FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cafelele în care-am făcut dragoste
Text postat de iuri iulian Lorincz
Fiecare zi
trece printr-o gură de cafea aburindă
sorbită în tihnă
o închizi
în colivia din tine
ca pe o pasăre exotică
unde-i admiri tacit culorile
cafele între cafele
mai dulci
mai amare
cafeaua mea preferată
este atunci când găsesc
pe grumazul ceștii
amprenta buzelor tale
atunci
fac cercuri cercuri
pe calendarul din suflet
cu toate cafelele în care-am făcut dragoste
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De altfel, ati fi putut scrie "in tacere" sau "tacut", si totul ar fi fost scapat de ridicol  
Postat de catre sters sters la data de 2013-03-29 08:35:57
         
 
  In limba romana sensul este altul. Nu se refera in niciun caz la aspectul tacut al unei actiuni, ci mai degraba la o intelegere neparafata prin discutii, ci una care s-a petrecut fara prea multe negocieri. Cuvantul nu apartine, cel putin in romana, sferei artistice. Este mai degraba unul...juridic, economic, politic. Nu are legatura cu "taciturn", care, intr-adevar, are sensul de "tacut". Puteti sa ma credeti pe cuvant sau sa mai cititi, ca sa va convingeti. Daca va construiti cultura personala exclusiv din dictionare, va rog sa considerati ca n-am purtat aceasta discutie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-03-29 08:35:05
         
 
  "unii zic că e oleacă comercială, dap dar facetoți banii, pă mine unu mă lovește în...alooo, cioaca a plecat?...vintre!"
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
Nu va mai laudati ca nu va doare intre vintre, ca nici pe mine nu m-ar durea daca nu le-asi avea. Dar le am!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-28 22:31:43
         
 
  "Sa va fereasca Dumnezeu de preferintele de amor ale domnului Rechesan. Cu mine a incercat dar i-am zis: pan-aici! Mi-ai tras-o de-o mie de ori, ajunge!"
(din comentariul (coafat) al musiului Cioacă, pentru a se potrivi cu biografia lui Muscal-Turcitul)

Stimate tovarase comisar,
Stiti ce are un elefant si un soarece nu are?
Un elefant are doi metri inaltime, si soarecele nu are nimic impotriva. Asa si cu mine. Daca pe dumneavoastra v-au atras tragerile cronicarului, eu nu am absolut nimic impotriva!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-28 22:27:26
         
 
  "Caută și ascultă "Maria T" - quartetro Bălănescu, neică Recheșan. Și-apoi îmi spui dacă-ți place țuica au ba.
Dusă către esențele tari."
(avocatul Florentin Sorescu)

Sa stiti ca eu nu raspund la provocarile personalitatilor care nu asculta decat "Eroica" lui Bethoven fiindca Maria Tanase le da arsuri la pipota. Dar sa stiti ca micutul Iorga si neglijabilul avocat Petre Pandrea (ati auzit de cumva de el?!) erau morti dupa trilurile Mariei Tanase.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-28 22:05:08
         
 
  E bună bălcănuca asta a ta... Să tot te acompaniezi cu ea.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-28 19:28:32
         
 
  unii zic că e oleacă comercială, dap dar facetoți banii, pă mine unu mă lovește în...alooo, cioaca a plecat?...vintre!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 17:28:24
         
 
  Ba să vezi tu că eu o s-o caut pe Jelena asta a ta.
Pe YouTube, nu altundeva.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-28 17:06:23
         
 
  nici tu nu asculți muzici balcanice.mi-e rușine, dar asta e.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 16:42:26
         
 
  Ai ascultat albumul Maria T? Și nu ți-a plăcut?!!!
Mă mir.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-28 14:59:47
         
 
  pălinca de caise. Maria T este istorie. dacă tot ascult ceva, ascult mai bine în vecini. Jelena Tomasievici, de-a noastră, balcanică!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 14:44:55
         
 
  "Sa va fereasca Dumnezeu de preferintele de amor ale domnului Rechesan. Cu mine a incercat dar i-am zis: pan-aici! Mi-ai tras-o de-o mie de ori, ajunge!"

din comentariul (coafat) al musiului Cioacă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-03-28 11:36:52
         
 
  Caută și ascultă "Maria T" - quartetro Bălănescu, neică Recheșan. Și-apoi îmi spui dacă-ți place țuica au ba.
Dusă către esențele tari.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-28 11:28:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ps da, nu-mi plac sarmalele și nici țuica, iar cîntecele Mariei Tănase nu le ascult prea des.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 11:19:31
         
 
  neică Dumitre, te faci că nu pricepi.Da, repet, n-avem nimic în comun, ba chiar aș zice nici măcar zestrea genetică, fiindcă în timp ce străbunii matale rășchirau ogoru cu un brăzdar de lemn și treirau grînele cu îmblăciul, ai mei cumpărau tractoare și batoze în tîrg, la Viena.dar nu asta e problema diferențe au fost și vor fi(chiar matale te-ai ajuns prin emigrare)ci faptul că nu vizionăm aceleași filme, nu citim aceleași cărți(ba chiar aș îndrăzni să afirm că nu citiți prea consistent în românește)...rămîne doar colocvialitatea vioaie dintr-un cotlon al internetului și glumele răsuflate pe care le faceți.din păcate pt dumneata le pui și pe rime!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 11:18:10
         
 
  dle Cioaca, puteți fi, barem un minuțel, serios?
Trecînd peste considerentele personale (vezi inepția homofobă de mai jos)chiar de am fi supt la aceeași lupoaică(recte ginta din care ne tragem) nu cred că avem ceva în comun, ADN-ul sigur nu.
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

In afara de ADN-ul pe care il avem amandoi de la marele rege Decebal si faimosul imparat Traian, exista nenumarate alte lucruri pe care le avem in comun. Fiindca sa nu-mi spuneti mie ca nu va plac mititeii, sarmalele in foi de varza murata, branza telemea si cantecele Mariei Tanase gustate impreuna cu o plosca de rachiu . Ca sa numesc numai cateva din lucrurile care ne fac frati pe viata. Destul de vitregi dar tot frati ne numim.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-28 10:23:46
         
 
  TACÍT, -Ă adj. Care nu este exprimat formal; făcut pe tăcute, în tăcere. [Cf. fr. tacite, lat. tacitus].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
 
Postat de catre iuri iulian Lorincz la data de 2013-03-28 09:18:40
         
 
  Domnule autor,
Va rog sa observati contextul nepotrivit in care utilizati cuvantul "tacit" al carui sens este similar cu "mutual" si nu inseamna nicidecum "in tacere" sau "pe muteste", asa cum sugerati. Cu cel mai al dracului respect, Kostanie, incredibil de scarboasa dihanie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-03-28 08:52:04
         
 
  dle Cioaca, puteți fi, barem un minuțel, serios?
Trecînd peste considerentele personale (vezi inepția homofobă de mai jos)chiar de am fi supt la aceeași lupoaică(recte ginta din care ne tragem) nu cred că avem ceva în comun, ADN-ul sigur nu.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 08:16:25
         
 
  Sunt frate Rechesan, sunt, ca nu degeaba suntem noi frati!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-28 00:13:15
         
 
  Cioaca, avea dreptate Sorescu...chiar ești!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 00:01:33
         
 
  "dle Lorincz, deși comentariul dumitale este îndreptat spre persoană și ușor ininteligibil vă răspund punctual:
-am comentat, mi-am exprimat o opinie clară, nu v-am comentat preferințele în materie de amor"
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Lorincz,
Sa va fereasca Dumnezeu de preferintele de amor ale domnului Rechesan. Cu mine a incercat dar i-am zis: pan-aici! Ca sa vedeti ce fel de cronicar este: a incercat, desi stia ca nu-mi plac de cronicaresele!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-27 17:46:16
         
 
  dle Lorincz, deși comentariul dumitale este îndreptat spre persoană și ușor ininteligibil vă răspund punctual:
-am comentat, mi-am exprimat o opinie clară, nu v-am comentat preferințele în materie de amor
-mă tem că vă înșelați îmi place cafeaua(beau zilnic cu amanta două ceși mari)coniacul, vinul alb și roșu, ba chiar și ceaiul, dar nu de tei eminescian sau epigonic, doar ăla verde ceylon care conține teobromină, recomandabilă prozatorilor
-poezica, cu a sa imagine buș-a-buș tot stîngace rămîne, așa că nu e vorba de gustibus ci de evidență...pe care domnul Jupp o ironizează mai puțin tranșant decît mine.firește, că nu aveți nevoie de opinii, altele decît cele encomiastice, moca și regret timpul pierdut să vă atrag atenția asupra chestiei mai jos invocate.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 17:12:00
         
 
  D-lor. asa cum am e scris si text, cafele intre cafele,poate d-lui rechesan, Ii place ceaiul...
in special de tei:))
De gustibus non est disputandum, d-lor...
 
Postat de catre iuri iulian Lorincz la data de 2013-03-27 14:17:19
         
 
  domnule Recheșan, mi-e teamă că vă înșelați, dragostea în cafea este cît se poate de banală. Am remarcat că în 90% din cazurile în care am fost întrebat "Vii sus la o cafea", s-a dovedit că împricinata băutură nu a avut o formă lichidă ci una dreptunghiulară, dotată cu patru picioare și saltea. (În restul cazurilor s-a folosit masa din bucătărie).  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-03-27 13:50:28
         
 
  poate cafenelele, dle Lorincz, că în varianta propusă, oricît de îndrăgostit ar fi eul liric de tipesă și, oricît de liliputan i-ar fi fizicu viril tot ridicol slash involuntar umoristic sună!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 13:09:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE