FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Urări
Text postat de Emanuel Cristescu
La mulți ani Ștefanilor, Ștefaniilor și tuturor acelora care își sărbătoresc astăzi ziua.

La mulțiani Ștefan Rădulescu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  exact asta e. faptul că laba de transfug-epigramist se întinde peste paginile textelor mele mă face să zic siktir sau pas, după caz!
vezi, Ioane, că dacă-l suni, te poți trezi cu surprize bulectronice...și nu în legătură cu proiectul...de altfel,mă întreb ce poate un nea dudă seminaristul nepopit, ce a manipulat cum a putut, ca să transforme europeea într-un tractir politic să facă cu ”proiectul”...să i-l dedice lui băse, obama, IPS daniil ?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-29 11:28:24
         
 
  "cu notificarea autorului" (Em. Cristescu)

Apăi, asta-i altă plachie!

Către epigram,
Nu doresc să particip la niciun proiect. Și nu pentru că nu aș tolera prezența nu știu cui în același tom, sau că m-aș simți, doamne fere, scoborît în demnitatea-mi scriitoricească! Dar însă pentru că, cu sinceritate spun, am depășit de mult abureala din mintea-mi ambetată, cum că aș reprezenta, dracului, ceva, în lumea literei. Dimpotrivă, socot că, într-o carte, care, prin definiție, validează preceptul "scripta manent" - deci lasă urmă de neșters - o carte, zic, nu poate apărea așa, dar-la-dir-la-da-da, pentru că i s-a năzărit lui ics sau igrec că a rupt gura tîrgului cu jucărelele lui literaturnice. Eu, de cîte ori privesc o bibliotecă serioasă, mă înfior la gîndul că sunt atîtea cărți scrise bine, unele geniale, pe care dracu știe cine le citește, și, hop! apar și eu, ca muțunache-n cadrul ferestruicii, să mă dau scriitor. Apăi, eu zic că, pentru mine, refuzul de a mă hlizi, dintre filele unei cărți, la un ipotetic cititor, este un act de onestitate. Măcar să mai am vreme a citi doar o zecime din cărțile mele, ca să am sentimentul că sunt și eu un mărunt degustător de cuvînt bine întemeiat. Ce facem noi pe ici, pe colo, socializînd bengos, e hașdoio de ploaie și oareșcum scuzabil. Că nu e filă scrisă - s-a ars servăru, s-a dus dracu scriitoru! Pe cînd cartea... deh, e altceva.
Deci, nu! Cu tot regretul și jena că mă pun într-o astfel de postură!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-28 23:41:39
         
 
  Peia are dreptate. Exact ce spuneam si eu: nu putem -cel putin intr-o prima faza- sa introducem in antologie textele unor autori care nu au mai dat niciun semn de cativa ani. Ne putem trezi ca ne dau in judecata. Sau ne parasc la primarie/locul de munca/nevasta, etc. Cum a facut rechesan.
De aceea zic sa mergem doar pe textele trimise pe email de autorii care doresc sa fie inclusi in carte.

Apropo, La multi ani, Ioane! Ce mai faci tu, mai baiatule? Ai trimis texte pentru antologie? Vorbesc serios. Fara tine antologia ar fi mai saraca. As prefera sa fie fara rechesan sau fara mine, dar nu fara peia, asa ca scrie-mi la: [email protected] si da-mi un numar de telefon ca sa iti spun si de ce.
Plus, mai multe chestii despre proiectul acesta.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 23:15:41
         
 
  "Q. Cine detine drepturile de proprietate intelectuala ale textelor publicate pe site ?
A: Toate textele publicate în cadrul sectiunilor atelierului apartin autorilor textelor care îsi asuma si responsabilitatea paternitatii lor si a posibilelor eventuale consecinte în situatia unui eventual plagiat. Proprietarii atelierului au dreptul de a publica in forma electronica sau tiparita, in numele atelierului orice text sau comentariu publicat in acest site cu notificarea autorului si precizarea, în situatia publicarii, a numelui autorului. Eventualele drepturi patrimoniale obtinute în urma publicarii vor reveni autorilor în conformitate cu legea dreptului de autor.
Proprietarul sitului nu îsi asuma nici o responsabilitatea pentru textele postate de catre autori în site. Responsabilitatea pentru orice atingere pe care textele postate o poate aduce unor terti revine în totalitate autorilor. Va rugam sa semnalati orice încalcare a dreptului de autor precum si orice lezare a intereselor legale ale tertilor."

Clik "AJUTOR" rândul al III/lea de sus.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-28 23:03:52
         
 
  " Regulamentul îmi permite să selectez și să public dintre textele oricărui autor care a publicat ori publică pe Europeea. " (Em. Cristescu)

Eu cred că asta-i o glumă fără niciun pic de haz!
Cum adică? Suntem arestați, din clipa în care călcăm pe aici?!! Bre, ce înseamnă asta? Că nu-mi vine-a crede?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-28 22:57:30
         
 
  fetelor, e un text de la multi ani, rog balacariti-va in alta parte, ca va sictiresc pe bune

redactia
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-28 22:21:31
         
 
  rechesane, ca de obicei bati campii cu ignoranta care te caracterizeaza. Nu stii nici sa citesti sau daca citest ceva, oricum nu intelegi nimic. Am spus clar inca de la inceput ca nu voi selecta niciun text, ci voi face doar munca de jos, aceea de tehnoredactare si aducere a cartii in faza de a vedea lumina tiparului. Chiar daca textele mele vor fi selectate sau nu, chiar daca tu vei aparea pe 200 de pagini, iar ceilalti autori pe restul de 150.
Cat despre valoarea textelor mele, tu esti ultimul om din lume care isi poate da cu parerea despre ele. Pentru simplul fapt ca nu le intelegi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 22:20:00
         
 
  rechesane, ca de obicei bati campii cu ignoranta care te caracterizeaza. Nu stii nici sa citesti sau daca citest ceva, oricum nu intelegi nimic. Am spus clar inca de la inceput ca nu voi selecta niciun text, ci voi face doar munca de jos, aceea de tehnoredactare si ac=ducere a cartii in faza de a vedea lumina tiparul. Chiar daca textele mele vor fi selectate sau nu, chiar daca tu vei aparea pe 200 de pagi, iar ceilalti autori pe restul de 150.
Cat despre valoarea textelor mele, tu esti ultimul om din lume care isi poate da cu parerea despre ele. Pentru simplul fapt ca nu le intelegi.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 22:18:47
         
 
  Nu vreau sa va dezamagesc, dar in felul acesta antologia NU o sa apara pana in aprilie 2013. Mai ales ca stati prost cu timpul liber.
Parerea mea este ca ea sa ii cuprinda intr-o prima faza doar pe autorii care s-au aratat interesati si au trimis texte, scurta biografie si poza. Inseamna ca si-au dat acordul de a aparea in carte. Deci nu vor fi probleme.
In ceea ce ii priveste pe autorii care nu au mai dat niciun semn de viata in ultimii ani, acestia vor putea fi publicati intr-o a doua antologie, anul viitor. Sunt convins ca Antologia Europeea I va fi un succes, iar asta va ajunge si la urechile lor, lucru care ii va face sa trimita texte pentru Antologia II.
Asta ca sa ne miscam repede si sa nu alergam in jurul cozii. Credeti-ma, am experienta mare cu oamenii, mai ales cu cei din domeniul culturii pentru ca in Romania am lucrat in domeniu.

PS: O sa va contactez pe messengerul de FB.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 22:15:16
         
 
  care parte n-o pricepi epigramuț? eu am trimis materiale pt antologie de-acu 3 luni, dar am spus clar, dacă toate textele vor fi antologate de un sfertodoct umflat de propria-i importanță spun pas! ce bărbăție, claponaș, aici e vb de valoarea textelor, care la tine tinde spre nula. oricît te-ai strădui să convingi publicul de contrariu, lupșor circumcis. :))!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-28 22:10:02
         
 
  divergențele  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-28 21:52:06
         
 
  Nu înțeleg de unde a apărut atâta impaciență.

Am spus negru pe bleu că Antologia va apărea cu ocazia aniversării a 10 ani ai Europeii. Aceasta înseamnă aprilie 2013.

Ați confundat data primirii materialelor cu data apariției Antologiei!

Am primit materiale de la 25 de membri.

Am luat, din păcate stau îngrozitor de prost cu timpul, pagină cu pagină autorii europeici. Am găsit sau am regăsit autori cu texte foarte bune așa încât am ajuns deja la 43 de autori antologabili. Regulamentul îmi permite să selectez și să public dintre textele oricărui autor care a publicat ori publică pe Europeea. Munca este migăloasă.

M-ați putea ajuta, cei care doriți, în felul următor: Să vă indic autorii care, în viziunea mea, pot fi antologați, și, domniile voastre să salvați în format .doc, textele acelor autori, cu comentariile aferente și să mi le trimiteți pe e-mail.

Prin urmare, vă rog să fiți liniștiți, Antologia va apărea. Îmi asum acest proiect însă pentru a nu-i periclita apariția, după ce am constatat devergențele care se conturau și care riscau să conducă la un război europeic, am luat decizia de a nu mai publica autorii reținuți pentru Antologie. Iar cei care mă vor ajuta, dacă vor fi, vor avea acces doar la secvențe din Antologie și asta sub promisiunea păstrării confidențialității.

Așadar Antologia va reprezenta o surpriză, sper eu frumoasă și de calitate.

Mulțumiri domnului Sorin Olariu pentru impuls, felicitări pentru seria de Antologii pe care le-a realizat și le realizează, (Europeea așteaptă prezentarea volumului, eventual o recenzie a sa)

Mulțumiri și celor care se interesează și de asemenea, mulțumiri acelora care se vor oferi să mă sprijine.

Vă prezint scuze pentru noua strategie însă lucrurile riscau să intre într-un fel de vrie.

Repet, am fost bucuros să constat că sunt autori, care au două trei texte în Europeea însă sunt texte antologabile. Și nu am văzut decât vreo 20 de pagini dintre cele 63 de pagini cu autori.

Vă doresc tuturor, paciență și "La mulți ani!"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-28 21:50:48
         
 
  Exact. Eu = om serios.

Te provoc la Antologie, Kosteo! Daca esti barbat, accepta provocarea. Daca nu, lasa-i pe barbati sa isi vada de treburile lor barbatesti, nu li te mai impletici printre picioare.

Idem pentru paraciosul ala mic si fricos care raspunde la numele de rechesan: Te provoc la Antologie, rechesane!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 21:25:44
         
 
  Haida de! Tu, om serios?!
Nu vezi ca-ti vine si tie sa razi de asa gluma proasta?
Daca ti se pare ca n-as avea cu ce, cum zici, de ce ma mai bagi in seama? Eu, in ce te priveste, am incetat. E simplu. Incearca.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-12-28 21:13:31
         
 
  @Kosta Vianu: gresesti.
Marele vinovat in cazul in care antologia nu va vedea lumina tiparului este chiar domnul profesor care a bagat capul in nisip si se face ca nu aude intrebarile puse de Radu Stefanescu, de mine si de altii.
Plus doi vinovati mai mici: gheorghe rechesan si kosta vianu. Care inca de la inceput au bagat numai strambe ca nu cumva sa apara aceasta carte. Cica nu vor sa isi vada numele asociat cu nu-stiu-cum si cu nu-stiu-cine.
Motivul real e insa altul si e lesne de ghicit: acestia nu au cu ce sa apara in carte si le este frica sa dea piept cu ceilalti autori. Intr-un cuvant: nu sunt barbati adevarati decat in galcevile fara sfarsit de prin subsolurile Europeii.

PS: Intre timp am mai finalizat o antologie, asa cum am promis autorilor si finantatorului: pana la 31 decembrie 2012. Dar aia sunt oameni seriosi. Ca si mine de altfel.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 20:59:51
         
 
  foaie bleu ca mucegaiul,
prin lavră bacilii-și duc traiul
ba mai mult, o buruiană
postează zilnic din izmană,
tot ce are inspirat
saitu pute a...parfum,
cînd o face plopu magiun!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-28 16:19:21
         
 
  Foaie verde ca piftia
(nu c-ar fi piftia verde!)
a murit si-antologia:
orice lucru bun se pierde!

S-auzim de lucruri fine, domn' profesor, dar "am parere" ca totu-a fost doar vis si amagire, iar primul care ati crezut in veritabila himera ati fost dumneavoastra. Nu sunteti de vina (sa-mi amintiti sa va spun bancul cu moldoveanul) de vina este indestructibila dumneavoastra incredere in oameni, chiar daca unii...
Eu insumi v-am dezamagit adesea, la modul crunt, dar dumneavoastra ati continuat sa va comportati civilizat cu mine, lucru care nu este de ici-de colea si pentru care va multumesc.
Aceasta este pentru mine un fel de certificat de valoare umana neperisabila, lucru pentru care am revizuit total fisa dumneavoastra caracterologica. Daca toata societatea romaneasca ar fi populata cu insi asemenea dumneavoastra, poate ca am mai avea vreo sansa. Dar asa, mai sunt si de-alde mine, de-alde... astia pe care-i stiti, iar viitorul nostru arata minat rau de tot. S-auzim de chestii fine, macar in anul care vine, desi am auzit carteli legate de numarul treisprezece, care, zice-se, ar fi cu ghinion. Kostanie, incredibila dihanie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-12-28 10:17:08
         
 
  Vai, domnule Cristescu ce surpriză-mi faceți, nu mă așteptam. Vă mulțumesc din suflet!
Nina STEPANOVA Lapșenninikova

p.s. Profit de faptul că șeful tocmai a plecat de la birou și îi urez și eu "La mulți ani" lui Ștefan Rădulescu. Maladeț cialavec.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-12-27 19:31:02
         
 
  Atunci intreb eu: ce se mai aude cu Antologia?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-27 16:43:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  și promit că azi nu vă mai întreb nimic :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-27 10:13:13
         
 
  mulțumesc, domnule Cristescu, toate cele bune și dvs, pentru anul/anii ce vin!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-27 10:12:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE