FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sondaj de pe vremuri
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Ce este spiritul europeeic?

tot o abureală ecoliterară 45% (5 votes)

exalația unui ghiveci potlogăresc 18% (2 votes)

ceea ce a ieșit la iveală din cutia Pandorei 0% (0 votes)

încă un mod de a se umfla-n pene al meșterului Corbu 0% (0 votes)

Other: 36% (4 votes)

Total Votes: 11


Din numărul de votanți se poate înțelege limpede că prea puțini sînt interesați de sintagma bunghită de apropitar. E și firesc, spiritul pe aici s-a cam evaporat. Vorbele de duh n-au căutare, sînt agreate doar măciuca și scatoalca.

European nu-i zice, că Europa-i prea departe pentru fauna locală. Noi o luăm de la capăt cu veșnicele patrupede vagaboande.

A cîștigat abureala deconspirată.

Cei care au votat altele nu și-au menționat explicit opțiunea, au preferat sudalmele din comentarii. Nu le-a insuflat nimeni un pic de spirit (salutar) și nici nu le-a suflat cum să dreagă abureala c-o vorbă academică.

rezultatele sondajului aici


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Deși de acum trei ani, sondajul pare să suscite încă interes, abureala a mai primit 2 voturi și umflarea-n pene tot 2. Sondajul nu este închis, așa că vă mai puteți exprim opinia.

tot o abureală ecoliterară 52.94% (9 votes)

exalația unui ghiveci potlogăresc 11.76% (2 votes)

ceea ce a ieșit la iveală din cutia Pandorei 0% (0 votes)

încă un mod de a se umfla-n pene al meșterului Corbu 11.76% (2 votes)

Other: 23.53% (4 votes)
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-20 09:52:18
         
 
  ehhh, astea cu sondajele e ca în bancul cu bulă sondor, nu le interpretează nimeni, dar totuși sunt luate în calcul. la momentul europeea Ț egal zero barat, sper ca totuși să nu conteze aburelile ci doar autorii nu fauna.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:12:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE