență analizele, cu demența indusă de diabetul zaharat nu-i de glumă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 09:50:10
         
 
  er Dositei  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 09:35:28
         
 
  pe cine ai întrebat, epiglumiță, feciorașule?pe V.V. DelaMarina, pe Oțălea sau pe Doditei Obranovici...că la cît ești de necrofag-plastograf, numai morții mai stau de vorbă cu tine! sau te pomenești că pe Sandu Barosanu,marele scriitor de vagoane din sectorul c.f.r.marfă? că veni vorba de marfă, ce mai vinzi prin Timișoara, că se scumpi materialul de blugi contrafăcuți, a naibii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 09:35:11
         
 
  Cat despre opera ta, e sublima, dar lipseste cu desavarsire. Am intrebat cativa scriitori timisoreni si nici nu au auzit de tine. Mi-au promis insa ca au sa se intereseze. :)

Poate n-ar strica sa ii faci curte lui IGP sa te ia sub aripa lui la cenaclu.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-16 09:08:36
         
 
   
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-16 09:06:59
         
 
  Pai tu esti maidanezul numarul unu al Europeei, nefericitule! Un om mic ca si "opera" lui.
Esti exemplul viu despre cum poti sa te ratezi in Romania daca nu ai nici un talent, in nici un domeniu. Nu esti bun nici pe varza, Rechesane, viata ta e un gri inchis. Imprastii numai puroi in jur, m-as mira ca nevasta-ta sa mai stea cu tine. Precis traiesti in vreo garsoniera la etajul 9 prin vreun camin de nefamilisti.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-16 09:06:53
         
 
  exact, de grija operei lui șerșel nici maidanezii nu dorm!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 08:43:02
         
 
  Eu nu pricep de ce esti disperat si nu dormi toata noaptea cu gandul la ce a mai postat Valeriu Cercel pe Europeea. Te culci noaptea la 2.00 si sari din pat la 6.00 dimineata ca sa intri pe site.
Amice, esti terminat. Viata ta sociala se rezuma la imbirligarile pe care le faci pe site-ul asta. Esti singur si nefericit, tipul sinucigasului perfect. Norocul tau cu dl. Corbu ca ti-a dat pastila asta albastra.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-16 08:26:30
         
 
  bine, epi glumitz, lucrurile îs valabile și pt tine, cum te făcu aia de te făcu, mare, frumos, diștept și american! nu pricep totuși de ce un absolvent de seminar teologic, nehirotonisit vorbește ca pe maidan, dar asta e altă problemă, valabilă la unii "americani"!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 08:05:09
         
 
  Recheșane, dar ofticat te-a mai facut mamițica ta!

America e acolo unde e pentru ca in ea traiesc si sunt majoritari oameni ca Valeriu Cercel, oameni care o trag de urechi in sus. Iar Romania a ajuns ce a ajuns pentru ca in ea majoritari sunt retrograzii de genul tau, sacii cu balast care o trag in jos pana o ingroapa:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/vocea-rusiei-romania-se-intoarce-spre-est-directia-este-deja-stabilita-1047696.html

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-16 07:16:45
         
 
  bre, șerșelache, securistule, văd că știi o droaie de lucruri,recte minciuni, despre mine. oare de ce mi-ar păsa că tu ești transfug, incult sau gonflat de ură? n-ai decît, nu ești singurul de pe aici, dar bagă de seamă, tu, cercele, nu reprezinți diaspora românească, ești doar un rebut, fugit din țară spre un trai mai bun.pretinzi respect, dar nu îș inspiri deloc, te dai poet și ești la nivelul intelectual și emoțional al unui școlar mediocru din România, minți fără acoperire și cioplești cu nesimțire. atît, restul e de domeniul patologicului.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 07:33:11
         
 
  Si ar mai fi ceva.
Nu te mai zbate sa demonstrezi ca i fi o victima, a mea, a diasporenilor, a stiu eu mai cui, tot catand sa gasesti un vinovat.
Fenomenul a fost inteles cam de toti de pe acest site.
E adevarat, esti o victima, dar esti o victima pentru ca asa te-ai nascut.
La fel ca toate generatiile de la 44' incoace, numai ca unii si-au gasit traiectoria si tu nu.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 23:32:26
         
 
  Nu tine, Gheorghe.
Ti s-a permis de catre domnul profesor Corbu si de catre editori sa-ti etalezi sentimentele antidiaspora, antiromanesti, intrucat diaspora este formata din romani, sa ne numesti
straini
-transfugi
-tradatori de tara
-vanzatori de tara
-basisti
-tigani
-analfabeti
-inculti
si acum vii si postezi un articol plin de ura, fiind pe placul tau, antisemit, rasist si antiromanesc, caci reprezentantul diasporei in parlamentul romaniei, chiar daca se trage din parinti evrei, este tot cetatean roman, la fel ca toti ceilalti indiferent de adresa, religie, etc.
Ura ta nu mai are frontiere.
La fel ai facut si pe alte siteuri literare, numai ca pe-acolo nu ti s-a permis ca aici, pe europeea.
http://www.bocancul-literar.ro/forms/Autori/DetaliiAutor.aspx?id=1116

As fi foarte fericit sa nu-ti mai pierzi vremea cu mine, asa cum ai declarat in comul de mai jos, dar pariez ca lipsa bunului simt, care lipseste cu desavarsire la tine, plus lipsa de clasa (0) ce te caracterizeaza, te vor face sa intri pe paginile mele lasandu-ti gunoaiele.
Iti reamintesc:
ce-ai facut tu, postand acel articol ce poate fi citit de orisicine pe acest site, nu face parte din asa numita libertate de exprimare, sau libertate de opinie, ci este propaganda si incitare la ura, dusmanie, antisemitism, rasism si antiromanism.
Asemenea gunoaie circulau prin Germania lui Hitler, si circulau datorita zevzecilor, tembelilor, alienatilor mintali si a celor spalati la bibilica.
Asemenea vremuri, societatea noastra nu le mai accepta, ci numai caracterele bolnave, pierdute ce au nevoie de asistenta.

"iote ce opinii are lumea, nu doar eu, care te disprețuiesc personal, nu in corpore, cu toată diaspora"
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:56:36

daca e asa cum zici, sper sa nu-ti mai vad numele pe paginile mele si macar o data in viata ta sa te tii de cuvant.




 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 23:15:17
         
 
  cercele, credeam că ești doar ramolit, dar văd că ții neapărat să te gratulez pe măsura afirmațiilor tale.am postat linkul spre articol ca să vadă oricine cu cine ai votat tu, cui îi faci propagandă și spre cine îndrepți pe cei de pe eruopeea. comentariul exprimă punctul de vedere al unui tip oarecare și deslușește originea ”ardeleneasc㔠anumelui celui pe care mă tot somai(ca un demn și nostalgic securist)să spun de ce-l consider nepotrivit.nu ai citit și n-ai înțeles nimic, ești doar o gogoașă plină de orgolii și mitocănie, un nene care urăște pe românii care n-au întins-o asemenea lui spre un trai mai bun, capabil să facă mult rău amărîților din țară. percepția ta despre România noastră, nu a ta, fiindcă i-ai întors demult spatele, este una eronată, nostalgică și anacronică.pe scurt, un personaj ridicul, cu care nu merită să-mi pierd vremea.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 22:40:00
         
 
  Faptul ca ai postat aici acel articol sub care este un com antisemit si rasist, plin de ura si dusmanie, este propaganda.
Si ai fost foarte tentat si ai facut-o, l-ai postat, caci este scris in limbajul tau si pe sufletul tau negru.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 21:33:46
         
 
  întrebare de 100 puncte: cine a scris articolul, cercele? pe cine și de ce ai susținut , tu, aici, pe europeea, o lămurim în alt topic.sper s nu faci nani, că multe cucuie virtuale te ațteaptă!
lui lubanovici cînd îi ceri scuze, că i-ai pocit în ultimul hal, numele?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 21:18:52
         
 
  Despre ce manipulari vorbesti, Gheorghe?
Eu am vazut ca tu ai postat articolul ala sub care este acel comm antisemit si rasist, aici.
Ce inseamna asta?
Ca ce chestia postezi pe-aici asemenea gunoaie?



 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 21:15:02
         
 
  adevărul ustură, cercele.poți scrie tu o mie de poezici scremute, ca pe vremea lui Văcărescu, cît de dor ți-e de țara ta, dar adevărul e unul singur, ți-ai pierdut dreptul de avorbi în numele ei!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 21:10:32
         
 
  colportor mic, nu dormi?văzuși cine manipulează?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 21:09:12
         
 
  Las-o jos ca macane, Gheorghe!
Vii cu prostii d-astea pe-aici, de pe vremea lui Hitler.
Daca ala a scris acolo ce-a scris, lasa-i gunoiul in pace si nu-l aduce pe acest site literar.
Aici suntem oameni intregi la minte.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 21:07:03
         
 
  spune-le ălora care te-au angajat să maculezi imaginea României că te-ai desconspirat, nene, să nu te mai plătească pt că ești de prisos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 21:00:56
         
 
  iată dovada

http://www.cotidianul.ro/deputatul-pdl-mircea-lubanovici-a-declansat-prima-actiune-de-manipulare-si-dezinformare-a-romanilor-din-america-188079

comentariul respectiv, opinia unui om oarecare este la pagina 9 a comentariilor despre text.
iată, așadar, cui faci tu, romîn verde de peste mări și țări, propagandă electorală.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 20:59:51
         
 
  valerică ești un calomniator de duzină, dacă citeai linkul despre lubanovici pînă la capăt,vedeai că acest comentariu este atașat acelui articol nu îmi aparține mie.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 20:56:08
         
 
  Articolul postat de tine mai jos, nu este nimic altceva decat o incitare la ura, antisemitism, rasism,si propaganda antisemita, care nu isi are locul pe acest site literar.
Orice individ nascut in Romania, indiferent ca provine din parinti de origine evreiasca, armeneasca, ungureasca, este roman.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:34:02
         
 
  Nu mai posta asemenea tampenii pe site caci il vei face si pe domnul profesor Corbu, de rasul lumii.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:21:21
         
 
  E scris de tine asta, Gheorghe.
Se vede ura ta in el. Cuvintele sunt rupte din bibilica ta si arata negre ca cerul gurii tale!
Antisemit, rasist...faci de rusine pe toti romanii, oriunde ar fi ei.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:19:43
         
 
  er. nimeni nu e mai antisemit...decît tine  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 20:16:04
         
 
  cerceluș, nmeni nu e mai antisemit(i-ai pocit lui Lubanovici numele de 3 ori și nu i-ai cerut scuze publice, cum s-ar cuveni)ești plin de ură contra țării natale, rasisit la greu(vezi poezioara cu rroma)și-n plus incult.ce să îți fac, dacă nu poți citi pînă la capăt un link, măcar!
astea fiind zise, cred că ar trebui să îți reamintești că suntem pe un sait literar, să lași dracu propaganda fățișă și să îți postezi catrenele(scremute, în opinia mea)și în primul rînd să renunți la mitocănia ancestrală.știu ce spun, am pus destui ca tine cu botul pe labe, cînd era cazul.
hai, pa, că ți-o fi somn.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 20:15:33
         
 
  Acest articol, as putea sa jur ca este gandit si scris de tine, Gheorghe. Ideea este identica cu a ta, cuvintele sunt identice cu ale tale, plin de ura, dusmanie, antisemit, rasist....

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:06:07
         
 
  e nume moldovenesc, cercele, se vede după coadă. o iubești, n-o iubești, petală cu petală...
dar iaca, de ce nu citește cerceluș linkurile:fiincă(sic, ortografiere cercelinană) îi cauzează la bilă. sau la vezica biliară.

iote ce opinii are lumea, nu doar eu, care te disprețuiesc personal, nu in corpore, cu toată diaspora(majoritatea oameni civilizați care nu se dau în stambă scriind tîmpenii)pt ceea ce afirmi.

raduraul
12:06:49, 08 Jul 2012 15
domnilor parlamentari!nu cred ca exista tara in afara americii(trebuie protejati j-idanii de acolo),unde alesii pot avea dubla cetatenie!da,america si noi!astfel niste tradatori de tara care au interesele in alte tari,au posibilitatea sa jefuieasca tara si sa-si bata joc de romania!acest lucru trebuie sa inceteze!un ungur cu dubla cetatenie,un j-idan cu dubla na sau romana-americana),ale carei tari reprezinta interesele?ghici?sau jigodia de paleologu vreaa sa fie si chiar a fost si este demnitar roman,dar ecetatean roman!ce loialitate au, aceste jigodii ,pt romania?deci imediat ar trebui corectata aceasta aberatie!alesii romani,trebuie sa aiba doar cetatenie romana!doar domiciliul si proprietati in romania!asta e una din bolile tarii!de acea nu le pasa de noi la acesti venetici!inca o urgenta ar fi ca alegatorii din diaspora care au dubla cetatenie,sa-si piarda dreptul la vot!eu nu sunt de acord ca cineva care traieste in america si -si plateste taxele acolo,sa-mi hotarasca mie soarta,el traind intr-o societate de vis,avand un venit de 15 ori mai mare,sa hotarasca soarta a milioane de romani,fara sa-i pese de noi!fiecare sa voteze acolo unde plateste taxe,unde isi castiga existenta si unde are proprietati!asa e fair!sunt satul de cocalarii din diaspora carora le e rusine ca sunt romani,copiii lor nu stiu limba romana,dar acesti cocalari hotarasc cine sa controleze romania!toti ventisti),evr-eii,si alte specii antiromanesti ,si-au trimis sobolanii sa -i reprezinte in romania!la ei in tara n-au trimis pe nimeni in congres,dar au in romania!deci,retragerea drepturilor la vot celor cu dubla cetatenie!retragerea dreptului de a fi ales sau de a fi demnitar(numit) celor cu cetatenie dublă!” .
omul e jurist și știe ce spune.
așa că iați gîndu, cercelușe, nu mor caii cînd vor cîinii. pupa-te-ar leibovici ăla cu oprepuțul tăiat, pă intelighență!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:56:36
         
 
  Bine, mai Gheorghe,
daca nu e nume ardelenesc, ia spune-ne tu(mie si domnisoarei Daisy) ce nume este asta?
Vrem sa vedem daca stii, asa cum pe toate le stii, de pe google, bineinteles!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 19:44:16
         
 
  așa, acum am stabilit că i-ai pocit numele, în sfîrșit. ridică-te, cerceluș și cujetă adînc.de ce numele cu terminația ovici nu-s ardelenești? nu fiindcă așa vreau eu ci fiindcă este o evidență...dar pt astigmatismul tău politico-cultural îs greu de priceput evidențele.dar iaca, ce performant e acest Lubaniovici. citiși primul link, sau ai palpitații? iaca și pe al doilea, f.interesant, mai ales că opinia aparține unuia de lîngă fenomen.

http://www.cotidianul.ro/deputatul-pdl-mircea-lubanovici-a-declansat-prima-actiune-de-manipulare-si-dezinformare-a-romanilor-din-america-188079

îmi pierd vremea cu tine, bade, orb e cel care nu vrea să vadă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:37:20
         
 
  numele cu terminația ovici nu sunt ardelenești

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:27:56

hai, ca m-ai dat pe omoplati, pe ambii.
Daca nu e nume ardelenesc, atuncea ce-i, ca tu le stii pe toate?
Si ce importanta are numele lui, atata vreme cat este roman?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 19:31:38
         
 
  Nu citesc linkul pentru ca inteleg din titlu.
Este deputat pe banii romanilor, domnul Lubanovici, la fel ca toti deputatii.
E ceva in neregula cu asta?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 19:28:45
         
 
  ce regreți, decrepitule, că i-ai greșit omului numele?ești varză, numele cu terminația ovici nu sunt ardelenești,iar eu sunt mîndru că îs român, nu diasporez confuz, din orice parte a țării aș proveni.
vb după ce te odihnești se pare că ai nevoie mare de somn!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:27:56
         
 
  și dacă tot vorbești, informează-te înainte.
ca de exemplu, aici:
http://www.ziaristionline.ro/2011/12/17/deputatul-mircea-lubanovici-de-diaspora-turism-penticosal-pe-banii-romanilor/
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:25:19
         
 
  Auzi, mai Reche,
O tot dai cotita si sucita si n-ai pic de curaj sa-mi dai raspuns la intrebarea ce ti-am pus-o de patru ori.
Ma asteptam sa-mi spui din prima:

Frate Cercele, frate romane de peste ocean, nu-mi place numele de Labanovici, pentru ca este un nume ardelenesc si eu as fi vrut sa fie unul banatean, autohton, de Topala, Nielu a lu' Scovarda, sau mai stiu eu...

dar n-ai avut nici macar curajul sa-mi arati cat de mandru esti,ca un banatean adevarat.
poate alta data.
regret
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 19:24:11
         
 
  șansa unică pt tine, cercele, ar fi să-i ceri omului scuze publice pt că i-ai pocit numele...dacă vorbim de aceeași persoană Lubanovici Mircea, și nu altul.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:23:52
         
 
  dar uite că n-am chef, cercele, cine naiba te crezi să mă somezi tu pe mine? sau ai reflexe nostalgice din vremea cînd anchetai oamenii nevinovați?.să-i oferi șanse lu puffy aia a ta, micționara, nu mie!
hai, pa, trage obloanele că mîine dai extemporal la Constituția României...iar, că azi și ieri,buctași dezastruos!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:00:27
         
 
  Tot bati campii si raspuns inteligent la intrebarea ce ti-am pus-o nu mi-ai dat.
Ti-am oferit trei sanse.
Ti-o ofer si pe a patra:

Sune-ne si noua, ca te-ai referit la reprezentantul diasporei din parlamentul romaniei, domnul Labanovici, ce poza ti-a aparut tie pe "creer" ca pari nesatisfacut?
altu mai bun nu se găsi! :D
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:43:51

Explica-ne si noua, de ce ti se pare cu numele acesta nu e bun, si care crezi tu ca ar fi fost bun?



Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:46:20
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:54:12
         
 
  du-te și te culcă, a trecut ora cinei pt pensionarii canadieni!de-acum înainte nu mi mai pierd vremea conversînd cu unu ca tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:51:32
         
 
  tu ai obosit în prostii....să îți fie rușine, cercele, ești bunic, un exemplu pt comunitatea din care faci parte, acolo la umbra arțarului și te dai în stambă ca un derbedeu internautic de șaișpe ani,cum poți să întrebi așa ceva pe un sait ecoliterar!?dacă pe tine te-ar chema ”noadă”, să zicem ai întreba de ce îți dau atîtea șuturi(metaforic vorbind)
în dos?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:49:59
         
 
  pe cuvîntu tău că nu o pupi unde cred eu? ”mînca-i-ai coada”... e tot din Caragiale, șerșelache!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:46:59
         
 
  Mai, Gheorghe, tu ai obosit.
Iti repet intrebarea pentru a treia oara stiind ca tu intelegi altceva din ceeace iti apare in fata ochilor:

Sune-ne si noua, ca te-ai referit la reprezentantul diasporei din parlamentul romaniei, domnul Labanovici, ce poza ti-a aparut tie pe "creer" ca pari nesatisfacut?
altu mai bun nu se găsi! :D
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:43:51

Explica-ne si noua, de ce ti se pare cu numele acesta nu e bun, si care crezi tu ca ar fi fost bun?


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:46:20
         
 
  Radule,
daca tie trebuie sa ne adresam cu "domnul Stefanel", cred ca jăvruței mele , Reche ar trebui sa se adreseze cu "domnisoara Daisy"!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:43:55
         
 
  ai învățat-o tu, cercele, că demultișor exersezi pe europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:38:16
         
 
  nice, dude,perhaps că involvezi și tu cu domnul ăla, Laba-și-mai-nu-știu-cum dar prefer fănel, fără majuscule că e mai intim...te-ai prins de nuanță? dacă nu, poți să îi fluieri și tu ceva jăvruței lui Cercel!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:37:15
         
 
  javruta mea stie sa latre mai frumos ca tine!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:34:59
         
 
  Cercele, eu mă refer aici la ceva ce nivelul tău de inteligență se pare că nu detectează corespunzător: la tipologia caragialească impregnată prin numele proprii ale personajelor.
jăvtruței, poți să îi fluieri imnul canadian ...dacă-l știi!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:33:28
         
 
  "bre cercelache, pt tine îs Recheșan, eventual domnu Recheșan"

gheorghita, asta-i fie din soldatul svejk, fie din kafka.
oricum ar fi, de maine sa-mi zici domnule Stefanel. cu diacritice.

te-ai prins ce te-asteapta daca nu te conformezi :))))
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 18:31:29
         
 
  Ma asteptam, aveam o speranta ca vei veni cu ceva inteligent.
Repet intrebarea :

Sume-ne si noua, ca te-ai referit la reprezentantul diasporei din parlamentul romaniei, domnul Labanovici, ce poza ti-a aparut tie pe "creer" ca pari nesatisfacut?
altu mai bun nu se găsi! :D
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:43:51

Explica-ne si noua, de ce ti se pare cu numele acesta nu e bun, si care crezi tu ca ar fi fost bun?

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 15:26:10

Am vorbit la plural caci nici dansa nu poate face pipi de curiozitate

 photo Davidbirthday005-Copy.jpg
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:23:34
         
 
  PS ”explică-ne și nou㔠somează Cercel... de ce naiba folosești plralul ? ăi fi oareșce boiernaș cu fumuri sau te referi la voi, ăia cu ceru gurii portocaliu de pomeni, ori la o organizație ocultă adunată în scopul înjosirii românilor de pretutindeni?care NOI, nene?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:02:29
         
 
  bre cercelache, pt tine îs Recheșan, eventual domnu Recheșan...dar să lăsăm aparențele, unora li se potrivește dictonul ”nomen est omen!” pricepuși...dacă nu, roagă-l pe cioacă să âîi traducă, că ăstuia dacă îi fluturi dinainte un tramvai tot de femei îți vorbește.
oricum, bre cercel, ne aflăm într-o epocă în care nea Iancu Caragiale reînvie...ia vezi și tu: Băsescu,Wilhelm Brînză, Labanovicitoți din aceiași șleahtă...dar și aici pe europeea: Pușcă, Cioacă, Cercel? eiiii, nu-i așa că merg mănușă la dicton?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 17:59:21
         
 
  Mai Gheorghita,
ca vorbisi de "creer"!
Ia spune-ne si noua, ca tie cand iti apare in fata ochilor ceva, pe "creer" iti apare o alta poza.
Sume-ne si noua, ca te-ai referit la reprezentantul diasporei din parlamentul romaniei, domnul Labanovici, ce poza ti-a aparut tie pe "creer" ca pari nesatisfacut?
altu mai bun nu se găsi! :D
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:43:51

Explica-ne si noua, de ce ti se pare cu numele acesta nu e bun, si care crezi tu ca ar fi fost bun?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 15:26:10
         
 
  Domnule Valeriu, ... e chiar asa de greu de scris "implicam" in loc de "involvam", Dumnezeule?
Postat de catre Radu Stefanescu

da' lasă-l, bre, radule, să se involveze cât o vrea! nu-i bai!

dar trebuie să aibă grijă ca nu cumnva, din greșeală de eroare, în loc să se involveze, să se revolveze, că atunci mâncăm colivă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-07-11 14:08:48
         
 
  labanovici, ce nume predestinat, altu mai bun nu se găsi! :D  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:43:51
         
 
  să fim exacți, domnu cercel(sau ar trebui să spun mistăr earring:D )fără generalizări! eu nu am afirmat că românii din diaspora, in corpore, ar fi bețivi, inculți etc., eu mă refeream doar la aceia care uitînd să simtă și să ortografieze în limba maternă, dau lecții de democrație și literatură pe-aici. de altfel cum ați categorisi un ins, trecut bine de prima tinerețe, care etalează poze cu provizia(substanțială)de băuturi alcoolice pe care o are...abstinent?
dar pe unul care scrie frecvent "creer", "fi'incă", "răsbate" sau cine știe ce aberații și barbarisme lexicale?
redimensionați-vă ura, sentiment patologic și nu mai căuta să-ți expui îngîmfarea ca un cocoș jumulit, care cîrîie claponește, că nu o impresionezi nici măcar pe viorica porumbacu!asta dacă nu vrei să fii luat mereu în tărbacă pentru manifestările ridicole și reprobabile pe care le fluturi...în caz contrar, Gheorghe ăla cu sulița, te-așteaptă la cotitură, nu pt o înțepătură ci pt ditamai trasu-n țeapa satirei(că tot nu știți, voi, neoamericanii altceva din istoria noastră decît dracula și pritocirea vinațului roșu)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:42:38
         
 
  Ar fi chiar binevenită o asemenea involvare. Ar cunoaște realitățile nu fardul. Dacă sună cumva a amenințare, domnule coleg, ați greșit ținta. Dacă este capabil să poarte o discuție polemică bazată pe logică, inteligență și argumente, abia aștept. Nu am niciun fel de complex față de nimeni.

Dar poate ar fi bine să-l involvați și pe Philip Gordon în acestă poemică.

Oricum când a făcut ticăloșia fără seamăn, mă așteptam ca diaspora să protesteze.

Aflu că un jurnal din New York a înțeles că Referendumul a fost corect și valid și nu-i mai recunoaște uzurpatorului (da cei care întocmiți rapoarte să scrieți chiar așa "nu-i mai recunoaște uzurpatorului") decât calitatea de fost președinte!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-11 07:06:05
         
 
  domnule Valeriu, "hot" a intrat cumva in limba, dar e chiar asa de greu de scris "implicam" in loc de "involvam", Dumnezeule?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 06:31:16
         
 
  Si, fiindca este un subiect foarte hot pe acest site literar, i-am scris domnului profesor Corbu,
cerandu-i permisiunea sa ii involvam si pe reprezentantii diasporei din parlamentul Romaniei,domnul Labanovici, cat si pe celalalt din Chicago, pe care poti sa-i contactezi si tu, Gheorghe,
la;
http://vimeo.com/59599687

si astfel sa aflam daca situatia actuala si relatiile dintre tara si diaspora sunt normale, anormale sau paranormale, ori e vorba numai de cateva caractere bolnave.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 00:16:45
         
 
  Gheorghe,
Dupa ce ca nu stii de gluma, nici macar nu esti capabil sa faci tu una buna.
Deci, vazand acele sticle in casa mea ai inteles ca sunt alcoolist, si betiv, si nu unul destept.
Pai, hai atunci sa recapitulam si sa facem o lista cu ce ai crezut tu, si altii, despre romanii din diaspora, din comurile de pe site:
In primul rand, noi suntem
-straini
-transfugi
-tradatori de tara
-vanzatori de tara
-basisti
-tigani
-analfabeti
-inculti
-betivi (si nu destepti)
-alcoolisti,
-imbuibati(foarte grav!)
-cu portofelul plin(si mai grav)
-radem de voi (!?)
-radem de tara
s.a.m.d.
Lista poti s-o completezi tu atata vreme cat stim care sunt relatiile dintre tara si diaspora.

Acuma, impresia noastra despre tine, ti-o spun eu.
Pentru noi esti doar Gheorghe. Nimic mai mult.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 23:29:50
         
 
  valerică, singurul care dă cu mucii în fasole ești tu! de pildă, postarea sticloanțelor pe care le-ai golit sau ai de gînd să le golești e o mitoăniie rară....chiar dacă ești alcoolic, nu îți faci din asta un stindard.pe urmă categorisirile tale pline de ură la adresa românilor în general...alăturarea de sticlele de maijos a exclamației ”națiune, halal să îți fie!” e altă idioțenie. ce vrei să îți mai spun:”dragoste românească!” păi, măi, neadaptatule, așa ceva e iun nonsens, dar e prea mare efortul pt neuronul tău alcoolizat ca să pricepi așa ceva!
pe scurt, cînd văd asemenea ”exemplareot” întorc spatele, nu fiindcă am obosit ci fiindcă mi-e cu adevărat scîrbă.una internațională, de la Timișoara pînă la Seatle.
mahmureală ușoară!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 22:21:18
         
 
  Gheorghita,
Tu chiar nu poti, nu esti capabil sa fabrici din cuvinte un com fara marlanii, fara mitocanii, fara idiotenii, fara sa-ti dai cu mucii in fasole?
De cand esti pe siteul asta numai comuri tampite ai facut.
Nu ai obosit?
Sau tu esti unul d'ala care nu oboseste?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 21:34:04
         
 
  păi ce să-i spui unui tataie care postează toate sticlele pe care le are în casă? știi, nu toți bețivii sunt deștepți, majoritatea sunt doar bețivi!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 21:25:11
         
 
  Nț!
Din nou m-ai indus in eroare, crezand ca vei veni cu ceva inteligent sau macar pe langa, atat cat sa ne dai o speranta macar!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 20:51:22
         
 
  valerică fără frică
bea în zori o secărică
iar de pică se ridică
doar ciroza ce îl strică!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 20:33:11
         
 
  Gheorghe,
Credeam ca ai venit cu ceva inteligent!
Nu te baga unde nu ti-e nasul.
Nu-i de tine.
Lasa rimele altora, scrie compuneri.
Si de banuielile tale, cui ii pasa.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 20:13:10
         
 
  valerică, bănuiam că ai probleme cu beutura (sic)după cum îți tremură mîna pe maus cînd scrii ”dorul gliei”! dar de cîntat ce cînți cînd ești criță?
hai la Yukon cu grăbire
să-l secăm dintr-o sorbire
ca să vadă sfîntu soare
cum golim la greu pahare
măi quebece, mă vecine,
bea, faci glia de rușine
și te văd între hotare,
criță, cum pici din picioare
toată nația română
pune mînă de la mînă
pentru-a ta alcoolizare
chiar în zi de sărbătoare!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 20:01:31
         
 
  Geaba ai vazut ce-ai vazut ca ce este mai important nu ai realizat, adica, diferenta.
Noi, diasporenii, traind ca vai de noi, printre straini, cu dorul gliei, noi luptam impotriva tuturor dusmanilor neamului si a celor de clasa si fara, asa cum vezi in poza toti prizonierii aliniati, pe cand voi, in tara, dati in cine nu trebuie si mai dati si pe-alaturi, ca io cand fusei in tara ultima data, un vechi amic a dat o tuica si a turnat-o pe langa pahar.
Halal natiune!

 photo 034.jpg
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 19:34:48
         
 
  ]n sfîrșit am aflat de unde își trage inspirațiunea șerșelache, din butelcile consumate. biată diasporă alcoolizată tot cu gîndul la vinul patriei...mai bea omu un păhărel-două, de sărbători dar nici așa bre, ditamai crama în sufragerie!
ce dezertori, nenicule, îl vezi pe pacepa în dublu exemplar?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 18:42:03
         
 
  Diasporei, dintr-o dat',
I-a crescut forta morala,
Cu toti care-au dezertat
Din armata nationala!

Nene Mitica, i-am pus pe dezertori, pe leaturi.
Il vezi pe Caporal? Ala din stanga.
Numai ce si-a luat bacul!


 photo 005.jpg
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 18:05:28
         
 
  "Trăiască președintele meu, Evgheni Șevciuk!"
(tovarasul comisar Latunski Criticul)

Stimate tovarse comisar,
Avand in vedere ca si dumneavoastra sunteti diasporez, va inteleg atitudinea: vreti sa va puneti bine cu tara in care v-ati oplosit.

p.s.
Si eu sunt un mare patriot american, dar niciodata nu am impins patriotismul meu de diasporez pana la a-l ridica in slavi pe presedintele tarii din care am plecat. M-ati auzit pe mine strigand "Traiasca presedintele meu Traian Basescu!"?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-07-10 16:47:10
         
 
  Vorba lu' Caragiale: Națiune, halal să-ți fie!
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-10 09:25:41

Domnule, Florentin Sorescu,
Dumneavoastra stiti ce fenomen s-a petrecut in dispora, in zona orasului Toronto, dupa acest "display" de patriotism si dragoste romaneasca ce a avut loc pe acest site, in ultimele zile?
Multi au revenit cu piciorele pe pamant.
Domnul profesor Corbu a aparut cu un apel catre toata suflarea romaneasca, indemnandu-ne sa semnam o petitie, apel postat de domnia sa
la:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45236

Cu ganduri bune, am trimis emailuri tuturor cunoscutilor (romani) din imprejurimi, sugerandu-le sa gaseasca apelul postat de domnul profesor la linkul de mai sus. Ei l-au gasit, dar au citit si postarea si comentariile de sub ea, astfel, chiar si ateii, cu toata nostalgia si cu tot dorul de tara, s-au uitat adanc in ceruri, si-au facut o cruce mare si i-au multumit Lui ca au ajuns pe aici.
Este de inteles ca opinia si sentimentele catorva nu reprezinta majoritatea, dar, faptul ca exista, produce, natural, acea scindare, pe care nu o gasim la alte popoare, intre diaspora si tara de bastina.
Cu dragoste romaneasca,
Valeriu Cercel


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 16:20:32
         
 
  Trăiască președintele meu, Evgheni Șevciuk!
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-10 06:53:30

Dupa lupte seculare,
Auzind tot ce graiesti,
Ti-ar fi spus Stefan cel Mare:
Mai Latunsky...mă rășești!

OK photo kidsjuly027.jpg
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 14:03:09
         
 
  din cioace, șerșeluși, noroi, vom făuri iar bîte noi!(sau cozi de topor, după caz)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 10:21:54
         
 
  care națiune, Florentine? că diasporezii nu e nație, e etnie! :D...uneori defavorizată de limba în care scrie.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 10:20:39
         
 
  mi se pare mie sau userul r.șt. nume de cod bolovanu, pardon asteroidu încălcă ușurel(u)regulamentu? aș, e plecat ownerul la băi, la nămoloasa, poliacryl,pamukale, ori lucră la antologie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 10:19:36
         
 
  Noroiul ca noroiul, gaspadin Latunski. Da' penibilul, cât casa.
De ambele părți. Te iei cu mâinile de cap când mai arunci cât-un ochi.
Vorba lu' Caragiale: Națiune, halal să-ți fie!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-10 09:25:41
         
 
  nu te enerva, stimabile postak, batranetea nu-i un pacat. un alzheimer la vremea lui alunga nostalgia, scleroza e calea cea mai usoara spre impacarea cu sinele.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-10 09:08:46
         
 
  că veni vb de Приднестровская Молдавская Республика...de la Nistru pîn la Tisa downlodă cioacă mantisa, din Bugeac la Montreal, șerșeluș făcu portal!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 09:05:50
         
 
  lasă-i, gaspadin,să sîmte și iei emportanți, patrioți cum ar veni, să combată, să subziste bălăco-literar și să binemerite much,much stipends!
barem îs încolonați pă cinci coloane și au doctrina stomahului bine fixată în creere!
fănel e și el, acolea un soi de vagmistru neprapornicit și amărît care leagă firele și nu-i se lipesc ițele/lițele întotdeauna.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-10 08:37:41
         
 
  Cum zici tu, măi ”tinerelule”! Surogat (nechezol) de Charlie Chaplin...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-10 08:10:44
         
 
  sa nu exageram... nu eu flanchez diaspora, venerabile postac. nu-mi permite gradu. eu mi-s repartizat la piete, magazine, case de pensii, administratii financiare, farmacii, centre de umplut butelii, ajut bosorogii sa treaca strada, le mai arat una alta, eta dom, eta carandash, si acolo unde-i cazul, ii conving cu mijloace legale, dar specifice. in rest, ii las sa urasca pe cine vor ei, ca d-aia e libertate. te-ai prins?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-10 07:11:14
         
 
  Ce-mi place mie la voi, diasporezilor (nu-i bai, nu? că vă zic așa)este faptul că nu-i urîți cu adevărat, pe cei rămași ”în sfânta glie” (apud Valeriu Cercel)cu care ați intrat în conflict prelungit. Nu! De pe piscul pe care credeți că v-ați instalat, din situația de ”oameni realizați” (self made man - proprietari de vis american etc.) exersîndu-vă pliscul, voi îi disprețuiți pe toți românii, exceptînd rudele voastre, prietenii și - paradoxal - pe cei care ne guvernează. Pur mioritic, eu aș defini această atitudine: a-ți da arama pe față.
Și parcă văd o coloană de douăzeci milioane stînd la coadă, c-au ”băgat lovele” FMI. Evident, în frunte-s Peia, Recheșan, Kosta, Adrian Mihai, urmez eu și restul gliei. În imaginile surprinse de satelit apăreți și voi, privind ironic de pe trotuarul de vizavi la așa comedie. Vă flanchează Radu Ștefănescu și Andrei Florian, care doar ”ei muncește” ca să ne plătească nouă pensiile, iar Tea exclamă în tremolo:” Vai, ce noroi pe aici!”
Acu, pe mine „mă doare la bascheți„ atîta vreme cît nu vă luați de Приднестровская Молдавская Республика, dar nu mă lasă indiferent faptul că ați început să vă credeți și cei mai talentați. Poate că așa și este, ai mai mulți bani poți fi si mai talentat; și o fi avut dreptate o vremelnică de-a mea colegă, cînd spunea: ”Ia uite, latunski scrie poezii. Să mă lase pe mine, care-s profesoară de limba română!”
Hai, că prea sună discursul meu așe: ”Bre, mă lași?”. Dar numai ce-a venit poștașul cu pensia, iar eu nu pun banii de răchie pentru gesturi filantropice.
Trăiască președintele meu, Evgheni Șevciuk!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-10 06:53:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  S-a făcut și-o alianță,
Însă, lupta se amână…
Falnic, armia română
E la mare, în vacanță!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 01:03:35
         
 
  Pentru bâte mai babane,
Cum sunt vremurile grele,
Se asteapta in coloane,
De la FMI, lovele.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-10 00:00:15
         
 
  Sa nu-si piarda sfanta glie,
Pun toti banii de rachie,
Ca sa cumpere un cal
Pentru domnul General!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-09 23:24:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE