|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cam așa vă place |
|
|
Text
postat de
Corneliu Traian Atanasiu |
|
|
atitudinea
|
nr.
voturi
|
procentaj
|
sobră
|
8
|
20%
|
temperată
|
5
|
12.5%
|
cumpătată
|
4
|
10%
|
declarativă
|
3
|
7.5%
|
discretă
|
3
|
7.5%
|
reținută
|
3
|
7.5%
|
Other:
|
3
|
7.5%
|
impulsivă
|
2
|
5%
|
rezervată
|
2
|
5%
|
tăioasă
|
2
|
5%
|
bătăioasă
|
1
|
2.5%
|
declamativă
|
1
|
2.5%
|
exaltată
|
1
|
2.5%
|
incontinentă
|
1
|
2.5%
|
pătimașă
|
1
|
2.5%
|
Cred
că sondajul a înregistrat cam ce se putea înregistra. Cei 11 votanți, unul din
SUA, unul din Islanda, restul din România, putînd alege mai multe opțiuni, au
acordat 40 de voturi. Unul dintre votanți a ales toate opțiunile, alți doi au
ales 6, respectiv 5 opțiuni polarizate către patriotismul așezat sau către
cel deșănțat. Ceilalți au făcut între una și trei opțiuni fiecare. Tabelul
ordonează opțiunile după numărul de voturi acordate.
Participarea
redusă poate fi interpretată în mai multe feluri. E posibil ca interesul pentru
patriotism pe acest site să fie relativ scăzut. În ciuda faptului că disputele
care-i animă pe membrii site-ului îl folosesc ca o armă unii împotriva altora,
s-ar putea ca el să nu fie mai mult decît un pretext pentru a da o tentă
dezirabilă injuriile reciproce.
La
fel de posibil este ca numărul scăzut al participanților să reflecte faptul,
remarcat dealtfel și de alți membri ai site-ului, că activitatea site-ului se
rezumă la un număr restrîns de membri.
În
ce privește exprimarea atitudinilor, se pare că majoritari sînt cei care
agreează un patriotism mai tacticos în dauna celui belicos. Asta contrazice
oarecum ceea ce se vede pe site. Deduc că totuși cei mai vocali reușesc să-i acopere
pe cei mai rezervați.
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mai mult decât atât, în ziua-n care voi observa că ești în stare să produci texte mai lungi de 4 versuri...
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-26 13:14:03
dacă m-aș încorda și, cu eforturi supraomenești, aș reuși să scriu un catren cu 5 (sic!) versuri, te-ar coafa, maestre? |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 13:50:52 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
'cînd te vede flirtrînd cu admiratoarele '
cata vreme presupui caam admiratoare, urmatorul tau comentariu cade.
Pe de alta parte am voie sa imi aleg publicul caruia ma adresez. Te asigur ca aproape toti cei care trebuie sa citeasca din poeziile mele de aici de pe europeea, sunt la curent cu ceea ce scriu. Ca mai sunt cativa scriitori (nu te numeri printre ei) cu care nu am reusit sa intru in contact este un edevar dar nu este o problema. Si apoi ceea ce am publicat aici ca poezie, scuza-ma, este exact ceea ce merita 'echipa de zgomote'. Atunci de ce sa stric bunatate de convietuire intre Caii negri si gloabele care se intreba: oare ce scriu, oare scriu si daca da de ce nu public pe internet?... Ei bine, nu public, uite-asa, ca sa aiba si gloabele un 'ceva' care sa ii preocupe cand nu conspecteaza ideile altora. Metaforic vorbind. |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 13:48:54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
luați o mostră spre degustare
Domnule AM, se pare că ceea excretă pixul dv. este
ceea ce și gustați, bănuiesc nu mîncați ce nu vă place.
O să închid comentariile pentru că prefer discuțiile în alte încăperi decît cea în care vă petreceți dv. timpul.
Domnule Recheșan, extrapoloarea este aplicarea a ceva (procedee, teorii) la altceva. Atenția nu poate fi extrapolată de la, poate fi cel mult abătută de la ceva.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 13:47:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
of course, înafară de publicitatea pe daiboj, măi "poietule", nimeni dintre europeeni nu-și amintește să fi postat, tu, ceva, altceva decît afișe, aici într-un atelier...atenție pușcă, nu de hamuri, pălării sau potcovit ouă, ci literar! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 13:23:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pușcă, apropoul meu la familia ta era metaforic...dar. deși nu nutresc iluzia că ai fi înțeles-o, cine-știe, poate doamna pușcă e mai înțeleaptă și-ți apasă cu hotărîre papucelul pe occiput cînd te vede flirtrînd cu admiratoarele ori cu Fany...Rebreanu! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 13:21:02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"radule, în calitate de pintenog al echipei de zgomote, îți rețin atenția cu un amănunt: în legătură cu notorietatea dlui cta n-am afirmat, ci am pus o întrebare. evident, cu două variante de răspuns, așa că treaba cu insolența face fâsssssss...
dacă zici că treaba e lămurită, eu ce ar trebui să fac? să te numesc copitat?
nu o voi face!"
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-26 10:44:58
ok, mulțam, nici eu nu voi ceda unor tentații similare, chiar dacă perfect îndreptățite.
mai mult decât atât, în ziua-n care voi observa că ești în stare să produci texte mai lungi de 4 versuri, folosind, eventual, caractere normale (fără disperarea și agresivitatea boldului), o să discut cu tine și alte chestiuni...
so long, și ție |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2013-04-26 13:14:03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata: recheiovadan |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 13:09:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
si ca idee, dle rechesan, dincolo de retorica, eu nu imi amintesc sa va fi bagat in seama aici. de ce incercati sa atrageti atentia asupra dvs, nu mai aveti nimic de conspectat? Sau ne pregatiti o surpriza marca recheiovdan?
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 12:59:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
o întrebare adresată d-lui pușcă:"dar problema care-i, musiu...era mamaia de paie a dumitale?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 11:39:50
sa intelegem dle rechesan ca intrebarea dvs 'retorica' atragea atentia asupra unui typo? pentru ca exista, deja, corectura pe care, asa cum am mai spus, orice om inteligent o vedea, presupunand ca nu intelegea din start greseala.
Dincolo de retorica ramane totusi aluzia nesimtita, dar nu trebuie sa ne impacientam, se stie ca exista obisnuinta unor useri europeici sa faca apropo-uri la familia interlocutorilor.
P.S. intrebarea mea este retorica. |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 12:57:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dar poate mai bagă dl CTA un scrutin sau un pool(se citește cum se citește, textul nu "pulul") și pe tema asta(domnia-sa a revenit după un autoexil îndelungat și cred că vrea să-l taxeze pe "owner" pt un sondaj necomandat)să extrapooleze oleacă atenția de la sfădelile fără miză...de parcă, patriotismul constituie o miză, acum și aici! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 12:42:12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
domeniul gureșilor, gurelnicilor, asumaților și adsonaților asomați de eutherpina e-al lui pușcă., să explice el. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 12:34:03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pușcoci, nu te băga precum musca în dosu murgului...discutam de eseurile literaților,atmosfera unui cenaclu literar, tu ești altceva, în opinia mea, firește(încerc să fiu politicos dar nu "se" merită cu dalde tine). iar dacă erai vraiment inteligent nici nu răspundeai, fiindcă, pușcăăă, orice fraier realiza că interogarea mea era retorică! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 12:26:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
încercați-încercați, dar, concret, cum faceți? luați o mostră spre degustare și începeți să dați verdicte gen "așa da", "așa nu"?
știți vorba aia cu datul urâților afară din țară? sau a gureșilor afară din europeea? |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 12:22:48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
corectarea=corectura |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 12:12:15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"nu se ațîțau spiritele în van"
Aveti perfecta dreptate, dle rechesan, dar pe atunci 'in acele timpuri minunate' nu existau rautati gratuite de genul:
"era mamaia de paie a dumitale?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 11:39:50 "
orice om inteligent ar fi vazut corectarea facuta 3 minute mai tarziu.
Dar vorba unui 'clasic in viata' de pe europeea :
' primul impuls al needucatului este acela de a macula.'
Despre toate celelalte, numai de bine.. |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 12:10:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cu iz de closet turcesc (în viziunea dvs, desigur)
Încerc să schimb gusturile celor cărora le place parfumul local.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 12:05:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scuze, a.m.,cred că întrebarea se adresa dlui cta, dar răspunsul meu pică la țanc.pute și e inutil! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 11:56:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nostalgie, mai degrabă...am început să scriu acu 5 ani, începînd cu palimpsestul lavrei bleu, alta era atmosfera pe atunci...exista emulația (chiar dacă majoritatea erau amatori dar părea amatori bine intenționați)mai mulți autori buni(majoritatea s-au băjenit din motive naturale) opiniile păreau competente, nu se ațîțau spiritele în van și se comenta mai mult pe text nu în pretext:)),firește, erau și-atunci reglări de conturi, dar îmbrăcau forme mult mai elegante,iar editorii țineau cît de cît frîiele, domolind "temperamentul" buiestrașilor gen buricea, pușcă, cioacă,ciurtin, ș.a.,iar unu ca epiglumist trecea neobservat, din motive lesne de înțeles. e drept, nici aura șekspiriană nu dobîndise amploarea de azi,pe scurt lucrurile se desfășurau firesc, ca într-un cenaclu. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 11:55:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Întrebarea a fost limpede:
Care dintre aceste atitudini vi se pare cea mai potrivită pentru a vă afirma patriotismul?
Ea nu se referea doar la atitudinea preferată a celui ce vota ci și la aceea care lui i se pare cea mai recomandabilă pentru toată lumea. Și, evident, pentru că sondajul se făcea pentru cei de aici, se subînțelegea că este o întrebare legată și de felul în care patriotismul este terfelit zi de zi aici de cei care-l folosesc doar pentru administra ghionturi (eufemistic vorbind) interlocutorilor. Vituperant și ultravehement.
Faptul că nu au fost votate opțiunile mai agresive spune și el ceva despre o anume duplicitate.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 11:53:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
problema nu e aceea că strâmbați din nas, asta o pot înțelege. în schimb nu prea pricep ce căutați într-un site cu iz de closet turcesc (în viziunea dvs, desigur).
e vorba de masochism? |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 11:42:50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
o singură nelămurire(în legătură cu sondajul totu+i clar ca, virgulă, cleștarul)legată de "patriotismul din stamosi și mosi(sic)cît și de participarea la "efervescența" literară a saitului,o întrebare adresată d-lui pușcă:"dar problema care-i, musiu...era mamaia de paie a dumitale? |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2013-04-26 11:39:50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaie = momaie |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 11:36:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata
ati aflat si cam in ce = ati aflat cam in ce |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 11:35:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SCUZE, majoritatea celor care nu au raspuns sondajului sunt probabil suprasaturati de acest gen de verificari care -de cele mai multe ori- sunt falsificate si nu corespund realitatii.
Nu spun ca dvs ati falsificat ceva, ba, dimpotriva cred ca avand si IP urile ati aflat si cam in ce stil isi gestioneaza colegii clonele din spatiul europeic.
Personal cred ca afirmarea patriotismului se exprima in primul rand prin asumarea stamosilor si a mosilor neamului, apoi prin ceea ce realizezi - dupa posibilitati fiecare- pentru poporul din care faci parte si o a treia perspectiva ar fi modul in care incerci sa transmiti simtamintele tale patriotice celor care vor veni dupa tine.
Ca o faci moderat, cu patos sau agresiv asta tine de alte doua coordonate: bunul simt si educatia.
Daca ai fost invatat sa tipi toata ziua eu sunt patriot dar nu arati pic de intelegere celor de acelasi neam cu tine este o problema.
Daca stai si privesti ingaduitor cum un individ de alta nationalitate arde o mamaie din paie imbracata in portul traditional romanesc este o alta mare problema.
Ideea este NU cum stim sa rezolvam aceste probleme ci cum facem ca ele sa nu mai apara!!!
Sondajul, asa cum am mai spus este edificator pentru relatiile legate strict de europeea. Asta nu inseamna ca pe sait nu sunt persoane care isi iubesc tara si neamul.
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 11:33:50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
includeți-l în categoria de poluator al site-ului chiar pe dom' profesor
Eu l-am inclus de mult. S-ar putea să nici nu fiu singurul. E adevărat, stau strîmb... din nas.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 11:33:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
atunci, dle cta, includeți-l în categoria de poluator al site-ului chiar pe dom' profesor, deoarece, dacă treceți cu o privire retrospectivă prin pagini, veți remarca, fără îndoială, că și ceea ce scrie dânsul e accesat și para-accesat, comentat și para-comentat...
dar așa e când nu stai strâmb să judeci drept. |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 11:27:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dle CTA, |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2013-04-26 11:21:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
de ce oare? chiar nu știu, întrebați-i!
Dv. i-ați întrebat? Eu întreb ce mi se pare relevant pentru mine, dar vă pot ajuta să faceți un sondaj.
am văzut postări ale mai multor autori care au avut accesări de cu sutele, ba chiar și peste mie. iar comentarii de ordinul zecilor
Sînt oare de invidiat? Este genul de notorietate pe care-l apreciați?
Personal, cred că cele mai multe dintre ele doar poluează site-ul.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 11:19:49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
și încă ceva: am văzut postări ale mai multor autori care au avut accesări de cu sutele, ba chiar și peste mie. iar comentarii de ordinul zecilor.
și iar mai moare un mit. acela al celor 2,12 sau 20. sunt mult mai mulți, însă o fac pe martorii tăcuți.
de ce oare? chiar nu știu, întrebați-i! |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 11:07:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aveți dreptate, domnule AM, notorietate are și-un cal breaz, și unul pintenog.
Uneori, diferența face excelența. Alteori...
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 10:55:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
radule, în calitate de pintenog al echipei de zgomote, îți rețin atenția cu un amănunt: în legătură cu notorietatea dlui cta n-am afirmat, ci am pus o întrebare. evident, cu două variante de răspuns, așa că treaba cu insolența face fâsssssss...
dacă zici că treaba e lămurită, eu ce ar trebui să fac? să te numesc copitat?
nu o voi face! |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 10:44:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scuze pentru virgula pusă aiurea:
Radu, a numărat și el |
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 10:19:30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu demult, Radu, a numărat și el, eu mi-am aruncat acum un ochi peste prima pagină a site-ului:
- sînt cam 20 de autori diferiți prezenți cu texte
- cu comentarii cam 10
11 participanți la vot (domnul Cioacă a supralicitat) este o rată bună pentru validarea unui referendum local.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 10:17:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
domnule Atanasiu, va asigur ca numele dvs. inseamna ceva pentru mine. in ce-l priveste pe adrian mihai, stati linistit, e un pintenog din echipa de zgomote, a prins curaj odata cu revenirea din exil a maestrului. doar ei isi permit insolenta de-a face afirmatii in numele tuturor, atatia cati suntem, 1, 2, 20, 200. |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2013-04-26 10:16:08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
imensa majoritate a membrilor europeei?
O exprimare ultrahiperbolică. Aș înțelege-o la patronul site-ului, nu însă și la o persoană lucidă, sper.
E vorba de cei activi. Și ei sînt vreo 20.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 10:04:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finule Mihai,
Daca te consultai inainte cu nasul nu ajungeai la o concluzie atat de eronata in legatura cu popularitatea domnului CTA. Dupa numarataoarea mea la sondajul introdus de domnul Atanasiu au participat 34 de cetateni europeeici. Adica vasta lor majorotate. Eu am fost extrem de placut surprins fiindca habar nu aveam ca suntem asa de multi. |
|
|
|
Postat
de catre
Dumitru Cioaca la data de
2013-04-26 09:55:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
în legătură cu participarea redusă la sondajul propus, dle cta, ați identificat două posibile cauze, anume indiferența membrilor site-ului față de noțiunea de patriotism și, respectiv, numărul redus al membrilor cu activitate în site.
îndrăznesc a vă sugera, totuși, și o a treia cauză.
v-ați gândit vreo clipă că, poate, numele dvs nu înseamnă mai nimic pentru imensa majoritate a membrilor europeei? |
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-04-26 09:23:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scuze pentru faptul că textul apare atît de jos. Ca să pot introduce tabelul, am folosit formatarea de pe un blog care a aruncat textul foarte jos. Nu mă pricep să corectez defectul.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2013-04-26 09:19:36 |
|
|