FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Concluzie (văduvită de prezumții)
Text postat de latunski criticul
Pe acest sait mai sînt și alți postatori talentați, nu numai eu, latunski criticul. Cum ar fi: Andrei Florian, Bot Eugen, Octavian Sergiu Ciurtin, generalul Zegreanu (o mai fi trăind?), Vasile Hurmuzache, panaceul Corina, Aleodor Covrig.
Problema noastră (a lor și a mea) este că nu ne dăm seama cînd muza ne părăsește (temporar, sau definitiv), la fel cum se întîmplă cu femeile, cu organele interne, cu lichidul seminal, dar, mai ales cu substanța aia vîscoasă care se află în ambalajul ce se sprijină pe cretiniera mașinii.
Nu sesizăm, oameni sîntem și barabule mîncăm, și pentru că nu sesizăm, continuăm să fabulăm, ne setăm pe politică, pe pește, pe table, pe fotbal, pe dispute sterile, crezînd că rămînem aceiași, ca la-nceput.
Cum vă spun, în viața și în opera fiecărui postator (de pe Europeea, evident, că doar nu din „Casa gîndului – Cleopatra”, ori din „Confluențe literare”), intervin sincope. Dacă nu mă credeți, întrebați-l pe prietenul lui Andrei Florian și al lui Vasile Hurmuzache!
Sigur (desigur), după o vreme ne împăcăm cu ideea, dar să renunțăm nu putem, neam. Nu ne place, o refuzăm, o demitem, o concediem.
E greu de acceptat. Cum la fel de greu este să acceptăm regenerarea inspirației, reîncarnarea ei, învierea ei, deși, alte idioțenii de acest gen sînt mai ușor de digerat de către noi, bieții muritori.
Bine, acest discurs nu este valabil și pentru Cioacă, zis Genu. Ce puțini au rămas, aproape singulari…
Continuați să vorbiți? Vorbiți, scrieți, doar existați, nu?(Decartez, la cerere).

(text postat la rugămintea daimonului meu ispititor)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  da, vasiok eșt un versificator fără egal, doar păunescu ce ar putea, de acolo de unde-i el acum, să te depășească, dar eu aștept dovezile:
-Pitagora, mare preot la Eleusis
-monoteismul la eleussienii pitagoreici
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-29 09:50:44
         
 
  @ latunski

să nu crezi, mr., că eu cred că tu și gândești înaite de a scrie…

de-așa critici talentați
de-aveau parte scriitorii,
erau toți niște ratați
și scriau memento mori…

de ,, sincope” tu vorbești?
mda, de fapt, la vârsta ta…
tot ,, cântând”, ai s’-o mierlești
ciripind altundeva…

pas, monșăr, chiar pas parol,
prea ai gânduri altruiste
când umbli-n pardonu’ gol
și ,,prezumțiile”-‘s triste…
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-29 09:42:00
         
 
  @ Recheșan

ce-ai în minte, măi creștine?
ai impulsuri compulsive,
de zidești prostii în stive
și te rățoiești la mine?

înțelegi ce vreau să-ți zic?
să-ți traduc în recheșană:
- nu purta haina de blană,
că, în minte… n-ai nimic!...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-29 09:05:37
         
 
  ei Pantofy, aine Haine, nu?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-12-28 21:33:38
         
 
  Hehehe, ce-mi place de rechesan asta! De cate ori e bagat la colt isi inchide caseta cu comentarii. Nu inainte de a avea el, bineinteles, ultimul cuvant. De sub pat.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 21:28:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  er. pH-ul adică logaritmul cu semn schimbat al concentrației ionilor de hidrogen.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-28 21:20:21
         
 
  decartez eu: în acest moment, în mod sigur unul dintre ”aleșii” lavrei își mușcă buzele, freacă mausul pe urătrile sale diurne murate și fleșcăite să le crească pH-l sau raitingu, cine știe și caută argumente privind monoteisul lui pitagora...că nu le găsește nu e vina lui, nici a mea, ci a tovarășei de română care nu i-a impus lecturi obligatorii în perioada vacanțelor.

te lauzi, latunski, nu e niciun daimon ispititor, ci doar o pițipoancă rusnacă blondă și plină de draci casnici, una Margareta Bulgakova fon ghete...nah!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-28 21:19:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE