FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Corbu catre tinerii recruti
Text postat de Dumitru Cioaca
stim, Europeea-i mica!
insa daca-i faceti fata,
n-o sa va mai fie frica,
de-alti sacali, intreaga viata!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Bineinteles ca un vot din partea dumneavoastra ar fi valorat cat zece voturi primite de la alti dusmani, (dar numai cat un sfert de vot primit de la generalul Giony Paiosul sau comisarul Muscal-Turcitul) dar daca nu a fost sa fie, nu a fost sa fie!
p.s.
Nu-i asa ca ce va deranjeaza cel mai tare nu este ca i-am fugarit pe recrutii europeici ci ca nu v-ati putut tine dupa mine la concursul de alergat fete?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-23 19:51:24
         
 
  ești cam lovit cu leuca, dle cioacă, pe la părțile esențiale.dar cum nu e rost să mai lași urmași, nici că mai contează, dă-i înainte!
așa cum spuneam și în alt comentariu nu cred că ai căderea morală, după ce ai fugărit cu catrenele matale legiuni de recruți, hărțuindu-i cu rime în doi peri cu glume fîsîite și scabroase pe alocuri (mai ales partea feminină a europeei)să numești pe alți ”șacali” cînd ți se văd coada și urechile de necrofag pe sub pardesiu.
era să votez catrenul ăsta, dar matale tăt dobitoc nu te lași pînă nu verși oala cu lapte!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 19:33:25
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Dumneavoastra incercati sa ne aburiti ochelarii, sau chiar credeti ca un prapadit de catren este mai periculos decat un sacal de talia lui Yago Croncanicarul?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-23 19:22:23
         
 
  bună ideea, dar în final ar trebui așa: ”de catrene-ntreaga viață !”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 19:06:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE