FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
"Scaunele" sa invatam sa nu mai plagiem!
Text postat de ecsintescu virtual
Gheorghe Rechesan isi inchide comentariile! E treaba lui, nu ne intereseaza lasii! Dar: Cum ramane cu titlul: "Scaunele"? El a capatat istorie incepand cu Ionesco!

Si cu chestiile ecoliterare de mai jos!



așa cum am spus, amice fanem, mare, mare idiot,te arăți. îți închid așadar ușa în bot. poate că a europeea nu îi mai aparține lui stimabilu corbu-lipsă la apel, dar a ta, și a cufurelii ecsintețialiste never. acu luați-vă de mînuță și poate faceți și o odraslă împreună...
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 22:33:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior Text urmator


"Aveam nevoie de niște scaune potrivite în bucătărie, ceva elegant, dar nu fițos, care să emane căldură lăuntrică"

un scaun moale si cu multa caldura launtrica se obtine folosind un laxativ natural extrem de eficient, prunele uscate, la maxim 3 lei/kg, si nu 240 euro, cum a vrut sa te tepuiasca vanzatoarea.

"inutili" de politicoși? poate inutil. de fapt, nu poate. sigur.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-26 22:26:04


absintescule, roagă-l pe Rebengiuc, firește mai puțin celebrul decît tine, actoraș rătăcit și ambetat de grade felurite și tării dubioase pe colidoarele(sic) și prin culisele evropeei, să îți împrumute sulul de hîrtie. după aia îmi ăovestești cum a fost în dimineața aia. acu eu trag storurile, să fii cuminte, să-ți iei coprolul la timp și să faci nani în brațele bebeloaiei!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 22:23:55
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  er subiect, tricouri  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 15:02:43
         
 
  tot nostalgic, cioacă.vrei dialog elegant, spiritual dar în ventricule fierbi numai venin decolorat. o să ți se aplece de epigramele-ți cu subiecy europeic. deja ți s-a aplecat, fiindcă le bagi la portofoliu. care e gros și găunos.fiind în postul paștelui, nu-ți răspund, mai ales că am senzația că nu pricepi din ce scriu aici decît ”băi” și ”scaun”. ești mobilier, domnule, demodat și ros de carii. vîrsta unui, hai să zicem ”literat” are valențe atunci cînd nu produce flatulențe de genul ”nu ai scaun la cap”! te cronicizezi rău, iar eu nu te mai bag în cronici din motivul simplu că nu se merită.binemeriți de la echipa în tricori oranj: spirtulescu aripa sonoră, ștefănescu, acest esculap al sonetului de pripas, furgăsit de la Tomozei and N. Chirică, trecut prin eposul dîmbovițean, ca lider al aripii miștocare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 15:01:48
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Scaunele lui Eugen nu le-am citit ci le-am vazut la teatrul Notara. Pe unul dintre ele statea marele actor Constantin Rogalski despre care am auzit ca s-ar fi sinucis dupa revolutie. Nu imi amintesc cine a jucat in rolul batranei, dar performanta lui Rogalski a fost magistrala! Cat despre gradele pe care le prefera Traienel nu pot sa spun decat atat: si eu le prefer tot pe alea fiindca am oroare de gradele de pe umerii generalului Peia.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-27 12:47:48
         
 
  cioacă, ai citit Scaunele lui Eugen?nici o problemă dacă nu le-ai citit, așa că poți să inviți să se așeze oricine în scaunul tău. chiar dacă e apos și nu bei decît tisană de coada-vulpii!problema e de onoare, nu de onorariu, dar de la junele trăienel nu cere, bre tulburel, el este cu esențele tari, peste 45 de mălegane!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 12:16:08
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Dupa ce v-am facut o invitatie dumneavoastra, chiar pe acest site si la vederea lumii, de ce nu as avea dreptul sa-i fac o invitatie si lui Traian sau Decebal sau altei mari personalitati din istoria noastra nationala?! Daca sfintii Gheorghe (Rechesan) si Ioan (Peia) m-au refuzat (fiindca si pe general l-am invitat) ce era sa fac? Sa raman cu casa fara musatiri? Unul dintre drepturile fundamentale ale omului este cel de a invita pe cine vrea el in casa lui. Eu, daca aflu ca dumneavoastra l-ati invitat pe Scaraotki, pentru o vizita de lucru, in casa dumneavoastra , nu numai ca nu va voi critica in nici un fel, dar va voi si felicita pentru un astfel de succes social de rasunet. Fiindca si eu l-am invitat, dar la mine n-a vrut sa vina. De ce? Fiindca Yago Croncanicarul l-a informat ca tin tamaie in casa!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-27 12:02:38
         
 
  să lăsăm cioacele și cioca...ismele.poate ne explic, stimabile catrenist cînd îi faci invitație lui traian(nu băsescu, știu, i-ai strîns mîna în rada portului L.A. pe cînd era independent pe independența)fiindcă nimic nue gratis, interzis sau imoral pe lumea asta, nu? onorează-ți onorariul sensei al epiagramaticii transoceanice și lasă limba în pantofi.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 10:51:25
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu Virtual,
Eu cred ca vorbele unei limbi au fost inventate doar cu scopul de a fi plagiate si de altii. Gorki are un roman intitulat "Mama" in limba italiana exista o cantoneta intitulata "Mama" Grigore Vieru are o poezie intitulata "Mama". Si probabil ca mai sunt si alte opere intitulate "Mama". Ienachita Vacaresu, am invatat eu la scoala, are o renumita strofa intitulata "Testament" (Urmasilor mei Vacaresti, Las voua mostenire,/Cresterea Limbii Romanesti/Si-a patriei cinstire) si tot la scoala am invatat ca Arghezi are si el o poezie intitulata "Testament". Si eu il invinuiesc pe domnul Rechesan de tot felul de betesuguri dintre care cel care imi place cel mai mult este ca are talent, dar sa-l invinuim ca a plagiat un cuvant?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-27 06:13:29
         
 
  Deci: Recunosti! Schimba Titlul, ca mai vad copiii si te cred Ionesco! Tu, saracu fiind obosit de scaun! Urat! Hidos! Scrie ma ceva de-al tau si pune titlul "HABARNAM"  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:54:09
         
 
  bine, rinofuge, noapte bun[.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:50:17
         
 
  Gheorghe Rechesan, priveste-l, ia niste notite! Esti cam varza ca si autor pe Europeea! Si nu mai plagia! "Scaunele" ne duc invariabil cu gandul la Eugen Ionesco! Iar Gheorghe Rechesan este doar un pensionar frustrat, cum sa ne inchipuim altfel?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:48:28
         
 
  ertă: Hemingway, firește!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:47:11
         
 
  lasă iordanele monpetit, doar heminway scria după o butelcă de scotch și 12 daiquiri.suntem deabia în ajunul floriilor, oleacă de abstinență nu strică! acu mă scuzi mă duc să vizoinez un film gothic.începe cu niște tipi care se îmbată ca porcii și se cred rinoceri.ți l-aș recomanda și ție, dar nu știu dacă nu îți închide deja bachus pleoapele  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:43:22
         
 
  La comm se impune " Gheorghe Rechesan"  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:39:35
         
 
  Gheorghe Rechesan, ai luat-o rau! Pune mana si scrie!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:38:50
         
 
  Gheorghe Recesan, nu despre bani este vorba pe un site literar. Este vorba despre calitate, si cand spun calitate, nu ma refer la comentariile autorilor, ci la texte ( a . mihai) Eu cred ca Gheorghe Rechesan are pensie superba. As vrea sa vad cum scrie, si ce scrie!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:36:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  fii atent, adriane, așa începe întotdeauna cînd i se termină banii din portofel...să nu îi împrumuți niciun ron, e-n stare să ți-l înapoieze cu dobîndă de 100% și apoi să te laude pe tot sa(i)tul cît de generos ai fost!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:33:09
         
 
  să ai tu atîția bani de o cinzeacă cît iau eu la pensie. dar totuși, yacht am,l-am botezat ”evropeea” nu te-ai documentat suficient, fac săptămînal curse între Corfu și Antalya, la vară poate chiar o croazieră în bermude sau salinas să îl surprind pe mr cioacă măturînd cu vrbu și logica prin curtea epigramistică...ți-a împrumutat totuși maestrul Rebengiuc sulul ăla de hîrtie, că altfel nu mai discutăm!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:30:32
         
 
  @adrian, esti prea mic pentru un razboi atat de mare. Cat despre jigniririle gratuite... Iti urez Paste Fericit! Ca o simpla curiozitate: Am baut vreodata ceva amandoi?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:27:25
         
 
  "SCAUNELE" sunt ale lui IONESCO! Stiu ca, fiind la pensie si ne avand iacht, domnul Rechesan se poate angaja la carat scaune! I..A, ca nu pot spune firma ca e reclama. Sau poate sa-si explice de ce scaunele nu sunt dese!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:16:45
         
 
  adrian, esti prea mic pentru un razboi atat de mare!
Postat de catre ecsintescu virtual

repetarea tembela a acestei propozitii (furate, evident, de la altii) conduce la o etichetare clara in ceea ce te priveste: esti doar un papagal acoolic si hot!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-27 00:16:16
         
 
 
războinicul de mucava


Photobucket

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-27 00:14:45
         
 
  ăsta eczemanteescule e titlul unui roman...știi pe cine plagiezi, trăinele? mai bine taci că tare aride ți-s în noaptea asta maidanele imaginației...nu. nu e vorba de mălegane ci de locurile unde te produci ecoliterar. cur at eco litera(r)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:09:40
         
 
  adrian, esti prea mic pentru un razboi atat de mare!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:01:56
         
 
  El a capatat istorie,,,

daca acesta e nivelul de exprimare, atunci nu-s decat doua posibilitati: autorul formularii ori e beat (ceea ce n-ar fi foarte grav, doua degete bagate pe gat si o bardaca plina cu moare rezolva situatia), ori atata poate el.

ca, la scoala profesionala, cam asta e pregatirea!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-26 23:56:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE