FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniela Luca
cheamã-mã doar când nu poþi simþi aerul. nu capãt sens între respiraþii, locul meu este în stern. încerc sã sculptez încã o inimã, sã nu mori în timpul vieþii mele. aº mânia oare îngerii, aº încãlca porunci de-aº zidi în mine timp pentru tine?

amestec lumile doar, cãutând seve din care sã-þi picur când dormi, sã mi te trezeºti ca dupã o îmbãiere în lapte de licornã. nu pot încã sã îþi port capul în palme, mi-e pãmânt ochiul, mi-e întuneric vãzul.

scriu când îmi aminteºti cã ai trupul întreg. scriu când îþi simt ducerea. scriu când nu eºti decât pentru mine.

***

acum nu. nu ºtiu dacã o poezie fãrã luminã îmi poate aminti iar câtã neputinþã îmi taie drumul de la ruga mea la a ºaptea ta întâmplare.

rãmân cu genunchii vineþi. coapsele au fire de iarbã în loc de vene. sã te ascund aº vrea, sã nu mi te ia cosaºul. sã treacã pe alte pãmânturi. sã mã mai lase trãindu-te un timp...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gheorghe, multumesc, am retinut paralela literara. Il voi cauta. Scuze pt typo din nume, la comm anterior. Cu drag, D  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-14 14:37:55
         
 
  Daniela, nu rareori, rindul/ gindul defineste. Ex.: " Fata de superioritatea altora, nu exista decit un singur remediu: iubirea ", Goethe. Asadar, sper ca o sa citesti Aloysius Bertrand; sunt convins ca o sa-ti placa.
Mult succes,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2006-02-14 14:03:48
         
 
  Ghoerghe, revin: nu, nu am studiat. sunt doar gindurile mele simple de asta noapte. Intr-o zi cred ca voi uni aceste pagini de jurnal, pare-se ca sunt bine primite de lectori.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-14 13:11:14
         
 
  Sorin, Gheorghe, multumesc. faptul ca aceste ginduri au ajuns a fi privite cu atentie in sufletul vostru ma bucura.
E o pagina de jurnal, nu un poem. Asa a fost scris si incadrat. Poate voi dezvolta ideea Sorin, multumesc.

Daniela
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-14 13:10:12
         
 
  Remarcabil poemul. Ai studiat Aloysius Bertrand? Si daca da, si daca nu, aproape ca nu mai are importanta. Felicitari !
Cu drag,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2006-02-14 12:33:41
         
 
  Nu stiu de ce dar aici imi par unite doua ganduri principale, ca si cum ai uni doua vise, doua poezii. Primele trei paragrafe le-as lasa distinct si ultmele doua paragrafe le-as dezvolta in alta poezie. Prima parte este completa.

Dar tu stii ca eu cu poezia stau mai prost. Asa ca, doar am gandit in scris :)
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-14 12:29:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE