FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lui Gheorghe Recheșan, care ma insultă și închide caseta comentariilor
Text postat de Vasile Hurmuzache
,, fenomenal, sile, așa prozodier ca tine, mai rar soro! dar vezi că ți se vede șoricul, copitele și râtul sub hlamida versificată… ce-ar zice dumnezeul lui Pitagora despre asta, hmmm?”
( Gheorghe Recheșan )

lasă, tu, Divinitatea…
iar plimbi mintea cu șareta?
păi, tu vrei Eternitatea
și-i închizi în nas caseta?!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bozgo, ai venit cumva cu vreun argument pentru care UDMR ar trebui sa conduca din nou treburile tarii si nu am fost eu pe faza?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:45:28
         
 
  Si care ar fi soaldele, bozgorashule?
Ca esti:

- MINCINOS
- TURNATOR
- DEZINFORMATOR
- OFTICAT
- LOSER?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:43:46
         
 
  ca de obicei, epigramuț, cînd ești prins cu șoalda recurgi la sudalme.hai, că te mai las să-ți tihnească revelionul și să-ți aduni avocații, poate reușești să mă duci după gratii! :))oricum ăștia din românia îs tare flămînzi și jupuiesc cît ai clipi un ”american” doldora de bunăstare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 01:34:02
         
 
  Petrezselyem, ai ceva impotriva ca nu doresc ca UDMR sa mai fie la guvernare?
Atunci vino cu argumente ca UDMR ar trebui sa fie din nou la putere.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:21:57
         
 
  "pe azi e destul.mîine reluăm profilul tău psihologic și moral." (rechesan)

Ce sa reiei, amaratule? Vezi-ti mai bine de profilul tau:

- MINCINOS
- TURNATOR
- DEZINFORMATOR
- OFTICAT
- NEREALIZAT

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:17:27
         
 
  nu, doar un olaru ce scuipă pe concetățenii săi, care publică în gazetaunui extremist șovin notoriu, poayâte fi bănuit de șovinism.bineînțeles și pe baya unor commuri legate de prezența UDMR în parlamnt!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 01:17:17
         
 
  și ăla literar, firește!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 01:15:27
         
 
  Alta mostra de percepere denaturata a lucrurilor, ceea ce in termeni medicali se numeste... dar mai bine nu zic cum ca nu este eco: "noa, știam că ești șovin" (gheorghe rechesan)

Deci daca un roman de pe Europeea (Olariu, Peia, Cristescu, AF, etc) se pronunta impotriva federalizarii tarii si in favoarea pastrarii Romaniei ca stat unitar national, inseamna ca e sovin?
Pai in situatia asta ar fi 90% din romani.

Doamne, mare Ti-e gradina... si multi rechesani au sarit gardul!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:15:00
         
 
  Alta minciuna marca rechesan: "eu nu te-am ntrebat de ce ai fost barat" (rechesan)

"numele tău acolo prea bine ”situat”. era barat... de ce, ai dat cumva cu jula?" (rechesan)

Pai daca asta nu e semnul intrebarii, rechesane, inseamna ca esti analfabet.


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:09:19
         
 
  pe azi e destul.mîine reluăm profilul tău psihologic și moral.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 01:07:19
         
 
  noa, știam că ești șovin, nu trebuie să o demonstrezi.nici restul afirmației, știm toi ce a fost și înainte de 89 și-n 90 și acum. nu știam ce îți poate ție pielea. cînd îți vîră omul adevărul sub ochi.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 01:05:59
         
 
  Pai uite de ce am fost barat, dezinformatorule!
De parca nu ai fi stiu, de parca nu ai fi vazut ca absolut toate textele sunt barate, mincinos mic si ofticat!
Vezi imaginea de mai jos:



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:05:51
         
 
  Vadim m-a publicat in martie 1990, cu un articol impotriva ungurilor care cereau federalizarea tarii. Un articol pro Romania ca stat national unitar. Tu pe sub ce pat stateai ascuns atunci?
Si apropo, pe vremea aceea Vadim nu era rechesanul de acum.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 01:03:02
         
 
  ohooo. acum treci la amenințări? am afirmat eu că cei citați sunt plagiatori? eu vorbeam doar de tine, asta spunea memoria electronică la numele tău.ce să zic, deabia aștept să te văd cum acționezi...asta e, adevărul scoate din om ce e mai rău.și adevărul, monșer este că ești un fanfaron.deocamdată atît!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 01:02:13
         
 
  ca de obicei, epigramuț cînd ești prins cu șoalda recurgi la sudalme.eu nu te-am ]ntrebat de ce ai fost barat, eram doar curios ce ai publicat pe egophobia și de ce nu pot citi. vezi, minciunica are picioare scurte, iar memoria electronică ți-a jucat feste.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:59:18
         
 
  Rechesane, de cand te-am cunoscut aici pe Europeea, minti cu nerusinare si dezinformezi lumea. Parasti oamenii peste tot si iti scuipi veninul de vipera pe unde apuci. Eu inteleg ca esti complexat si nerealizat in viata, dar nu suntem noi de vina pentru asta. Nici griopile din Buchin.

Vrei sa zici ca toti astia au fost barati pe egophobia fiindca sunt plagiatori? Vezi ca acuzatia nefondata de plagiat te poate baga la Popa Sapca una doua! Vrei sa iti aruncam chiftele cu prastia?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:58:26
         
 
  Uite-aici, turnatorule, mincionos ordinar ce esti:

http://egophobia.ro/?p=2807

Hai, ca ma las de mine, dar toti autorii astia au textele barate, inclusiv Claudiu Komartin, Sorin Anca si Sorin Grad.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:55:22
         
 
  iar dacă te-a publicat însuși Vadim, no comment..ești la loc de @cinste@!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:50:41
         
 
  poate unuia ca tine, care aruncă lături în @polemici@i se pare mărunțiș.așa zicea și Cărtărescu...oricum e semnificativ...pe lîngă că ai fost prins in doar 2 minuțele cu minciuna, ești și bănuit de plagiat.da, dudă, erai acolo barat cu specificarea check for plagiarism.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:48:58
         
 
  poate unuia ca tine, care aruncă lături în @polemici@i se pare mărunțiș.așa zicea și Cărtărescu...oricum e semnificativ...pe lîngă că ai fost prins in doar 2 minuțele cu minciuna, ești și bănuit de plagiat.da, dudă, erai acolo barat cu specificarea check for plagiarism.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:48:15
         
 
  Ce sa iti raspund, rechesane? Ai zis ceva sau numai ti-a clantanit proteza?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:45:36
         
 
  Nu te mai lega de maruntisuri, patrunjel! Probabil ca nu mai sunt pe egophobia, site-ul lor cel nou ca nu am mai postat nimic la ei de cand am plecat din tara.
Dar daca numele meu era acolo, barat sau, nu, inseamna ca am fost. Iar eu ti-am zis, dar da de obicei, esti prea patrunjel ca sa pricepi: Am fost inclus acolo, nu sunt colaborator permanent.

PS: Cum spuneam, tu esti ultimul om din lume care poate sa vorbeasca de poezia scrisa de mine.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:44:41
         
 
  răspunde pe scurt la chestia cu egophobia, dacă nu las-o pe mîine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:36:42
         
 
  Patrunjel, nu ma laud. Doar iti dau peste trompa cu niste chestii spuse de oameni din domeniu., vizavi de ineptiile pe care le spune un neavenit ca tine.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:35:56
         
 
  am auzit, e expirat, întreabă-l pe Komartin, Soviany și o să-ți spună diplomatic of course cam tot așa.. de ăla nenea epigramistul șef nu mă pronunț ce era să zică și el cînd l-ai sufocat cu prezența?
]n fine, de egopphobia, sait serios aș discuta pe larg.nu am găsit poezelele tale acolea și numele tăuacolo prea bine ”situat”. era barat...de ce, ai dat cumva cu jula?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:34:13
         
 
  Mda, cum era de asteptat: toti aia sunt prosti, numai rechesan e destept!

De Anghel Dumbraveanu ai auzit, rechesane? Dar de George Corbu, presedintele Uniunii Epigramistilor?

PS: Acuma eu ce sa iti fac daca esti batut in sfecla si nu intelegi ce scriu! O sa il rog pe POPAS sa deseneze cate o caricatura la fiecare epigrama din carte, poate o sa le intelegi si tu. Desi ma indoiesc!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:29:02
         
 
  PS dar să vezi drăcie, pe egophobia unde am și eu 4 texte de proză(ce fraieri ăia că nu au ținut cont de părerea unui olaru, mare literat din diaspora)numele tău era barat și pus la check for plagiarism.acu nu tre să te oftici prea tare a pățit-o și Cărtărescu acum 20 de ani!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:22:30
         
 
  ”laudă-te gură că ai mîncat păsulă!”
N-am timp să îți aduc dovezi că alea ce le înșirași nu reprezintă mare lucru în peisajul poetic actual.am avut nefericita inspirație să îți citesc niște poezele și m-am lămurit...nu trebuie să fii specialist să vezi că-s de doi lei, orice ar aplauda niște amici sau inși de conjunctură. ești oricum, ca stil, imaginație, metafore, într-un cuvînt har, înafara poeziei ce se scrie în momentul de față în România, dar și pe alte meridiane, deci, mare fîîîs!
În altă ordine, vocea patriotului naționale din tine s-a exprimat încă odată cu un răsunet semnificativ. de ar ști, epigrante, prin absurd nenea Iancu ce material didactic îmi oferi, ar fi invidios pe mine...dar asta urmează...
Întîmplător, am dat în gazetuța aia de opinii semne evidente de cît antibăsiști e unii...le postez mîine, acum în Timișoara e miezul nopții.
Pe scurt în concluzie, mare fîsss demonstrași, de altfel cred că e suficient, cine recurge la argumente ca ale tale nu e doar un fanfaron ci un calomniator de clasă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-31 00:12:50
         
 
  "ce ai zice nea caisă după cîte ai vomitat pe aici, ți-aș aduce dovada că gazeta aia la care lucrezi e ținută pe banii șterpeliți de mafioții pedeliști din buget?" (rechesan)

As zice ca ne-ai mai dovedi inca odata cat esti de natang. In paginile Curentului International vei intalni atatea articole anti-Basescu si anti-PDL, inclusiv epigrame de ale mele, incat lumea te-ar trimite direct la Jebel.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-31 00:01:12
         
 
  "ce ai zice nea caisă după cîte ai vomitat pe aici, ți-aș aduce dovada că gazeta aia la care lucrezi e ținută pe banii șterpeliți de mafioții pedeliști din buget?" (rechesan)

As zice ca ne-ai mai dovedi inca odata cat esti de natang. In paginile Curentului International vei intalni atatea articole anti-Basescu si anti-PDL, inclusiv epigrame de ale mele, incat lumea te-ar trimite direct la Jebel.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:56:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "hai, că m-ai plictisit suficient" (rechesan)

@rechesan: Nu esti plictisit, patrunjelule cu pene. Adevarul e ca nu ai argumente. Bati campii cu gratie si a inceput sa iti fie jena de tine insuti.

Rezumand:

1. Tu, ofticat fiind, sustii ca nu am nicio legatura cu poezia. In schimb, Anghel Dumbraveanu, de care nici nu cred ca ai auzit, imi scrie prefetele cartilor. Sa nu mai vorbesc de cei care m-au inclus in antologii de poezie romaneasca contemporana sau in reviste de profil, ca: Luceafărul Românesc, Rostirea românească, Meridianul Timișoara, Orient Latin, Egophobia, Foaia Diecezană, Ecoul, Interferențe, Renașterea Bănățeană, Jurnal, Confluențe, Reflex, Semenicul, Redeșteptarea, Timpul, România Mare, Apostrof, Haz de Necaz, Agero (Germania), Observatorul, Atheneum și Alternativa (Canada), Tibiscus (Serbia), Medeea (Italia), Conexiuni, Clipa (ambele din SUA), etc.

2. Tu, inciudat si ursuz, spui ca nu am umor in epigrama. In schimb, George Corbu, presedintele U.E.R. imi scrie prefetele cartilor mele de epigrame. Unde mai pui ca am aparut in peste 50 de antologii de epigrama romaneasca si apar in fiecare numar al revistei Epigrama, editata de UER.
3. Tu, patrunjel cu pene fiind, spui ca balacaresc poporul ronan. In schimb, romanii ma fac cetatean de onoare in tara si imi dau titlul de celebritate romano-americana tocmai pentru serviciile aduse poporului roman peste hotare.

Orice om normal la cap ar merge pe mana acsestora, nu pe mana unui paracios mic si ofticat care raspunde la numele de rechesan.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:52:45
         
 
  ce ai zice nea caisă după cîte ai vomitat pe aici, ți-aș aduce dovada că gazeta aia la care lucrezi e ținută pe banii șterpeliți de mafioții pedeliști din buget?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 23:48:19
         
 
  "Tu spirit înalt, civism de peste ocean, mare analist, poet și clarvăzător!" (RECHESAN)

Gura pacatosului, chit ca e patrunjel cu pene, adevar graieste.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:30:14
         
 
  Patrunjelule, daca te-ar duce mintea ai realiza ca raspunsul meu e in comentariul-atitudine pe care l-am postat pe 31 ianuarie 2012.
Sa iti mai fac si un desen ca sa pricepi?

PS: Nu ne-ai spu de ce parasti oamenii si in ziua de azi? Eu o reminiscenta comunista de pe vremea cand iti parai la Secu pana si rudele si prietenii?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:28:52
         
 
  hai, că m-ai plictisit suficient, cea mai inutilă treabă este să îi arăți unui chior ca tine că albul e alb.laudă-te altora, fă paradă de patriotismul tău prin americi, uiți că suntem pe un sait literar și tu ești doar un vîrf de lance bont al dezinformării.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 23:25:05
         
 
  posibil...singura groapă e aia din care ai ieșit tu spirit înalt, civism de peste ocean, mare analist, poet și clarvăzător! hai, că te rîd și mîțele!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 23:22:29
         
 
  te-a întrebat și dl Cristescu, acum o lună, cînd aruncai de zor cu zoaie pe aici, făcînd paradă de patrihoțismul tău: vă delimitați domnule Olaru de afirmațiile făcute în ”Adevărații timișoreni despre miting”? ce ai răspuns atunci? ai dat-o cotită și ai venit cu un comm, mare bravadă pe alt blog de tot rîsul în care și un copil poate vedea nics atitudine, cel mult un gest ieftin de provocator.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 23:20:59
         
 
  Buchinul n-are gropi, rechesane, ca altfel ti-ai fi dat demult in ele cand te-ai dus sa ma parasti la primarie, la preotul paroh, la caminul cultural, la scoala cu clasele 1-4, la magazinul comunal, la bertu' din sat, s.a.m.d.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:19:00
         
 
  Aha, deci sa inteleg ca adevaratele atitudini ale adevaratilor timisoreni sunt alea in care ii acuza pe manifestanti ca sunt platiti sa iasa in strada, ca sunt comunisti, etc? Iar comentariul meu nu? Uite unde statea ascuns portocaliul!

Bah, maine poimaine am 50 de ani si sunt un tip umblat, dar patrunjel portocaliu n-am mai vazut pana acuma!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:16:36
         
 
  er. recitește-ți...cu plapuma în cap, că-i nevoie să nu te vadă nimeni ce colportor ordinar,agent dezinformator ce ești!
PS și unde era ăla primar... în Buchin?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 23:14:26
         
 
  recitește-i comentarile de acolo, atitudinea absolut jegoasă, falsa polemică în care bălăcăreai adevăratele atitudini. știu că ai un tupeu supradimensionat, dar comentariile de acolo nu pot fi interpretabile.Unde eram? păi întreabă-ți informatorii dacă ești curios...în niciun caz pe bloguri de tîmpiți!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 23:12:02
         
 
  Patrunjeeel, trezeste-te!
rechesane, ala nu e articol, alea sunt comentariile timisorenilor la un articol de ziar.
Iar comentariul meu e singurul echilibrat, ba chiar as spune ca e pro-manifestanti. Am fost nevoit sa iau atitudine cand am vazut ca absolut toti timisorenii lovesc in oamenii iesiti pe strada facandu-i comunisti, aplaudaci, manipulati, etc.
Tu unde erai?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:05:50
         
 
  Sau:

Invitat fiind de primar la petrecerea organizata in cinstea sa ca urmare a castigarii unui nou mandat, am intarziat putin fiindca taxiul cu care am venit a lovit o groapa din asfalt si si-a rupt etrirul de la o roata. Primarul a facut greseala sa ma intrebe de fata cu toti de ce am intarziat, ca doar ma stia punctual.
Raspunsul avenit in versuri:

DOMNULUI PRIMAT, LA NOU MANDAT

Chiar acum am constatat
Si incep sa-l inteleg:
Gropile le-a conservat
Pentru prostii ce-l aleg!

Mda... si acuma mai tremur de frica. Ce o sa se mai razbune!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 23:01:54
         
 
  și cînd te gîndești că atît eu cît și proprietarul europeei nu ți-am cerut altceva decît să te delimitezi net sau au contraire să admiți că ești de acord cu articolu ăla jegos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:59:14
         
 
  hahaha, un traseist politic și o informatoare dovedită în tribunal...măi nepopitule, hai las-o în baltă că măcăne prea tare!!! :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:57:29
         
 
  a.f. du-te la culcare, n-ai priceput nimic din toat㠔gluma” maestrului rădulescu.las că îți explică el mîine la Carul cu bere...am auzit că acolo poți intra decît dacă ai legitimație de pdlist.Useliștii, nene, îs tot ca voi, aici ai dat-o again cu oiștea în gardul informării, n-am nicio simpatie vis-avis de ei, nu i-am votat, deabia aștept să-și dea în petec. dar tu mon petit laquis, ce o să te faci cînd dispar definitiv și partidu și guvernatoru?...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:56:15
         
 
  Patrunjelule, Iorgovan o fi mort, dar cei care au fost atunci de fata sunt vii.
Iar daca vrei martori carora le-am dedicat si recitat epigrame deloc confortabile, ti-i recomand pe Sorin Frunzaverde, Mona Musca si altii.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:53:23
         
 
  Gheorghe, in cazul de fata numai domnul Cristescu se poate plange de calomnie, pentru ca, intr-adevar, ca sa-l banuim ca te-ar putea face editor intrece orice inchipuire. Dar tu? Tu de ce te plangi, Gheorghe?
Dumnezeule, ce de uselisti :)))))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-30 22:51:34
         
 
  ești găunos rău, nepopitule...dar azi nu mai am nici chef nici timp de tine...rămîne sarcină de informare pt la anu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:51:12
         
 
  Patrunjelule, esti varza! Cand ti-am interzis eu sa dai note informative redactiei Curentului International? Din contra, te rog sa mai trimiti emailuri din astea, ca nici nu stii cat de mult ne distram cu totii cand ti le citim. :)

PS: Si neaparat sa le spui cat sunt de nepatriot. Lol!!!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:48:00
         
 
  poți minți orice, Iorgovan e mort demult!și pe urmă, zic cei care se pricep că opera lui e plină de erori și compromisuri.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:47:05
         
 
  gafeu, de ce lustruiești tu oare cu sîrg un dos de epigramist? cu unul prezidențiabil am înțeles..cît îți dă de intervenție? cinci, zece dolari? ești eftin, neamule.., dar te înțeleg de cînd a anunțat Ponta taxe suplimentare pe bichonii maltezi pui deoparte bănuți verzi pt zile negre.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:45:39
         
 
  Un alt moment "emotionant", din ala de "am murit de frica" a fost in urma cu mai bine de 15 ani cand aflat fata in fata cu cu Antonie Iorgovan, parintele Constitutiei i-am recitat epigrama:


De umeri în zadar ridic
Și nu găsesc soluție:
Cum poți să fii așa voinic,
Dar slab de… constituție?



Vrei sa stii raspunsul lui?

"Mai Sorine, mai Sorine,
Las' ca pun mana pe tine!"


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:44:27
         
 
  dar ce mă, caisă putredă, îmi interzici tu să scriu un email unei redacții?...acolo în țara democrației cu pușca-n mînă nu ați auzit de libertatea de opinie? scriu și spun ce vreau și cui vreau!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:43:28
         
 
  Gheorghe, ia zi, frate, cum va incepe nota informativa urmatoare? "Va informez cu respect ca paratul m-a facut patrunjel cu pene"? :)))
Hai, patrunjelul treaca, mearga, dar penele sunt o jignire grava, nu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-30 22:42:54
         
 
  a.f. îți insulți inteligența cu voioșie. un om de media ca tine ar trebui să știe că orice afirmație trebuie dovedită. altfel e calomnie ieftină. oricum ești expert la bălăcăreli, motivele-s evidente, nu doar de simpatii politice ci și de neputințele tale hmmm...literare!
acu, dacă ești după una/două/trei beri, obosit de la lustruit microfoane te las să perorezi pînă-ți pică fața...știi cum e aia?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:41:50
         
 
  vaaai, ce curaj de muhaia...dar spune-mi dacă nu ești popă cum se face că minți cu atîta sfințenie?
nu a.f. e doar o manipulare bicisnică, o lovitură de lavră pusă de maestrul rădulescu.
Ai ceva cu Becali?El e măsura la care a ajuns clasa politică, de-a valma. oricum nu eu am băut cu el șpriț ci guvernatorul tău.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:38:15
         
 
  Ce rusine trebuie sa iti fie, Gheorghe, sa te stie lumea de turnator si tu sa stai mot in fruntea unui site de literatura. Sau nu iti este? Nu? De ce nu? :)))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-30 22:37:13
         
 
  Dovada ca esti turnator, rechesane? Ai spus-o chiar tu, mai jos, chiar astazi:

"am sa scriu din nou redactiei poate te scutura un pic..." (gheorghe rechesan)

Ce vrei mai mult de atat, turnator cu pene?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:36:34
         
 
  anasezi = avansezi  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-30 22:35:10
         
 
  Gheoghe, se vorbeste, pe surse, ca esti pe cale sa anasezi la gradul de editor.
Precum Gigel Becali in comisia Juridica. E adevarat?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-30 22:33:56
         
 
  rechesane, cu riscul de a ma repeta: numai un cretin poate crede ca cineva care semneaza cartile sale de umor cu numele real, Sorin Olariu, se ascunde de frica.

Inchipuie-ti ca atunci cand am fost facut cetatean de onoare, primarul frunzarea cartea mea si s-a oprit chiar la pagina unde il faceam varza atat pe el personal, cat si partidul din care face parte. I-am vazut grimasa de pe fata imadiat, doar eram pe scaun langa el. S-a mai inseninat putin, cand, pe pagina cealalta, a citit ceva la fel de dur despre opozantii sai politici.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:33:54
         
 
  a apărut și lacheul...hopa, se adună băieții oranj.hai, a.f. bagă placa dentară se te aud cum intonezi” Internaționala oranj o făurim...”!:))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:33:17
         
 
  usurel nepopitule ca faci un edem cerebral, taman de Anul Nou.
Nu ti-am interzis nimic(probabil ca aripa ta avea dolarei multi sub pene)poți fi și militant pt drepturile homosexualilor, nici nu vin să-ți cer carnetul de partid, penibilule, mincinosule, ai vreo dovadă că eu aș fi turnător comunist.voi, emigrația slabă de înger dar tare în stipendii atîta știți: ori e cu noi ori e comunist.
Dar sa fim serioși, ești tu liberal cum e Becali cioban.un bișnițar de opinii, ordinar ca tine.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:31:25
         
 
  Patrunjel cu pene? :))) De unde le scoti?
Epigramist, nostalgia, bat-o vina, numai aia mai salasuieste in mintea celor care condamna alte simpatii politice decat cea comunista. Deh, poate ca ai dreptate ... e cu pene :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-30 22:30:52
         
 
  Patrunjel cu pene, ia mai citeste inca o data ce am spus, iar daca tot nu intelegi, roaga pe cineva sa te ajute:
"Si in al doilea rand, micule turnator, de cand e interzis in Romania ca cineva sa aiba simpatii politice?"

Deci, patrunjelule, ca sa fim intelesi: sunt total impartial, chit ca am fost printre fondatorii aripii tinere al unui partid aflat acum la putere. Partid care s-a departat foarte mult de la doctrina sa, ceea ce m-a facut si pe mine sa ma indepartez de actualii lui lideri.
Dar sa presupunem ca as fi monarhist, udemerist, usl-ist, pdl-ist, ppdd-ist, etc... Cine esti tu sa imi interzici cu cine sa tin? Faptul ca esti un turnator comunist crezi ca iti da dreptul asta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:27:11
         
 
  puneți aldinele alea bolduite pe obraz, poate nu se vede jegul existențial de ele.păi îți răspund simplu: cînd te-am ”turnat” am simțit o silă imensă că mi-ești concetățean, conorășean.și milă, dar f.f. puțină!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:25:18
         
 
  amnezicule, tu nu îți semnezi epigramele cu numele real de epi gramist, inspireanu sau solaris...și chiar de ai face-o, crezi că îi pasă cuiva de piruetele tale.doar pe europeea ai spațiu de bălcăreală, sudalme, ofticări...în altă parte (*citește spațiu literar)îți arătau demultișor ușa, asta e, colportorule, ai uitat că ești pe un sait literar, de aici vine tot baiul tău...așazisa polemică. ai invadat acest spațiu cu jegul politicianism la unison cu un lacheu portocaliu, expert ca tine în minciuni și ordinării , fiindcă alt canal neacoperit n-aveați. tu crezi că pe aici nu avem habar cine e-nregimentat în coloana a cincea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:23:15
         
 
  INTREBARE LUI RECHESAN:

Lasand toate astea la o parte, adica faptul ca esti penibil si mincinos, de curiozitate: ce simti cand torni pe cineva, fie el Olariu, o ruda sau un prieten? Ce te mana in lupta, paracios mic si insignifiant?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:19:16
         
 
  simpatii politice?păi ziceai că ești imparțial...nepopitule-nepopitule, vezi cum te încurci singur în minciuni?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:17:57
         
 
  Cum l-am sters, mincinosule? E aici de cand l-am postat: http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=41295

Frica, mie? Hahaha, poate numai de Dumnezeu!
Atata timp cat cineva isi semneaza epigrammele si poeziile satirice cu numele real si da si in aia si in ailalti, trebuie sa fii cel putin prostan sa spui ca ii este frica de cineva.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:16:59
         
 
  l-ai șters, jigodie, banuiam, dovada cea mai buna ca ai intors de frica, macazul. nu-i nimic, il am eu undeva in PC.de altfel ar trebui sa stergi cam jumatate din ce ai postat timp de un an, cum nu ti-ai balacarit tara, patrihoate/ numai concetatenii, da...asta e realitatea, mincinosule, colportorule, ca in piata Universitatii la manifest eun singur om?

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 22:13:19
         
 
  Uite, asta e postarea mea pe care ai incriminat-o atata, patrunjel cu pene: http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=41295

Sunt postate doar comentariile unor timisoreni pe un site referitor la manifestatii. Spune-mi si mie unde vezi vreun cuvant scris de mine, personal (pleonasm de intarire) in afara de titlu?
Unde mmai pui si ca ADEVARATII e scris intre ghilimele.

Si in al doilea rand, micule turnator, de cand e interzis in Romania ca cineva sa aiba simpatii politice?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 22:13:14
         
 
  rechesane, daca am plecat ddin tara a fost din cauza unora ca tine; mincinosi, turnatori, invidiosi, ofticati, complexati, etc.
Iar in ceea ce priveste faptul ca mi-as balacari tara, apoi sa iti dea Dumnezeu exact atatea bucurii in viata de cate ori am vorbit eu de rau Romania.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:55:59
         
 
  Articolul, mincinosule!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:53:22
         
 
  articolul cu toate comentariile, daca nu le-ai sters is in pagina ta.plus citeva spicuri din trioul transfug in care balacareati tara de origine.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 21:47:12
         
 
  esti doar un pirlit de redactor pe parte literara(vezi doamne unde e literatu lumii noi, da-n fine)la o revista fara coloana vertebrala*se inclina cum bate vituletul intereselor, cind scuipa pe imaginea regala, cind o da la invoiala cu telectualii piriti, care a spart un email si minte ca e patriot, timisorean get-beget.
turnator o fi unul ca tine care a tulit-o din tara de frica turnatilor, multi de astia erau formati prin seminariile popesti chiar dupa 89.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 21:45:51
         
 
  Si care e articolul, mincinos mic si complexat? Poti sa dai un link acum, aici?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:43:34
         
 
  "am sa scriu din nou redactiei poate te scutura un pic..." (gheorghe rechesan)

Lasa, Ghitzulicule... ca nu esti turnator! Numai lumea asta e rea si te calomniaza...
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:42:22
         
 
  maturizeaza-te neica. a trimite un email unei gazete in care le deschizi ochii celor de acolo(de fapt le-am trimis si articolul tau eroic, europeic in care faceai mishto de timisoara si de cei iesiti in strada, manipulind ordinar cifrele, fotografiile de la miting si toate cele date de presa nebasista)nu e pir ci u gest normal intr-o tara civilizata in care opinia e libera si emailurile secrete.dar lucrurile nu se incheie aici, transfugule, vino la Timisoara si da-te mare sa vezi ce reactii o sa primesti,  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 21:41:20
         
 
  Paracila, chiar daca m-ai fi turnat lui Ion Cristoiu, Nadiei Comaneci, fetelor de la Capalna sau Mamei Omida tot turnatorie este!

Cat despre plastoografiere, ia da un search pe Google dupa cuvintele cheie "Timisorenii" "au ars pozele" "politicienilor" sa citesti articolul cu pricina de pe www.trv.net, unde comentariul meu de sub nume real a fost singurul pro-manifestanti.
Stiu, o sa spui ca sunt pe mana cu cei de la RTV! :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:35:34
         
 
  Si dupa ce ca esti un paracios mic si ofuscat, te mai si contrazici, ca sa nu zic ca minti intr-o veselie:

Deci pe 31 ianuarie 2012, specificand ca nu sunt nici PDL-ist, nici USL-ist, eu le tineam apararea oamenilor iesiti in strada sa protesteze (vezi prima imagine), iar tu vii dupa jumatate de an, pe 29 iunie 2012 si minti ca ii acuz si ca tin apararea puterii (vezi a doua imagine).

Asa ca, baiete, cred ca ai o problema mare, nu spun ce problema ca nu ar fi eco.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:28:34
         
 
  plastograf mic, pai ce e mare lucru sa scoti emailul lui stejarel ala si sa il pui pe al tau? esti si netot pe deasupra, te dai de gol in mod gratuit, minti ca tu esti curentul lui peste.am sa scriu din nou redactiei poate te scutura un pic de turul izmenelor desi n-am niciun fel de consideratie fata de un spargator de emailuri. penalule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 21:22:57
         
 
  2. La cat esti de papagal si de sifonar, m-ai turnat pe unde ai putut, chiar mie insumi. :)
Uita-te aici ce scrie: From: Dragos Iovan (Gheorghe Rechesan). To: Sorin Olariu (Curentul International).
Sa il rog pe Radu Stefabescu sa iti traduca ce inseamna From si To?



Mai ai tupeu sa dechizi gura, Pinocchio?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:20:02
         
 
  esti doar un provocator ordinar, asta e... articol? e o prostie, un fleac de comm prapadit in care inciti la asa zisa atitudine antipedelista fara a spune ucrurilor pe nume despre base...esti precaut ca orice mercenar de opinie, total in contradictie cu ce faci de obicei...ce stii tu, nepopitule ce faceam io in ianuarie anul asta? eii, pai asta te innebneste ca nu stii nimic despre mine, dar minti si improsti cu noroi, secatura!
Si cit de mincinos poti fi dupa un an...tu ai sustinut acolo, tot ceea ce poate citi orice fraier.atitudinea mea? te-am pirit ca esti un ordinar. a facut publica atitudinea ta jegoasa, duplicitara de instigator, asta e negru pe bleu, reciteste comentariile daca te-a lasat memoria.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 21:19:30
         
 
  Da, eu vorbesc despre faptul ca esti mincinos, rechesane! Pentru ca am tot dreptul sa o fac. Pentru ca minti de pute pamantul sub tine.

1. Referitor la Copy-Paste-ul din ianuarie 2012:

Am citat si expus articolul acela calomniator la adresa concetatenilor mei aici pe Europeea, cerandu-ti sa iei atitutudine. N-ai facut-o fiindca esti un las. Acelasi las care improasca cu injurii in subsolul textelor sale apoi inchide cutia de comentarii.
Eu am fost singurul timisorean care le-a luat apararea celor iesiti in strada atunci. Tu, care faceai pe patriotul ai stat ascuns ca un soarece.
Mai ai tupeul sa deschizi gura, Pinocchio?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 21:13:39
         
 
  tu, vorbesti nea caisa? calomniator ordinar , mincinos fara acoperire,ia-n sa-ti enumar mojiciile si minciunile adresate doar mie, asa pe sarite de la inceputul anului, incoace:
-copypaste dupa un blog de trogloditi expuse ca opiniile adevaratilor timisoreni
-am tinut partea, zici ti, mincinos mare , doar eu , manifestantilordin ianuarie(am vazut cum printr-o biiguila pe un blog)
-legat de acelasi episod~ spargerea emailului trimis la Curentul plus trombonul> eu sunt Curentul...am vazut iti corentu trece prin toate orificiile inclusiv prin gaoza de manipulant ordinar de minciuni
-am telefonat nu stiu carei primarii.cind te-am pus sa precizezi cui si unde ai dat-o cotita
-am fost securist si mi-am turnat rudele, prietenii, etc. idem, o jegozenie fara acoperire, scuzabila doar pt un bolnav mintal
Si-acu vii bai jegule dupa toata balacareala sa urezi la multi ani? Asa te-au invatat popii(sau poate chiar securistii pe care ii invoci)sa iti tii tenul curat?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 20:18:24
         
 
  " NU VALIDAȚI TEXTELE CU ADRESABILITATE DIRECTĂ DE GENUL: LUI X CARE E UN LAȘ/ JEGOS/ RÎTAN...etc.!!!" (gheorghe rechesan)


Pinocchio, iar ti s-a lungit nasometrul! Unde vezi tu pe text ca Vasile ti s-a adresat cu apelativele de mai sus?
Te simti "LAȘ/ JEGOS/ RÎTAN... etc"? (Ca sa folosesc exact cuvintele tale.) NOI DA!

Personal nu te ccuosc si nu pot spune ca ca esti jegos si ratan, ba ddin contra, nici nu cred ca esti cum te consideri chiar tu. Dar LAȘ si mincinos esti. Ai dovedit+o de multe ori pana acum.

La Multi Ani!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-30 18:16:07
         
 
  ba da, ea se numește stop joc, dar hurmu n-are tasta asta pe PC.el știe una și bună: dai în mine, dau în tine, și cu fabrici și cu uzine!:))
gata, îl las să facă spume singurel, văd că n-are bani nici barem de un spumos Zarea(atenție, sile, asta e o metaforă, sunt sigur că ești un ins prosper, chivenisit, realizat pe plan familial și social, altfel nu ți-ai pierde vremea pe aici)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 14:51:17
         
 
  Domnilor (Recheșan și Hurmuzache), să am iertare, dar deveniți din ce mai penibili cu ciorovăiala asta a dvs sterilă și de prost gust. Chiar nu aveți nicio limită?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-12-30 14:47:38
         
 
  ai, nu mă-nebuni!
te știam eu negru în ceru' gurii, da' nici chiar așa!
pa, dragule, drum bun, ai grijă de tine, să te întorci sănătos și... tot ce îmi dorești tu mie, să-ți dea Ăl- de-
Sus, ție!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-30 14:41:53
         
 
  nu poci , sile, ai înnebuni de tot!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 14:29:08
         
 
  GHEORGHE, tot ce-mi dorești tu mie, să ai parte tu în noul an!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-30 12:14:30
         
 
  PS ți-aș face un cadou de anul nou, o pensetă, ori mai bine un clește patent să-ți scoți bîrna din pupilă (apropos de ”m-a insultat”)...dar am realizat că toate textele tale aproape îs o insultă, la adresa cititorilor și-apoi mi-e că te apuci să scoți steaua cuielor de pe aici cu el și se duce dracului toată șandramaua!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 12:08:32
         
 
  repet aici un APEL la înțelepciunea editorială: NU VALIDAȚI TEXTELE CU ADRESABILITATE DIRECTĂ DE GENUL: LUI X CARE E UN LAȘ/ JEGOS/ RÎTAN...etc.!!!
ar fi bine să se aplice regulmentul cu toate adnotările lui barem în ajun de An Nou!

sile, acum eu plec la o cabană în munți să-mi petrec revelionul, sper să n-am internet acolo, iar cînd voi cobrî să te găsesc, dacă nu mai înțelept cu un an, barem mai puțin arțăgos, pîrîcios și agramat!

Yeni iliniz mübarək!
asta e urare,bre, nu sudalmă, poți verifica cu moșu-tu gugăl! ;))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-30 11:40:55
         
 
  er. mă  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-30 11:28:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE