FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ADSUMarea răspunderii
Text postat de adrian mihai
în poeme e tămâie...
e-o părere! orișicum,
c-o fi bună ori că nu e,
mi-o adsum...

de a scris trei terfeloage
ori c-a pus de un volum,
murgii lui sunt -clar!- mârțoage...
îmi adsum!

de-l privești îndeaproape,
n-are gloanțe tip dum-dum,
ci pocnește doar cu doape.
îmi adsum...

când halește cuvântarul
virgule cu mii, duium,
îl plesnesc, nu dau cu parul,
și-mi adsum!

de-o vrea pronia cerească
să-l putem citi postum,
ce-o să ne mai fericească!...
îmi adsum!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Ți-aș fi spus luat de val:
- Măh, ce bine i le zici!
Dar citind pân la final
Îmi ADSUM că te oftici!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-05-24 14:48:45
         
 
  dle kosta, m-ați cam deconspirat un pic, mă gândeam, ieri, să scriu că m-am căznit așa, preț de vreo 6 luni să slobozesc glumița asta, viteza fiind de una bucată strofă/lună.

asta pentru că mi-am auzit vorbe că nu mai scriu nimic iar dacă mai mâzgălesc câte ceva, nu o pot face decât la nivel de catren.

și iar vin și zic: scriu când vreau, cât vreau și nu sunt la cheremul nimănui, oricât s-ar da, unul sau altul, cu târtițele de ciment.

vă mulțumesc pentru trecere și apreciere!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-23 13:13:53
         
 
  Domnule Adrian Mihai, chiar scrieti foarte bine, mai ales ca ideea v-a venit destul de spontan, pe coltul mesei, ca sa zic ashea, avand in vedere succesiunea evenimentelor. Nici n-a apucat bine adsumistul sa trancane, ca dumneavoastra l-ati si pocnit. Aferim! Halal! Iete de-aia, adica taman de-aia iubesc io Ioropeea, si pre unii din postatori, iar pre unii postaci i-as iubi si pe ei, daca ar fi sa mi se para interesant. Da' nu mi se pare, zau ca nu mint! Poate i-as baga numai in UE, cine poate sti?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-23 12:57:17
         
 
  donm cioacă, matale, care ai aruncat de/a lungul îndelungatei și fertilei cariere europeice cu zeci de găleți de manure peste capetele europeicilor și mai ales europeicelor, nu ai dreptul moral de a constata că pușcă e belit...poate că e masochist, omu și se simte bine, e o formă de a fi băgat în seamă, chiar publicitatea negativă îi poate folosi unui necrofag literar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 17:17:23
         
 
  "Nu, eu nu-i doresc pacatosului moartea, ci indreptarea."
(poetul Kosta Vianu)

"nici eu nu doresc moartea păcătosului,"
(finul Adrian Mihai)

Pai dac nici unul din dumneavoastra nu doreste moarte pacatosului, de ce-l jupuiti de viu? Ca sa-i fie mai usor la mers?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-22 17:03:02
         
 
  "despre cine vorbiți, dle kosta? că nu-mi dau seama... :)))"
(finul Adrian Mihai)

Finule,
Noroc ca domnul Kosta Vianu a spus despre cine este vorba. Ca daca era cumva vorba de dumneavoastra imediat veneam in Romania pentru a putea murii cub domnia sa de gat! Fiindca asa sunt eu cand cineva imi ataca un fin: suparat.
p.s.
Excelenta poezeaua!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-22 16:58:53
         
 
  bună ideea, vot. dacă nici de la dieta asta nu dă nea flintă 10 kg jos,de pe burdihanul virtual, se poate lăsa de flotări culturale...să treacă pe genuflexiuni de păscălier...cică citește...aoleu moliftelnicul sîntului vasilie cel mare  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 16:45:12
         
 
  aaaaaa... deci despre ăbaut gaspadin pușkin era vorba :)))

nici eu nu doresc moartea păcătosului, dle kosta, dar vă asigur că voi face în așa fel încât să și-o dorească singur el însuși (sic!).
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 15:48:26
         
 
  a nu se crede sau vedea ca as avea cu el ceva, fereasca-ma Pronia! Io cu superbia, cu mandria Sa, cu suficientza Sa am ce am. Si nici cu acelea, daca stau sa ma gandesc bine, ca-s ale lui. Asadar, Aleluia!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 15:47:02
         
 
  Despre clocitorul revistei ADSUM, sau cenaclu sau ce dracu e! Ce te faci, bre ca n-ai sti, ca si cand noi despre ce dracu vorbim aicea? Iete, semnez anonim si-o dau in clar: poetul Pusca, domnule!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 15:44:43
         
 
  despre cine vorbiți, dle kosta? că nu-mi dau seama... :)))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-22 15:42:08
         
 
  Nu, eu nu-i doresc pacatosului moartea, ci indreptarea. Dar pe zi ce trece imi dau seama ca e imposibil, in cazul lui. E iremediabil, mandria sa straluceste asa de tare ca l-a orbit. Se crede nimic altceva decat "poetul Cutare Cutarescu Cutra", in loc sa se numeasca pre sine asa cum bine i-ar sta si bine fac eu ca nu-i spun cum. Dar poezia se potriveste cu adsumistul la fix!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-22 15:38:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE