FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PĂUNESCIANĂ
Text postat de adrian mihai
apropo de controversa iscată aici:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=44706&id_comentariu=208747


cei ce fac literatură
se inspiră - constatați? -
tot mai mulți de la natură
iar doi-trei... de la confrați!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si eu am remarcat asemanarea, dar nu mi-am permis sa scriu o epigrama. Nu din cauza lui Cincinat, ci fiindca mi-era jena de Norica. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 16:57:31
         
 
  @Epi Glumist:
@adrian mihai: cum ii explici lui nea Mitica faptul ca ai debutat pe Europeea cu o epigrama inspirata din textele lui?

Știu eu răspunsul! Domnul Mihai a remarcat și domnia sa asemănarea dintre Norică și Cincinat. Deci iată sursa comună de inspirație.

Cam la fel cum tu și domnul Jega aveți același nepot mucalit :)

 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-14 10:53:55
         
 
  @adrian mihai: cum ii explici lui nea Mitica faptul ca ai debutat pe Europeea cu o epigrama inspirata din textele lui?
Multumesc.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 00:31:36
         
 
  a.m., să-ți desenez:)) : CÎND SPUI EPIGLUMIST SPUI RECIDIVIST!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-12 10:57:11
         
 
  spre deosebire de popa, dle rcheșan, care se crede miezul din dodoașca epigramei românești, eu n-am veleități dintr-astea patologice. așa că le poate fura pe toate, nu-i voi cere daune-interese pe drepturi de autor!

solaris, epi-nu-stiu-cum, răzvan-cu-hidra, petre-expiratu, ei bine, toate astea se pot condensa într-o singură concluzie logică: un nefericit!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-12 10:49:40
         
 
  a.m. știi un motiv pt care nu e bine să scrii epigrame:ȚI LE ȘPARLEȘTE OLARIU S, aka EPIGLUMEȚ, fost EPIGRAMIST!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-12 10:42:23
         
 
  lăsați-l, dle recheșan, că văd că îl frământă băgatul zâzaniei. de fapt, ceea ce a învățat pe la cele școli înalte, în poziție de drepți!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-12 10:40:33
         
 
  nea caisă ești valoros, ce să zic.ți se duse buhu de la Buci-igi la mișigăn ca primul plagiator-editor din istoria literaturii de cafenea, la mai mare...tragi de fiare, cumva? ce fac băieții de la Avram Iancu?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-12 10:23:13
         
 
  e prima epigramă, cred, pe care o votez/înstelez poa să zică nea cioculete, ori răducu șt. orice, că ne firitisim reciproc,ș-alte pizme.. e-ntr-adevăr o epigramă, prin temă, poantă și subiectul ales.plus că se potrivește cu realitatea, ca 2 picături de cerneală.era să scriu acid!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-09 20:56:57


recheșane! bre, bădie!
nu le ai la epigramă,
bagă-te puțin în seamă
unde zici tu că poți scrie...
Postat de catre adrian mihai la data de 2009-01-15 00:32:23


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-12 04:20:39
         
 
  rechespane, plagiat e la tine si la ponta.
Atunci cand copiati cuvant cu cuvant texte sau pagini intregi.
In epigrama, in cadrul concursurilor cu tema data o sa vezi zeci de texte cu poante similare. Cum ai sa vezi sute de epigrame asemanatoare despre soacre, infidelitati conjugale, sefi, sotii rele de gura, etc. Inspirate din anecdotica populara.
Asa ca las-o jos ca macane!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-12 03:09:54
         
 
  fane, spoliatorule de șekspiri, tomozei și mici dumnezei( vezi anticii Naum,Danilov ce-ți lăsă un ochi mov Azap căruia îi miroșiși un ciorap), ciocu mic, urechea la priză. atention, că trece sutanianul dublulaureat, lupul autocircumciziat, desenatorul de pătrunjei, editorul foilor de varză cu catrene. ai grijă, dacă faci sluj mumos, poate te publică bre și îmbli și tu prin tîrg, printre curvele-n pîrg, cu placheta dă soneate în buzunarul de la spate al blugilor!șalom.alehem!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-10 13:47:08
         
 
  compilici, micuțule, în locul tău n-aș vorbi despre, pardon de expresie, "șmangleală". fii cuminte și, atîta vreme cît mai ai 2-3 admiratori, păstrează-i, cultivă-i, stai în banca ta...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-10 12:55:03
         
 
  epiglumeț, taică, io zic să nu mai scormoni în rahat cu bățul(recte ”rahat”, opera epigramistică a lu uica sorinel, ”băț” onștrumentul cu care compune catrene pastișate)că cine știe ce duhori mai ies din el.da, chiar așa , cum îi pasă că tot ai plagiat la greu un epigramist decedat.de altfel, la cîte mii de epigramați scriu catrene, e și greu, dacă nu imposibi să fii prin cu șmangleala.Poate Andrei Andrieș, care ți-a băgat evidența sub nas, dar tu tot te faci că plouă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-10 11:54:26
         
 
  Si una faina din Ungureanu Ica:


Unor condeieri contemporani


N-o luați ca pe-o ocară,
Însă chiar de-nghite jar,
Nicio gloabă literară
Nu devine armăsar.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-10 07:03:53
         
 
  cei ce fac literatură
se inspiră - constatați? -
tot mai mulți de la natură
iar doi-trei... de la confrați!

(adrian mihai)

VRABIA MĂLAI VITEAZU...

Spune-o franc, fără rușine:
Pe poeții consacrați
Ce n-ai da - să fii ca mine -
Și să-i ai și tu confrați?!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-10 05:51:28
         
 
  Recheșpane, dacă nu dau pe aici vreo două-trei zile nu înseamnă că mie târșă să dau piept cu insignifianții. Am dat eu piept și cu Elena Udrea. Și ce piept are!...

Cât despre catrenul de mai sus, deși prozodia e bunicică (a se vedea aritmia din versul 4), nu prea are șanse să atingă statutul de epigramă.
Dacă autorul ar participa la un concurs de epigrame cu el, ar fi descalificat din prima. Epigramisții știu de ce.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-10 03:33:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  gheorghiță, eu mă culc. tu mai zi ce-ai de zis, și-om mai vedea... sănătate și noapte bună.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-09 22:08:43
         
 
  sărace șorick, nu credeam, în vremurile cînd vînturam meleagurile primitivei neogenia, mai apoi cînd suferam pe agonice plaiuri de indifernța muribundă,nici barem pe defuncta rolit unde te iniția în tainele talmudului citit de-a-ndoadeselea și pipăind slovelea alea îmîrligate cu limba,agitatul rabi Mehr-Mauorian că am să-ți zic bref: mare idiot ești frate!dar ce zic io, idiot, ești ”olarian” botezat, de-a binelea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-09 21:55:14
         
 
  așa e gheorghe, recunosc, ok. acu ia-ți pastilele și mergi la culcare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-09 21:50:07
         
 
  ștefănel, ba da ești pizmăreț și subiectiv pînă-n măduva cerebro-spinală. nu, nu ești capabil să scrii o epigramă, tu poți scrie tălmăciri, parodii haioase, poiezici cu rusoaice perverse, asta da..și știi de ce? fiindcă e nevoie de spirit, nu de ”șpriț”, hăhăială, flecăreală la mișto!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-09 21:45:32
         
 
  stai liniștit, frățioare, nu mă bag eu în firitiselile pigmeilor, și nici pizmătăreț la felinare d-astea nu-s, îi deteși o stea, treaba matale. oricum, felicitări, deși corect dpdv gramatical scrie și fiu-meu :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-09 21:41:50
         
 
  de altfel, cred că nu surpinde pe nicinul dintre comuitorii din subsolul, faptul că adrian mihai scrie epigrame *impecabil și din pdv gramatical:))
ceea ce suprinde e lipsa de replică a epi glumețului, chiar și cu un clișeu olariano-cătrănit, de genul: ” măh, pătrunjel, pă vremea cînd io scriam epigrame tu te jucai cu ea în țărînă...andărstud? hai să-ți desenez!”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-09 21:34:49
         
 
  e prima epigramă, cred, pe care o votez/înstelez poa să zică nea cioculete, ori răducu șt. orice, că ne firitisim reciproc,ș-alte pizme.. e-ntr-adevăr o epigramă, prin temă, poantă și subiectul ales.plus că se potrivește cu realitatea, ca 2 picături de cerneală.era să scriu acid!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-09 20:56:57
         
 
  Dar, înainte de a mă tîrî în văgăuna de unde am ieșit, las aici cu limbă de... lemn, o pastișă după Aurelian Păunescu:

Cînd muza nu vă bagă-n seamă,
Pe clasici iute studiați-i,
Și "conspectați-i" fără teamă,
Că nu-s de față răposații.

(originalul:
UNEI PIANISTE - Aurelian Păunescu

Dacă pornind de la o gamă
Și pentru clasici ai tentatii,
Interpretează-i fără teamă,
Că nu-s de față răposații.
)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-09 20:07:35
         
 
  Radu, ai dreptate, merit remarca. Mă retrag în plină degringoladă :)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-09 19:39:45
         
 
  ca de unul adrian mihai-sorin olariu... nicio sansa.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-09 19:26:31
         
 
  de ce nu faceti voi un duo epigramistic gen Grigoras-Lili Trif? :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-09 19:25:57
         
 
  "-nu te speria ca-i moarta,
ca-n curand va fi si vie! (Dumitru Cioacă)

De-o ferim de beteșuguri,
În curînd va da și struguri! (Jupp)"

probabil sunt un pacatos, si n-am pic de simt civic, dar asta-i genul de catren de care sufletul meu are nevoie... am ras cu lacrimi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-09 19:24:35
         
 
  Nea Mitică, am văzut că mi-ai furat muza și ai răstignit-o în pagina matale, dar nu-i bai, îmi găsesc alta.

Chestia "de milioane" este "împrumutată" și ea, că tot suntem pe o pagină în care se vorbește despre surse de inspirație.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-09 18:31:55
         
 
  Jupp,
Imi cer scuze ca am indraznit sa sugerez ca necazul s-ar fi abatut si asupra muzei tale. Dupa cum vei vedea am luat toata vina asupra mea. Chestia cu strugurii e de milioane!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-09 18:27:29
         
 
  @nenea Cioacă:

-nu te speria ca-i moarta,
ca-n curand va fi si vie!
(Dumitru Cioacă)

De-o ferim de beteșuguri,
În curînd va da și struguri!
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-09 18:12:51
         
 
  RAMASA TABLOU

catre muza lui nurlie,
Jupp, ce n-are chef de cearta:
-nu te speria ca-i moarta,
ca-n curand va fi si vie!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-09 18:07:24
         
 
  Cu riscul de a fi acuzat de impietate (îmi cer scuze urmașilor Maestrului), postez o mostră de umor negru:

RĂMAS TABLOU

Cauți tu motiv de ceartă,
Însă cel împricinat,
Evident, s-a inspirat
Tot de la natură... moartă!
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-09 17:40:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE