FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catrene de Doamne fereste!
Text postat de Dumitru Cioaca
"țin cu dinții de ultima durere

una plăcută care sfredelește oasele

și face să-mi simt tot corpul ușor

mă ajută să dorm iar cînd ațipesc"

(versuri din poemul "hraniti-va sanatos" de Gheorghe Rechesan)

Dumnezeu sa te fereasca,
de-acest cronicar vestit,
ce nu poate s-atipesca,
pana nu-i buzduganit.

p.s.1
frate Gheorghe, ii zic sapsit,
desi stiu nevoia ta,
azi in tine nu voi da,
fiindca-s mult prea obosit.

p.s.2
cand mi-a zis: -da mai cu spor,
cum imi prinde bine mie!,
eu: nu pot sa te omor,
ca intru la puscarie!

p.s.3
desi vreau sa-l judec fair*,
omul cred c-a luat-o ga-ga,
din moment ce la el gioaga,
e pe post de somnifer!

* cuvantul fer a fost inlocuit cu anglicanul fair la insistenta anglofilului cronicar Gheorghe Rechesan.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  te legi de un simplu tipo,dar și tu și nen-tu cioculete comiteți atîtea pe m.p. că ar trebui să fiți încoronați regii agramatismelor voluntare. dar hai să te văd: cine a scris Soția anticarului? Să îl întrebăm pe dl Corbu?
Oricum, te aperi neîndemînatic, chestia e tranșată ți-a spus și Jupp Bitter care e obiectiv.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-14 16:50:16
         
 
  Ce dreaq inseamna anitcar? Ca nu e nici in grai banatean, nici ardelenesc, nici dobrogean? Ii fi si tu vreun supus de-al lui Cioaba? Manelist, manelist, dar fara Mercedes...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 16:47:21
         
 
  olariule, tu ai citit piesa ”Soția anitcarului”? păi, bagie, atuncea de ce vorovești??  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-14 16:38:30
         
 
  PS: Mai demult am postat pe poezie.ro o poezie cu titlul Sapcie ani da acasa si subtitlul poezie in grai banatean. Un editor zelos mi-a si expediat-o la Atelier. Cica pentru corectura. Lol!
Cica se spune sapte, nu sapcie...
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 16:34:04
         
 
  Normal: cand plagiatorii rechespan si adrian mihai sunt prinsi cu musca pe caciula si dovediti se leaga de maruntisuri.

Bah fratele meu, cum poti sa fii atat de papagal incat sa debutezi pe un site literar cu o epigrama furata chiar de la cel mai popular personaj de pe acel site?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 16:29:47
         
 
  Am citit cu ceva timp în urmă un text al d-lui Recheșan. „Oala” dacă-mi amintesc. Stilistic bine realizat însă ca story mi-a adus aminte de o piesă de teatru, parc㠄Soția anticarului”. Care exploata magistral motivul. Puteam să-l acuz de plagiat? În nici un caz. Mental, am realizat similitudinea și m-am gândit că fie nu cunoaște piesa, fie și-a propus o nouă viziune, care însă este departe de tratarea din piesa sus amintită. Riscurile creației. Pentru că, faptele de viață fundamentale sunt cam aceleași de mii de ani. Diferă doar tratarea lor. Mutatis mutandis, despre bancuri se și spune: bancu-i vechi doar ascultătorul este nou. (Emanuel Cristescu)

http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=32527&id_comentariu=123760
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 16:27:06
         
 
  ”cred că e un typo, nimic mai mult, că văd că la tastatura mea literele E și I sunt lipite! :))) !

ca emisferele genealoide ale epiglumețului, nu trece printre ele nicio moleculă de îndoială.
pînă la urmă trebuie să fii masochist, să o încasezi din toate unghiurile, vreme de 3 zile, ca apoi să te scoli, să te scuturi de praf și să exclami:”măh, ce cafteală v-am tras! mai vreți?”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-14 16:26:06
         
 
  ce mă amuză cînd unu ca tine, cu școli făcute în fugă și diplome aiurea, cu bruma de cultură la nivelul unu bază(lecturi obligatorii din clasicii limbii române, nici acelea pe deplin înțelese)se ștrofoacă să se dea mare formator de opinii și înțelept ca rîma de sub genunchiul sobolului din mină. faptul că vii cu asemenea exemple arată clar cine ascultă manele, care e ăla care-i invidiază pe ariviștii epocii.degeaba te dai mare că asculți Verdi(verdi ascultă și Vijelie, să știi) în adîncul tău ești un semidoct cu spoială subțirică. ba cred, că ți-am dat portretul unui psiholog să îl analizeze, că ești cu adevărat nefericit. altfel, nu ar răzbate toate amănuntele pe care le dai. nefericit fiindcă îți spui: ”uite mă ce ușor obțin șmecherii din România, bentley, vacanțe în mauritius, bani gîrlă,amante case, iar eu în America asud pt un dolărel de numa și sufăr de dorul de casă”.
păi, măi, bre, bage, nu mai bine stăteai acas, la Buchin sau în caransebeș-city..la cîtă jmekerie ai în tine ai fi ajuns coleg cu becali, EBA, poate secretar de stat la culte. la cultură e mai greu, că ești derbedeu și ai lipsit la multe lecții de istorie literară.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-14 16:23:09
         
 
  dar cred că e un typo, nimic mai mult, că văd că la tastatura mea literele E și I sunt lipite! :)))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-14 16:19:41
         
 
  pescarii cu unditi si cu scule
Postat de catre Epi glumist la data de 2013-04-14 15:37:08

nea solaris, pentru noi,
este genuneanu 2!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-14 16:17:26
         
 
  ”Fericiți cei săraci cu duhu”! rechespane e tot mai mult folosita de loseri pentru a-si acoperi ratarile.
Chestii ca: "Uite la cocalarul ala ce Bentley conduce si el n-are mai multe clase decat numarul rotilor de la masina!" sau "Uite la proasta asta: s-a maritat cu patronul ei fiindca i-a cumparat decapotabila, bijuterii si blanuri si o duce in excursii in tari exotice" sunt doar rabufniri ale unora ca tine care si-au rupt coatele pe bancile scolilor dar nu au bani nici sa isi repare bicicleta.
Si da mai incet manenele alea! Nu inseamna ca daca iti place Vali Vijelie o sa iti creasca si tie un Mercedes in curte.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 16:10:43
         
 
  dai în bîlbe, plagy, iar nu ți-ai făcut injecția?
sigur că e fericit, doar spun și scripturili9sic0 ”fericiți cei săraci cu duhu”! ș adăuga: și cu gramatica-n suferință, dar deh, ce știu io la ce public are cioculete, se strecoară tot felul de cuconițe pensionare care au învăat gramatic a cu unu kalachis și ortografia după buchii chirilice!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-14 15:56:24
         
 
  rechespane, ce nu poti tu sa pricepi si niciodata nu vei pricepe, nefericitule, este ca nea Mitica se distreaza pe aici. Nu l-am auzit niciodata sa spuna ca vrea sa faca gaura in literatura cu catrenele lui.
Asa ca e loc sub soare pentru toti.
Acuma, normal ca ti-e ciuda pe el ca are mai mult succes la public decat tine care te scremi din toti rarunchii. El o face in joaca si o face mult mai bine decat tine.
Asta imi aminteste de filmul ala cu Loius de Funes cand pescarii cu unditi si cu scule una si una nu prindeau nimic, iar ala vine, isi taie un bat de alun, prinde de el o ata si un carlig, pune o rama si prinde toti pestii din lac.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 15:37:08
         
 
  rechespane, ce nu poti tu sa pricepi si niciodata nu vei pricepe, nefericitule, este ca nea  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 15:32:01
         
 
  rechespane, ce nu poti tu sa pricepi si niciodata nu vei pricepe, nefericitule, este ca nea  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-14 15:32:00
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Scuze pentru acest raspuns intarziat la ultimul dumneavoastra comentariu, pe care abia acum l-am citit. Vreau sa va spun ca incercarile dumneavoastra poetice nu sunt fleacuri. Cel putin pentru mine. Fiindca daca ar fi fleacuri nu le-asi comenta. Asta nu inseamna ca nu pot fi inbunatatite. Daca veti reusi sa scimbati pe ici si pe colo primele patru vesrsuri din poemul cu pricina, eu sunt convins ca va deveni chiar unul bun. Puteti sa-mi spuneti si mie ce om normal tine cu dintii de o durere?! Este posibil ca asa ceva sa faca un masochist, dar dupa cum vad ca reactionati la micile mele intepaturi, dumneavoastra nu sunteti un masochist. Si sa nu-mi spuneti mie ca de fapt nici nu este vorba de o durere adevarata ci de nu stiu ce simbol poetic elevat. Un cititor nesofisticat ca mine are dreptul sa interpreteze un poem si ad-literam. Si vasta majoritate a cititorilor nu au urmat studii speciale pentru interpretarea poemelor scrise de poetii moderni. Cand dumneavoastra incepeti un poem cu:
"țin cu dinții de ultima durere"
un catrenist de teapa mea incepe sa topaie de bucurie, fiindca rar i se ofera o astfel de mana cereasca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-14 08:52:38
         
 
  nea cioaca,
sunt de acord că încercările mele poetice recente sunt fleacuri care nici că merită analizate consecvent, literar. cee a ce nu înțelegi matale este că demersul ăsta necrofag de a-ți hrăni inspirația, cînd a ta este în moarte clinică, pe baza postărilor altora e o porcărie.am încercat să ți-o spun civilizat, mi-ai dat cu tifla. te-am pus între reperele literare ale unui pamflet, ai rîs și ai continuat să postezi catrene dubioase, frizînd bășcălăul gros, care încep cu explicația "din poemul X al lui Y". Acum te-am luat pe limbajul de mahala poate în argou ne înțelegem.nu-i așa, mînca-ți-ar amerindienii talentu lu matale că ai priceput că pici nasol, că nimeni nu e fraier să rîdă cînd scoți limba spre efortul unora de a scrie ceva literar? Na, hales baftalo să-ț trăiască stolu, baștane!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-08 11:00:41
         
 
  "și pune domle mîna pe dicționare, gramatici simple ale limbii că altfel mereu vei fi urzicat pt port ilegal de limbă. română, nea mitică, la ce te gîndeai."
(Gheorghr Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
Ce aveti dumneavoastra impotriva ca mie sa imi placa sa fiu urzicat?! Sa va spun marele meu secret: eu nu pot sa adorm pana nu sunt urzicat. Deci fiecare cu pasarica lui. Ce rost are ca eu sa ma iau de pasrica dumneavostra, iar dumneavoastra sa va luati de pasarica mea?! Ma rog, daca unul din noi ar duce lipsa de pasarica asi mai intelege. Dar asa?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-08 02:46:13
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Acum ca tot m-ati prins ca nu stiu ce inseamna anglican, imi cer scuze pentru acest cuvant folosit la adresa dumneavoastra. Pentru catrene nu pot sa-mi cer scuze fiindca nu sunt decat niste nevinovate comentarii la niste versuri de ale dumneavoastra in care marturisiti ca nu puteti atipi pana nu simtiti durere. Sa ne intelegem, eu nu am nimic impotriva ca dumneavoastra sa adormiti folosind toate mijloacele care va stau la dispozitie. Chiar am ajuns sa va admir deprinderea, fiindca eu cateodata nu pot sa dorm nici cand nu ma doare nimic. Nu cred insa ca voi adopta somniferul dumneavoastra deoarece nu mi se potriveste.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-08 02:28:47
         
 
  Maeste Olariu, lumea este invidioasa!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-08 00:37:38
         
 
  Parere:

De data asta nu sunt prea nimerite catrenele a lu' matale, nea Mitica. Ai altele mult mai bune. Deh, se intampla si la case mai mari!
Dar de aici si pana a umple casuta de comentarii cu rechesanisme si adrianmihaisme e cale lunga.
Nu inteleg de unde atata frustrare pe capu' lor! Le-ai facut ceva, le-ai sedus nevestele, le-ai luat conturile din banca sau ce? Ca nici macar nu scrii proza de inspiratie si expiratie ruseasca precum rechesan si nici catrene anti-Mitica precum andreimihai.
E ca si cum Elisabeta Polihroniade ar fi invidioasa pe Ilie Nastase ca a fost mai mare sportiv decat ea.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-08 00:29:47
         
 
  culcă-te dude, ăi fi obosit, 2 afișe pîrîcioase copii de copy-paste în doar 3 ore, așa ceva te depășește chiar un homme de lettres boante ca tine.
mîine, va fi o nouă zi pe europeea.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:38:33
         
 
  Gheorghe....atat esti de copil..ce exemplu iti dai tie?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:35:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Gheorghe, te rog, opreste-te! Nu-ti face gratie!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:34:35
         
 
  ce mă amuză cînd cîte o pramatie mimează atît de pimitiv repspectabilitatea.auzi...respect, notre respect. hai domle, că ne bufnește rîsu in corpore,pîrîciosule. doar radu ș. plînge crocodilește. știe el de ce...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:33:43
         
 
  rămîne ca în dimineața aia, privată? hein, ma petite crapule?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:32:00
         
 
  trăinele, ai absolvit cumva dreptul la f.f.? ar trebui să știi dictonul de barou ”avocatul neplătit este bun de pălmuit!”
chiar așa cu cît te plătește cioculete pe oră? o face în natură?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:30:30
         
 
  Gheorghe, iti sugerez sa ai respectul cuvenit pentru un coleg. Si pentru acest site! Europeea are nevoie de respectarea regulamentului! Daca vrei polemica ne-eco te invit in privat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 23:25:41
         
 
  pps.
și hai să fim exacți, again.pe agonia nu ai fost cenzurat ci pur și simplu ai fost trecut pe linie moartă, ca desuet, mediocru(sunt cam 20-30 de epigramiști acolo mult mai vioi și corecți gramatical)și inutil direcției propuse de proprietar:literatură nu fleacuri și atacuri pe sub poalele eutherpei.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:22:40
         
 
  bre, coiculete, hai să avem ”iezplicația” clară aici.eu am posta t trei texte, matale, mînat de o rătăcire, peirdere de măsură temporară ai scris rahaturile de mai sus iscînd o controversă fră obiect, fiindcă e clar dejecțiile nu pot constitui un subiect de polemică pe un sait literar.Uite cum facem: matale îți ceri scuze, ștergi tîmpeniile de mai sus, promiți că nu mai comii sttfel de nerozii lșși incidentul e uitat.și pune domle mîna pe dicționare, gramatici simple ale limbii că altfel mereu vei fi urzicat pt port ilegal de limbă. română, nea mitică, la ce te gîndeai.

ps. nu ești ortodox , cioacă?

”anglican”

ANGLICÁN, -Ă, anglicani, -e, s. m. și f., adj. 1. S. m. și f. Adept al anglicanismului. 2. Adj. Care ține de anglicanism, care se referă la anglicanism. – Din fr. anglican.
ANGLICANÍSM s.n. Religia de stat a Angliei, cu caracter reformat, constituită oficial în 1562, sub Elisabeta I
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 23:18:54
         
 
  iulia, domnul Corbu este proprietarul siteului. Point!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-07 21:34:36
         
 
  DL Corbu este un tip la costum si cravata, caile conventionale si procedurile complete le iunbeshte.
eu glumesc, dar el e serios....
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 21:31:31
         
 
  **la textul lui Ecs-- in comenturi  
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 21:26:38
         
 
 
Am raspuns in textul lui ecs virtual la subiectul cum se acorda nivel pe europee...
trebuie cerere expresa pe email catre dl Corbu proprietarul sitului.... in care se aminteste si recomandarea carui user sustine cererea. pt Adrian Mihai, exista recomandare de la Radu Stefanescu, sigur :)

ps - mare nebun sunteti, scuzati, onorable dnu Cioaca!!!
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2013-04-07 21:25:40
         
 
  "cred că e o întrebare importantă, de interes general, să știe toată lumea care sunt căile de creștere a nivelului aici, în site."
(finul Adrian Mihai)

Finule Mihai,
Cat va vad cat de nestiutor sunteti ma apuca groaza! Si pe acest site caile de a creste nivelul tot de fete depind. Dar numai la aceia care respecta inca traditia stramoseasca. Daca la dumneavoastra aceasta traditie nu mai da rezultate inseamna ca ati trecut la alta religie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 18:10:48
         
 
  cred că e o întrebare importantă, de interes general, să știe toată lumea care sunt căile de creștere a nivelului aici, în site.

mă refer la celelalte căi, care nu țin de literatură. la cele, hai să zicem, neconvenționale!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 18:01:45
         
 
  "hai, cioculete, fii bărbat (sic!)"
(finul Adrian Mihai)

Finule
De cate ori trebuie sa va explic ca eu nu pot fi barbat decat cu fina! Eu stiu ca va tenteaza fiindca am nivelul mare, dar ce nu se poate, nu se poate!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:54:58
         
 
  erata: nivel  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:51:15
         
 
  Si inca ceva finule,
Afla ca nu am umblat cu peschesuri pe la Inalta Poarta. Fiindca nu a fost nevoie. Dupa ce mi-a masurat si cantarit nivelul, Inaltul Padisah a exclamat:
-Asta da nuvel! Nuvel de nas! Merita 200!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:49:09
         
 
  hai, cioculete, fii bărbat (sic!) și răspunde direct la ceea ce te-am întrebat: donație, sponsorizare, peșcheș? lasă frecangeala, n-o mai lua pe după cireș...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:47:13
         
 
  "nu că mi-aș dori eu nivel de felul ăsta, din contră, dacă se va găsi careva să reteze și ceea ce am în prezent, cu atât mai bine, că, la câtă lehamite s-a strâns în dreptul meu, v-aș cam lăsa pe tine și pe popa , unul să publice și celalălt să-l laude și vițăvercea!"
(finul Adrian Mihai)

Finule Mihai,
De ce sa va doriti o astfel de operatie sangeroasa, cand exista o probabilitate de suta la suta sa cada nesilit de nimeni?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:41:14
         
 
  cioacă-mică, ia spune tu, aici, în fața națiunii, cum făcuși, fratele meu, de te pricopsiși cu nivel de 100 sau 200 (n-am verificat, așa că nu știu exact cât e de impozant)?

deduși bani pentru binele europeei? puseși umărul de sprijiniși aitiștii? trimiseși donații, sponsorizări dlui corbu?

că poți fi bănuit de orice, cu o singură excepție: valoare literară!

nu că mi-aș dori eu nivel de felul ăsta, din contră, dacă se va găsi careva să reteze și ceea ce am în prezent, cu atât mai bine, că, la câtă lehamite s-a strâns în dreptul meu, v-aș cam lăsa pe tine și pe popa , unul să publice și celalălt să-l laude și vițăvercea!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:33:47
         
 
  și mai lăsați-ne pe noi, amărăștenii ăștia de la românica, să ne apărăm singuri "sărăcia, și nevoile și neamul".
(finul Adrian Mihai)

Finule Mihai,
V-am amenintat eu vreodata, ca vreau sa va jefuiesc de saracie si nevoi?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:25:28
         
 
  "cît de previzibil ești nea caca..."
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule cronicar,
Sfatul meu este sa nu mai lasati sa va umble prin gura astfel de cuvinte, care, oricat va veti spala dupa aceea cu tot felul de ape parfumate, tot lasa un miros urat...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:21:53
         
 
  cioacă-mică, adevărul e că, la tine, talentul dă pe-afară! mă și mir cum de nu te strivește muntele ăsta de talent pe care îl ai!

având în vedere acest fapt, de ce nu scrieți voi, acolo, in site-uri americănești, să le băgați mințile în cap yankeilor și să le arătați cum mustiți de talent și ce mari genii sunteți voi, tu și popa cel pârât?

și mai lăsați-ne pe noi, amărăștenii ăștia de la românica, să ne apărăm singuri "sărăcia, și nevoile și neamul".

dar îmi spune mie o păsărică faptul că nu vă prea bagă nimeni în seamă pe-acolo, sau, dacă vă bagă, vă bagă cel mult acolo unde n-o pot spune eu, în europeea, că e neeco...

așa că vă lingeți rănile și trageți tot la origini, că deh, sângele apă nu se face!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:17:16
         
 
  cioacă-mică, adevărul e că, la tine, talentul dă pe-afară! mă și mir cum de nu te strivește muntele ăsta de talent pe care îl ai!

având în vedere acest fapt, de ce nu scrieți voi, acolo, in site-uri americănești, să le băgați mințile în cap yankeilor și să le arătați cum mustiți de talent și ce mari genii sunteți voi, tu și popa cel pârât?

și mai lăsați-ne pe noi, amărăștenii ăștia de la românica, să ne apărăm singuri "sărăcia, și nevoile și neamul".

dar îmi spune mie o păsărică faptul că nu vă prea bagă nimeni în seamă pe-acolo, sau, dacă vă bagă, vă bagă cel mult acolo unde n-o pot spune eu, în europeea, că e neeco...

așa că vă lingeți rănile și trageți tot la origini, că deh, sângele apă nu se face!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 17:17:05
         
 
  erata; troheice  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:06:09
         
 
  Finule,
Sfintia Sa imi stie pacatele iambico-trofeice si mi le iarta. Ce nu iarta Sfintia Sa este lipsa de talent. Asa ca eu asi zice sa nu mergeti la Sfintia Sa pentru a va marturisi pacatul, fiindca nu cred ca va va ierta...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 17:05:18
         
 
  ia-nteabă-l pe răspopitul, care te laudă de-a dat în bâlbâială, cum e cu iambii și troheii pe care-i amesteci aici de faci o varzule, că văd că tot ți-e dor de johnny păiosul...

că tot zicea el de rigurozitate, alea-alea în epigramă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:59:31
         
 
  Finule, finule,
Tot la buda si la moturi maronii ti-s gandurile si pohtele!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 16:58:54
         
 
  noroc că e virtuală și albastră pagina ta, cioacă-mică!

că, dacă ar fi fost o pagină de hârtie reală, ar fi devenit, brusc, maro după o trecere editorială pe la buda din casa scânteii!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:54:53
         
 
  *stihuitor  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:51:10
         
 
  Finule,
Bine ai revenit in subsolul meu! Insa de ploconul adus ce sa zic: ma asteptam la unul mai demn de Casa Scanteii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 16:47:40
         
 
  corect, dle gh recheșan: mitică cioacă-mică îl pupă in-cu-ra-bil (sau, în stilul lui gramatical, in-cur-abil) pe vecinu-i stihiuitor afurisit de cler...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-07 16:42:10
         
 
  Domnule cronicar,
Daca dumneavoastra va place mai mult pe americaneste, o dam pe americaneste, ca vorba aia, nu e un cap de tara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-07 16:39:59
         
 
  ia scoate limba! da, ești bolnav...incurabil!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 16:34:55
         
 
  cît de previzibil ești nea caca...pardon, cioaca.bocăni și duminica la cacatrenele matale.lasă-le moi, că altfel se-ntorc bumerang spre fățăul matale și nu e fer(apropos de anglo/saxona ce-o parlești, cred că vruseși a zice @fair@)!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-07 16:31:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE