FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
EPIGRAMIȘTI vs CATRENIȘTI LA SNOP
Text postat de adrian mihai
ce fac, fiecare,
de-nțeles e lesne:
noi-joc de picioare,
ei-doar joc de glezne.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cum spuneam, patrunjelle, fonetica merge la manele si la tipuiturile si strigaturtile populare.
Epigrama implica rigurozitate. Daca participi cu textul asta la un concurs de epigrame o sa te descalifice din start si o sa te trimita la gradinita cu el.
Si mai vorbesti de nea Mitica!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-05 15:21:40
         
 
  papagal mic și zbârlit!

dacă ti-ar fi plăcut mai mult cartea (în speță gramatica), n-ai fi ratat momentul să afli că limba română nu e strict fonetică, ci semi-fonetică.

așa că mai documentează-te un pic și abia atunci poate avem un subiect comun de discuții.

prin urmare, până te lămurești cum devine chestia cu trestia, rămâne cum am stabilit: lesne rimează cu glezne. iar beznele sunt în capul tău, atâta timp cât nu pui mâna pe carte și scrii prostii care te cam descalifică, dacă mai era cazul...

și, dacă vei face efortul să delipești foile cărții din care bănuiesc că-ți faci cornete pentru semințe, roagă-te să ai măcar o dată noroc în viață să nu fi rupt și fila în care scrie cum e cu numărul de litere "i" de la sfârșitul unor cuvinte.

dacă nu găsești, mai ai o șansă: vezi că subiectul l-a tratat radu ștefănescu aici, in site, foarte corect, sintetic și exhaustiv.

așa că ori n-ai citit și scrii cum te taie capul, ori ai citit și mințișoara aia de sub creasta de papagal multicolor n-a priceput nimic...

dar asta-i viața, nu trebuie să te superi, nu ești singur în situația asta!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-05 10:13:59
         
 
  Niciunde, patrunjel.
Si apropo: in epigrama glezne rimeaza cu bezne. Cu lesne rimeaza numai in strigaturile si tipuiturile populare.
Cat despre constructie, e varza. Ia-ti catrenul asta in spate si fugi cu el pana il pierzi, apoi intoarce-te inapoi si scrie epigrama. Nu de alta, dar ai demonstrat in cateva randuri ca poti. Intre timp insa ai devenit victima lui nea Mitica, cel care ti-a schimbat radical viata. Uita-l. Scrie epigrame ca si cand el nici nu ar exista.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-05 03:34:57
         
 
  plasează-te unde zici că faci față, epi...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-04 15:41:32
         
 
  Suuuupeeeerbaaa! Daca n-ar fi de plans ar fi de ras.
Apropo, care voi si care ei?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-04 15:30:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE