FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Comunismul a picat!
Text postat de Valeriu Cercel
Dar ce-i haios, pot zice
Că, cei cu doctorate,
Strigau, de proști, să pice
La Universitate!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Eu zic că atunci cînd vă prinde, să fugiți iute la toaletă!" (ioan peia)

Acolo fugim cand ne prinde dorul de matale.


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 18:24:23
         
 
  Eu zic că atunci cînd vă prinde, să fugiți iute la toaletă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 18:18:16
         
 
  Nu, frate, că noi nu primim note informative presetate.
Noi, fiind pe-aici, nu prin Patagonia, sesizăm situația reală.
Deci bancul ăla afce parte din folclorul spontan de uz intern. Transmis prin cablogramă secretă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 18:17:14
         
 
  Val,
maestrul Peia e de-al nostru din popor. Ce ne-am face noi fara dansul cand ne prinde dorul de tara? Asa insa ne uitam la el si ne trece repede...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 18:17:00
         
 
  "răsfugitule" (ioan peia)

Lipsa de bila...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 18:15:07
         
 
  Sorine,
ce spusei eu mai sus, este, de fapt, o gluma ce am auzit-o in tara si sunt convins ca a auzit-o si maestrul Peia.
Ca noi, diasporenii, nu avem voie sa o zicem, sa-i dam si rima, asta este opinia maestrului Ioan Peia, din motive ce nu ne intereseaza, si mai ales pentru ca aici se fac comentarii numai la texte si nu la persoana.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-17 18:14:50
         
 
  La cîte bile-ai ajuns?
Dacă mai vrei, chem, și cocoșu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 18:12:18
         
 
  Păi, comedie fără comediant, răsfugitule?
Unde-ai pomenit?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 18:11:34
         
 
  "Dacă tot ești pe numărat bile, transfugaciule, mai am două la purtător, să nu le uiți." (ioan peia)

Stimate domnule Peia, a mai zis unul sa ii numere romanii ouale si acuma si le numara singur la mititica. Sper sa nu il acompaniati.

Stimate domnule profesor Corbu, in ce data suntem azi?


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 18:08:08
         
 
  "Nă refeream la comedia aia de condamnare băsistă a comunismului" (ioan peia)

Pai eu ce spuneam, domnule Peia? Sa iti mai fac si un desen?

DESPRE CADEREA COMUNISMULUI

Comunismul a picat...
Eu privind în jur vă spun că
La români e condamnat
Chiar la locul lui de muncă!

DESPRE CADEREA COMUNISMULUI

Toti romanii au vazut
(Si-asta-i lucrul care doare):
Comunismul a cazut!...
A cazut, dar in picioare!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 18:05:44
         
 
  Dacă tot ești pe numărat bile, transfugaciule, mai am două la purtător, să nu le uiți.
Cît privește așa-zisa epigramă, e tîmpită de-a binelea. Și nu spune și de ce.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 18:02:27
         
 
  In epigrama de mai sus, maestre Ioan Peia,
este vorba de cei cu doctorate luate la "mișto", trecuti asa, pe langa scoala.
Nu este o referinta la cei ce si le-au luat pe drept, c-au invatat, si apoi, nu inteleg de ce va shifonati atat de tare cand domnia voastra nu poseda niciun doctorat!?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-17 17:57:05
         
 
  Păi, băi nesimțire țigănească,
Adică tu ne faci proști în bloc și noi să ne uităm la tine ca blegii? Nu ți se pare că te dai mai jjmekăr ca bomba atomică?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 17:49:35
         
 
  Nă refeream la comedia aia de condamnare băsistă a comunismului, sclluptore. Chiar dacă te faci că plouă. Scrisă de tizzzmanețki junior, sclluptore. Parodian aia citită de băshilă, sclluptore, cu dinții-n cleștați, că numai anticomunist nu este el. Citea și-njura-n gînd, că nu se pomeenea de trădarea regelui și vitejia lui cocoșească, carele el nu se lăsa dus de la domnie. Păi, se vede. Că acuș se ține cu ghearele de jilț. Un amărît de guvernator, îi zic unii; bocul mic al merkălesei, îi zic alții.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 17:47:42
         
 
  "Tu ești și mai prost ca ei!" (ioan peia)

A opta bila neagra.



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 17:46:54
         
 
  "agramistule" (ioan peia)

A saptea bila neagra.

PS: Ai inceput sa il plagiezi pe Ponta si sa faci ca el Copy-Paste? Fa un rezumat despre ce vrei sa spui si in limita timpului disponibil, ca sef de promotie al facultatii de teologie-istorie, o sa te ajut cu cateva lamuriri necesare. OK, domnule Peia?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 17:45:47
         
 
  Dar ce-i mai haios, amice,
Că, nefiind printre cei
Care au strigat să pice,
Tu ești și mai prost ca ei!

Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 17:41:41


Ioane,
Ai inceput iara ca la usa cortului.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-17 17:43:33
         
 
  Te cam deranjevu adevăru, agramistule, no?
Te cam.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 17:42:23
         
 
  Invingatorii, intotdeauna au dreptate.
Legea sta in mana celui mai puternic.
Asta-i decand lumea si pamantul.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-17 17:42:11
         
 
  Dar ce-i mai haios, amice,
Că, nefiind printre cei
Care au strigat să pice,
Tu ești și mai prost ca ei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 17:41:41
         
 
  Domnule Peia, vrei sa comentezi pe text?
Te rugam, fara spamuri din astea!
Mersi bocu!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 17:41:20
         
 
  "...crimele lui Stalin împotriva umanității, realizate chiar sub ochii tribunalului de la Nurenberg, demonstrează că ambiția lui Stalin era de ai face co-părtași la crimele sale și pe Sir Winston Churchill, și pe mister Franklin Roosevelt, care știau de existența genocidului comunist, mai strașnic decât cel nazist, dar tăceau."

"Știe clasa politică "democratică și anticomunistă" de la București de uciderea prin înfometare a sute de mii de cetățeni români în Basarabia în anii 1946-1947? Desigur. De ce atunci comisia prezidențială condusă de profesorul Vladimir Tismăneanu a decis să judece crimele fostului regim comunist începând cu anul 1948? Nu cumva ca să treacă cu vederea faptul că aceste crime înseamnă peste un milion de jertfe anume în Basarabia și Bucovina? Nu cumva pentru a ascunde pe antropoizii (de nenumărate etnii) care au executat masacrul ordonat de Stalin? Unul din ei, cei drept radiofonic și pedagogic, a fost și tatăl profesorului Tismăneanu, cetățeanul român Leonte Tismanețki, născut la Soroca, în Basarabia. Nici pe el, nici pe soția lui, nici pe Iosif Kișinevskii, nici pe alți tovarăși bolșevici basarabeni, regimul comunist din România nu i-a repatriat în URSS..."



 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 17:38:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE