FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
lui Jupp B. Itter, cu toata stima
Text postat de Dumitru Cioaca
"Să fii "șef epigramist"
Te-am votat cu toți. Insist
S-o faci făr' să te codești:
Musai să ne mulțumești!"
(conditie pusa de Jupp B. Itter, pe care Sfintia Sa parintele Sorin Olariu nu are cum sa o indeplineasca fiindca are o cu totul alta orientare religioasa)

cele trei catrene pe care le sculptasem pentru Jupp din gheata cea mai fina din pacate s-au topit.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Dumneavoastră vă rămân dator, domnule Jupp. B. Itter.
Eu domnului Cioacă am voit să-i reperez onoarea..."
(Florentin Sorescu)

Mult stimate si iubite domnule Florescu,
Va rog sa nu va luati dupa gurile lui Radu Stefanesscu si Jupp B. Itter care neavand in ele nici un dinte cariat sau masea lipsa nu stiu ce vorbesc. Acesti tineri bu pot intelege ca pentru mine, care sunt un domn care dataorita varstei a ajuns la o inalta maturitate de gandire,
o ciupitura de partea mea anatomica care ma pune cel mai des in contact cu un fotoliu, mai atunci cand ea vine de la o domnisorica de talia dumneavoastra, nu mai constituie de mult o ofensa ci numai un rar, dar extrem de binevenit, compliment.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-30 22:46:39
         
 
  Jupp, subscriu, adaugand ca, in opinia mea, pe langa zecile de bagatori de seama, discipoli, mesteri, maestri, carcotasi, profesori si exegeti de marca ai feluritelor mestesuguri literare, faptul ca europeea a fost daruita si cu un guru de talie mondiala, specializat in tantra science fiction pentru varsta a treia, l-am numit aici pe nea Mitica, mi se pare o intamplare providentiala, pe care o salut. cu aceasta ocazie as dori sa-l asigur pe nea Mitica de toata simpatia mea, indiferent de blasfemiile gramaticale pe care le-a comis, le comite, si le va comite in veci, si ca-l iert pentru faptul ca in loc sa manace salam de porc, mananca salam cu soia, sau vitavercea. cam atat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-29 13:54:52
         
 
  Dumneavoastră vă rămân dator, domnule Jupp. B. Itter.
Eu domnului Cioacă am voit să-i reperez onoarea...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-29 13:45:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  @Florentin Sorescu

Domnule Sorescu, lui Dumitru Cioacă - Genuneanu i-am dedicat acum 9 ani (o, tempora!), de ziua dînsului, un catren în care îi spuneam că are un singur cusur, acela că este nu "foarte" ci "prea simpatic". Știu că simpatia nu este tranzitivă, deci nu vă cer să îl agreați pe domnul Cioacă, doar să înțelegeți că a fost o vreme în care, pe un site concurent, nenea Genu era iubit de foarte mulți useri, deși mînca la fel de pofticios o mulțime de "i"-uri iar aritmiile erau la fel de vioaie în catrenele dînsului. Dar era amuzant și îl acceptam așa cum era. Nu știu de ce a plecat de acolo, ce persoane mai scorțoase au considerat că trebuie să curățe site-ul de cei care nu sunt la fel de scorțoși, dar de o vreme văd că apare doar aici, pe Europeea. Din păcate, nici "europeenii" nu îl prea agrează, dar nu atît din cauză că maltratează constant gramatica sau că uneori poantele domniei sale sunt un pic prea îndrăznețe(ca să folosesc un eufemism), ci pentru că și-a permis să treacă dincolo de balta atlantică (pentru că mai sunt pe site și alți catreniști cam cu aceleași lipsuri dar sunt lăsați în pace pentru că au mîncat același salam cu soia ca și noi, ceilalți).

Înțeleg că aici a fost publicat un catren care a apărut inițial pe una dintre paginile lui Sorin Olariu. El, catrenul, reprezintă o mică revanșă a lui neanea Genu pentru toate momentele în care l-am tăvălit prin toți scaieții poantelor mele. Și dacă trebuie cineva certat aici, acela sunt numai eu, pentru că am fost neglijent într-o replică scrisă și am dat motivul și oportunitatea să fiu atacat.

Pe de altă parte, vă mulțumesc pentru susținere, înțeleg că nu vă place să fiți dator :)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-29 12:02:17
         
 
  Aș! zice, cât se poate de transparentă! Bravo.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-29 09:09:14
         
 
  Stimate domnule Sorescu,
Daca veti reciti inca odata cu mare atentie cele trei catrene care au facut obiectul criticii dumneavoastra, veti observa ca in ele, datorita incalzirii globale, au avut loc schimbari majore.
Materialul din ele este acelasi numai ca forma de prezentare este mult mai transparenta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-29 00:28:33
         
 
  Domn' Cioacă, e musai să scrii tot ce-ți trece prin cap?
Și dacă da, e musai să publici?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-28 23:45:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE