FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un fel de joc
Text postat de Camelia Constantin
Hai să mai inventăm un fel de-a sta
al umbrei mele-n ceașca de cafea,
un fel de joc în care să fumăm
doar ierburile mov și să chemăm
trăsura cu iluzii și pitici,
săruturile lungi și licurici,
și întrebați ce viața nu ne-a spus,
cât de ușor se-așterne un apus

să inventeze felu’-n care taci,
prea fulguit de noapte și de maci,
și încă-un fel în care îmi vorbești
de oameni, flori și străzile firești
pe care trec ades prin mintea ta,
precum un abur blând de catifea,
prea îmbrăcată într-un aer trist
și dusă prea demult să mai exist.

Hai să mai inventăm pe loc, ceva,
un fel de a muri și a uita.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Despre ,,înstelare’’nu sunt în măsură să comentez, domnule Rechesan. Nu știu cum și cine o poate face( ,,înstelarea’’, desigur). E drept, că femeie fiind, mai sunt și eu impresionată, câteodată, de ceea ce strălucește în jurul meu...:)

La modul serios vorbind mă rezum în a vă spune un singur lucru pe care-l consider pozitiv și anume că fiecare dintre noi își poate exprima liber opinia, ca și dumneavoastră, după: stare, moment, afinități, posibilități, etc., nu?
Și, ca un ,,amănunt’’, faptul pe care îl aduceți în atenție pentru mine nu este nici măcar atât. Nu scriu, nu postez de dragul topurilor, stelelor, recomandărilor, trecerilor de sau peste un atelier anume. Nu țin la nimic din toate astea. Sunt de părere că poezia, perimată sau modernă, există sau nu. Vine sau nu vine. E citită sau nu. Place, nu place, e ,,înstelat㒒 ori ba (ca să revenim de unde am plecat).Simplu...


Doamnă Amelia Cojocaru, cuvintele dumneavoastră mi-au adus o la fel de reală bucurie.
Vă mulțumesc,

 
Postat de catre Camelia Constantin la data de 2013-06-18 16:50:20
         
 
  ps. prea liniștită echipă...mai curînd absentă.uite, de 2 zile și 2 nopți, nu se îndură nimeni de neliniștea lui Grigoraș, care comise un torent tricefal de poezie, gata să năboiască, dar nu e nimeni să ridice zăgazu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-17 14:40:16
         
 
  tot e bine, dude,că nu chemi minerii, colectivul de oameni ai muncii de la IMGB, userii cenaclurilor de abataj liric cu ciocane, răngi, cozi de topor să apere fragila autocrație eutherpică!deși, dacă calculez impactu socio-profesional pe care o are distinsa vis-a-vis de ciolanele noastre revoltate(recluziune o lună, regim de apă-critică și autocritică literară), nu-i departe!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-17 14:36:41
         
 
  e o echipa editoriala linistita, gheorghita. pana azi n-am vazut editor intrand in polemica cu clona lui. sa nu ne-ntoarcem la vremurile de trista amintire cand taia si spanzura cuplul iovan-stefanescu. sa facem o comisie parlamentara de ancheta, sa zica stimabilii de ce au dat stelute. sa vina doamna Stefan, sa raspunda.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-17 13:51:17
         
 
  nu o da după cireș, fănele, că da, e dud...și-ncă scorburos; eu n-am luat în discuție doar textul de mai sus(care poate a merge ca text la vreo gîngureală gen pasărea colib(r)ii ci întreaga meteorica, galactica, să-mi fie permisă caracterizarea, prezență camelian constantiniană cu întreaga pleiadă de ofuri prăfuite și rima-n macrame. teamă de represalii, păi cum? pe europica unde libertaea de exprimare(chiar agramată) e sfîntă și garantată ca agheasma peste moaște și ciolanul în fasole? și de ce? cînd cerberica prezență editorială(trioul traian vianu-sabina datcu-elena ștefan)veghează la sanitatea și sapiențitatea comentariilor?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-17 12:34:02
         
 
  p.s. iar faptul ca celelalte 2 instelutatoare nu si-au argumentat aprecierea se explica, zic eu, fie prin natura enigmatica a femeii, fie din cochetarie, fie de lene; fie din alte 100 motive minore asupra carora nu cred ca e cazul sa insist, unul din ele fiind ca se tem de represalii :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-17 11:56:57
         
 
  gheorghita, recunoaste ca, in realitate, singura chestiune de mirare aici e steluta pe care am pus-o eu, in calitate de mascul, celorlalte doua, apartinand unor doamne, deci cumva explicabile. in 2 vorbe, argumentele mele ar fi ca doamna Camelia scrie elegant, cu un strop de umor amar, si discreta retinere - rara avis in lirica feminina, in general patetica si rasuflata, sau scrobita si plina de diabetice clisee premoderne. sper sa nu gresesc daca afirm ca, in afara mesajului, doamna si-a demonstrat aici talentul, ceea ce imi doresc si mie, si tie, si cui mai taie frunza de dud pe-aici.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-17 11:51:54
         
 
  bon, iată că putem stabili limitele sau lungimile de undă ale celor care au vibrat pe/la text.explicația d-nei Cojocaru este onestă și deplin lămuritoare.chacun tue les puces a son gout(unora le place popa, altora preoteasa...din dicton, nu altă vijelioasă "notorietate" europeică)totuși, umbra mea de îndoială persistă, în ciuda acestei explicații.îngeneral, textele semnate de c.c. au parte de o evidențiere aparte.oare de ce? ar trebui să răspundă cei care au însteluțat constant și anonim? dacă într-adevăr avem o operă consistentă în față de ce s-ar rușina sabina datcu, emanuil cristescu & alții să-și explice apetențele pt lirica constantiniană? de ce elena ștefan, distinsă critic al lavrei bleu nu ne-a fericit cu una din analizele sale docte?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-17 11:32:01
         
 
  Domnule Rechesan, va raspund eu, cu respect, cu toate ca nu sunt singura zana buna aici de fata. Am instelat de doua ori de-a lungul vremii textele Cameliei Constantin, despre care nu stiu mai multe decat dvs. O explicatie mi s-a cerut inclusiv de catre domnul Stefanescu atunci cand am instelat textele domniei voastre, cerinta urmata de sugestia de a frecventa alte spatii internautice. Stelele, precum stiti, mi-au fost sterse. Neconditionat, vorba dvs.

O sa va dau acelasi raspuns pe care l-am dat si atunci. Nu am partis-pris-uri, pur si simplu m-am regasit in aceste versuri. Daca as fi avut talent le-as fi scris eu insami. E muzica aici, domnule Rechesan, e suflet si armonie. Vibratie si stil. E Frumosul pur asa cum il percep eu. Nu-i ipocrizie, nici vulgaritate si nici emfaza gratuita. Va rog sa ma scuzati daca v-au deranjat semnele de apreciere la aceste texte, inclusiv ale mele. Ziua mea, insa, a fost mai frumoasa dupa ce am trecut peste aceste randuri.

cu reala apreciere,

Amelia Cojocaru
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-06-17 11:18:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Fănică, aici e vorba de un evident europeea-stream, dar chiar în orientarea asta tradițional-pupăcioasă("mi-a plăcut.steluță.vot.")textele semnate camelia constantin par desprinse din senin.ia-n vizualizează și tu pagina dumneaei, nu-i așa că e semnificativ sclipirea astrală...galactică, ce mai!? oricum, fiind vorba de unu/una dintre cele mai valoroase, remarcate și remarcabile condeie europeene, aș vrea să văd și eu, dacă nu o analiză extinsă a fenomenului(care mie unuia îmi pute a partis-pris)măcar o explicație pt însteluțarea în bloc, necondiționată!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-17 07:48:35
         
 
  ai si n-ai dreptate, maestre, fiecare sait e cu orientarea lui. doamna nu scrie pe mainstream, e normal.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-16 21:43:05
         
 
  înstelarea maximă, acestui text(desuet, ba chiar leșinat în opinia mea)reprezintă simptomatic situația atelierului europeic: lîncezeală, veleitarism lăcrimos, postarea de texte medioocre.ca un amănunt, textele autoarei nu pot trece pe agonia.ro de secțiunea atelier!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-16 18:51:13
         
 
  Dacă poezia mea a reușit să facă asta, domnule Ștefănescu, eu sunt mulțumită. Și încântată de vot, desigur. Poate aici se află și explicația faptului că eu, la rându-mi, atât de ,,gingaș㒒 în scriere, vă citesc și recitesc, cu o oarecare invidie.
Cât despre nivelul mai mare de acces- am trimis în urmă cu ceva timp( câteva săptămâni bune) o solicitare în acest sens la care n-am primit niciun răspuns. Prin urmare, nici nu insist. Deși, uite, aducând vorba despre stele și autorii lor, mă mai încearcă câte-o curiozitate, de ce să nu zic... Dar, cum vine, așa îmi și trece
( oricum, le mulțumesc celor care o fac și pe care nu-i știu).
Mai greu e cu acelea care vin (curiozități) și nu se lasă chiar așa de ușor duse, nu credeți?


Domnule K, da, îmi place să mă joc. Cu moartea chiar, dar numa’-n poezie...
Stângăciile acestui joc le știu, le recunosc. Faptul că le treceți cu vederea îmi spune despre dumneavoastră că sunteți un om foarte fin. Iar despre faptul că eu le-am lăsat a se strecura (și pentru a-mi ascunde, poate, inabilitatea poetică), să spun că am făcut-o anume pentru a nu strica sunetul muzicii?
Oricum ar fi, mă bucur de popas și reflecții.

Cu stimă,
vă mulțumesc amândurora,
 
Postat de catre Camelia Constantin la data de 2013-06-14 15:13:42
         
 
  Tot jocul, pana la urma, e activitatea umana cea mai serioasa, serios vorbind. Toata existenta lor, indivizii joaca fiecare cate un rol, despre ce si-ar dori ei sa fie, despre cum ar vrea sa fie perceputi in exterior, si in niciun caz despre cum sunt ei cu adevarat. Asa cum am mai spus, cand se joaca adultii dati subit in mintea copiilor, jocul devine extrem de serios si de matur. Asa mi se pare si aceasta mica bijuterie care are si ea stangaciile ei, pe care insa le trec cu vederea de dragul jocului in doi asa de frumos reinventat. Ce sa zic? La cat mai multe jocuri, doamna, si cat mai putina moarte. Cu simpatie, K  
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-14 10:24:33
         
 
  scrieti foarte gingas, doamna Constantin, e singura poezie din pagina principala pe care recitind-o, mi-am reamintit cat sunt de pacatos. vot.

p.s. un nivel mai mare de acces v-ar ajuta sa aflati cine va acorda stele, si tot ar fi ceva.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-13 22:31:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE