FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
logica magicianului Ponta
Text postat de Dumitru Cioaca
Taxa auto va fi inlocuita cu un "timbru de mediu" pentru care proprietarii de vehicule vechi si poluante vor plati mai mult, iar detinatorii de vehicule noi vor plati mai putin sau chiar deloc in cazul masinilor hibride si a celor electrice, a spus saptamana trecuta premierul Victor Ponta.
(ziarele)

dupa logica ta oabla,
merit sa fiu strans de oua,
fiindca-mi permit doar o rabla
si nu o masina noua?!


" Deci nu facem altceva decat sa mai luam de la oameni ca sa dam la oameni ce le-a luat Guvernul trecut."
(tot marele Victoras Ponta)

deci tu, ca sa ne platesti,
ce ne datoreaza Boc,
tot pe noi ne treci prin foc,
dupa care ne belesti?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  D-le Cioacă, cu ceva vreme în urmă insinuați că acei care au votat , așa cum au votat, sunt idioți. Acum afirmați contrariul. Hotărâți-vă!

..sa-l strang, tare m-as repede,
de brelocul din chiloti,
fiindca nu-l suport cand crede
ca romanii-s idioti…
(Dumitru Cioacă)

nu te lasă, chiar de poți.
nici nu e aicea locul
ca să-i umbli în chiloți:
dacă a pierdut brelocul?

vrei să-i scotocești prin minte
să-i scoți taxa? nu ți-e frică
că, umblând la cele sfinte,
perceptorul se ridică?

fă cum vrei, dar ia aminte,
fii atent atunci când pleci:
lângă mintea lui fierbinte
nu cumva să te apleci!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-25 23:48:36
         
 
  Lupta pentru egalitate dusa de Ponta a inceput sa o depasesca pe cea dusa de Basescu!

...vad ca taxa asta nemultumeste pe toata lumea, atat producatori cat si proprietari de masini, ceea ce pare a fi un mare pas inainte.
(Radu Stefanescu)

catre Ponta, gargaunii
ce-s de devla lui prasiti:
-n-ar fi pacat ca doar unu
sa fie nemultumiti?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-25 21:35:51
         
 
  ok, Jupp, multam, din ce-am gasit pe net n-am priceput mare lucru, vad ca taxa asta nemultumeste pe toata lumea, atat producatori cat si proprietari de masini, ceea ce pare a fi un mare pas inainte.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-25 21:07:12
         
 
  scuze, radule, se pare ca am ramas in urma cu informatia, vad ca mai nou a aparut "taxa de timbru" care e practic aceeasi taxa ca si cea pentru care s-au certat pina acum, platibila o singura data la prima inmatriculare sau primul transfer, si care va fi mai mare pentru masinile noi si mica pentru cele vechi.
asta e. credeam ca s-a gasit pina la urma pe cineva in minister pe care sa il duca mintea dar m-am inselat.
deci ai scapat, cit nu vinzi masina, nu platesti nimic.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-25 20:55:05
         
 
  Orice fac, tot nu-mi iese de sub scafarlie aceasta fraza maiestrita...

" Deci nu facem altceva decat sa mai luam de la oameni ca sa dam la oameni ce le-a luat Guvernul trecut."
(tot marele Victoras Ponta)

sa-l strag, tare m-asi repede,
de brelocul din chiloti,
fiindca nu-l suport cand crede
ca romanii-s idioti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-25 20:54:40
         
 
  jupp, nu prea inteleg tampenia asta. caz concret, am un jaf de audi din 94, n-am de gand sa-l vand. ce-am de platit si cui?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-25 20:26:31
         
 
  din pacate la noi nu ar functiona asa ceva, nene genule. la fiecare 2 ani masinile trebuie sa treaca un text de noxe care insa trece cu spaga aferenta.
daca s-ar impozita masinile pe baza de noxe masurate, nu am face decit sa-i imbogatim pe unii smecheri. tot varianta cu virsta masinii e cea corecta.
(stiu ca ma injură acum toți colegii pensionari)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-25 20:18:51
         
 
  semn  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-25 20:11:47
         
 
  Jupp,
Ce rau ti-au facut numerosii pensionari de ai imbratisat parerea lui Ponta care vrea sa-i desparta fortat de harburile lor?! Si asa nu circupa prea mult. Nu vezi cat de nedreapta va fi noua lege care nu impozeaza dupa kilometrajul anual al harbului. Chiar daca il scoti o data pe an la plimbare taxa va fi aceiasi. Eu cred ca un posesor de harb care il scoate doar o data pe an la plimbare ca sa mu amorteasca de tot polueaza mult mai putin decat posesorul unui Mercezes care il calareste zilnic, fiindca pentru el costul benzinei este un mizilic.
Si acum sa-ti spun cum stau lucrurile in tara vestica in care m-am oplosit eu. California are o legislatie antipoluanta mai dura decat orice tara din lume. Si cu fiecare an care trece o face si mai dura. Dar aceste legi noi nu se aplica la harburile fabicate acum 20 sau 30 de ani, fiindca aceste harburi au fost fabricate respectand regulamentele antipoluante de la vremea respectiva. Fabricantii de masini din vremea aceea nu aveau cum sa stie ce-i va trece prin cap guvernului peste 30 de ani. Eu cand merg un harb la controlul anual de poluare, trece flacaul toate probele cu steagurile sus din prima incercare, atat sun de relaxate testele de pe vremea lui. Cu masinile mai noi mai am din cand in cand probleme.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-25 19:57:48
         
 
  Jupp, daca mai esti prin zona, te-as intreba ceva, da un semn.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-25 19:03:12
         
 
  nene Genu,

taxa asta de mediu poate fi singura la care nu prea conteaza unde se vor duce banii, pentru ca efectul nu sta in modul de folosire a sumelor colectate ci in modul de aplicare a taxei.
eu am vazut-o aplicata intr-o tara din vest, unde la un moment dat taxa anuala ajungea mai mare ca valoarea masinii, asa ca oamenii erau obligati sa le dea la fier vechi (unde plateau, nu primeau bani pe ele!) sau le vindeau norocosilor de romanasi pe sume simbolice.
asa se pot lovi trei iepuri dintr-o lovitura: se incurajeaza cu adevarat productia de masini noi, se vor mai elibera trotuarele de hirburi si vom vedeam mai putine dacii obosite pe sosele.
fireste, cel mai comod si mai bine ar fi sa nu platim nimic si sa avem servicii ca in vest. dar daca tot platim, atunci macar sa o facem corect.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-25 18:46:24
         
 
  Jupp,
Din pacate nu tot ce este normal este si posibil.
Din cat cunosc eu firea umana, proprietarul si-ar pensiona si maine rabla daca ar avea cu ce sa isi ia o sbarnaitoare noua. Lui Pontulica ii pasa de fumul din Romania tot la fel de mult cum imi pasa mie ca pe planeta Marte nu exista apa. Lungimea lui va fi insa redusa fiindca prin noua lege se reduc banii de kilometraj. Pot pune deja mana in foc ca nici un sfant din noua taxare nu va ajunge la protectia mediului. Eu cunosc bine problema. fiindca si noi ne-am pricopsit cu o bogatie de guvernator care s-a jurat ca daca vom vota o taxa noua, banii incasati din noua taxa vor fi alocati numai pentru salariile invatatorilor. Si s-a tinut de cuvand, acest nou bir numai acolo merge. Ce a uitat insa sa ne spuna nenorocitul este ca bani care erau deja prevazuti de buget pentru salariile invatatorilor vor fi folositi pentru marirea numarului birocratilor, asa ca noi ne-am ales cu o taza noua pentru ca invatorii sa primeasca aceleasi lefuri.
Cat priveste:
" Deci nu facem altceva decat sa mai luam de la oameni ca sa dam la oameni ce le-a luat Guvernul trecut."
eu o gasesc antologica.
Pai de ce vrea sa va ia banii, numai de dragul de a vi-i da inapoi?! Parerea mea este ca vrea sa vi-i ia ca sa-i fete lui vaca dar nu cred ca se va grabi sa vi-i returnezae fiindca nu are interes ca sa-i moara vitelul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-25 17:51:34
         
 
  Nene Genu, ăstora le-a trebuit nu știu cîți ani să le vină mintea la cap și să realizeze ce înseamnă o taxă de mediu și matale abia acum cîrcotești? Păi nu e normal ca rablele să plătească o taxă de mediu proporțional cu lungimea fumului scos? (și o spun fără partipriuri, sunt și eu posesorul uneia... nu mă, nu mă refeream la nevastă!). Așa că, dacă vorbim de taxe de mediu, aș propune:

Pentru tine-o lege nouă:
Meriți să fii strîns de ouă
Bașca să-ți tăiem și mîna,
De mai poluezi româna. ;)

La al doilea catren însă ai dreptate. Și ți-a ieșit și ritmul (nu te uita în jos, nu ăla!) doar că poanta e cam ne-ecoliterară.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-01-25 17:01:46
         
 
  ,,deci tu ca sa ne platesti
ce ne datoreaza Boc,
tot pe noi ne treci pri foc,
dupa care ne belesti!”
(Dumitru Cioacă)

zău, aici habar nu are
că, pentru unii ce-s’ hoți,
iar mai trebui și sare,
să-i astâmpere pe toți!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-25 16:18:28
         
 
  ,, dupa logica ta oabla
merit sa fiu strans de oua
fiindca-mi permit o rabla
si nu o masina noua?!”
(Dumitru Cioacă)

dupa logica lui nouă,
ai merita să te strângă,
logic, că de amândouă,
și mașina ta să plângă…

uite, aici îți dau dreptate,
ce să mai umblăm cu rable?
merge treaba ca pe roate
de jucăm pe ele table!

când paharu-ți va fi plin,
de baghetă îl apuci
și-l târăști pân’ la Berlin.
logic. Merkel. și pa, puci!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-25 16:08:56
         
 
  Propun o erata: a se citi in loc de 'tot pe noi' - "tot noua", urmat de particula 'neo' de la 'neopostmodernism, neocapitalism, neoplasm si -special ptr dl Ponta- neosalvarsan', desigur.
Sper ca am scris corect 'ne-o'.
 
Postat de catre Alexandru C.U. Tanaca la data de 2013-01-25 15:33:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE