FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Muzica Diasporeaza..Bach!
Text postat de ecsintescu virtual
Pentru ca blocasem site, am dat copy paste!

Muzica Diasporeza..Bach!
Text postat de ecsintescu virtual
Toata viata mea am considerat ca regimul Ceausescu a facut bine! A facut BINE! A facut blocuri si uzine, a dat oamenilor locuinte si locuri de munca! Scoli si licee! Facultati. Scolarizari gratuite! Si.,Atentie, valoare! Plus Valoare!

Nu stiu daca toate astea inseamna libertate. Unii spun ca nu. Din contra. Libertatea era alta. Nu am trait in acea vreme. Habar nu am cum este sa ti se dea o casa, un serviciu, o scoala inainte de serviciu, un salariu, si sa spui “nu-mi pasa! “ Vreau Libertate!

Nu am inteles never de ce liderii diasporei critica regimul ceausist, nu sunt dumnealor produsul acestui regim? Nu au studiat ei in mocirla comunista? Nu aici s-au format profesional absolut gratuit?

Ii inteleg pe “fugiti”. Sunt doar fugiti..si au marele merit de a parasi. Ce sunt ei dincolo? Nimic! Ce ar fi fost aici? Nimic! Si-au castigat libertatea? De a munci liber in genunchi, de–asi gasi libertatea in reconversia sociala ( din profesori in spalatori de vase) O daaaa.

Libertatea lor se ciocneste de libertatea noastra? A noastra ramasa...cealalta fugita..

Si atunci? De ce Valeriu Cercel, Dumitru Cioaca, Sorin Olariu si altii..ar avea, apriori, notiunea existentei in silogismul ei? Facerea? O Facere in care Dumnezeu bunutul scuipa pe carnetele lor de pionieri si utecisti, dandu-le in loc de suturi, o limba cu viza in dosul atacat de pistolul care spune Fugiti! Iepurele e securist, credeti-ma!

Eu am raspunsul, dar astept si sofismele dumnealor!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior Text urmator
Puteti adauga comentarii acestui text
Comentariul dvs.


Comentariile userilor


Maestre, Cercel..vedeti..plecat sau nu..v-ati intors aici sa va publicati cartile ( isbn platit de dumneavoastra, daca imi amintesc) si care au avut un maret succes ..3-5 carti vandute, spuneti-mi dumneavoastra, domnule, si va reformulez..de ce "plecatii" vor a fi "venitii"? Si sa dea lectii si a fi posesorii de curaj, curajul de a fi detinatorii de adevar? De ce domnule Cercel? Ca o idee personala, domnul Cioaca este mult peste plecatul de dvs. Dar este o parere personala. Si da, ramasii, au facut Romania, sunt ei Romanii, aia care nu dau doi bani pe cartea plecatului Cercel...nu-i asa?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 03:26:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior Text urmator


Despre cei fugiti, cum era pe vremuri, ca-mi mai amintesc din-nainte de '79 cand am plecat din Romania, nu stiu ce sa zic. A fugit Pacepa, si chiar foarte multi comunisti, unii chiar din guvern, apoi auzeam ca fugeau chiar securistii ce erau trimisi sa aibe grija de altii ca sa nu fuga. Imi amintesc si de directorul ITB-ului,nu-i mai retin numele, fugise cand eu eram la parnae la Rahova.Daca acesti "fugiti" de care am mentionat mai sus, or avea mai multe drepturi ca voi care traiti acolo, nu stiu, dar ce stiu e ca romanii ce inca mai au cetatenie romaneasca si traiesc prin alte tari au aceleasi drepturi cu cei din tara.
Referitor la "..fugiti sunt lasi sau ramasii curajosi..", pot spune ca intrebarea este foarte
buna, insa nu ai pus-o cui trebuia, caci, iti repet, eu sunt "plecat".
Tu ai pus fata in fata "fugitii" care ar fi sau nu, lasi, si cei ramasi, care, dupa cum gandesti tu, sunt cei curajosi.
Pentru cei ramasi, ca ar fi "curajosi", cum spui tu, nu prea sunt dumirit.
Despre ce curaj este vorba?

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 03:18:41



Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 03:17:33



Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 03:16:54


"Ca unul care am plecat, si nu ca un "fugit", iti pot spune, din cate am vazut venind prin tara mereu,ca denigrarea si batjocura se face la voi acolo, la teviziune, prin ziare, prin carciumi si cafenele."

La noi aici, maestre...sa fim solemni..intrebare..fugiti sunt lasi sau ramasii curajosi..

Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:59:34


Am incurcat topicurile, ma refeream la domnul Cioaca, dar nu am gresit cu nimic. Domnule Cercel, in 79 cand ati fugit, aveam -3 ani. Dar v-ati intors. Sa dati lectii! Intreb ca sa inteleg, fugitii au mai multe drepturi decat ramasii? Apeiori vb?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:57:18


Ati spus ca nu plecati daca in tara era libertate bla..bla.. iata ca este..de ce nu veniti? Intreb si eu!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:43:07

Asta e buna!
Eu vin mereu in Romania, in fiecare an!
E o tara minunata.
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 02:55:04


Draga maestre Cercel, faptul ca ati fugit va confera alte drepturi decat "statutii|" Va intreb! Eu zic ca in orice limba fugitii sunt lasi. Sau campioni la fuga. In ambele situatii nu se mai intorc!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:45:47


Esti confuz.
Iti repet ca eu nu am fugit ci am plecat legal.
Motivele?
Daca in '79 cand am plecat eu, tu poate ca nici nu erai nascut, as putea sa ti le spun, dar imi inchipui ca esti indeajuns de inteligent sa intelegi care au fost acele motive.

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 02:52:16


Draga maestre Cercel, faptul ca ati fugit va confera alte drepturi decat "statutii|" Va intreb! Eu zic ca in orice limba fugitii sunt lasi. Sau campioni la fuga. In ambele situatii nu se mai intorc!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:50:46


Ca unul care am plecat, si nu ca un "fugit", iti pot spune, din cate am vazut venind prin tara mereu,ca denigrarea si batjocura se face la voi acolo, la teviziune, prin ziare, prin carciumi si cafenele.
N-am vazut alt popor sa-si injure, sa-si batjocoreasca, sa-si jigneasca si sa faca bascalie de proasta calitate de guvernantii lor, de biserica lor, de vecinii lor, si de tot ce e in jurul lor, asa cum e in Romania.

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 02:47:59


Draga maestre Cercel, faptul ca ati fugit va confera alte drepturi decat "statutii|" Va intreb! Eu zic ca in orice limba fugitii sunt lasi. Sau campioni la fuga. In ambele situatii nu se mai intorc!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:45:47


Am citit lectia dvs de viata! Fireste ca da. Oriunde se fac bani. Conteaza omul si nu sistemul, nu-i asa? Nu stiu de ce v-ar fi impiedicat sistemul comunist sa faceti bani, sau sa va duceti traiul. Poate ca prin 69, cand aveam vreo- 13, se intampla altfel..Asa ca, domnule Cioaca..daca afara e la fel ca in tara..de ce nu veniti? Ati spus ca nu plecati daca in tara era libertate bla..bla.. iata ca este..de ce nu veniti? Intreb si eu!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:43:07


Si peste tot, v-ati dat cu parerea despre patria muma din care ati binevoit sa fugiti?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:31:06

La intrebarea asta nu pot sa-ti raspund caci ai pus-o celor "fugiti".

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 02:38:50


Scuze de fragmentare, RDS Rcs, si astia niste furati din tara..isi fac de cap.

Ideea de baza, domnule Cioaca, este asta: Daca tot ati fugit, de ce Romania este inca "de fugit" in ideea dumneavoastra! Si 2. Fuga dumneavoastra a fost un act de curaj sau de lasitate? Va ajut! Cei ramasi au fost lasi sau curajosi. Definiti " fugitii" domnule Cioaca!

Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:37:27


Ecsy, graga,
Imi pare rau sa ti-o spun, dar Tea are dreptate. Bati campii.
De 33 de ani, decand sunt plecat din Romania, am batut si eu, dar nu campii, ci lumea asta.

Si peste tot, v-ati dat cu parerea despre patria muma din care ati binevoit sa fugiti?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:31:06


Mestre, s-o luam romaneste, atent si cu condescendenta. Incep prin a va spune ca aveti tot respectul meu. Stil, umor, jovialitate si sarcasm. Sa purcedem, domnule Cioaca:

Stimate domnule Ecsintescu,
Aflati ca sunt si diasporezi care nu critica regimul ceausist ci il ridica in slavi. Cum este subsemnatul. De asta am si incercat sa strang niste parale dela alti diasporezi,care sa ma ajute sa-i ridic celui mai iubit fiu al poporului o statuie, chiar aici, in patria Pieilor Rosii. Findca fara el noi dioasporezii nu deveneam diaspotezi. Fara el nu ne luam lumea in cap. Fara el am uri si noi astazi fie pe Basescu, fie pe Ponta, fie pe Crin Antonescu fie pe primarul Oprescu.

Domnule Cioaca, daca este asa, si daca, asa cum corect spuneti, ceausismul v-a fost sutul in cele intime ca sa fiti americani, si daca regimul care v-a primit v-a dat mai mult decat aceasta tara, pe care ati parasit-o..atuci de ce sa va dati cu parerea? Sau o faceti ca Pacepa? Intreb si eu?

Maestre, scuze, dar trebuie sa-mi segmentez discursul:))


Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 02:26:32


Nu de alta dar si "diasporezii" care au furat startul nu lasa Romania sa intre in Schengen.
Ecsy

Ecsy, graga,
Imi pare rau sa ti-o spun, dar Tea are dreptate. Bati campii.
De 33 de ani, decand sunt plecat din Romania, am batut si eu, dar nu campii, ci lumea asta.
De la Lisabonala Viena side la Oslo la Atena. Am vazut si am inteles ce este aia "libertate","civilizatie", "democratie".
Romanii sunt foarte usor adaptabili im oricare din tarile vest europene. Ma refer la cei care vor sa traiasca civilizat si sa-si duca viata civilizat.
Au plecat multi dupa '89, sa-si faca viata, sa-si creasca copii, tineri, profesionisti, cu vana.
Dar ce au facut si ce fac unii zilnic prin Europa, furturi, jafuri, violuri, crime, plus, ce fac guvernantii vostri, ca voi stiti mai bine, am ajuns sa ma gandesc cu teama daca Romania va mai ajunge in Shenghen sau daca va mai fi membra a UE.
Vestul si-a luat si forta de munca si creere de la noi si inca isi va mai lua, dar asta o poate face si daca Romania e in Shenghen si daca nu e.
Migratia se face si ea din cauze sociale, economice si, mai rar, politice.
Romanilor le place sa traiasca bine si daca in Romania nu se poate, sunt liberi sa isi aleaga.
Ca vorbisi de "libertate".
Si, apropos de "Fugiti".
In '69, aveam 19 ani, si atunci am "fugit", am trecut Dunarea la sarbi,numai ca m-au dat sarbii inapoi si fuga mea nu a fost prea departe caci am ajuns la parnae.
De-abia dupa 10 ani, dupa ce s-a semnat la ONU "declaratia universala a drepturilor omului" (in 1977) declaratie ce a fost implementata in Romania de Ceausescu prin decretul 212, care permitea oricarui cetatean roman de a-si parasi tara si de a se stabili in oricare alta tara de pe mapamond.
Atunci am depus legal cerere pentru pasaport, si cu toate ca era lege data, m-au hartuit si mi-au facut zile negre doi ani, timp in care am facut si o demonstratie la Inter, dupa care 3 luni de parnae la Rahova, ca in final sa ma lase sa "plec" in iarna lui '79.
Iti spun astea ca sa intelegi ca eu sunt plecat "legal, cu pasaport si cetatenie romana, si nu "fugit".
La fel si cei peste trei milioane jumate de romani care au plecat dupa '89 din Romania.
Si ei sunt plecati si nu "fugiti".
Ai vorbit despre "libertate"
Si aici, in vest, ca si in Romania este libertate, doar ca unii stiu ce sa faca cu ea, altii nu.
Si cu democratia e la fel.
Nu mai zic de viata. La fel cum e in vesul europei, este si in Romania. Cine face bani si se tine de treaba o duce bine, cine nu, nu.



Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 02:25:57


"Nu am inteles never de ce liderii diasporei critica regimul ceausist, nu sunt dumnealor produsul acestui regim? Nu au studiat ei in mocirla comunista? Nu aici s-au format profesional absolut gratuit?"
(Ecsintescu Virtual despre diasporezi)

Stimate domnule Ecsintescu,
Aflati ca sunt si diasporezi care nu critica regimul ceausist ci il ridica in slavi. Cum este subsemnatul. De asta am si incercat sa strang niste parale dela alti diasporezi,care sa ma ajute sa-i ridic celui mai iubit fiu al poporului o statuie, chiar aici, in patria Pieilor Rosii. Findca fara el noi dioasporezii nu deveneam diaspotezi. Fara el nu ne luam lumea in cap. Fara el am uri si noi astazi fie pe Basescu, fie pe Ponta, fie pe Crin Antonescu fie pe primarul Oprescu. Insa noi ii iubim pe absolut toti poloticienii romani, fiindca este mult mai usor sa iubesti pe cineva care nu te afecteaza. Cat despre studiul gratuit de pe timpul lui Ceausescu. Fratele meu cel mare a terminat Scoala Nomala pe timpul regimului burghezo-mosieresc faca ca tata sa plateasca nimic din buzunar. Si fara sa plateasca cote obligatorii. Si fara sa i se cu hapca pamantul pentru a fi comasat intr-o cooperativa ne-productiva. Fara sa i se ia cu hapca boii, vacile de lapte, oile plus toate uneltele agricole, ca de, colectivul avea nevoie de ele si nevoile colectivului erau de o mie de ori mai importante decat nevoile parintilor mei. Fiindca domnule Ecsintescu Virtual si pe timpul burghezo-mosierimii copii extrem de inteligenti primeau burse. Nu numai pentru a studia in tara ci si in strainatate. George Enescu a plecat cu o bursa ca studieze muzica la Viena. Petre Pandrea, unul dintre ce-i mai mari juristi si oameni de cultura pe care i-a avut Romania, a facut liceul militar de la Manastirea Dealu alaturi de viitorul Rege Mihai Intai, fara ca parintii lui, tarani olteni, sa plateasca un leu din buzunar. Dupa aceea a primit burse peste burse pentru a studia dreptul in Franta, Germania, Italia si Anglia. Este adevarat ca Statul si Roman si burghezo-mosieresc nu l-a trimis sa studieze Dreptul Roman in Imperiul Roman desi stia Latina la perfectie. De asta Petre Pandrea, adica de suparare, s-a apucat sa faca nu stiu daca nu numai cea mai buna traducere dar si singura traducere din "Descriptio Moldavie" din Limba Latina si Limba Germana in Limba Romana. A facut-o intr-o pauza de trei sau patru ani dintre inchisorile comuniste.
Bertold Brecht are o poezie care incepe cam asa:
"Napoleaon a castigat nu stiu cate batalii.
Singur le-a castigat?
Nu o fi avut si el acolo cel putin un bucatar ca sa-l ajute?"
Asa si cu Ceausescu.
Singur o fi facut el taote scolile, palatele, uzinele, bursele? Nu o fi avut si el acolo niste tarani care sa-l ajute? Muncitorii nu prea aveau cum saa-l ajute fiindca aproape toata industria luca in pierdere. Stiu asta din propria mea experienta. Romania sub conducerea luminoasa ajunsese sa produca o tona de otel pe cap de locuitor (care costa Poporul Roman cat doua tone de otel produse in Germania Federala) dar nu mai reusea sa produca un kilogram de branza telemeaa pe cap de locuitor. Dumneavoastra nu ati apucat acele timpuri minunate dar puteti sa va intrebati parintii, bunicii, vecinii, puteti sa cititi memorialistia aparuta dupa revolutie. Dar sa revenim la burse.
Eu mi-am facut un doctorat in Germania Federala fara ca varul Ceausescu sa cheltuiasca pentru mine un sfant. Bursa mi-a dato firma revansista Siemens cu toate ca neam de neamul meu nu lucrase la acesta firma, neam de neamul meu nu platise taxe Statului German iar in liceu eu si organizatia mea de UTM strigaseram nu stiu cate lozinci impotriva revansismului vestgerman. Si "Siemens" mi-a dat bursa fara ca sa-mi puna conditia sa mai lucrez vreodata pentru ea. Dar sa revenim la nostalgiile dumneavoastre dupa comunism. Pentru a afla pe propria dumneavoastra piele cat de bine era pe timpul celui mai luminat fiu al poporului de ce nu mergeti cel putin trei luni pentru a traii in Corea de Nord? Si acolo este fericirea pe pamant, fiindca fabrici sunt, scoli gratuite sunt, asistenta medicala gratuita este, locuri de munca asigurate sunt,gospodrii colective sunt, deci cam toate conditiile ca nord-coreenii sa moara de foame sunt indeplinite. Si nord-coreeni mor pe capete de foame. Desi Nord-Corea este mai bogata in minerale decat Sud-Corea si Romania.
Dar inca odata domnule Ecsintescu, eu nu vreau sa va stavilesc cumva etuziasmul si stima pentru impuscat. Eu nu am nimic nimic impotriva daca dumneavoastra reusiti sa infintati un nou Partid Comunist Roman. Eu nu am nimic impotriva daca acest partid sub conducerea inteleapta a nepoatei lui Niculescu-Mizil preia conducerea Romaniei. Fiindca eu, ca american, sunt pedepsit de lege daca incerc sa ma amestec in treburile interne ale Romaniei.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-29 02:00:06


sorry de typo .."r" "a fi"
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 01:39:24


Latunski, suntem pe un atelier litear! Aici se invata! Incerc si eu sa invat de ce... sau cum.

Tu, fara a incisiv, tragi o concluzie:

Diasporezii trăiesc într-o confuzie.
Cei care polemizează cu ei, idem.

Sunt pierdut:)) Astept gloriile!

Si le ajut!


Ce studii au facut in "fuga" " fugitii" si cum i-a ajutat sistemul !
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 01:37:59


Memoria indivizilor (luați separat) precum memoria colectivităților - e scurtă. Și după o vreme se zbate într-o confuzie a criteriilor valorice (doar și ele sînt destul de relative)
Diasporezii trăiesc într-o confuzie.
Cei care polemizează cu ei, idem.
Tu, exintescu, trăiești o confuzie.
Eu mă perpelesc într-o mare confuzie, doar pentru faptul că nu pricep, nu pricep cum un condei așa incisiv ca al tău se poate alimenta dintr-o cerneală atît de incoloră.
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-03-29 01:23:58


Ecsintescule, teamă mi-e că Tea are dreptate.
Tu chiar n-ai ce face?!

Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-29 01:12:07


Tea, macar eu ii bat..altii si-au luat campii! Ar trebui sa stim/ si luatii de campuri/ si ramasii pe campii/ care a fost reteta! Nu de alta dar si "diasporezii" care au furat startul nu lasa Romania sa intre in Schengen. Vezi vreo diferenta, draga Teia?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 01:07:34


Ecsi dear, bati campii si nici macar cu gratie.
Noroc, ca ai specificat ca n-ai trait "atunci, acolo si aici" altfel ai fi total ridicol.

Trust me I know what I'm talking about...nu din auzite, nu din citite, pe viu!


Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2013-03-29 00:53:06
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  DESPRE AVENTURA EMIGRĂRII LA ROMÂNI

Dacă cercetezi misterul,
Dai de-o chestie bizară:
Astăzi, aventurierul,
Este cel rămas în țară!


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-30 01:25:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Niciodata nu veti putea explica de ce astia care suntem suntem mai "altfel" decat aia care nu mai sunt"
(Ecsintescu Virtual)

Sunt convins ca daca asi traii in Romania asi fi la fel de "altfel" cum sunteti dumneavoastra. Adica la fel de scarbit de toata viata politica, la fel de nemultumit de nivelul de trai pe care Poporul Roman este silit sa-l indure. Nu mi se poate insa cere sa mimez o durere acuta pe care o inteleg daar n-o simt pe pielea mea. Este ca si cum mi s-ar cere, ca atunci cand particip la inmormantarea unui priete drag, sa-mi smulg parul mai dihai decat vaduva decedatului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-29 07:05:28
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Faptul ca m-am luat de Ponta fiindca a plagiat nu inseamna ca imi pute Romania. Ba din contra, eu asi spune ca asta este o dovada a faptului ca imi pasa inca de Romania. Fiindca nu este o placere sa vezi terfelite numele Romaniei si al Poporului Roman in toata presa mondiala din cauza unui singur individ care nu are nici o urma de rusine. Nu veti gasi in tot ce am spus eu nimic derogatoriu la adresa Romaniei sau a Poporului Roman. Nu am spus ca romanii sunt lenesi fiindca nu sunt. Nu am spus ca romanii nu ar fi oameni inteligenti fiindca eu consider ca romanii sunt oameni foarte inteligenti. Cateodata chiar prea inteligenti pentru binele lor fiindca multi din ei considera ca stiu totul mult mai bine decat tot restul lumii, ceeace este adevarat doar intr-o oarecare masura, nu in totalitate. In caracterizarea pe care mi-o facei dumneavoastra adoptati o atitudine extrem de partinica: cine nu este de acord cu parerile mele politice, o face fiindca ii pute Romania. Acuzatia nu este noua pentru mine, fiindca o stiu de la varul Ceausescu. Toti cei care fugeau erau tradatori de tara. Putea el sa spuna ca fugarii nu tradau Romania ci dictatura pe care o instaurase?! In afara de faptul ca megalogamul credea ca el este Romania. Probabil ca ii spusese cineva ca si Ludovic al Paisprezecelea credea ca el este Franta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-29 06:50:16
         
 
  Lasand la o parte zonele in care sunteti atacabil, va spun ca sunteti superb. Ca plecat peste Dunare si pe urma, definitiv peste ocean. Aveti stil, umor, si logica. Niciodata nu veti putea explica de ce astia care suntem suntem mai "altfel" decat aia care nu mai sunt. In Romania. Repet: Ce ati facut pentru SUA, sau alta tara, ca n-am inteles unde va revendicati.
Stiu ca Ion Corbu si acest site a facut urias de mult si pentru viata literara din Romania dar si pentru viata culturala pe plan international!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 04:59:46
         
 
  Cat priveste dreptul meu de a-mi exprima parerea despre anumite evenimente si personalitati din Romania, eu cred ca am acest drept care se numeste dreptul la libera expresie. Si dumneavoastra aveti dreptul sa spuneti despre cum credeti dumneavoastra ca merg lucrurile in Statele Unite sau oricaare alta tara de pe mapamond. Este dreptul dumneavoastra sfant, care va defineste ca Ecsintescu Virual si numai ca Ecsintescu Virtual. Fiindca daca toti am gandi la fel, ce rost ar mai avea sa purtam nume diferite?!

Eu, ca si "ramasii" nu avem dreptul sa votam in SUA. Si aici castigati. Poate ca asa este in viata asta de restitutio in integrum. Recuceriti case si domenii, si mai ales domenii politice. Unul dintre ele este dreptul fugitilor sa voteze pentru ramasi. Va pun o intrebare simpla, m-ati adopta dincolo, daca tot va pute tara asta? Si nu pe mine, pe toti care le le pute Romania. Recunoasteti...nu ati avut aceasta sansa! Deci...Pot lansa in online ca domnul Cioaca ii salveaza pe romani de Ponta, Antonescu, si ceilalti?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 04:51:38
         
 
  "Ideea de baza, domnule Cioaca, este asta: Daca tot ati fugit, de ce Romania este inca "de fugit" in ideea dumneavoastra! Si 2. Fuga dumneavoastra a fost un act de curaj sau de lasitate? Va ajut! Cei ramasi au fost lasi sau curajosi. Definiti " fugitii" domnule Cioaca!"
(Ecsintescu Virtual)

Stimate domnule Ecsintescu,
Bineinteles ca fuga mea a fost un act de lasitate. Insa nu-mi e rusine de lasitatea mea fiindca am ajuns intr-o tara fondata numai de lasi care au fugit de cate ceva. Uni au fugit de saracie. Alti au fugit din cauza persecutiilor religioase. Altii si-au luat talpasita din cauza sistemului politic pe care nu-l mai suportau. Si toti acesti fugari lasi au reusit sa puna pe picioare o tara care merge destul de binisor.
Cat cespre cei ramasi, vasta majoritate nu au fost nici viteji nici lasi ci pur si simplu oameni care au fost mai lipsiti de noroc decat am fost eu. Pur si simplu nu li s-a dat posibilitatea sa fuga. Nu stiu daca stiti, dar pe timpul ala, armata de graniceri nu era pusa sa apere tara de vreo invazie straina, ci sa traga in cei care fiind lasi voiau sa fuga peste hotare. Si vitejii nostri soldati cat si vitezele minele plantate pe linia de frontiera au omorat destul de multi lasi.
Cat priveste dreptul meu de a-mi exprima parerea despre anumite evenimente si personalitati din Romania, eu cred ca am acest drept care se numeste dreptul la libera expresie. Si dumneavoastra aveti dreptul sa spuneti despre cum credeti dumneavoastra ca merg lucrurile in Statele Unite sau oricaare alta tara de pe mapamond. Este dreptul dumneavoastra sfant, care va defineste ca Ecsintescu Virual si numai ca Ecsintescu Virtual. Fiindca daca toti am gandi la fel, ce rost ar mai avea sa purtam nume diferite?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-29 04:41:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE