FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Este inadmisibil!
Text postat de ecsintescu virtual
"Coiculete"! domnule Ion Corbu, va place?

"bre, coiculete, hai să avem ”iezplicația” clară aici.eu am posta t trei texte, matale, mînat de o rătăcire, peirdere de măsură temporară ai scris rahaturile de mai sus iscînd o controversă fră obiect, fiindcă e clar dejecțiile nu pot constitui un subiect de polemică pe un sait literar.Uite cum facem: matale îți ceri scuze, ștergi tîmpeniile de mai sus, promiți că nu mai comii sttfel de nerozii lșși incidentul e uitat.și pune domle mîna pe dicționare, gramatici simple ale limbii că altfel mereu vei fi urzicat pt port ilegal de limbă. română, nea mitică, la ce te gîndeai.

ps. nu ești ortodox , cioacă?

”anglican”

ANGLICÁN, -Ă, anglicani, -e, s. m. și f., adj. 1. S. m. și f. Adept al anglicanismului. 2. Adj. Care ține de anglicanism, care se referă la anglicanism. – Din fr. anglican.
ANGLICANÍSM s.n. Religia de stat a Angliei, cu caracter reformat, constituită oficial în 1562, sub Elisabeta I
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:18:54
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  adriane, ce erau in sa fiti mai abnegati..n-ai prins figura de stil, atunci pacat.

Intrebare: Ce aveti impotriva Europeei? De ce sa nu ne lovim in texte literare, sa scriem si apoi sa fim comentati. Conteaza diacriticele? Conteaza cratimele? Stii..pe agonia cineva pusese un necrolog si cineva de-acolo a fost atent ca lipseste o virgula. Dar murise un om, o doamna care a participase la facerea acelui site. Si cum intre moarte si sexualitate este Freud, ar trebui sa-mi spui ca daca iti spun ca stai logica zdamati,bat campii cu gratie. Dar tu stai, stai si nu te predai!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:27:40
         
 
  cu "mai abnegați" ne-ai umplut de sânge! și de respect!

cred că "maistrul" e un pic invidios pe tine, își simte periclitată poziția de agramilă, văd că ai început să-i sufli în ceafă!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:19:27
         
 
  vedeti-va de role, de delatiunile de pe agonia,
Postat de catre ecsintescu virtual

...că de delațiunile pe europeea mă ocup eu!!!!!!!!

cred că asta era continuarea firească a frazei! :))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:14:38
         
 
  judecăți de valoare accept de la oricine, mai puțin de la tine și de la "maistru". dar puteți intra în recalificări, după ce învățați să scrieți, cât de cât, corect...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:12:37
         
 
  CTA, daca este asa, ce cautati voi, fetusii virili, aici? Ce cautati? vedeti-va de role, de delatiunile de pe agonia, si de propria voastra frustrare. ce zici, cta? iti amintesti cum dadeai pe goarna? era frumos?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:10:19
         
 
  n-ai cum, te scapi în nădragi deja.eufemistic vorbind.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 00:09:51
         
 
  poate ăi vrea să dai tu bani la corectori, însă nu prea văd posibil ca vreun corector să dea bani pe tine! că înnebunește ăla de câtă treabă va avea pe text, o să muncească mai rău ca-n mină!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:09:37
         
 
  Deci: Ce inseamna Europeea pentru voi? Gheorghe..imi ia 3 secunde sa-l resapez pe tatal tau literar si sa-l fac Vertigo. In haznaua lui Hitch.

adrian, esti prea mic pentru mine si pentru acest site:))
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:08:15
         
 
  un spațiu de documentare, tipologii, figuri proeminente, demne de Caragiale, naturalism autohton.parol!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 00:07:54
         
 
  Europeea este, o demonstrezi din plin, un azil pentru avortonii limbii române.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-08 00:07:31
         
 
  dle recheșan, cred că o să fie un personaj demn de muzeul antipa, conservat nu în formol, ci in alcool! abia aștept să citesc! :)))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:06:56
         
 
  ”că tot ții tu la europeea, bien sur!”ca la o bubă în...derrier.iaca, îs ecoliterar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 00:06:41
         
 
  CTA, stiam ca apari. Eu dau bani la corectori. Cat sunteti de ....de ce nu definiti ce inseamna pentru voi Europeea? CTA..ce inseamna Europeea pentru tine?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:05:48
         
 
  mai lasă sămăhoanca, ecsi, tată, că-ncepuși să debitezi xxx-uri!

că tot ții tu la europeea, bien sur!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:05:11
         
 
  pe mine tipul mă inspiră, o să încerc, mîine să-l ”portretizez”!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 00:04:48
         
 
  Gheorghe, de ce nu respectati Europeea? Ce inseamna Europeea pentru voi?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:04:17
         
 
  mai abnegati acestiu site, care, iata exhiba? Va intreb!

Nu mai întreba, cere doar scuze limbii române.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-08 00:03:19
         
 
  adriane, dar tu nu poti scrie literatura? De ce vrei nivel pe un site literar? Cand literatura ti se pare,asa, o chestie facuta intre tine si mana dreapta?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:03:04
         
 
  adriane,”abnegați” o avea grade de comparație...hai să-l întrebăm pe nea cioacă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 00:01:38
         
 
  nu cer nivel, sărmane dionis!

în schimb, tu, prin idioțeniile pe care le scrii, ceri palme! și, garantat, se va găsi vreun fraier pe care să-l păgubești de două perechi de palme!

șart!part!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:00:57
         
 
  adriane, castigi pariul daca scrii ceva. Ceva literar. Crezi ca poti?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:59:50
         
 
  n-am curaj să țin pariul, pierd garantat, duhnește până aici a prăștină!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:58:02
         
 
  Gheorghe, chiar nu te poti opri? Nu vezi..iti intind o mana, o fac sincer. Hai sa onoram siteul Europeea.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:57:23
         
 
  Toti va dati seama ca pun interesele Europeei mai presus de intersele mele. In mod normal imi trebuiau 3 secunde sa-i trimit pe preopinenti undeva adanc, adanc. Si o faceam ecoliterar.

Intertext: Gheorghe, mai traieste mai tatal tau? Ca daca te citea...

adrian, tu ceri nivel. Ti se va da. Dar citeste regulamentul. Nivelul tau de pe Europeea nu te face mai destept sau mai sarcastic. Ar trebui sa il rogi pe maestrul Cioaca sa te-nvete.

Dar nu am putea fi mai buni, mai aplicati pe literatura, mai abnegati acestiu site, care, iata exhiba? Va intreb!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:55:46
         
 
  oricum tipu a avut clipa lui de glorie.Îți dai seama, două articole postate în 3 ore? cu un raiting impresionant și cu peste 60 de comentarii...bine, unele nu erau chiar comentarii, arătau mai degrabă a icneli.pun pariu pe o sticlă de borș bio că mîine nu-și va aminti de ce le-a scris.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:50:22
         
 
  logoul nu e nici din lână, nici sintetic, e, pur și simplu, ceva murdar și zdrențuit, dle recheșan!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:47:04
         
 
  unde ești tu, peia-doamne?

rușine, dinu patriciu!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:45:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  oricum chestia cu ”anglicanismul” e inadmisibilă! chiar pt cioacă, carele, din cîte știu eu, e ortodox, deși nu e dus la biserică!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:44:35
         
 
  adriane, mereu mă amuză cînd văd cîte o pramatie mimînd respectabilitatea. o fi din lînă genuină, sau e sintetic?logo-ul...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:43:13
         
 
  că dom profesor n-o avea ochi!

n-avea preș în fața ușii și-i trebuia unul cu logo-ul ecsi pe el!

ei bine, uite că acum îl are!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:40:47
         
 
  pârâciosu'/roade osu'.  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:38:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE