FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ziua internațională a poeziei (World Poetry Day)
Text postat de Emanuel Cristescu
Ziua internațională a poeziei (World Poetry Day)

Cu ocazia acestei zile vă propun să postați, cei care doriți, una dintre cele mai frumoase poezii din creația dumneavoastră.

Perioda de postare 21-31 martie 2013. Cu mențiunea pentru concurs.

Un juriu va evalua poeziile postate și va acorda diplome și mențiuni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  'Domn Cristescu, eu zic să băgați o amnistie generală de ziua pieziei. Ca să ne simtem și noi bine.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-22 17:05:47
         
 
  cîrnățarii, grataragii, casapii și otrepele cu aere fandoseli, intrarea gratuită!muștarul, așijderea, dîn partea casei...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-22 13:26:38
         
 
  Noi am avut ieri 21.03 o asemenea manifestare. Puteti vedea foto de la eveniment pe http://cenacluldeseara.blogspot.com  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-22 13:16:54
         
 
  Dle Cristescu, daca tot ati citit pe FB despre Ziua Internationala a Poeziei si daca ati stabilit pana pe 31 martie termenul limita pentru postarea poeziilor, puteti dedica acest concurs
poetului Nichita Stanescu
31.03.1933 - 13.12.1983- 31.03.2013.
Spor si Succes!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-22 13:15:09
         
 
  puteti conta si pe mine, zilele astea o sa postez ceva  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-22 07:48:17
         
 
  Ce s-ar face Europeea fără sprijinul dumneavoastră, domnule CTA!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 01:18:28
         
 
 
Maiestatea Voastră Solară, sub acoperirea voioasă a spontaneității neregizate proliferează de obicei doar fușereala și rasolela. Acum e adevărat că sînteți un expert în rateuri. Ce mai contează unul în plus.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-03-22 00:57:29
         
 
  "e o inițiativă comună cu rețeaua ning?" Nu. Habar nu am ce este acea rețea. Am citit pe FB, într-un comentariu al unei scriitoare, Anca Mizumschi, că este ziua respectivă și mi-am zis că pentru oameni normali la cap, autori de poezie, a publica ad-hoc, una dintre cel mai frumoase poezii ale lor, nu ar fi nici un efort extraordinar nici nu ar necesita o organizare ca pentru construcția unei piramide. Pentru cârcotași, cum bine se știe, se găsesc pete, multe pete și în Soare!

Domnule Cioacă, regret că domnul Recheșan nu are simțul umorului. Și că pare a da dovadă de un acut simț al umorilor. Dacă facem (faceți) rost de o sponsorisare diplomele ar putea avea în antet una dintre instituțiile invocate. Dacă nu vor avea ca antet numai sigla Europeea.

Repet cei care vor publica în acest scop, în perioada amintită, trebuie să menționeze, "Pentru concurs"

Personal cred în lucrurile sincere, spontane, neregizate și normale. Nu aseptrice ori închise într-un glob și izolate de lumea reală.

Prin urmare, vă invit, pe cei care doriți, publicați una dintre cele mai frumoase poezii ale dumneavoastră.

Mulțumesc!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-22 00:42:09
         
 
  e ridicol cum un eveniment de asemenea anvergură cade , aici în atelier literar europeea ]n desuetudine, ridiculizat de flecăreală prin contribuția ”inestimabilului” cioaca!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-22 00:03:56
         
 
  Stimate domnule Cristescu,
Diplomele si mentiunile pe care intentionati sa le distribuiti castigatorilor sunt imprimate de Banca Romaniei sau de Banca Comunitati Europene.
Ca sa stiu daca merita sau nu sa-mi arat muchii poetici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-21 22:43:50
         
 
  Stimate domnule cronicar
Nimeni nu este impotriva ca o personaliatate sa castige ambele premii. Sa stiti insa ca intentionez sa va fac o concurenta acerba. Fie ca posesorul celor mai tinere si naravase muze sa castige!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-21 22:39:46
         
 
  Cei din diaspora sa nu ma parati tovarasului Tismaneanu!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-03-21 17:55:55
         
 
  Am postat pentru concurs "Ciuma rosie", dar sa nu afle tov Tismaneanu!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-03-21 17:54:18
         
 
  care juriu, ? e o inițiativă comună cu rețeaua ning, cumva? cei de pe www.cititordeproză.ro mi-au trimis un email prin care era lansată aceiași invitație. sau aveți cumva exclusivitate?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-21 17:39:01
         
 
 
Hei-rup!

Organizare de excepție.

Felicitări celui care a lansat proiectul.

Ar merita făcută și-o antologie.

A tuturor proiectelor aidoma acestuia.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-03-21 17:09:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE