FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
NEIL ARMSTRONG-epitaf
Text postat de adrian mihai

zace-aici, unde-i mormântul,
armstrong... și e liniștit,
pentru c-a restabilit
legătura cu pământul.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Epigrama lui e din Cimitirul Vesel, 2000.

Dar ce zici de asta, citata aproximativ?

pilotul prins în flagrant de o soata geloasa

prins cu-o parasuta-n pat
pe fereastra-a fost zburat
stabilind mai iut ca vantul
legatura cu pamantul!

Nu-ti spun autorul, te las sa googalesti. Incepe cu O si se termina cu... h, tot nea Mitica asta!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-17 04:32:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  în regulă... cum facem? umblăm la cronologie? sau nu-ți dă mâna?

eu am epitaful ăsta scris de toderașcu într-un volum de autor, se numește "pe drumul de costișă".

n-an cartea la îndemână, însă e publicat cu câțiva ani înainte de 2000, probabil 1995 sau 1996.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 15:50:57
         
 
  Daca vrei sa fii sigur ca totul e OK in ziua de azi tre' sa le faci epitafuri unora cu meserii noi: cosmonuti, programatori, purtatori de cuvant, impresari de fotbalisti, pipite de TV...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 15:44:45
         
 
  Ehe, io ce ziceam?  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 15:39:36
         
 
  dar asta e ok?

aceeași temă, epitaf pt un electrician

jos, în beznă, la răcoare,
zace meșterul fudul,
fără fază, fără nul,
numai cu împământare.

aparține lui ioan toderașcu
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 15:26:23
         
 
  Stai linistit, esti safe. Nu o sa iti faca taica ăpopa legatura cu pamantul.

LA MOARTEA UNUI ELECTRICIAN BEȚIV

Băut fiind, el a greșit,
S-a curentat și a murit.
Așa-i, de-o cați cu lumânarea...
Îți face popa-mpământarea!

PS: Sunt convins că și pe tema asta s-au scris pagini întregi.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 15:16:00
         
 
  chiar te rog să nu mă sperii, că doar știi că am naturelul sensibilos, sunt nevricos de feliul meu!

chestia cu cristofor columb are tot atâta legătură cu ceea ce am scris eu tot atât cât are un afon cu muzica...

înainte de toate, aici e vorba de pământ ca planetă, se putea discuta, la fel de bine de o legătură cu marte, uranus sau alfa centauri.

legătura cu pământul presupune comunicare radio, ceea ce e dincolo trimite către marinărie. faptul că există un element comun, pământul, chiar că nu mai contează, sensurile se despart complet.

așa că n-am de ce mă teme de o similitudine care e superbă, dar lipsește cu desăvârșire! mai cată!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 09:21:36
         
 
  Acu' pe bune: nu vreau sa te sperii, dar in cazul Epitafurilor, adrianmihaiule, nu poti sa stii de unde sare iepurele si o te trezesti ca a mai zis-o unul cu mult inaintea ta. Mai ales ca epigramistii astia au majoritatea peste 65 de ani.

Uite, de exemplu unul oarecum cam pe aceeasi tema, dar pe care, personal, nu il consider similitudine:

Epitaf lui Cristofor Columb

După ce-i făcură, popii,
Legătura cu cel sfânt,
S-a văzut în fundul gropii
Și-a strigat din nou: pământ!

(Iulian Tănăsescu – Culegere de epigrame 1974)

Si ar mai fi cateva. Te las sa le descoperi. Pana nu vine Anda Andries...
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 04:46:21
         
 
  @adrian mihai:

Pacat! Pana la urma s-a dovedit ca ai fost doar un balon de sapun in epigrama romaneasca. Genul acela de manea care n-a tinut decat o vara.

Pentru a fi epigramist trebuie rabdare, ascultare, perseverenta, bun simt si munca multa. Daca vii direct sa faci talente ca cine mi-o io, ...ute-m-as! (a se vedea epigrama ta de debut pe Europeea si replicile urat mirositoare) ai pus-o din start de mamaliga.
Dar poate ca te invata rechespan cum sa te inspiri din literatura rusa si ai sa incepi sa crii piese de teatru...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 02:53:05
         
 
  @adrian mihai:

Pacat! Pana la urma s-a dovedit ca ai fost doar un balon de sapun in epigrama romaneasca. Genul acela de manea care n-a tinut decat o vara.

Pentru a fi epigramist trebuie rabdare, ascultare, perseverenta, bun simt si munca multa. Daca vii direct sa faci talente ca cine mi-o io, ...ute-m-as! (a se vedea epigrama ta de debut pe Europeea si replicile urat mirositoare) ai pus-o din start de mamaliga.
Dar poate ca te invata rechespan cum sa te inspiri din literatura rusa si ai sa incepi sa crii piese de teatru...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 02:52:29
         
 
  Io zâc s-o scoț tu până nu vine Anda să-ți deie f'un șut șî să-ț' facă legătura cu pământu'.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 02:24:30
         
 
  păi atunci așa o să fac, o aștept pe anda să pună lupa pe epitaful de față și să dea cu satârul.

m-o nimeri, nu m-o nimeri?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-15 15:17:17
         
 
  PPS: Chiar si replica mea cu lipsitul atmosferei am mai citit-o parca pe undeva, daca nu ma insel la Orasanu sau Jupp.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-15 15:11:43
         
 
  AMINTIRI, AMINTIRI...

Armostrong ar dori sa spuna
Cum ca s-a intors pe Terra
Si se simte ca pe Luna
Ca-i lipseste atmosfera.

PS: Faina ideea, dar s-au scris atat de multe epitafuri din astea in epigrama romaneasca incat tare mi-e teama ca o sa vina Anda cu vreun autor care prin 1976 i-a dedicat ceva asemanator unui pilot de avioane de la noi. Intotdeauna m-am ferit de epitafuri, de-abia daca am scris vreo 2-3.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-15 15:10:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE