FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de bun venit pentru Miruna Romanciuc
Text postat de Dumitru Cioaca
"Sunt un eu negat"
(Vers din poemul "Dubluri în antiteză" de Miruna Romanciuc)

cand esti doar un ou negat,
doare doar pe jumatate,
din ce-l doare pe-un barbat
cu-ambele oua negate.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimata domnisoara sau doamna Miruna,
Cred caa aveti dreptate. Daca in renumita poezie a lui Ion Barbu pre numele ei "Oul dogmatic" inlocuim oul cu eul, poezia capata cu totul alt sens. Deci in catrenul meu ou a fost si ou ramane.

p.s.
Nu stiu cum asi putea sa va dovedesc ca nu sunt un ou negat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 20:22:39
         
 
  Si referitor la ce spuneti dumneavoastra (" Parerea mea este ca inlocuind "ou" cu "eu" versul nu-si pierde din sinceritate. ") trebuie sa va contrazic apasat. Incercati sa inlocuiti "ou" din compozitia dumneavoastra cu continut filozofic cu "eu". Sa vedem daca intelesul se pastreaza, pentru ca doar asa se poate pastra sinceritatea de care vorbiti dumneavoastra cu atat daruire de "ou negat".  
Postat de catre Miruna Romanciuc la data de 2013-03-18 19:19:07
         
 
  Apreciez ca ati schimbat versul, in primul rand.

Apoi, nu v-am cerut sa schimbati catrenul, e o forma de arta si nu am drept asupra ei, o respect, insa lucrul pe care l-am contestat a fost transcrierea eronata care poate induce cititorii dumneavoastra in eroare cu privire la modul in care scriu. Problema a fost ca in contextul in care titlul este "catren de bun venit catre Miruna Romanciuc" am tras concluzia ca are o legatura cu mine. Concluzie eronata se pare, insa titlul ar tb sa aiba o oarecare legatura cu textul,nu? O alta neintelegere, eu nu m-am legat in comentariul meu de ceea ce a spus doamna Sandulescu Domnica, careia ii multumesc pentru comentariul relevant. Eu m-am referit strict la ceea ce ati expus dumneavoastra aici.
 
Postat de catre Miruna Romanciuc la data de 2013-03-18 19:10:21
         
 
  "versul Mirunei e sincer, cu trimiteri stănesciene, iar dl Dumitru propune o interpretare ușor prozaică și simplistă."
(Sandulescu Domnica)

Domnisoara sau doamna Miruna,
Distinsa noastra colega Sandulescu Domnica, in comentariul de mai sus se referea la versul:
"sunt un ou negat" si nu la versul "sunt un eu negat" Parerea mea este ca inlocuind "ou" cu "eu" versul nu-si pierde din sinceritate. Dar nu stiu daca de aceiasi parere este si domnisoara sau doamna Domnica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 18:35:17
         
 
  Stimata domnisoara sau doamna Miruna,
In primul rand eu vreau sa va spun ca am plecat de la versul dumneavoastra pentru a vorbii despre durere in general. Puteam sa nu pun versul dumneavoastra ca "motto" dar daca faceam acest lucru, niste calai de prieteni pe care ii am pe acest site m-ar fi acuzat imediat de plagiat.
Bineintele ca voi schimba versul din "motto" asa cum e dorintaa dumneavoastra dar catrenul nu-l pot schimba, fiindca dac-o fac isi pierde tot continutul filosofic. Cat priveste tonul comentariului dumneavoastra ce pot sa va spun decat ca eul dumneavoastra mi se pare a fi unul mai degraba deslegat decat legat. Dar daca v-am jignit cu ceva, fara voia mea, va cer iertare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 18:25:34
         
 
  Stimate domn Cioaca, tind sa cred ca inainte de a emite o parere asupra unui text este necesar sa cunoasteti textul si in primul rand, sa aveti indemanarea de a-l transcrie realist. Nu stiu, poate e doar un ideal total nepotrivit, idiot, al meu, dar ce sa-mi faceti?Nu puteti sa negati firea altuia sau s-o interziceti. Pentru a face acest lucru clar pentru dumneavoastra si restul cititorilor, versul real este " Sunt un eu negat". Acum c-am lamurit acest detaliu insignifiant, ce-i drept, continui prin a va sfatui sa nu mai incordati astfel de pareri la adresa mea, cu tenta jignitoare. Mi-a facut placere sa vad titlul atunci cand am intrat pe site si voiam sa va multumesc. Ce naivitate copilareasca, nu-i asa? Dezamagire totala. Nu cred ca v-ati dori acelasi lucru, ar fi frumos sa dovediti o empatie macar in limita bunului simt. Dar ce stiu eu? Sunt "un ou negat", ca sa va citez pe Inaltimea Voastra, criticul literar.  
Postat de catre Miruna Romanciuc la data de 2013-03-18 16:47:42
         
 
  faceți omletă!  
Postat de catre sandulescu domnica la data de 2013-03-18 11:12:03
         
 
  Stimata domnisoara sau doamna Domnica,
Dupa mine un ou negat nu este altceva decat un ou lipsa sau inexistent. Doua oua negate inseamna doua oua lipsa sau inexistente. In orice gospodarie chibzuita durerea este direct proportionala cu numarul oualor negate. Atata am vrut sa spun si nimic mai mult. Simplist cum spuneti dumneavoastra, ca daca nu ma duce capul la mai mult, ce sa fac?! Dar adevarat!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-18 11:02:03
         
 
  îmi imaginez că domnul Dumitru e un fel de casanova literar al saitului:1,85 m 80 kg,brunet, cu ochii verzi, musculatură lucrată la gym, maxim 30 de ani, metrosexual, etc.
e drept că are o viziune absolut originală asupra istoriei românilor și o ortografie bizară, dar văd că toate persoanele de sex feminin sunt atrase de versurile dînsului.

acum serios vb, nu cred că genul acesta de atitudine, vag misogină, clar sexistă e cea potrivită unui cenaclu virtual. versul Mirunei e sincer, cu trimiteri stănesciene, iar dl Dumitru propune o interpretare ușor prozaică și simplistă.
 
Postat de catre sandulescu domnica la data de 2013-03-18 10:12:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE