FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
RECLAM!
Text postat de RăzVin CuVadra
"N-am nici un chef sa dorm. Desii sunt obosit.
Ma voi trezi peste un secol, un mileniu… Toate
Garniturile vor fi fost, desigur, schimbate.
La fel, vopseaua. Dar Mecanismul stupid
Va merge înainte, acelasii, în eternitate:
Iubire, mila, ura, crima, suicid…
“Dar, înainte sa ma nasc, eu am platit
Pentru o alta destinatie!” Am gresiit-o? Poate.
Sau totul n-a fost decât Reclama, pentru cei
Care se plictisesc în Puritate sii Lumina:
Lume unde se-amesteca Lucruri sii Idei,
În care toti poarta o armura ciudata,
Din carne, oase, sânge, piele, gelatina.
Aventuri! Exotism! Oferta limitata."
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Latunski Criticul, in primul rand nu. Si in al doilea rand nici vorba.  
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-07-09 20:33:30
         
 
  RăzVin CuVadra, te-nghesui la kilul de halva ca votantul la găleata de plastic.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-09 20:22:05
         
 
  E mai viu ca oricand si ma mir ca nu il vezi ca e chiar sub nasul tau.  
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-07-09 17:54:27
         
 
  Bre cialaveci, eu nu "reclam" nimic, nici text, nici plagiat, nici...ce-o mai fi.
Eu am de postat un anunț umanitar și acesta pare cel mai accesat text. Adică:
- cine-mi poate spune ce mai face POETUL și PROZATORUL Vaska Hurmuzache și pe unde mai hălăduiește? Ofer cîte un kil de halva chiar și pentru cea mai străvezie informație.
- există vreo posibilitate să-l readucem printre noi? că viața-mi este foarte searbădă fără el, ba chiar am ajuns la concluzia că d'aia nu prea mai dau p'acilea. Pun la băteie un kil de samagon extra pentru cine-l convinge să revină.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-09 12:50:39
         
 
  ps.lasă jos leșeasca, tu n-auzi cum măcăne!

rog un editor să invalideze obrăznicia clonei care și din subsol vociferează, încercînd să de demonstreze că există(ca plagiator ușurel)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-09 08:47:20
         
 
  văzurăm că îți plăcu, de aceea, probabil, îl șterpeliși! dar, ia explică sorinele, de ce după îndelungi solicitări din partea userilor și a ownerului saitului, îl semnași A.M.? că poate cioacă și cercel or crede că e alt avatar de-al tău, unu zis ambrozie monahu...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-09 08:42:11
         
 
  Poemul mi-a placut in mod deosebit, de aceea l-am si postat. Ce s-ar mai lauda domnii Ioan Peia, Adrian Mihai si Gheorghe Rechesan sa poata scrie un poem macar pe un sfert ca cel de mai sus!  
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-07-08 23:56:21
         
 
  bine ca nu mai apare pagina aceasta in atelierul europeei...
dar daca este accesata intamplator din memoria cache (am observat ca se poate), adaugam un link pentru a sustine eforturile foarte corecte ale domnului rechesan:
http://www.observatorcultural.ro/A-murit-Alexandru-Musina*articleID_28800-articles_details.html
 
Postat de catre Liviu Mataoanu la data de 2013-06-25 08:19:50
         
 
  ce lichea!
ce lichele patente!
toți, o apă și-un pămînt!
și ce repede se recunosc și se asociază!... ca hienele flămînde!
e incredibil că există astfel de indivizi! niște muhaiele fără conștiință, fără urmă de demnitate omenească pe ei, fără scrupule. ăștia au siluit istoria oriunde au întîlnit-o și au tîrît perpetuu, în noroi, ideea de umanitate. genul ăsta de paparude egolatre și perverse au flatulat în pîntecele fie al comunismului, oriunde s-a manifestat el: stalinism, maoism, castrism – pe aiurea – și ceaușism, iliescism, băsism – în curtea noastr㠖 fie al capitalismului hulpav, animalic, devorator de suflete și conștiințe. sicofanți, yesmeni, hrăpitori pînă-n cea mai mică alcătuire celulară. respirația lor cianurează ozonul planetar, prestațiile lor machiavelice virusează orice încercare de deparazitare a sistemului social.
în orice tip de societate, de orice structură ideologică ar fi, ei "se orientează", se strecoară în striațiile vulnerabile ale sistemului, zgîrmă, ling, adjudecă, prosperă, se umflă-n burdihan, defilează țanțoși pe podiumul nesimțirii absolute. profitori ordinari, bandiți de drumul mare, care, după ce te jefuiesc, îți rîd în nas și se laudă cu deșteptăciunea lor parșivă.
acum sunt, cică, de nuanță democrată! dăștepții lumii care ne-nvață cum să trăim!... că ei știu, desigur, de-aia și-au luat tălpășița să lustruiască-n orificii stăpînii care-i îngăduie sub masa lor îmbelșugată, festiv pavoazată. tot prin furt și silnicie. teritorii jefuite, adjudecate prin forța armelor, crime abominabile. istoria lor – un ghid mîrșav de victorii îmbibate cu sînge și ticăloșie. ghiftuiții planetei își expun cu făloșenie trofeele nemerniciei. iar lacheii lor schelălăie entuziaști, cu oscioarele soldei coproretributive între măsele!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 10:21:15
         
 
  (...ca cea de mai sus. Ar fi apogeul lor ca scriitori.)
Postat de catre Epi glumist la data de 2013-06-24 03:03:49

mânca-ți-ai vorba, cacofonici!

e a nu știu câta oară când băsești pe gaura gurii! halal scriitor! ia-te de mână cu cioculete!

tusea și cu junghiul!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-06-24 09:09:31
         
 
  Desigur, alde ioan peia si gheorghe rechesan si-ar dori sa poata scrie si ei o "capodopera" ca cea de mai sus. Ar fi apogeul lor ca scriitori.
Eu insa spun: pas! N-as plagia asa ceva nici macar la misto. "Desii sunt cam obosit... va merge inainte acelasii... nu as amesteca Lucruri sii Idei..."
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-24 03:03:49
         
 
  Zi 'zau' cu limba intre dinti, martalogule, ca eu sunt 'trosnit'.. hai, sa aud de aici (daca se aud cainii de la Giurdiu, se aud si martalogii)... hai...  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-24 00:20:21
         
 
  e prost rău plișcoci ăsta!
de fapt, acum cred că e și trosnit.
îi umblă mintea prin iniște fără el.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 00:02:08
         
 
  dle Stefanescu, am notat, am transmis la Centru si Balconul va comunica : "un om nu poate detine mai mult decat poate iubi inima sa".
Confirmati primirea mesajului.

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 23:40:40
         
 
  pușchin!

s-a dat liber la scrierea așa, mai fără virgule, și noi n-am aflat? fii domn, spune-ne, nu ne lăsa în neagră neștiință!...

că cam (sic!) așa transpare din zmângălelile tale de pe-aici!



 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-06-23 21:51:38
         
 
  "mospilane, marcă de fungicid,
tu crezi că dacă ești mic, umflat și ovoid - apropo: nu te confundă ăia, la rugby, cu mingea? - toată lumea-i la fel? crezi că dacă tu ești din specia bocilor, care se înalță pe tocuri să pară mai înalți, atunci și restul omenirii are aceleași dimensiuni?
întreabă-l pe fane, că el s-a informat la fața locului, știe că nu mint"

(shrek)

da, d-le pusca, omul e ok, nu l-am masurat, dar e ok.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-23 21:37:47
         
 
  ești dus, amigo. discutăm peste câțiva ani.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-23 21:29:16
         
 
  de ce, rădulescule,
ești doritor să-ți completezi echipa de șoc?
nu-ți ajunge pîrlitu' ăsta de plișcoci? sau nu-i bun, că se de de gol cînd merge: dupuie pămîntul sub el?
nu ține. nu-s încadrabil. ai mai ratat o dată. ai uitat?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 21:22:00
         
 
  domnilor, dac-o mai țineți mult așa, eu cred că până la urmă o să vă împrieteniți.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-23 20:57:34
         
 
  Da, martalogule, si marmota uite-asa invelea ciocolata..:)

Dispari, martafoiule! Acum nu mai jumulesti niciun cocos? Sau l-ai lustruit deja?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 20:22:31
         
 
  plișcoci,
ți-am dat prea multă importanță.
dacă și pe mine ai reușit să mă plictisești, înseamnă că nu ești bun nici de dos de căciulă!
sictir, deci!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 20:12:06
         
 
  Ce faci Peia ? O dai la intors? Te ascunzi dupa plop? Te dai dupa degetul mijlociu? :)

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 19:46:46
         
 
  dar, pînă la urmă și la urmă, cum e cu furtul ăsta pe față, fugacios epigramistos?
că te făcuși că s-a lăsat brusc ceața și te-ai pierdut în ea!
ia zi tu, mare critic al plagiatorilor!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 19:35:39
         
 
  bine, si gandirea ta are o forma.. e uniforma..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 19:19:54
         
 
  Martalogule, nu ma confunda deoarece mingea este ovala si micuta, asa ca gandirea ta (micuta). Diferenta dintre mingea de rugbi si gandirea ta este ca mingea are cusaturi si o forma pe cand gandirea ta este uniforma, plata. In rest sunt asemanatoare: toata lumea da cu piciorul in ele, sunt tavalite prin praf, noroi etc.

A, mai este o diferenta: mingile se mai schimba din cand in cand.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 19:12:18
         
 
  mospilane, marcă de fungicid,
tu crezi că dacă ești mic, umflat și ovoid - apropo: nu te confundă ăia, la rugby, cu mingea? - toată lumea-i la fel? crezi că dacă tu ești din specia bocilor, care se înalță pe tocuri să pară mai înalți, atunci și restul omenirii are aceleași dimensiuni?
întreabă-l pe fane, că el s-a informat la fața locului, știe că nu mint.
pdap, poate afli, cu ocazia asta, că ești un pîrlit de pomaanagiu, care trăiește din mila sponsorilor, spre deosebire de mine care am mîncat numai din truda mîinilor mele - end oainot și a minții deținută al purtător - ralizînd ceea ce tu n-o să reușești nici într-o mie de ani.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 18:35:19
         
 
  "eu nu știu cum dracu v-or recruta ăia care vă iau în solda lor,"

Edefinitiv: te oftici de mori ca nu esti recrutat..

"deci, ascultă" Ce sa ascult Peia? :)) ai vreum mesaj subliminal? :))

"eu am 1,82m " ai atata la tinuta de seara cand iti pui tocurile sau cum ? :))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 18:01:25
         
 
  "eu credeam că voi îmi știți și lungimea prepuțului, ca să nu mai zic de rest,"

Peia numai tu stii despre noi amanunte din acestea. Doar ai zis cu gurita ta ca esti "echilimbist" (cu toata lumea banuiesc) si ca mi-ai "jumulit cocosul".
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 17:55:28
         
 
  domnilor, dati un click pe trafic ranking, azi am avut 89 vizitatori unici - Canada, Belgia, SUA, si unul via satelit, ieri au fost chiar mai multi  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-23 17:49:50
         
 
  măi gionorele, măi mospilane, tiriplici,
eu nu știu cum dracu v-or recruta ăia care vă iau în solda lor, dar cred că trebuie să fie mai proști ca voi, dacă acceptă așa muhaiele să-i servească.
păi, orice om cu ceva glagorie la mansardă pleacă de la ideea că o dezinformare se face mai credibil, cu ceva mai multă atenție la amănunte. eu credeam că voi îmi știți și lungimea prepuțului, ca să nu mai zic de rest, și, cînd colo, tu, plișcoci, nu cunoști nici datele mele biometrice reale.
deci, ascultă: eu am 1,82m și fro 95 de kile, adecă om zdravăn, nu stîrpitură pitică și umflată ca tine.
apoi, ar fi trebuit să dezvolți capitolul cu porcu și locoteneantu colonelu, că, așa, pot și eu să arunc o vorbă, cum că te-a fătat moașa-ntre scaune și ai căzut în cap, de-aia ești așa gogoneț și la minte creț.
nooo, cred că atunci cînd ți-am spus că ești prost, te-am lăudat. îmi iau vorba-napoi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 17:24:02
         
 
  Peia, dar tu carui serviciu apartii ca prea ii 'ginesti' pe toti asa, 'din prima'?
D ece nu spui adevarul: ca ai vrut, ai avut doua tentative de a deveni ofiter activ in secu si te-au respins aia pe motiv de dislexie, cu toata originea ta sanatoasa cu toate ca aveai 1,75 ('nalt sa fii sa ai putere, minte multa nu se cere!) si ochi albastri, cu toate interventiile facute pe la partid.. cu tot porcul pe care l-au dat ai tai pentru lt.col. Tica Sebe. Si de atunci ai devenit tu 'mare cunoscator' .. :)) Nasol, mai, Peia , mai...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 15:53:47
         
 
  oauuu! ce agent prost trebuie să fie insu', dacă, după ce o făcu lată, acu se deconspiră ca un fraierici amator!
cu cît te plătesc ăia ca să pari ajent antelijent, fugacios?
eu zic că aruncă banii pe apa sîmbetei!
în locul lor, te concediam de mult, că, cel puțin eu, te-am ginit din prima: de pe vremea cînd veneai la Bucale, cu ochelarii ăia de jjjmekăr, ca să nu ți se vadă pupila bleu și făceai pe epigramistu'.
ca să nu mai vorbesc ce strategie falimentară ai avut în a mima neangajarea în servicii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 22:22:33
         
 
  ceea mai bună dovadă că este cum am spus, gropar furăcios este că puseși din nou plagiatul cu un A.M. în paranteze, lașule! sper să ți-l invalideze cineva, făcuși branșa securistico-catrenistă de rîs!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:51:49
         
 
  er inspirația  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:22:57
         
 
  lasă flotările cu spumant de baie, fii atent și bagă la cap pt viitor cînd te-mpinge inspirați să mai furi de la morți.aveai două opțiuni sorinele-răzvănele:
-una să recunoști tacit că ai zbîrcit-o, că au mai citit și alții poezie(și nu pe google de unde îți extragi tu cultiura de propagandist bleg)și să retragi textul, tăcînd mîlc asupra faptei și nimeni nu te acuza de plagiat*spre deosebire de cazul Aurelian Păunescu, unde ați ținut-o o săptămînă întreagă după ce ai fost rpins și dovedit cu furăciunea)la modul infantil:ba că e similitudine, ba că a.mihai e de vină, ba că nu ai citit pe Păunescu!
-doi: să recunoști că ești idiot, să ceri scuze și gata. lumea uita, nu rămîneai decît cu eticheta de gropar furăcios.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:22:20
         
 
  Si care sunt opiniile cititorilor de la Curentul? Sau cu alte cuvinte, acolo cu ce nickuri ai postat? :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 20:08:35
         
 
  rechespane, stii ce cred? Ca tocmai tu esti Razvincuvadra si ca arunci fumigene pe aici din lipsa de ocupatie.
Asa ca jura tu intai ca nu esti Razvincuvadra. Ca daca nu, o sa te parasc la copiii aia care iti dau spitzuri in fund prin Timisoara. Si nu au sa iti ma dea.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 20:07:38
         
 
  dar hai să te văd, poți jura au ba, că groparu ce jefuiește morții nu e clona ta? hai, întoarce biblia cu susu-n jos și spune:”să mă bată dumnezeu dacă răzvin cuVadra îs eu!”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 19:52:03
         
 
  lasă-te păgubaș cu demonstrațiile astea de colportor calificat(făceai și trageri la teologie-n armată sau numai pîrțuri în post?), că nu convingi pe nimeni cît ești de frustrat! clona ta a mizat pe ceva, dar a ieșit o furgăseală macabră, o impietate fără precedent, niciunul dintre cei care au comentat aici nu ți-au spus altceva, ești un gropar mizerabil care fură din sicriele morților, fiindcă dacă ar fi fost hirotonisit ar fi furat din pomeni.
am mai postat aici două opinii a unor cititori de la Curentul, findcă e clar nici acolo nu convingi lumea că nu ești decît o lichea transfugă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 19:50:19
         
 
  dezmembrat...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 19:32:05
         
 
  Patrunjelle, unu la mana:

te-am lasat nu doar cu dintii sparti, ci si cu sechele adanci. Vzi peste tot numai olari, pana si pe Spiridon Ramniceanu l-ai acuzat initial ca ar fi o clona de a mea. Nu am zis nimic atunci, doar m-am distrat. Ai probleme la mansarda casei si de la o vereme iti ploua pe gat. Esti de rasul curcilor, fac pariu ca atunci cand umlbli pe strada prin Timisoara, copiii iti trag spitzuri in fund pana iti sare basca din cap si mapa cu acele compuneri de sub brat, sa faca misto de tine. Le place sa te auda cum ii dai pe mana politiei.

Doi: la faza cu Martial ti-am demonstrat cu acte in regula ca tocmai textul cu pricina il postasem cu cativa ani inainte pe un site, pe langa altele din clasici, pentru uzul cititorilor. Te-am lasat sa te agiti ca sifonul, sifonarule, si sa te bucuri ca un copil autist care a dexmembrat o jucarie de plus. Am vrut sa vad cat de penibil esti. Si m-am convins.

Trei: Numai un amarat si un complexat ca tine poate crede ca cineva ii fura un text lui Musina, nici inainte de a muri cu vreo cateva luni, nici dupa cateva luni de la moartea lui, ci tocmai in ziua cand i se anunta decesul. In plus il mai posteaza si cu titlul original, urmat de semnul exclamarii, plus erorile gramaticale cu duiumul (ca de typo nici nu poate fi vorba)ca sa fie usor de googalit.

Asa ca trimite linkul la USR sa mai rada si aia de tine, nu doar cei de la LSR, Curentul International si Primarie. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 19:31:03
         
 
  epigramele alea postate de tine, în numele lui răzvin erau atît de chinuite și deformate că nici caragiale însuși nu le-atr fi recunoscut, așa cum nici tu nu te-a prins înainte de aia că te-am băgat în ceață cu opastișă după Marțial.dar nu asta e problema , prost e ăla care nu recunoaște că nu a citit tot ce s-ar fi putut scrie, dar pt unu ce își ia cultura generală de pe google ca tine nu se aplică principiul
dar nu asta e problema că ce ai vrut să demonstrezi...problema e că te-ai comportat execrabil(și asta ți-o spun toți care au intrat aici, inclusiv stimabilul Fane Șt.)că doar un gropar furăcios ar fi făcut așa ceva.geaba făcuși teologia cînd ești un om fără frică de dumnezeu. dacă trimit un link cu porcăria asta la USR sau chiar acolo în fițuica în care te joci de-a analiza, cultura și catrenu o te scuipe toți fanii lui Mușina,din Alaska pînă-n San Antonio!
hai, jură-te că nu ai nimic de a face cu clona asta, jeg uman ce ești!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 19:13:36
         
 
  Si tot recheshpanului: Cat despre textul de mai sus, ca nu pot sa il numesc poem, numai un amarastean lipsit de talent ca tine ar fi putut plagia asa ceva, asa ca nu te mai da cu capul de pereti pana nu iti desemneaza oficialii din Jebel un Loc De Dat Cu Capu'.
Cine dreaq poate sa plagieze asa ceva? Si exact in momentul cand s-a anuntat decesul lui Musina? Tu nu vezi ca a facut-o anume, cu un scop clar: sa te puna pe jar.
Tu nu vezi ca inca isi mai bate Razvincuvadra asta joc de tine, te dezbraca si te arata in toata splendoarea ta de soricel crocant?
Paracios, ofticat, mic la suflet si nefericit...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 19:00:13
         
 
  rechespane, Razvincuvadra asta te-a umilit de vreo 5 ori cu epigrame de-ale lui I. L. Caragiale. A demonstrat ca in afara de versuri din manele nu cunosti nimic altceva.
Gagiul baga cate un text din Caragiale, tu comentai cat de lipsit de umor e autorul, cat de lipsit de talent este, etc. Radeau si curcile de tine si te-am atentionat, din mila, evident, ca isi bate joc de prostia si de superficialitatea ta. Pentru ca, hai sa zicem ca te-a pacalit de prima data, dar si a doua, si atreia... si a cincea oara? Inseamna ca esti prostan rau, vorba banateanului.
Bah, fratele meu, americanul are o vorba: "Daca m-ai prostit o data, rusine tie. Daca m-ai prostit si a doua oara, rusine mie!"
Iar Razvincuvadra te-a prostit de cinci ori la rand, o zi dupa alta, cu epigrame arhicunoscute din Caragiale, gasibile printr-un simplu search pe Google. Dar nu te-a dus neuronasul ala stingher sa cauti si sa vei care e shmenu' nici macar dupa ce te-am atentionat de cateva ori. Ca vorba aia: "geniul pana nu-i fudul, parca nu e geniu destul!".
Bah, te-a facut asta varza, a demonstrat ca esti de o incultura crasa. Pana si pe idolul tau Gutza l-ar fi dus mintea sa dea un search pe Google.
Te-a abuzat Razvincuvadra asta intr-un hal fara fde hal. Asta da, necrofilie!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 18:52:47
         
 
  ce să aștepți de la niște nomazi, cu conștiința întunecată, precum tuciul în care-și pregăteau haleala, ca să mănâncă șî gura lor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 13:59:20
         
 
  er. nu în piață....ci aici, pe un sait de amatori(majoritatea au citit de 10 ori mai multă beletristică decît tine, frustratule)în care te dai moțul din cocoașă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 13:54:35
         
 
  necrofagule, ți s-a cerut să explici ceva extrem de simplu, nu în piață, nici în metrou, nici în sala unde-și ține nea flint㠔chiolhanurile” pseudoculturale(deh, cine se simpatizează la nivel telectual se-adună!)ți s-a cerut să explici de ce l-ai plagiat prin grețoasa ta clonă pe un poet al cărui trup nici că s-a răcit în momentul macabrei tale furăciuni.dar ce ar mai fi de explicat decît că ești un rahat cu ochi, o otreapă ordinară căruia nu merită să-i dai nici măcar un șut în dos.gropar amărît ce ești, așa ți-ai cîștigat banii și în state.unde mai pui că ești curajos nevoie mare, schimbi avatarurile ca și curvele chiloții, bei și mânînci cu hoții, conștiința pt tine e o cîrpă bună să te ștergi la bot după un ospăț gras.să te ajungă admirația fanilor lui Mușina, jeg existențial, că ai comis un gest epocal!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 13:52:17
         
 
  Pai chiar! N-am auzit eu de Martial, darmite de Musina.
Cat despre textul de mai sus, e superb. Mi-ar fi placut sa pot scrie si eu asa ceva. Totusi, "desii" nu se scrie parca cu 3 de "i"? Sau poate cu "igrec"?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 05:49:14
         
 
  "Domnule Olariu, aveți la dispoziție 24 de ore să vă expuneți punctul de vedere în legătură cu acet text plagiat."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Va intelegeam gestul daca dadeati acelasi ultimatum, la timpul respectiv, omuletului de stiinta Victoras Ponta, dar sa va luati numai de un cucernic prelat de care nu s-a plans pana acum nici o oita ratacita?! Lui Victoras Ponta i-ati acordat circumstante atenuante sustinand ca nu el este vinovat, ci dracul care si-a bagat coada plagiindu-i teza de doctorat. Sfintia Sa a vrut numai sa se convinga ca Poporul Europeeic stie cine a fost Alexandru Musina.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-06-22 05:40:26
         
 
  vianule, nu am carioci la mine si nici timp sa iti fac un desen ca sa intelegi si tu povestioara cu Nichita.
Concluzia era insa cam asa: aparentele inseala si in viata poti invata chiar de la unul mai tanar decat tine.
Asa ca pupa mana la boieru'!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 05:22:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Desii mie lene sii nam chef k sa scriu sii nash vrea sa fiu iinteles gresiit, dar de iilustrul Razvincuvadra toata lumea a auziit pe cand de Alexandru Musina ma iindoiesc cau auziit prea muulti.
Ciine a plagiiat pe ciine ca nam fost atent?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 05:18:20
         
 
  Domnule Olariu, aveți la dispoziție 24 de ore să vă expuneți punctul de vedere în legătură cu acet text plagiat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-21 20:55:16
         
 
  nu de altceva, dar dacă e să ți-l invalideze cineva, va trebui să invalideze și zecile, sutele de comentarii, și asta e o chestie mai grea decât privatizarea cfr marfă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-21 14:58:50
         
 
  de ce rămâne textul ăsta aici? păi, să facă valuri. razvancuvadra, oricine ai fi, șterge-l, bre.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-21 14:57:06
         
 
  textul e copiat, cu greșeli cu tot, din biblioteca agoniei. ăl de-l vîrî aci, ori fu beat, ori prost de-abinelea! așa că, în ambele variante, nu veți avea nicio justificare de la el. e elementar a pricepe de ce.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 10:21:45
         
 
  Am inteles tacerea dumneavoastra. Ati asociat deja un calificativ total nepotrivit cu numele ipochimenului, cand ati scris, "manu propria", "domnul (ptiu, drace!)Olariu". Am inteles si ma retrag. S-auzim de lucruri groase si de chestii serioase.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 09:47:41
         
 
  Acuma, domnule Cristescu, pe bune va intreb, nu e "la misto", de-aia nu apare antologia, pentru ca "lesturi" ca mine si ca Rechesan nu accepta sa fie in acelasi loc cu olariu? Nu vreti, pentru numele cui vreti dumneavoastra, sa va dati cu parerea? Ar cam fi momentul unor clarificari. Promit ca daca va spuneti transant punctul de vedere eu mi-l insusesc si imediat dupa aceea voi proceda in consecinta. Daca, asa ca in bancul arhi-cunoscut, nu voi gasi un lighean. Cu cea mai afurisita consideratie si cel mai al dracului respect, un sac cu nisip luat in balonul Europeei de toti nesimtitii carora le e frica sa zboare fara lest.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 09:43:16
         
 
  Dispretul meu fata de asemenea personaje, admise cu prea mare ingaduinta intr-o ograda odinioara curata, se va transfera, incet-incet spre Europeea si spre starostele ei, un ins prea ingaduitor cu obraznicia si cu tupeul nesimtit. Asadar, nu va mai fi nevoie de nivel scazut, eu ma voi arunca din acest balon, in gat, asa cum suge(reaza) ipochimenul din America, fost popa, acum securist acoperit cat dansatoarele de santan si pensionarele caselor de tolerantza. Si literat, cum se pretinde. Daca insi ca el sunt adevaratele valori ale Europeei, pas! Parol!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 09:38:17
         
 
   
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 09:38:01
         
 
  Instruit? E randul meu sa nu fiu de acord, dupa tot ce a demonstrat pe aci. Un biet prefacut, poate. Un "fake". O papusa hidoasa de Halloween, sau cum dracu ii zice la hidosenia aia americaneasca, preluata cu fulgi cu tot de stupizii de pe la noi. Un trimis, cu misia de a scuipa inapoi, inspre vatra parasita, calda inca.
Un personaj de râs, daca n-ar fi de jale. Monstri securisti, cu mutarea urmatoare primita in plic. Vai de viatza lor.
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 09:31:21
         
 
  "Desi", conjunctie adversativ-concesiva, se scrie cu un singur "i". Ca si "acelasi", ca si "am gresit-o", "si" etc. Stupizenia autorului? Nu cred. E o alta manevra diversionista a fugitului-care-nu-se-da-plecat inca, Olariu, travestit in Raz...cum-dracu-ii zice? Mie imi miroase mai mult a prostie, sincer, desi cu regret o spun. Nu mai exista limita la lipsa de bun-simt. Nu mai exista decenta, morala, si in scurta vreme nici zahar, dupa cum aud, n-o sa mai fie. Vor fi , in schimb, mari provizii de ingaduintza si teama. Teama celor normali de a nu parea si ei nebuni. Kostanie, afurisita dihanie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 09:26:21
         
 
  dle cristescu, e o prevedere nescris[, ori regulă de bun simț, ca într-o redacție, editură, gașcă literară, cel care o diriguie să fie răspunzător pentru gafele(eufemistic vorbind)colaboratorilor și subordonaților. pînă cînd veți asculta punctul de vedere(al cui, clona lui olaru tace, iar olaru are toate mijloacele, mai puțin cele logice să decline orice legătură cu ea)mă întreb dacă regulamentul europeic e abrogat...dacă nu, vă cer sancționarea mea și a celui care postează astfel de caracterizări:
"Antologia Europeea nu a aparut inca din cauza unor oameni mici cu frustrari uriase, invers prooportionale cu micimea lor. Si ma refer aici la kosta vianu si gheorghe rechesan, care sunt sacii cu nisip ai nacelei numita Europeea. Pe undeva as fi tentat sa il bag si pe ioan peia in aceasi oala, dar macar asta e poet adevarat si e normal sa aiba pitici pe creier. Asa ca nu se pune.
Atata timp cat niste acari ca cei doi vor schimba macazul dupa bunul lor plac si atata timp cat ii vor alunga pe toti cei care intra pe aici sa dea si ei un buna ziua, acest site nu va fi niciodata in stare sa ia viteza.
Bah fratele meu, dar fac astia niste talente de parca ei au inventat gaura la covrig si coada la pruna! Auzi tu ce tupeu de soricei fripti in ulei de frana: "eu nu vreau sa apar in aceeasi carte cu Olariu."
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 08:41:07
         
 
  sorinele, nu te da leuștean, tu l+ai botezat.de altfel e ușor de demonstrat...răzvinelu ăsta ce-l scoseși din cristelniță scrie epigrame, unele izbitor de asemănătoare cu alte tale!
"un om instruit"? halal instrucție, stimabile dle Cristescu, să furi din opera celor morți...dacă-n cazul epigramei șparlite de la decedatul epigramist Păunescu lucrurile nu erau clare și atît de proaspete, iată că aici "instruitu" șmanglește fără jenă cînd trupul pieritor al poetului nici că s-a răcit bine!orice l-ar fi împins pe clonatu lui olaru la o astfel de practică necrofagă, faptul în sine e atît de abject încît mă face să mă țin deoparte de saitul pe care-l guvernați atît de aprioric, barem pînă cînd apar edițiile postume ale lui Alex Mușina.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 08:09:21
         
 
  sorine, textul e incadrat pa "poezie". daca se dorea anunt, trebuia pus la "altele". si insotit de cateva vorbe... asa, in cel mai fericit caz, e o gafa.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-21 07:58:33
         
 
  Tot lui Recășan, acest lider spiritual al poetaștrilor
Text postat de RăzVin CuVadra


Domnu' Reche are darul
De-a scrie-n proza poezie.
- Dar carte ceva știe?
A-nvățat… abecedarul!




Puteti adauga comentarii acestui text

Comentariul dvs.





--------------------------------------------------------------------------------

Comentariile userilor


--------------------------------------------------------------------------------

Reche, eu am vrut doar ca bun amic ce iti sunt sa te scutesc de niste umilinte. Dar daca vrei neaparat sa fii umilit, batjocorit si calcat pe cap in public de userul RazVin CuVadra, ma rog, e treaba ta!
Nu-mi permit, ala micu din nisip, sa il trag de maneca de la maieu pe gigantul, uriasul, metagalacticul stalp al literaturii romanesti gheorghe rechesan.
Doar atat iti mai scpun ca gagiul te conduce cu 3-0 si se pare ca scorul va lua proportii.
Postat de catre Epi glumist la data de 2012-11-01 05:23:40


--------------------------------------------------------------------------------

las sorinele, joac-te în continuare cu inspirația ta aia mică/mică în nisip, ce rost are să faci pe băiatu mare și bazat? suntem unde se vede într-o fundătură fără haz, nu încap ipocriziile și tămîia!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-31 23:17:40


--------------------------------------------------------------------------------

Si apropo, Reche, daca esti baiat gigea o sa iti scriu pe email sa iti spun despre ce e vorba. Sa nu mai afle nimeni. Va ramane intre noi, ca intre doi mai vechi amici.
Postat de catre Epi glumist la data de 2012-10-31 15:42:02


--------------------------------------------------------------------------------

Reche, eu la altceva ma refer. Nu comentez calitatea textelor postate de Razvin CuVadra, ci faptul ca face misto de cultura ta generala si in special de cea in domeniul literar, aia cu care te laudai atat. Dar, vorba aia: "La pomul laudat...'
Postat de catre Epi glumist la data de 2012-10-31 15:40:03


--------------------------------------------------------------------------------

ba cu litra, ba cu vadra. (G.R.)

Unul bea cat o escadră
si nu-i loc de vreo mirare,
c-are drept măsură-o vadră,
iar in gat...adăpătoare.
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-10-31 14:49:15


--------------------------------------------------------------------------------

măsura...cum să nu-i intre ? ba cu țoiu', ba cu litra, ba cu vadra!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-31 12:31:48


--------------------------------------------------------------------------------

Ți-o fi intrat rima, Răzvine, dar ai pierdut măsura!

Degeaba ți-aș propune o corectură, prietenii știu de ce!


Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2012-10-31 12:01:24


--------------------------------------------------------------------------------

ți-a intrat în sfîrșit rima, răzvănel, da' vezi, oricît de optimist ar fi răspopitul sorinel, vinu' tău de-mpărtășanie e oțet curat!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-31 09:07:59


--------------------------------------------------------------------------------

și uite cum, în buza iernii, o altă frumoasă prietenie e pe cale să înmugurească :)
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-31 07:28:27


--------------------------------------------------------------------------------

Reche, RazVin CuVadra asta te conduce deja cu 3-0. :)
Postat de catre Epi glumist la data de 2012-10-31 06:37:34
 
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-06-21 06:51:46
         
 
  Tot lui Gheorghe Recheșeanu, care ne privește de sus

(Acelas IL Caragiale. Andrisant schimbat)


Text postat de RăzVin CuVadra


E lucrul natural,
Iubitul meu amic:
Cu cât te înalți mai sus,
Cu atât te văd mai mic.



Reche, poti fi serioas macar o clipa?
Postat de catre Epi glumist la data de 2012-10-31 16:38:43


--------------------------------------------------------------------------------

cum cine-i bătrînu?Bachus, clonaților...hai, pa și-un butoi cu zeamă de curechi!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-31 12:18:54


--------------------------------------------------------------------------------

of course, vadra, damigeana, etalonul europeicilor clonați alcoolizați, curajoși și ambetați, asta contează...aaa, black label, sangre de dios, ninel dambla, sticla 001, salutări de la bătrînu!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-31 09:06:43


--------------------------------------------------------------------------------

er.> întîi, poate ar trebui...barem să-mi ortografiezi
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 23:12:16


--------------------------------------------------------------------------------

Numele tau este neesential pe langa numele autorului acestei epigrame.
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2012-10-30 22:46:12


--------------------------------------------------------------------------------

nenică, întîi poatea, dacă nu ai abilitatea necesară să scrii un catren, o epigramă în intenție și să mi-o dedici din variate motive, barem ortografiază-mi numele corect.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 22:40:33


--------------------------------------------------------------------------------

nici aici, nu ți-a ieșit rima!
sugestii, ceva,cineva...haideți să-i dăm o mînă de ajutor colegului în impas?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 22:38:16


 
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-06-21 06:50:52
         
 
  Lui Gheorghe Recheșan, acest virulent satiric
Text postat de RăzVin CuVadra


Ai dreptate, lumea este
Putredă până la oase,
De-aia-ți cruntele satire
Sunt așa de... viermănoase!

(epigramă extrem de cunoscută, autor Ion Luca Caragiale. Andrisant shimbat)


măi otonel, de ce nu-ți vezi de alambicu propriu, nu vezi ce trăscău de inepții scoți pe țeavă?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-31 09:12:32


--------------------------------------------------------------------------------

er: meseria. ...doctule

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 23:35:32


--------------------------------------------------------------------------------

D-le Recashan, n-aveti cultura.
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2012-10-30 22:53:30


--------------------------------------------------------------------------------

sile, iarăși ești ridicol: în primul rînd nu știu de unde dețini informația privind meseia mea dar poți să-i transmiți ”informatorului ” că e un dobitoc și-un oligofren.
A doua chestie e că nefiind ceea ce afirmi, nu dau meditații repetenților, mai ales că informația o poți găsi în orice bucoavnă...de pildă chestia aia voluminoasă, compusă din hîrtie, litere, copertă numită generic dicționar....cum se accesează? eiii pentru asta trebuie să fii doct!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 22:36:45


--------------------------------------------------------------------------------

Răzvănel, nenicule, hai s-o luăm bătrînește, te văz cam agitat fără motiv...nu tre să fii precum userul hasmuțache,ce trăncăne(pardon perorează în gol, mai jos) doftor în filologhie ca să vezi că ai o rimă oloagă în catrenul icnit de mai sus:ESTE nici dacă ești clona hertei Muller sau socrul lui Manolescu nu va rima cu SATIRE,
De altfel, aspectul acesta insignifiant, care pesemne nu te va împiedica să-l depășești pe Cincinat Pavelescu barem în frizură dacă nu și/n cultură ți-a fost semnalat și de un specialist al genului, un domn de altfel foarte serios în pofida umorului care-i animă epigramele ș pe care l-am numit deja!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 22:33:11


--------------------------------------------------------------------------------

Stimate d-le Gheorghe, cand numele Rechesan va fi mai mare decat numele meu in umorul romanesc si in literatura romana, atunci sa imi dati lectii.
Multam fain si un galapagos verde!

Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2012-10-30 20:32:00


--------------------------------------------------------------------------------

bre filoologule, tradu în limba română cuvântul ,,coturn ", că vreau să fac un catren cu el și nu știu ce înseamnă...
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-30 19:53:30


--------------------------------------------------------------------------------

șchioapă, domnule, șchioapă la rimă(am spus-o deja)și fără zvîc.poanta ar merge dacă ai remedia hiba cu pricina. așa cum a sugerat domnul Tenenhaus..
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 18:29:42


--------------------------------------------------------------------------------

Toate bune si frumoase, dar epigrama... cum vi se pare epigrama?
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2012-10-30 18:06:34


--------------------------------------------------------------------------------

sile, ești dobitoc.
ps: din păcate pt orgoliul tău artistic de-amu încolo, pînă cînd europeea va dăinui în acest format acest comentariu stereotip îți va însoți orice ieșire la rampă.nene, dacă nu-ți știi rolul și înălțimea coturnului de ce naiba tot ieși pe scenă?(retoric, firește)
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 13:06:27


--------------------------------------------------------------------------------

Ghițel, te mai aștept, hai, împunje cu satâra!

































































































Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-30 07:25:41


--------------------------------------------------------------------------------

Reche, halal filologie ai mai făcut... cum devine chestia cu bârna din ochiul altuia bumerang:
,, .......ca^cioara-n par"
nu știu cum ai putea sta în par și să faci ceea ce ai spus...
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 15:31:12


--------------------------------------------------------------------------------

,,cârâi gros ca cioara-n par
când zbârcit și nătăfleț
joci un rol de avatar
hăsmătui, în frunze, creț!
(g. recheșan )

cucurbitaceea mea,
ce-i acesta, un proolog
unde să arăți ai vrea
că tu ești filoolog?
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 14:51:46


--------------------------------------------------------------------------------

,,bade silă, pe sub limbă
ai viermuși sau miez de jimblă?
nu c-aș vrea să te-mpăiez
da' iar latri, maidanez!
( g, recheșan )

am primit puțină jimblă.
rătăcit colet. viermuși,
să îi ții la cald, sub limbă,
îti sosesc, ramburs, acuși!


Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 14:21:52


--------------------------------------------------------------------------------

cîrîi gros ca cioara-n par
cînd zbîrcit și nătăfleț
joci un rol de avatar
hăsmățui, în frunze, creț!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 13:09:05


--------------------------------------------------------------------------------

bade silă, pe sub limbă
ai viermuși sau miez de jimblă?
nu c-aș vrea să te-mpăiez
da' iar latri, maidanez!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 13:06:33


--------------------------------------------------------------------------------

,,cum se simte fiecare
într-al versurilor nimb...
n-am ce face dacă-n limb,
vin cadavre literare!
( g. recheșan )

morga nu-i aici, se plimbă
cine vrea și, prin urmare,
ce veniși în fuga mare,
cu cadavrele pe limbă?!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 10:30:44


--------------------------------------------------------------------------------

,,să adaug că în catren
cu intenții firoscoase
autorele de gen
scoate rime viermănoase!
( g. recheșan )

nu s-a obosit prea tare
ca să-și încordeze lira,
zdrențe vechi și, prin urmare,
sunt la fel cum ți-e satira!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 10:19:53


--------------------------------------------------------------------------------

,,și firește, că-n răspăr
un nătâng,cum altu nu-i,
poreclit bref, hăsmățui,
e ca viermele în măr!
( g. recheșan )

în satirele-i de soi,
de același soi cu tse-tse,
el e CEL MAI dintre noi,
sapă-n mere pădurețe...

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-29 09:47:42


--------------------------------------------------------------------------------

pt mine rămîne un mister greu de elucidat cum, încropind o epigramă(că doar asta e intenția autorului, nu?) în stare să rateze rima în patru versuri amărîte:

să adaug că în catren
cu intenții firoscoase
autorele de gen
scoate rime viermănoase!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 08:50:53


--------------------------------------------------------------------------------

și firește, că-n răspăr
un nătîng, cum altu nu-i,
poreclit bref, hăsmățui,
e ca viermele în măr!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 08:47:23


--------------------------------------------------------------------------------

cum se simte fiecare,
într-al versurilor nimb...
n-am ce face dacă-n limb,
vin cadavre literare!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-29 08:46:04


--------------------------------------------------------------------------------

Sa vedem ce propune maestrul!
Postat de catre Epi glumist la data de 2012-10-29 05:40:18


--------------------------------------------------------------------------------

Aș propune următoarea variantă, cu mici modificări în folosul rimelor:

Ai dreptate, lumea-n fire
Putredă-i până la oase,
De-aia cruntele-ți satire
Sunt așa de... viermănoase!


Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2012-10-29 00:26:47


--------------------------------------------------------------------------------

Ai dreptate, lumea este
Putredă până la oase,
D-aia-ți cruntele satire
Sunt așa de ... viermănoase!
( RăzVin CuVadra )

Chiar de put, cadavre moi
Sub umbrela unor stele,
Sunt mai eco, mai de soi,
Când e viermele în ele!

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-28 04:51:01
 
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-06-21 06:48:51
         
 
  Mda! Halal nume propriu: Ravin Cuvadra!... :)

In alta dezordine de idei, nu am vazut pe nimeni pe aici sa semnaleze disparitia poetului optzecist. In afara, bineinteles, de autorul topicului de mai sus.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-21 05:06:05
         
 
  Domnul Recheșan deja m-a făcut pe mine complice și mai este doar puțin până să mă pună la stâlpul infamiei. Însă, cum știți, distinse coleg, nu mă las așa ușor impresionat. Iar principiul "audiatur et altera pars" trebuie să opereze pentu oricine. Repet este de neimaginat ca un om instruit, care trăiește mare parte din timp în America, unde copyright-ul este arhicunoscut și a făcut obiectul a nenumărate procese, să procedeze atât de imprudent. Mai ales când știe că un fel de "guvern din umbră" este cu ochii pe el.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-21 02:29:40
         
 
  Simplu. Așțtept și punctul de vedere al împricinatului. Vreau să văd justificarea sa. Să pătrund în logica acestei postări. Poate ne scapă ceva. Trebuie să-l ascultăm și pe el. Eu însumi am utilizat un procedeu similar. Dar mi-am luat măsuri. Adică am scris undeva codificat ce era cu acel text și care era scopul și motivația postării. Va fi având multe păcate, ca noi toți de fapt, domnul Olariu, dar nu-l cred atât de lipsit de prudența elementară pe care cineva ar trebui să o aibă când publică sub nume propriu, un text care aparține altcuiva. Text ușor de dovedit cui aparține. Google este expert în acest gen de activități.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-06-21 02:21:57
         
 
  d-le Cristescu, nu pot pricepe de ce plagiatul sau ma rog, gluma asta prosteasca, dupa atatea ore de la postare, mai sta inca pe pagina principala. ce fac editorii, ce face d-l Corbu, ce asteptati, domnilor, sa iasa din pagina??? n-aveti tastatura? va cumpar eu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-21 02:00:24
         
 
  nu, nici vorbă, sper ca să fie receptat obiectiv cu textele lui Mușina.fie-i țărîna ușoară și posteritatea rodnică, de merită. oricum, nu toțí criticii oficiali îl aveau la rînză, deși am înțeles că era un om de treabă, în particoler.
acu revenind la mizeria săvîrșită, apetența lui răzvănel-olărel pt furtișaguri de la autori morți a fost dovedită cu vîrf și îndesat.acum însă s-a depășit pe sine, buzunărește unul care nici nu s-a răcit bine.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-20 22:06:09
         
 
  dar în altă ordine de idei, apropo de postarea de mai sus: indiferent cine ar fi făptașul, trebuie că posedă o tonă de naivitate dacă a crezut că nu va putea fi prins cu ocaua mică.
dar cine știe ce a fost în creierul lui?! poate aștepta să-l găbuiască pe vreun critic de pe aici cu vorba rea, vizavi de text, și, în felul ăsta să arate cît e criticul ăla de plopist, că-l critică pe mușina. iote că mie îmi păru textul de clasa a II-a primară, cu toate că mi se dezvăluise identitatea autorului. acu, ce să zic? chiar dacă omul a scăpat de toate cele, - nu știam - nu e cazul să ne punem lacăt la gură din pricina asta. ar însemna că posteritatea supraevaluează, brusc, orice muritor care a trecut în lumea drepților. așa o fi, dar textul tot slab e.
pe bune. despre ce mișto e vorba?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-20 21:50:14
         
 
  mă rog, exemplul dat e ok, gheorghe.
cred că am mai citit ceva de el, mai de mult, dar optzeciștii nu m-au prea pasionat. se tot bîțîiau doctrinar între modernism și clasicism, și cum nu fu nici laie, nici bălaie, prestațiile lor aveau ceva artificial în ele.
una din marile mele dezamăgiri, spre ex., a fost traian t. coșovei, pe care, culmea! mai la tinerețe îl citeam cu sfințenie. dar au trecut anii și, iată, acum nu mai rezist să-i parcurg mai mult de două trei texte. mă izbește, brusc, un acut sentiment de deja-vu care-mi taie tot cheful de a continua. mi-am zis o vreme că o fi de vină obișnuința, faptul că i-am cam fumat fentele, dar, după aceea am realizat că sunt alți autori care mi-au rămas în sistemul valoric fără să fie clintiți cu nimic din loc. nu, cred că cei încadrați, convențional, în optzecism sunt lispiți de autenticitate. falsează, forțează, bravează.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-20 21:33:05
         
 
  PS oricum sunt mai concludente decît dovada că alex popescu, elena ștefan, aliodor covrig lăstăresc din trunchiul genetic, viguros și ecoliterar al distinsului și onorabilului ctitor al europicii.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-20 20:34:30
         
 
  greșești, Ioane, Mușina scria bine, e mult peste sclifoselile unui țupa, cred eu.textul de mai sus nu e reprezentativ, citește asta
http://antologiapoemului.blogspot.ro/2013/06/alexandru-musina.html?spref=fb

fane,sunt dovezi indirecte, dar mi-e cald și mi-e lene să ți le pun sub nas!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-20 20:28:11
         
 
  ati innebunit cu totii, omul e mort, nici nu s-a racit, unu-l plagiaza, altu-l ia la misto  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-20 19:39:34
         
 
  fie scrisă, fie copiată, poezia e de doi bani!
dacă mușina așa scrie, înseamnă că buricea trebuie să aspire la premiul nobel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-20 19:31:09
         
 
  de unde stii ca e olariu?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-20 19:20:42
         
 
  e mai mult dec]t plagiat, Rădulescule, e o porcărie rar întîlnită!
pe vremea lui taica Will, groparii prinși că fură din sicrie erau spînzurați, fără judecată.
bine, acum va sosi sorinel solaru, aka epiglumist, petre inspirescu ș.a.care va enunța:
-o variantă:nu are nimic de-a face cu autorul plagiatului, respectiv clona
-a doua variantă:”bre, pătrunjeilor v-am testat cultura, e un omagiu pe care io, personal, ca om al literelor”,bla/bla/bla..
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-20 19:08:59
         
 
  http://www.rightwords.ro/citate/reclam-n-am-nici-un-chef-sa-dorm-desii-sunt-obosit-ma--29575  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-20 18:58:52
         
 
  sau o glumita cam nefericita...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-20 18:58:15
         
 
  plagiat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-20 18:57:13
         
 
  știm, nepopitule că te hrănești din pomeni ca larva din bălegar, dar nici chiar așa. nu țí-e rușine, băi, olariule, care semnezi mereu cu numele tău, să te împăunezi cu ceva care nu/ți aparține, acumfuri de la decedați! nici nu se răci trupul pieritor al sărmanului Mușina și îi și ciordiși poezia? rușine să-ți fie, necrofagule!nici măcar copy-paste corect nu ești în stare să dai, mînjiși textul cu agramatisme, analfabetule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-20 18:25:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE