FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SCARTUL și PALEOLOGUL
Text postat de adrian mihai
SCART s. n. problemă enigmistică în care prin extragerea uneia sau a mai multor litere, a unei silabe ori a unui grup de litere dintr-un cuvânt se obține un cuvânt cu un înțeles nou. (< it. scarto)

cu scuzele de rigoare, am pus această definiție a unui gen rebusist pentru cei care nu sunt familiarizați cu jocul respectiv...

asistarăm, ieri, fraților-cumnaților, la o bumbăceală pe cinste denumită, pompos, CONVENȚIE NAȚIONALĂ PDL. și se-nfruntară, măre, se-nfruntară trei tabere (pentru coneseori găști, prietenii știu de ce...): cea a feseniștilor încremeniți în proiect-BLAGA (apud marinel), cea a căii democratice-UDREA (apud același marinel) și cea rebegită, a reformiștilor-MACAVEICA.

acu, ce-mi auziră mie urechile? o vorbă de duh a PALEOLOGULUI care, pe bună dreptate (că, deh, gura păcătosului adevăr grăiește!) zicea că această confruntare ideologică se poate exprima, popular, și altfel: "se bat calicii pe ceaunul gol!"

perfect adevărat!

și, pentru că suntem coborâtori din nenea iancu caragiale, propun și eu să nu se revizuiască, dar să se schimbe pe ici, pe colo, și anume prin părțile esențiate...

de aici și ideea cu SCARTUL și PALEOLOGUL: grupul reFORMIȘTILOR, prin contragere, să devină, în mod natural, grupul reFOMIȘTILOR...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adevăr grăit-ați, d-le Adrian Mihai. Nește mațe fripte!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-24 17:05:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  corect!
ar trebui să patentezi ideea la OSIM, că hoții ăștia sunt în stare s-o fure!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-24 16:55:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE