FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rusine Adrian Mihai, Rusine, Gheorghe Rechesan! In atentia domnului Corbu!
Text postat de ecsintescu virtual
Ceea ce se intampla pe Europeea este inadmisibil. Domnule Corbu cititi comentariile lui Gheorghe Rechesan si Adrian Mihai!


"hai, cioculete, fii bărbat (sic!)"
(finul Adrian Mihai)

Finule
De cate ori trebuie sa va explic ca eu nu pot fi barbat decat cu fina! Eu stiu ca va tenteaza fiindca am nivelul mare, dar ce nu se poate, nu se poate!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:54:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior Text urmator


erata: nivel
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:51:15


Si inca ceva finule,
Afla ca nu am umblat cu peschesuri pe la Inalta Poarta. Fiindca nu a fost nevoie. Dupa ce mi-a masurat si cantarit nivelul, Inaltul Padisah a exclamat:
-Asta da nuvel! Nuvel de nas! Merita 200!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:49:09


hai, cioculete, fii bărbat (sic!) și răspunde direct la ceea ce te-am întrebat: donație, sponsorizare, peșcheș? lasă frecangeala, n-o mai lua pe după cireș...
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:47:13


"nu că mi-aș dori eu nivel de felul ăsta, din contră, dacă se va găsi careva să reteze și ceea ce am în prezent, cu atât mai bine, că, la câtă lehamite s-a strâns în dreptul meu, v-aș cam lăsa pe tine și pe popa , unul să publice și celalălt să-l laude și vițăvercea!"
(finul Adrian Mihai)

Finule Mihai,
De ce sa va doriti o astfel de operatie sangeroasa, cand exista o probabilitate de suta la suta sa cada nesilit de nimeni?!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:41:14


cioacă-mică, ia spune tu, aici, în fața națiunii, cum făcuși, fratele meu, de te pricopsiși cu nivel de 100 sau 200 (n-am verificat, așa că nu știu exact cât e de impozant)?

deduși bani pentru binele europeei? puseși umărul de sprijiniși aitiștii? trimiseși donații, sponsorizări dlui corbu?

că poți fi bănuit de orice, cu o singură excepție: valoare literară!

nu că mi-aș dori eu nivel de felul ăsta, din contră, dacă se va găsi careva să reteze și ceea ce am în prezent, cu atât mai bine, că, la câtă lehamite s-a strâns în dreptul meu, v-aș cam lăsa pe tine și pe popa , unul să publice și celalălt să-l laude și vițăvercea!
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:33:47


și mai lăsați-ne pe noi, amărăștenii ăștia de la românica, să ne apărăm singuri "sărăcia, și nevoile și neamul".
(finul Adrian Mihai)

Finule Mihai,
V-am amenintat eu vreodata, ca vreau sa va jefuiesc de saracie si nevoi?!

Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:25:28


"cît de previzibil ești nea caca..."
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule cronicar,
Sfatul meu este sa nu mai lasati sa va umble prin gura astfel de cuvinte, care, oricat va veti spala dupa aceea cu tot felul de ape parfumate, tot lasa un miros urat...
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:21:53


cioacă-mică, adevărul e că, la tine, talentul dă pe-afară! mă și mir cum de nu te strivește muntele ăsta de talent pe care îl ai!

având în vedere acest fapt, de ce nu scrieți voi, acolo, in site-uri americănești, să le băgați mințile în cap yankeilor și să le arătați cum mustiți de talent și ce mari genii sunteți voi, tu și popa cel pârât?

și mai lăsați-ne pe noi, amărăștenii ăștia de la românica, să ne apărăm singuri "sărăcia, și nevoile și neamul".

dar îmi spune mie o păsărică faptul că nu vă prea bagă nimeni în seamă pe-acolo, sau, dacă vă bagă, vă bagă cel mult acolo unde n-o pot spune eu, în europeea, că e neeco...

așa că vă lingeți rănile și trageți tot la origini, că deh, sângele apă nu se face!
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:17:16


cioacă-mică, adevărul e că, la tine, talentul dă pe-afară! mă și mir cum de nu te strivește muntele ăsta de talent pe care îl ai!

având în vedere acest fapt, de ce nu scrieți voi, acolo, in site-uri americănești, să le băgați mințile în cap yankeilor și să le arătați cum mustiți de talent și ce mari genii sunteți voi, tu și popa cel pârât?

și mai lăsați-ne pe noi, amărăștenii ăștia de la românica, să ne apărăm singuri "sărăcia, și nevoile și neamul".

dar îmi spune mie o păsărică faptul că nu vă prea bagă nimeni în seamă pe-acolo, sau, dacă vă bagă, vă bagă cel mult acolo unde n-o pot spune eu, în europeea, că e neeco...

așa că vă lingeți rănile și trageți tot la origini, că deh, sângele apă nu se face!
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:17:05


erata; troheice
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:06:09


Finule,
Sfintia Sa imi stie pacatele iambico-trofeice si mi le iarta. Ce nu iarta Sfintia Sa este lipsa de talent. Asa ca eu asi zice sa nu mergeti la Sfintia Sa pentru a va marturisi pacatul, fiindca nu cred ca va va ierta...
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:05:18


ia-nteabă-l pe răspopitul, care te laudă de-a dat în bâlbâială, cum e cu iambii și troheii pe care-i amesteci aici de faci o varzule, că văd că tot ți-e dor de johnny păiosul...

că tot zicea el de rigurozitate, alea-alea în epigramă...

Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:59:31


Finule, finule,
Tot la buda si la moturi maronii ti-s gandurile si pohtele!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 16:58:54


noroc că e virtuală și albastră pagina ta, cioacă-mică!

că, dacă ar fi fost o pagină de hârtie reală, ar fi devenit, brusc, maro după o trecere editorială pe la buda din casa scânteii!
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:54:53


*stihuitor
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:51:10


Finule,
Bine ai revenit in subsolul meu! Insa de ploconul adus ce sa zic: ma asteptam la unul mai demn de Casa Scanteii.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 16:47:40


corect, dle gh recheșan: mitică cioacă-mică îl pupă in-cu-ra-bil (sau, în stilul lui gramatical, in-cur-abil) pe vecinu-i stihiuitor afurisit de cler...
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:42:10


Domnule cronicar,
Daca dumneavoastra va place mai mult pe americaneste, o dam pe americaneste, ca vorba aia, nu e un cap de tara.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 16:39:59


ia scoate limba! da, ești bolnav...incurabil!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 16:34:55


cît de previzibil ești nea caca...pardon, cioaca.bocăni și duminica la cacatrenele matale.lasă-le moi, că altfel se-ntorc bumerang spre fățăul matale și nu e fer(apropos de anglo/saxona ce-o parlești, cred că vruseși a zice @fair@)!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 16:31:49

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @ecsi: au fost destui tineri care au incercat sa posteze pe Europeea, dar pur si simplu au fost maturati de pe aici de alde rechespan, peia at co.
Astora li se pare ca e site-ul lor personal si isi marcheaza teritoriul cu galben facand pe masculii alfa.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-13 17:13:15
         
 
  De ce pe un atelier literar se produc resapatii in ale literaturii? Atelierul Literar ar trebui sa fie un spatiu pentru tineri, copii, adolescenti. Ei ce vad? Scandal intre mosi! Si scandalul e de prost gust. Imbatranit! Aviz editorilor! Spuneti-mi un nume sub 25 de ani care isi face debutul aici. Multumesc!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-12 22:25:05
         
 
  @adrian mihai: Spune-i Andei Andries sa dea si titlul epigramei lui Aurelian Paunescu sau publicatia unde o putem citi. Ca nu gasesc absolut nimic pe net despre ea.

Plagiat este atunci cand cineva copiaza cu buna stiinta, rand cu rand, dintr-o lucrare cunoscuta a altcuiva, cum face de exemplu idolul tau, Ponta.
Cand exista poante asemanatoare, se cheama similitudine. Si e plin de similitudini e epigrama romaneasca, stai linistit. O sa gasesti similitudini la toti marii autori de epigrama. Doar nu crezi ca exista cineva care a citit tot ce se scrie din Constanta pana in Maramures. Altfel, de ce crezi ca se vehiculeaza sintagma: "poanta originala"?
Cum dealtfel e plin de epigrame inspirate din folclor, din anecdotica populara.
In orice caz, tu n-ai competenta de a-ti da cu parerea in domeniul asta. Tre' sa mai bagi cateva mii de flotari si de genu... flexiuni sa te mai intaresti.

PS: La un festival-concurs de epigrama de prin 1998, la sectiunea Tema Libera s-au primit peste 200 de epigrame avand ca subiect episodul Bill Clinton-Monica Lewinski, pe atunci la moda. Unele erau izbitor de asemanatoare. Toti autorii povesteau despre saxul lui Bill si despre rochita patata a Monicutei de parca ar fi facut un brainstorm de cenaclu si ar fi scris impreuna acele texte. Desi proveneau din localitati diferite, iar unii nici nu se cunoasteau.
Idem, despre plagiatul lui Ponta sau tentativa de sinucidere a lui Nastase. S-au scris mii de epigrame pe temele astea. Cum stii cine a avut intaietatea?

Acum mai bine de un an, cand am postat pe Europeea epigrama "Iarna nu-i ca vara (Dezapezire)", Peia imi reprosa ca poanta am luat-o dintr-un un banc spus de el cu vreo luna inainte pe site. I-am demonstrat insa ca bancul spus de el era de fapt inspirat din epigrama mea postata pe Citatepedia inca din ianuarie 2008.
Si poate nici nu am fost primul. Se prea poate sa le fi venit si altora ideea sa asocieze freza zgubilitica a lui Basescu cu freza de dezapezire.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-10 05:11:01
         
 
  corect! și nici lăcrimație nu mai poa' să facă!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 11:19:13
         
 
  se prescrie, Păunescu e mort și nici nu e membru în U.E.R.!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 11:12:31
         
 
  până să se lege la mine, se leagă ceva nasol de tot la tine, popo! ia vezi ce zice anda andrieș aici...

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=44706&id_comentariu=208617

sunt curios pe unde scoți cămeșa... :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-08 00:24:33
         
 
  Aha! Acum se leaga toate!... Deci adrian mihai era ofticat ca nea Mitica are nush ce nivel si el n-are...
Mai sa fie!
Uite, o sa il rog pe domnul Corbu sa ii dea nivel si adrianmihaiului ca sa terminam odata balciul.

PS: Apropo, niciun cuvant despre nou infiintata Miscare Populara? Ce facem? Iesim in strada sa dam de pamant cu hotii si plagiatorii care ne conduc? Sau asteptam sa vina americanii?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-08 00:20:54
         
 
  ai nevoie de-o gramatică de-a IV-a, maistre!problema e dacă pricepi ce scrie în ea!

eu, unul, am mari dubii!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:50:16
         
 
  Sa fim mai buni, mai intelegatori, mai putini trufasi, mai cu frica de literatura?

adrian, am nevoie de corectori! Ce zici?


Nici vorbă! Ești incorigibil. N-ai nicio frică de ortografie.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-07 23:43:39
         
 
  adrian, am nevoie de corectori! Ce zici?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:38:04
         
 
  Maestre, inca o data ati punctat decisiv. adriane i-a aminte cum se face! Un 300 plus la nivel pentru maestru.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 22:44:59

i-au(sic!), ecsintescule, cum să nu i-au(sic)! dar, apropo, ce meserie ai de scrii și tu în halul ăsta, precum tâmplarii, ai fost coleg de bancă taman cu maestrul?

zi-i, frate, așa!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 23:32:14
         
 
  Maestre, aveti o veche meteahna. Va justificati! Nu va bate nimeni aici, nu va ia din IQ si nu va fura nici macar boii de la bicicleta. adrian nu a stiut ca e prea minuscul pentru o personalitate gigant. Personalitate demonstrata prin scris.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 22:55:04
         
 
  "rușinea ca rușinea, ecsi, dar, până la rușine, poate reușești tu să elucidezi misterul ăsta de nepătruns...

ăsta cu nivelul amețitor al "maestrului" cioacă.
că "maestrul" face joc de glezne și nu prea vrea să povestească nimic pe tema asta."
(finul Adrian Mihai)

Finule
Hai sa lamurim si misterul care va preocupa. Prin 2006 sau 2008, cand m-am pripasit pe acest site, m-am trezit cu nivelul pe care il am fara sa-l cer. Nu am trimis pana acum domnului Cristescu nici un e-mail, nu am reclamat pe nimeni, nu m-am plins de nimic. Am primit un singur e-mail de la domnu Cristescu prin care eram invitat sa particip cu ceva la atologia Europeea. Nu am raspuns la acel e-mail. Banuiesc ca un astfel de e-mail a fost trimis la toti membrii care activeaza pe Europeea. Ceva similar mi s-a intamplat si pe Agonia. Pupa primele afisari am primit nivelul 100. Fara sa-l cer. Dupa cativa ani mi s-a redus nivelul, fara sa fiu instiintat de crima comisa la 0. Am parasit acel site nu din cauza laurii nivelui de 100, care nu ma facea nici mai destept si nici mai talentat decat nivelul 0, ci fiindca incepusera sa ma cenzureze. Si eu resping cenzura sub orice forma sau culoare. De asta eu sunt impotriva ca dumneavoastra sa fiti cenzurati, indiferent de ce spuneti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 22:50:00
         
 
  Radu, promit ca uit tot. Chiar nu putem sa nu mai speriem tinerii poeti si prozatori? Sa fim mai buni, mai intelegatori, mai putini trufasi, mai cu frica de literatura?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 22:47:42
         
 
  Maestre, inca o data ati punctat decisiv. adriane i-a aminte cum se face! Un 300 plus la nivel pentru maestru.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 22:44:59
         
 
  Superb: cat am scris au mai aparut 5 comentarii mai "spalate" de dejectii... hm :)))

adrian mihai, nu ai dreptate sa te indarjesti. ai dreptate sectorial :)... Radu s. te-a propus de vreo 2 ori, am vazut, pt nivel de al ridicat. dar treebuie sa ceri prin email sau telefon, personal, dlui Corbu. el e proprietarul sitului si daca asa doreste, asa se procedeaza. nu suntem obligati sa venim pe situl lui daca nu ne convine procedeul. putem sa-i spunem ca nu ne place procedeul etc, dar mie mi se pare ca are dreptate sa vrewa sa vorbeasca personal cu cel caruia ii va acorda "nivel".
e pe aratura sa spui "spaga" si alte prostii in leg. cu acest subiect. nu stiu sa fie cineva pe aici care sa fi contribuit financiar la mentinerea europeei...


Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 20:36:01

adrian, pe Europeea trebuie sa confirmi!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 22:42:16
         
 
  Domnilor,
Fac un ultim apel la renumita ratiune romaneasca.
De ce trebuie sa ne injuram intre noi sau sa aruncam laturi uni pe altii ca dusmanii?! Nu ar fi mai bine sa ne scoatem uni la altii ochii ca fratii?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 22:24:30
         
 
  Gheorghe, ai citit la pagina 115? Este editia 98 Polirom. In rest...nimic nu am ce sa-ti mai spun.

A, ba da. Gheorghe, de ce nu-ti faci tu un site de tipul Europeea? Sa te produci acolo? Ca vedem ca nimic nu-ti place pe aici. Aaa si sa nu uitam. Cam la ce nivel te situezi ca literat? Sa stim si noi!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 22:20:17
         
 
  scuze, ecsi, dar m-a bufnit plansul.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-07 22:04:54
         
 
  "Ecsi si... si alti domni, mai dati-va jos din corcodushu si nu mai priviti doar de sus pe cucoanele care vorbesc ici /colo... poate spun si ceva cu minimum miezum."
(Iulia Ralia)

Domisoara sau doamna Iulia,
Spuneti-mi si mie unde gresesc eu cu prietena mea?! Cand ea este in corcodus si eu ma uit in sus
pentru a vedea cu cat miez vorbeste imediat imi zice: -Pune mainile la ochi, magarule! iar cand ma uit in jos iarasi striga la mine:
-Unde te uiti, prostovane!
Singura solutie care a fost destul de multumitoare pentru amandoi a fost cand m-am urcat in corcodus dupa ea. Desi a fost extrem de incomod pentru amandoi. Si acum mutumesc lui Dumnezeu ca nu am cazut de acolo, ca ne frangeam oasele.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 22:03:00
         
 
  ecsi, revino-ți, tată!

nu m-am plâns nimănui, cu fustă ori cu nădragi! nivelul chiar nu mă interesează, așa că nici tu și nici altcineva n-o să mă vadă la "ușa" emailului dlui profesor corbu, cu basca în mână, cerșind nivel!

asta așa, ca să fie lucrurile spuse clar și apăsat!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 22:02:22
         
 
  Radu, chiar nu putem sa fim seriosi si ecoliterari?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 21:54:09
         
 
  dragul meu gheorghitza, nici n-am citit tot ce scrie aici, am deja o neagra presimtire - sper sa ma insel, dar daca Doamne fereste va fi sa fie, pe intreaga perioada a stagiului de recluziune, pentru carti, ziare, sau obiecte de toaleta si lenjerie intima, de ex. budigai, sapun, prosoape, creme, alifii, antinevralgice, supozitoare, etc, poti conta pe mine, suna, si-am sa-ti aduc. iti tin pumnii!
cu aceeasi nesmintita prietenie,
bafta!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-07 21:47:38
         
 
  Draga Iulia, pai vezi..ataci la persoana. Ai trebui banata:)) Cum sa spui ca sexi-hexi este dl Cioaca? mihai, vad, se plange peste tot. Ai citit Toba de Tinichea?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 21:47:01
         
 
  Adrian mihai nu s-a plans la mine, hahaaa, discutia este doar aci la vedere.

Definitia curentului ecoliterar sexi hexi este dl Cioaca. delicioasa adesea.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 21:39:46
         
 
  Iulia, asta e argumentul tau? Eu am vazut ca Mihai ataca slab la baioneta un maestru al polemicii. Nu ca asta ar conta. El s-a plans la fusta dvs de unele chestiuni care nu privesc siteu. Este bine ca-l aparati. In Toba de Tinichea, carte pe care sunt sigur ca ai citit-o, apare acest drept inamovibil de a se ascunde sub fustele bunicii, dar Mihai are testosteron suficient ca sa nu atace un nume al Europeei. Care nu a deranjat pe nimeni niciodata. Vad ca spui de chestii sexi? Defineste curentul ecoliterar sexi, draga mea. Si da, crede-ma ca as vrea sa-ti vad miezum, dar pare a fi coaja. Metafora cu floarea de sambur de cires apare in..... Asteptam provincia?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 21:27:07
         
 
  si Adrian Mihai are sistem si etc in epigrama. si chiar in versificare.
Greseste sau este orbit de propriul ego cand nu le vede la dl Cioaca.
dl Cioaca este gentleman, realmente, nu ajunge la dejectii. cel putin eu nu am vazut. sugestiile sexi nu sunt dejectii ...
Ghe Re, cunosc un poet cu doctorat si cu pagina de wikipedia care iti recita Nichita impecabil cand nu poate sta in picioare de beut... chestii relative, fiecare are altfel de rezistentze :)

Ecsi si... si alti domni, mai dati-va jos din corcodushu si nu mai priviti doar de sus pe cucoanele care vorbesc ici /colo... poate spun si ceva cu minimum miezum.

 
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 21:16:21
         
 
  Te rog, Gheorghe Rechesan, sa-ti ceri scuze pentru acest imund atac la persoana! Altfel il anunt pe domnul Corbu, avand ca baza regulamentul domniei sale-recte al Europeei! AI 5 MINUTE!

"ești defect, pierd vremea cu dalde zumză."
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 21:04:52
         
 
  Gheorghe, ai citit la pagina 115? Este editia 98 Polirom. In rest...nimic nu am ce sa-ti mai spun.

A, ba da. Gheorghe, de ce nu-ti faci tu un site de tipul Europeea? Sa te produci acolo? Ca vedem ca nimic nu-ti place pe aici. Aaa si sa nu uitam. Cam la ce nivel te situezi ca literat? Sa stim si noi!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 21:01:29
         
 
  vezi ce bîlbe tragi.
oportunitate- oportunism.
dă copy/paste că mi-e lene să vb cu tine. de fapt las-o baltă, am trecut să văd dacă comentează cineva un text. normal, cu argumente. am dat de cacatrenistica cioachiană. îl aperi că e bătrîn și oropsit de gramatica rommână, f. frumos,. în rest, rămîne ca în dimineața aia.salut.fără respect.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:55:52
         
 
  Superb: cat am scris au mai aparut 5 comentarii mai "spalate" de dejectii... hm :)))

adrian mihai, nu ai dreptate sa te indarjesti. ai dreptate sectorial :)... Radu s. te-a propus de vreo 2 ori, am vazut, pt nivel de al ridicat. dar treebuie sa ceri prin email sau telefon, personal, dlui Corbu. el e proprietarul sitului si daca asa doreste, asa se procedeaza. nu suntem obligati sa venim pe situl lui daca nu ne convine procedeul. putem sa-i spunem ca nu ne place procedeul etc, dar mie mi se pare ca are dreptate sa vrewa sa vorbeasca personal cu cel caruia ii va acorda "nivel".
e pe aratura sa spui "spaga" si alte prostii in leg. cu acest subiect. nu stiu sa fie cineva pe aici care sa fi contribuit financiar la mentinerea europeei...


Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 20:36:01

Iata de unde incepuse zavera! Pai mai Adrian Mihai, Maestrul Cioaca e genial. Are fraza la dumnealui, sistem si sarcasm. Si spirit de evaluare. Asta era treaba mai fetelelor? Ca nu avea Mihai nivel? Doamne ce rad..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:53:12
         
 
  Gheorghe, ia defineste oportunismul. Cat despre amestecul retardat de nominalizari majestuase..te trimit la ce spunea Delumeau. Pagina 112. Pacatul si Frica.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:48:41
         
 
  trăinele, io zic să tragi oblonul, că e seară și nimeni nu are timp de flecăreli nocturne pe tema oportunității denunțului de mai sus.cît despre logică întreabă-l de pildă pe Deleuze de ce între colocvialitatea ta miasmatică și apetența pt scrisul între două țoiuri există fractură.sau e vorba de vreo ligatură bukowskiană, fără cauză și nici efect. ești defect, pierd vremea cu dalde zumză.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:46:05
         
 
  Gheorghe...Gheorghe...nu exista bani pe lumea asta sa ma plateasca pe mine ca sa ma si vand! Important este altceva..dumneavoastra alta replica nu aveti? Sunteti jignitor din fire? Frustrarea de unde vine? Ca ar trebui sa ne spuneti si noua? Nu emigrati, acolo unde aveti cont...am ras cu lacrimi si eu si elevii mei...Deci va rog, putina logica.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:38:48
         
 
  dar fiindcă tot suntem pe un cenaclu virtual să comentăm din această perspectivă textul de mai sus. io cred că face parte din categoria abliterară a afișelor, anunțurilor și denunțurilor cu mare priză la public.este produs prin procedeul copy-paste , lipit manual cu salivă și abundă în valoare. maronie, moale, duhnitoare, bien-sur!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:38:27
         
 
  aplică-ți mai bine o compresă. spărgător mic de Ip-uri.europeea c'est toi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:36:10
         
 
  cat am scris au mai aparut 5 comentarii mai "spalate" de dejectii... hm :)))

adrian mihai, nu ai dreptate sa te indarjesti. ai dreptate sectorial :)... Radu s. te-a propus de vreo 2 ori, am vazut, pt nivel de al ridicat. dar treebuie sa ceri prin email sau telefon, personal, dlui Corbu. el e proprietarul sitului si daca asa doreste, asa se procedeaza. nu suntem obligati sa venim pe situl lui daca nu ne convine procedeul. putem sa-i spunem ca nu ne place procedeul etc, dar mie mi se pare ca are dreptate sa vrewa sa vorbeasca personal cu cel caruia ii va acorda "nivel".
e pe aratura sa spui "spaga" si alte prostii in leg. cu acest subiect. nu stiu sa fie cineva pe aici care sa fi contribuit financiar la mentinerea europeei...

 
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 20:36:01
         
 
  că ești o pușlama, simplu. angajat să agiți răbufnelile hormonale. sau urinare.
ai oparafrazat pe naiba, habar n-ai să încropești decît sudalme.punct.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:34:37
         
 
  Gheorghe, nu ai o adresa de mail unde pot sa-ti aplic literatura romana? Aici este un altfel de spatiu. Asta incerc sa te fac sa intelegi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:34:06
         
 
  Gheorghe, a fost demult..Nu ma disculp. Cu toate ca ma gandesc sa te angajez ca arhivar. Gheorghe, ce vrei sa demonstrezi, batrane prieten si colocatar al siteului Europeea?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:32:16
         
 
  Iulia, n-ai priceput nimic din principiile Europeei. Noi nu tragem oblonul si plecam! Argumentam si asteptam contra-argumente, ca sa raspundem logic, rational, profesoral si "vrajitoresc". Am parafrazat cursul de literatura al lui Nabukov, pe care sunt sigur ca l-ai citit. Si da, Europeea descopera si promoveaza talente literare! Degeaba esti talenta de sertar si iti put comentariile la marea ta exhibare. Daca publicul nu te vrea esti o sertarista sau o autoare pentru matusi. Din pacate, nu se discuta literatura. Si nici tu nu o faci. Nu ne spui de ce un coleg de-al nostru scrie aiurea sau bine. Doar constati. Asa ca, draga Iulia, te astept cu idei constructive.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:30:05
         
 
  mai vrea cineva din opera afișionardă made by ecsintescu spirtual?

ON CORBU CENZURA
Raduci si Stefanesti o dragoste intre editori si autori

Text postat de ecsintescu virtual

"da, pe radu îl respect, mai precis respect valoarea indiscutabilă care transpare din ceea ce scrie omul ăsta. cu ce v-o fi supărat? cu faptul că, scriitoricește, vă este net superior? da, vă este, și nu doar dvs. și mie îmi e superior, ba chiar mult superior, însă, spre deosebire de dvs, nu am făcut o dramă din asta."

Stiu ca-l iubesti. E si normal. Il iubeste si Cristian. E si normal. De ce nu-l pastrati pentru voi? De ce ni-l varati pe gat. Omul este extrem de sincer. Veleitar sau nu, si-a prezentat opera la diverse edituri. Raspunsul a fost clar: FLIT. Marea opera e doar o postare. Ii respect saracia isbenara, a recunoscut ca n-are parale pentru un megasucces. Poate il imprumuta Vasiliu ca el stie cum se imbraca un isbenar.

N-am nimic cu Radu. E o fiinta absolut simpatica. Ma si amuza. E sonetist, fluist si 2000-zecist. Trei intr-un unu. Ii doresc succes in marea lui aventura ca editor pe acest site. Succes in dragostea aproape priapica a distinsilor lui epigoni.

Nu pot intelege de ce un mare condeier ca Ioan Jorz este facut mingie de celuloid intre niste palete din Pal ordinar. Ar trebui sa invatati, ba baieti dastepti din ce scrie Ioan.

Sa mor daca nu imi este dor de al meu preopinent. Tipul are nerv in ceea ce scrie si ii voi recunoaste asta. Ma uraste ifrastructural dar o face nervos.Voi va comportati ca niste virili colectionari de filme xxx.

Radu Stefanescu, vreau demisia ta de onoare din functia de editor. Oricum nu o meritai. Ai fost uns in ea. Mai ales ca aluneca uns si Cristian si Adrian.

Notre respect

Te ajut. nu este un comentariu este un text separat. Nu are atacuri la persoana. Este o replica la un citat.
Daca il cenzurezi spune si motivul. Altfel ramane ca ntr-o seara.

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:28:09
         
 
  stai calm, neamule, am avut cont acolo, era o ironie. nu fug userii cînd vor corbii.ceea ce nu e clar ce naiba cauți tu aici, că doar e un modest cenaclu...literar, cică...e drept valoarea unuia ca mitică cioacă și epi glumiță olarel nu mai trebuie explicată, sare ca bîrna în ochi. apropos, s-a închis și blogul kknarilor?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:26:31
         
 
  dar să comentăm din aceastp ăerspectivă textul de mai sus. io cred că face parte din categoria abliterară a afișelor, anunțurilor, denunțurilor cu mare priză la public.este podus prin procedeul copy-paste e lipăit manual cu salivă și abundă în valoare. minus-valoare, bien-sur!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:23:43
         
 
  Gheorghe,nimeni nu te tine aici! Vezi tu, si maestrul Cioaca a emigrat datorita principiilor. Daca stii cu ce se mananca, principiile, emigrezi si dumneata. Numai ca maestrul a emigrat la varsta si la experienta entuziasta care l-a ajutat sa acolo sa faca ceva. Si acolo dar si aici. Gheorghe, daca maestrul e atat de agramat, de ce nu te angajezi corector? Gheorghe, eu am apreciat valoarea acolo unde este valoare. De aceea consider ca Agonia, acolo unde iti vrei emigrarea, este un site slab. Ii lipseste domnul Ion Corbu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 20:23:13
         
 
  lipsesc multe madam, i.r., îndeobște literatura.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:21:33
         
 
  " a promova talentele literare" = un alt fel de limbaj de lemn.
talentele literare au nevoie doar de un spatiu de... expozitare :))) --
talentele literare se lanseaza singure daca sunt reale talente. asta-i sigur. si nu scriu doar pe europeea. de pe europee unde sa fie promovate??
aici se poate invata, poti discuta literatura ...sau nu. dar de aici nu se promoveaza nicaieri.

acum, serios, europeea e un fel de Cenaclu literar, cu tot ce implica ideea de cenaclu. ma rog, si atelier se poate zice.
sa discuti literatura poate ajuta pe cel ce incearca sa creeze asa ceva...


iar ca sa NU mai fie "un vălău de dejecții și de răfuieli"
fa bine, dnul ecsi si inchide comentariile la acest post. ajunge ca ai tras semnalu'de alarma si ajunge ce s-a "discutat" pana acum.
gata. simplu si eficient.
....cel putin pt un timp...

dnul g.r. cum poti fi danrec destul de elevat pe fd si aici atat de... lipseste rutten.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 20:19:29
         
 
  Adrian Mihai, e clar, dac㠔maestrul” mitică cioculete va fi uns editor, io îmi fac bagajele și emigrez pe agonia.ro barem acolo textele agramate sunt ascunse într-un soi de atelier.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:16:28
         
 
  las-o în baltă, că măcăne,traiane, singurul care bagă bîta în viespi mereu ești mătăluță. acu văd că dirijezi corul veleitarilor submediocri pe facebook. o vreme spărgeai emailurile și făceai valuri printre poetesele mai slabe de înger. ceea ce mă intereseaă pe mine aici, e departe de gîlceava idioată, de catrenizarea și ecsinterizarea unei nișe.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 20:14:19
         
 
  adrian, nu poti recunoaste valoarea acolo unde este valoare?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 19:53:34
         
 
  Maestre, s-o luam pe rand. Habar nu am de ce a plecat Loredana Cristea de pe site. Si nici nu ma intereseaza. Da, era talentata, realiza niste pastise marca A Paunescu fenomenale. Chiar fenomenale. Si da, era sensibila. Am convingerea ca va reveni in curand.

Si eu sunt impotriva cenzurii, daca m-ati citit ati aflat ca imi place polemica si fraza care se misca liber, uneori mai liber decat insasi libertatea. Totusi libertatea mea nu trebuie sa se ciocneasca de libertatea altuia. A spus-o Bach. Inaintea noastra! Pe acest site exista niste reguli. De fapt una singura. A ecoliteraturii. Daca sunt de acord cu ecoliteratura? Habar nu am, dar daca postez aici banuiesc ca sunt de acord. Ecoliteratura este un principiu in care domnul Corbu, si multi altii, cred. Fireste ca toti se declara impotriva cenzurii...Remarc sarcasmul Maestrului Cioaca. Sunt sigur ca dat fiind nivelul domniei sale va promova democratia americana si pe acest site. Ca editor!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 19:52:44
         
 
  1. nivel nu mă interesează
2. nu nivelul în sine îmi stă ca bârna în ochi, ci fractura logică, lipsa evidentă de legătură dintre el și valoarea scriiturilor (atât literară, cât și ortografică)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 19:45:31
         
 
  Gheorghe, esti prea mic pentru un razboi atat de mare.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 19:39:27
         
 
  război? cu un ipochimen ca tine ecsi...cu toată liota pseudoliterară cioacă, olariu/epiglumeț, buricea, cerceluș/ineluș de talaș, coloana a cincea pseudoculturală a lu băse...și iote cine vorbește de limbaj.păi nene spirtulescu, dintre toțí, matale ești cel dintîi... scatologi coloviali de pe aici.sincer, mi-e scîrbă să constat ce ajunse un sait de felul europeei.un receptacul de mediocrități, un vălău de dejecții și de răfuieli care nu au nimic de a face cu scopul inițial, de apromova, cică talentele literare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 19:28:57
         
 
  Domnule Ecsintescu
Si eu regret faptul ca multi au plecat de pe acest site. Imi amintesc de plecarea poetesei Loredana Cristea care a fost acuzat de un oarecare ca si-a dat una sau doua stele la unul sau doua poeme de ale ei. Regret mult ca la timpul respectiv nu am sarit in apararea ei. Nu din lasitate ci fiindca nu mi-am dat seama de cat de sensibila poate sa fie de a plecat pentru un astfel de nimic. Interesant este faptul ca cel care a gonit-o, dupa ce a gonit-o, si el si-a luat talpasita, fara ca sa fie gonit de nimeni. Eu sunt insa impotriva oricarui fel de cenzura. Domnul Rechesan, domnul Adrian Mihai, domnul Peia, domnul Latunski si noi toti avem dreptul sa ne spunem parerea asa cum ne taie capul. Pentru ca noi sa putem spune ceeace gandim la revolutie au murit oameni. Deci din moment ce eu consider ca am dreptul sa spun ce gandessc, indiferent de ce bazaconie gandesc, nu pot sa cer ca advesarilor mei sa li se ia acest drept, indiferent ce vor spune ei despre mine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 19:19:58
         
 
  adrian, nu pricepi ca esti prea mic pentru un razboi atat de mare!

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 19:04:54
         
 
  Finule Mihai,
Ca sa nu credeti ca sunt un nas lipsit de inima: prin prezenta il rog pe domnul Emanuel Cristescu sa va dea jumatate din nivelul meu. Sau chiar pe tot. Atata timp cat nu voi fi cenzurat, mie imi ajunge si nivelul zero. Si nu am de ce sa fiu cenzurat fiindca eu ma feres de cuvintele ne-ecoliterare ca tamaia de drac. Deci nu am nevoie de nivelul care va sta ca bo barna in ochi. Ca eu stele nu dau (cu exceptia celor verzi) voturi nu dau, in gramatica nu ma amestec neintrebat iar despartiturile in silabe le evit pe cat pot... Multamit?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 19:03:05
         
 
  *maistrului
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 19:02:25
         
 
  Adrian, maestrul Cioaca este un polemist de exceptie. Are logica, frazare impecabila si sarcasm bine dozat. Daca ma intrebi, as spune ca maestrul are un nivel mic fata de posibilitatile domniei sale.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 18:53:25

altcineva? păreri?

eu zic că, dacă ar mai trăi, păstorel s-ar spânzura de prima cracă de dud sau de țeava de gaze de atâta invidie pe "logica și frazarea" impecabile ale maistrul cioacă!

oare am înnebunit toti? suntem în postura din "hainele cele noi ale împăratului". cred că știi faza.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 19:01:29
         
 
  adrian, esti mult prea mic pentru un razboi asa de mare!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 18:58:12
         
 
  Maestre Cioaca, Europeea este un spatiu ecoliterar. El va exista si fara mine si fara dumneavoastra si fara insultele domnului Rechesan. Noi ne producem aici datorita domnului Corbu. Si trebuie sa fim de acord cu un minim de reguli. Am ramas placut surprins de succesul pe care Europeea il are pe FB. Or cred ca important este sa avem multi useri pe acesti site. Se pare ca foarte multi poeti sau scriitori in devenire fug de genul asta cretinoid de polemica. Dumneavoastra ce credeti?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 18:56:56
         
 
  iar asta, "rușine AM, rușine GR!" e un deja vu! rușine, dinu patriciu!

că tot îl venerezi tu pe "președintele ales (a se citi "demis") al românilor"!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 18:54:14
         
 
  Adrian, maestrul Cioaca este un polemist de exceptie. Are logica, frazare impecabila si sarcasm bine dozat. Daca ma intrebi, as spune ca maestrul are un nivel mic fata de posibilitatile domniei sale.
Faptul ca ai alta parere este perfect. Exprim-o altfel. La acelasi nivel de inteligenta al frazei ca si maestrul Cioaca. Ce zici? Reusesti?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 18:53:25
         
 
  rușinea ca rușinea, ecsi, dar, până la rușine, poate reușești tu să elucidezi misterul ăsta de nepătruns...

ăsta cu nivelul amețitor al "maestrului" cioacă.
că "maestrul" face joc de glezne și nu prea vrea să povestească nimic pe tema asta.

să fie, oare, nivelul, într-o legătură biunivocă directă cu numărul de agramatisme făcut de domnia-sa pe centimetru pătrat de site?

ar putea fi o explicație plauzibilă, nu crezi? :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 18:47:49
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Daca eu reusesc sa tin loc de scuipatoare pentru finul Adrian Mihai si domnu Gheorghr Rechesan, cu atat mai bine. Pe mine nu ma afecteaza in nici un fel, iar dumnealor nu mai sunt siliti sa scuipe pe alte persone. De ce refuzati sa vedeti si partea buna a lucrurilor?! Va rog frumos, scoateti-va jalba. Nu asi vrea ca acesti doi colegi la care tin sa-si vada retezata si bruma de nivel pe care o mai au din cauza mea. In afara de faltul ca site-ul fara ei ar arata ca o nunta fara lautari.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 18:39:17
         
 
  Maestre, niciun moment nu m-am gandit ca nu faceti fata atacurilor de gradinita, grupa mica 0 pregatitoare,ale mai micilor nostri colegi intru polemica. Insa, limbajul lasa de dorit! Iar mie imi pasa de Europeea! Spre exemplu, iata ce spune Anca Maria Spiridon "NU este, ar trebui sa fie! Este un site foarte bine conceput numai ca e...virusat de cativa mahalagii care stau deasupra si scuipa venin pe unde apuca...obicei tipic romanesc,din pacate...". Postarea este pe pagina de Facebook Europeea https://www.facebook.com/Europeea, pagina care are un reach de 542 pe zi. ( unici cititori).

Superb commul d-nsoarei sau d-mnei Anton. Tipic romanesc..ca tot se ataca unii americaneste!

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 18:27:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu Virtul,
De ce vreti sa ne stricati placerea, atragand atentia domnului Corbu asupra unui lucru lipsit de importanta? Aveti cumva impresia ca nu fac fata unei discutii amicale cu inamicii?! Fiind baiat mare eu am impresia ca ma descurc destul de bine folosind cele mai ecoliterare mijloace. Daca tineti la mine, am o singura rugaminte: retrageti-va jalba! Multumesc anticipat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 18:21:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE