FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un document nul de drept: acordul Ponta - Băsescu!
Text postat de Emanuel Cristescu
ACORDUL DE COLABORARE INSTITUȚIONALĂ

între Președintele României și Prim-ministru al Guvernului

este:


Un document nul de drept. Pentru că potrivit Constituției, în numele instituției publice denumite « Președintele României » nu există bază legală pentru încheierea unui astfel de acord. Astfel, potrivit art. 100 din Constituție, actele care pot fi elaborate și semnate în numele și pentru « Președintele României » sunt decretele.

"Actele Președintelui

ARTICOLUL 100
(1) În exercitarea atribuțiilor sale, Președintele României emite decrete care se publică în Monitorul Oficial al României. Nepublicarea atrage inexistența decretului.
(2) Decretele emise de Președintele României în exercitarea atribuțiilor sale prevăzute în articolul 91 alineatele (1) și (2), articolul 92 alineatele (2) și (3), articolul 93 alineatul (1) și articolul 94 literele a), b) și d) se contrasemnează de primul-ministru."

Potrivit LEGII nr. 47 din 7 iulie 1994 (*republicată*) privind serviciile din subordinea Președintelui României

“ART. 6
Administrația prezidentiala stabilește relații de colaborare cu autoritățile publice și primește sprijinul acestora în vederea infaptuirii prerogativelor și exercitării competentelor ce revin Președintelui României.”

Potrivit, REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE AL ADMINISTRAȚIEI PREZIDENȚIALE

“Art. 18 – Actele sau documentele întocmite în cadrul departamentelor și compartimentelor nu pot fi expediate in afara institutiei decât cu semnătura consilierilor prezidențiali sau a consilierilor de stat, cu excepția actelor de procedură necesare desfășurării proceselor în care Președintele României sau Administrația Prezidențială au calitate de parte și care pot fi semnate și de către consilierul juridic și actelor emise în cadrul Departamentului Managementul Resurselor, care pot fi semnate de persoanele desemnate să înlocuiască șeful de departament când acesta lipsește din instituție

Art. 20 – În cadrul Administrației Prezidențiale sunt emise următoarele acte:
Decrete ale Președintelui României potrivit Constituției și/sau legii
Decizii ale Președintelui României pentru încadrarea sau luarea altor măsuri de ordin legislativ privind
consilierii de stat, Regulamentul de Organizare și Funcționare al Administrației Prezidențiale,
Regulamentul de Ordine Interioară al Administrației Prezidențiale, numirea unor comisii prezidentiale
Dispoziții în aplicarea unei măsuri aprobate în prealabil sau dispuse de Președintele României
Decizii și Dispoziții ale ordonatorului principal de credite sau ordonatorului principal de credite delegat
Ordin în oricare altă situație.”

Prin urmare, cu referire, strict, la Președintele României, nu există o bază legală ori constituțională care să permită semnarea unui astfel de document.

Cu privire la posibilitatea ca Administrația Prezidențială, “Actele sau documentele întocmite în cadrul departamentelor și compartimentelor nu pot fi expediate in afara institutiei decât cu semnătura consilierilor prezidențiali sau a consilierilor de stat,”

Cât privește fondul documentului acesta se situează undeva deasupra legii și încalcă nenumărate articole ale Constituției și altor legi.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eu cred că revelațiile tale sunt de domeniul suprarealist.
Deci, ia o brișcă și dă-te jos la capăt.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-19 21:58:11
         
 
  Domnule Peia, ati avut destule revelatii pentru astazi. Lasati-le pe restul pentru maine.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 21:40:35
         
 
  "tot atat de fragila cat a devenit Constitutia de la un timp."

De la care timp?
A, de cînd a început s-o călărească docheru!...
Corect.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-19 21:34:47
         
 
  Nu e ridicol. Așa e el.
Mai ales cînd e și foarte amnezic.

Întrebări:
1. Cine susținea, pînă mai ieri, din toți rărunchii, exploatarea aurului de la "Rosia Montană, cuprul de la Cupru Min, extragerea gazelor de sist?", și cine a fost pe-o mînă cu băieții dăștepți din energiiie?
Ghici, ciupercăăă!

2. Cine-i cel ce-l acuza, mai ieri, pe Rege de trădare națională?
Ghici, ciupercăăă!

3. Cine erau cei care aveau în vizor monarhia, țintind-o la stîplul infamiei de cîte ori se ivea prilejul?
Ghici, ciupercăăă!

Răspuns la 1 : iubitul pachionț al lui gargariiici.
Răspuns la 2: foarte iubitul pachionț al lui gargariiici.
Răspuns 3 : comuniiiștii!

Concluzie: băsescu e un comunist veritabil, dupe cum, cu gurița lui, a recunoscut în fața națiunii.
Cum sunt comuniștii, dupe reflecțiile pline de miez ale lui gargarici? Niște criminaaaali!
Ce este băsescu, inclusiv liota care-l susține? Niiiiște criminaaali!
Iote ce logică simplă, fir-ar să fie!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-19 21:32:43
         
 
  Daca tot mi-ati cerut parerea, ar fi pacat sa nu va raspund sincer. Justitia nu sta intr-un singur procuror, intr-un singur judecator etc, dar grupurile organizate in vederea savarsirii de diverse fapte pot face ca orice idee de justitie sa fie cel putin tot atat de fragila cat a devenit Constitutia de la un timp.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 21:21:28
         
 
  Uite unde se pitise Justiția! În persoana doamnei Ghica. Care Ghica, dacă nu e, nici justiție nu e, cum s-ar spune.

Domnule AF, nu vă spune nimic opinia cîtorva sute de judecători? Or fi, cu toții, îndoctrinați? Or fi oligofreni? Le-o fi pus cineva sula în coaste sau pistolul la tîmplă? Chiar credeți că nu știu ce fac?

Sunteți ridicol.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-19 21:06:37
         
 
  Rectific: CA Constanta a batut ultimul cui la sicriul Justitiei. Va multumesc, domnule Bordas.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 20:54:17
         
 
  Stai linistiti, nu se va intampla asa ceva. Nu in acest secol. Cat timp USL detine puterea de a impune taxe si impozite, de a vinde aurul de la Rosia Montana, cuprul de la Cupru Min, companiile energetice cu caracter strategic si de a distruge Romania prin extragerea gazelor de sist, de a lua pana si zaharul din ceaiul domnului Peia, nimic nu se va schimba in Romania.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 20:45:33
         
 
  Incitare la lovitură de stat. Constitutia interzice in mod expres,printre altele, schimbarea formei republicane de guvernămant

"Am pierdut destule ocazii, am irosit deja prea multe șanse. Este acum momentul ca elita politică să nu se mai ascundă în spatele aparentei lipse de popularitate a Monarhiei: „poporul nu vrea”, „poporul nu e pregătit”. Acestea nu sunt explicații, nu sunt argumente, sunt doar scuze. Românii au făcut destul de unii singuri: foarte mulți dintre ei s-au scuturat de rămășițele propagandei comuniste, foarte mulți dintre ei au înțeles virtuțile și utilitatea unei Monarhii, tot mai mulți dintre ei își doresc restaurarea Monarhiei. Chiar sondajele de opinie din ultimul timp arată că Majestatea Sa Regele Mihai și Principesa Moștenitoare Margareta se bucură de încrederea și de aprecierile pozitive ale unei largi majorități a românilor.
Dar pasul următor aparține elitei politice. Dacă la 1866, politicienii noștri au avut inteligența și patriotismul de a-l chema pe Tron pe Carol I, politicienii de azi au uriașa și rara șansă de a face istorie, rechemându-l pe Tron pe Majestatea Sa Regele Mihai. Trecutul nostru ne demonstrează că nimic nu e imposibil, atunci când există oameni cu viziune și curaj.
Chemăm Uniunea Social-Liberală ca, în proiectul de modificare a Constituției, să includă revenirea la Monarhia constituțională. Îi chemăm pe liderii politici, pe oamenii de afaceri și pe liderii de opinie patrioți să se ralieze acestei propuneri. Chemăm Biserica Ortodoxă Română și Biserica Greco-Catolică să își demonstreze vocația de biserici naționale și să-și recunoască Regele Uns al lui Dumnezeu. Chemăm Academia Română și îi chemăm pe oamenii de cultură liberi și responsabili să explice necesitatea restaurării Monarhiei."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 20:37:46
         
 
  Adrian Neacșu s-a abătut de la linia partidului. Acu' plătește.

Vinovat sau nu, faptul că totul a început imediat după momentul în care a fluierat în biserică spune extrem de mult.

CA Constanța a bătut ultimul cui la sicriu, făcînd ceea ce trebuia să facă. O fi mîna cuiva, domnule AF, sau judecătorii au hotărît că e destul? I-o fi strîns cu ușa primarele Radu Mazăre!



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-19 20:33:25
         
 
  - Curtea de Apel Bucuresti: Procurorul Tomita Neagu, acuzat de DNA de luare de mita, va fi cercetat in libertate
- Magistratii Curtii de Apel Constanta au votat pentru revocarea judecatoarei Alina Ghica din CSM
- Traian Basescu a respins propunerile facute de ministrul Mona Pivniceru pentru sefia DNA si a Parchetului General "din cauza lipsei de transparenta" si cere "revizuirea totala" a procedurii
- Antonescu repetentul: „Nu m-a surprins respingerea lui Basescu, cea a propunerilor lui Pivniceru”
- Procurorii DNA au efectuat perchezitii la sediul Consiliului Superior al Magistraturii. Mediafax informeaza, citand surse judiciare, ca investigatiile procurorilor DNA il vizeaza pe judecatorul Adrian Neacsu din CSM, pe care l-au citat la sediul DNA pentru 24 ianuarie. Potrivit surselor, din calculatorul din biroul acestuia a fost ridicat sigilat si ridicat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 20:06:35
         
 
  "Nici nu stiu de unde sa incep – poate ar fi util sa va spun ca “proiectul” prevede ca procurorul care solicita arestarea preventiva in Parlament, pentru un “onorabil” soldat al partidului, este obligat sa aduca si probele din dosar"

Altă minciună. Să-i zic dezinformare, ar fi prea puțin.

Proiectul e chiar mai permisiv (în ceea ce privește desfășurarea acțiunii penale de către procurori) și mai defavorabil parlamentarilor cercetați penal decît vechea formă a regulamentului. Parchetul nu va trebui să mai depună la Parlament întreg dosarul (ca pînă acum) ci doar acele probe care justifică arestarea preventivă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-19 19:28:55
         
 
  Nici vorbă de o justiție aflată sub călcâiul băsist. Asta chiar e necunoaștere a ceea ce s-a întâmplat și se întâmplă. Voi chiar nu știți ce vorbiți.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-19 19:02:59
         
 
  "Păzea, judecătorii vor să pună mîna pe justiție!" (L.B.)

Tare!
Le fuge pămîntul de sub picioare, indivizilor!
Ei, poate că, odată eliberată justiția de sub călcîiul băsist, vom avea și noi parte de niște reechlibrări juste ale balanței condamnărilor.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-19 15:11:41
         
 
  Gargară.

Ca, de altfel, aserțiunile despre judecătorii care, vezi doamne, s-au pus pe revocat membrii CSM (pe Vasilică, pe alții asemenea lui) sub presiunea baronilor locali.

Păzea, judecătorii vor să pună mîna pe justiție!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-19 15:00:19
         
 
  "Instituția Procurorului este supusă în aceste zile unui atac concertat din partea instituțiilor politice și a mass-media arondate actualei Puteri, care, dacă va avea succes, va supune în Justiția Penală intereselor grupurilor infracționale, îmbrăcate, sau nu, în haine politice. O țară în care rechizitoriile sunt sunt supuse aprobării parlamentului, faptele sunt considerate suspecte, iar procurorii sunt chemați să dea socoteală, este o țară din care Domnia Legii a fost uzurpată... Acum, imaginați-vă o țară fără procurori! Fără procuror, nu există Justiție Penală, pentru că dacă nu există acuzare, nu există nici judecată, pentru că Judecătorul nu are ce judeca. Fără judecată nu există pedeapsă și fără pedeapsă nu există nici corupția, nici corupții, nici crima, nici criminalul, indiferent că vorbim de corupție la nivel înalt sau de interlop. Este o țară a arbitrariului și a judecății ad hoc în care Domnia Legii a fost înlocuită cu dreptul celui mai tare. Este o țară a fărădelegii."
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/o-tara-fara-procurori-independenti-este-o-tara-a-faradelegii-290563.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 01:21:43
         
 
  Dupa acest articol ar trebui sa-l avanseze. Parerea mea este ca merita.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 00:49:06
         
 
  toa' colonel diaconescu!
o mangafa!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-19 00:46:42
         
 
  "Ironia sortii, politicienii cred ca pot face justitie. Da, noul proiect care doreste sa transforme in realitate o nefericita idee, “super imunitatea parlamentara”, inseamna in fapt ca politicienii parlamentari cred ca pot face justitie sau mai precis cred ca pot face justitie in locul justitiei. Spun “ironia sortii” pentru ca aceiasi politicieni care vin astazi cu aceste propuneri sunt cei care incercau anul trecut sa indrepte furia populara asupra procurorilor, sunt cei care recunosc greu statutul de magistrat al procurorului si cei care in final, si-au propus desfintarea DNA, ANI si a altor institutii inca neconfiscate politic.
Nici nu stiu de unde sa incep – poate ar fi util sa va spun ca “proiectul” prevede ca procurorul care solicita arestarea preventiva in Parlament, pentru un “onorabil” soldat al partidului, este obligat sa aduca si probele din dosar, unde, in fata unui grup de cetateni vremelnic denumiti “parlamentari”, iar acestia din urma, sa judece in comisii ori in plen daca probele cu privire la “onorabilul” stau in picioare sau nu. Altfel spus, parlamentarul, client al justitiei poate sta linistit pentru ca actul de justitie asupra domniei sale incepe cu un act de cvasi- justitie incipient si premergator, si din nou, culmea ironiei, primii judecatori ai “onorabilului” sunt proprii lui colegi…
Aberant si rusinos. Aceasta noua “istetime” parlamentara nu este numai un afront direct la principiul separatiei puterilor in stat, dar este si o palma greoaie pe obrazul unei democratii pe care Romania a apucat, pana astazi, doar sa o promita Europei, iar Europa, naiva, ne-a crezut.

Ghiciti cine este autorul
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-19 00:14:56
         
 
  Parca niciodata in istoria post-decembrista a Romaniei nu au fost atatia talhari la conducerea tarii. Se vede ca baietii devin tot mai profi.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-09 02:09:59
         
 
  Justitia, ultima frontiera.
Acesti mostenitori ai Regimului Criminal Comunist sunt la un pas de reusita obiectivului propus, subordonarea politica a Justitiei, iar scoaterea Romaniei din cercul select al tarilor civilizate este doar o consecinta directa si imediata a acestei lovituri de stat.
O justitie curata si curatita de pivnicerese si tot felul de gigei numiti politic este singurul lucru care ne mai poate oferi vreo speranta sa scapam de aceasta satra de politicieni. Altfel, daca acesti gigei vor reusi sa isi puna goleneala in locul justitiei, spre satisfactia domnului Cristescu, voi recunoaste, in sfarsit, ca am fost un dobitoc si ca am crezut pana in ultima clipa ca Romania mai poate fi o tara unde se poate trai civilizat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 01:48:11
         
 
  "Gruparea ministrului Justitiei, Mona Pivniceu, va boicota miercuri, ca si vinerea trecuta, alegerea vicepresedintelui Consiliului Superior al Magistraturii, castigand astfel timp pentru organizarea revocarii Oanei Haineala, presedintele nou ales al CSM , a Alinei Ghica si a lui Cristi Danilet, candidati la vicepresedintie, partizani activi ai independentei Justitiei.
In "razboi" a intrat si artileria grea a USL: baronii locali, alaturi de doua organizatii profesionale - Uniunea Nationala a Judecatorilor din Romania si Asociatia Magistratilor din Romania- spun surse Rl, confirmate de magistrati din teritoriu.
Razboiul USL pentru controlul CSM si subordonarea Justitiei a mai deschis un front, pe langa cel existent deja in interiorul CSM ( reprezentat de gruparea Mona Pivniceru) si anume : baronii locali au inceput negocierile sau amenintarile, dupa caz, pentru a-i determina pe judecatorii si procurorii locali sa inceapa adunarile de revocare din CSM a noul presedinte Oana Haineala, a Alinei Ghica si a lui Cristi Danilet, ultimii doi candidati la functia de vicepresedinte."

Sursa: Romania Libera
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-09 01:34:17
         
 
  Sunteti de un comic desavarsit, domnule Peia, dar nu este vina dumneavoastra. Daca nu ati fi fost atat de simpatic, mai simpatic decat orice personaj al maestrului Caragiale, nu v-as fi tolerat nici eu. Cracanel este mic copil pe langa dumneavoastra :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 23:54:57
         
 
  gargarici,
mai e puțin și justiția va fi smulsă din ghearele lu băsescu. vedem că te zbați ca peștele pe uscat ca să-ți meriți paralele de slugă prea-supusă, dar nu mai e mult și o să rămîi fără obectu dă lucru: manipulare ordinară de băsist jegos.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 23:47:03
         
 
  "Tupeu de colaborator al Securității. Andrei Marga și-a pus nepoata șefă la ICR"
http://www.evz.ro/detalii/stiri/tupeu-de-colaborator-al-securitatii-andrei-marga-si-a-pus-nepoata-sefa-la-icr-1018551.html

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 23:10:59
         
 
 

Pentru un C.S.M. puternic, pentru o Justiție independentă, pentru viitorul țării

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 22:38:01
         
 
  Lovitura de stat continua si s-a mutat in CSM. Forte obscure ale acestei puteri demente si-au concentrat eforturile si cauta sa destructureze si sa supuna Justitia. Frica de puscarie a puscariabililor din Parlamentul Romaniei face posibila declansarea celui mai virulent atac asupra indepenentei puterii judecatoesti.
Romania continua sa ramana sub asediu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 22:16:08
         
 
 
Înlocuitorul lui Gigi Becali în Parlamentul European a făcut poliție politică. CNSAS: „A îngrădit dreptul la viață privată și libertatea opiniilor”
Viitorul europarlamentar român, Dumitru Dan Zamfirescu (PRM), a fost ofițer în Securitate și potrivit judecătorilor a făcut poliție politică. El a supravegheat infomativ mai mulți cetățeni români și a încălcat drepturile acestora la viață privată, libertatea de exprimare și libertatea opiniilor


(evz)

Dar peia e prea ocupat cu "securistul" Olariu care fura de rupe statul roman si pe peia personal.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-08 21:51:36
         
 
  Domnule Bordas, aveti prea multe convingeri ca sa va pot lua in seama.
Domnule Peia, tineti-mi pumnii, ca intru in negocieri.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 19:17:11
         
 
  "Cineva mai trebuie sa si munceasca in tara asta," (gargarici)

deci, pînă acum, ai frecat țiparu!
și dacă n-o să mai găsești o rozetă de țucat, o să-l freci în continuare. și o să ajungi la pensie, cu pretenția că alții să ți-o plătească. nasol!
și dacă ăia - guvernanți de dreapta - urmînd regula că noncontributorul nu are drept de pensie, ce vei face? vei vota cu social-democrații, care sunt ceva mai caritabili în politica de asistență socială? măcar cu un amărît de ajutor social, acolo, să te blagoslovească și pe tine, să nu crăpi de foame? aș muri de rîs să te văd pledînd, cu același fanatism, cauza social-democrației!

văd că eviți să te angajezi în situații cam incomode: rațiu - coposu - regalitate - băsism - comunism!
așa e cu orice fanatic: evită.
cînd intră la colț!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 18:52:27
         
 
  Romania tacuta nu este nicidecum si proasta
AF

După cît sunteți de vocal, am convingerea că nu faceți parte din acea Românie.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-08 17:37:22
         
 
 

Ia aminte, carlane, asta e mostenirea!


CUCUVEAUA

HARTA GULAGULUI ROMANESC


HARTA
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 16:44:52
         
 
  Na, ca s-a trezit bardu din bautura :)
Va las in compania lui. Revin pe seara, dupa ce voi incerca sa obtin un nou contract. Cineva mai trebuie sa si munceasca in tara asta, ca doar de unde bani de pensii?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 16:05:20
         
 
  nu fu Rațiu, nu fu Coposu, nu fu Regele (apropo, ce părere au "comuniștii criminali" despre rege? - laș, trădător, slugă la ruși etc.!), dar, spre marea noastră baftă, fură (cu dublu sens) băsescu și băsiștii. care, evident, nu sunt comuniști criminali, ci niște flori imaculate.
cine dracu să-ți ia-n seamă lătrăturile ipocrite și inepte, gragarici, cînd ești în aceeași mîzgă cu tîrîturile băsiste. am crezut, la un moment dat, că realizezi enormîtatea poziției în care te afli și pentru care pledezi. dar nu, ai creierul alterat, ești un biet fanatic isterizat, nimic mai mult.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 15:57:35
         
 
  Hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa ne inchipuim cum ar fi aratat Romania astazi daca am fi avut inspiratia sa-l votam pe Ratiu in functia de presedinte. Unde ar fi fost Romania astazi daca l-am fi avut presedinte, macar un mandat, pe domnul Coposu, Dumnezeu sa-l odihneasca.
Intre timp s-au mai imputinat calaii. Au mai murit dintre ei. Desi multi dintre cei ramasi in viata se incapataneaza sa imparta Romania in feude si sa o lase mostenire progeniturilor schimonosite de aceleasi apucaturi, Romania tacuta isi trimite fiii sa invete democratia si libertatea de la mama lor, adica in occident. Romaniei i-a fost scris sa reziste si va rezista prin, culmea, radacinile lungi ale celor care au plecat sa invete sa traiasca liber. Si au invatat bine. Sunt premiantii nostri si, intr-o buna zi, se vor intoarce sa isi revednice drepturile de propietari ai libertatii Romaniei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 15:03:20
         
 
  Priviti, va rog, numai la userii acestui site si veti descoperi ca, procentual, raportul se pastreaza. Sunt mai multi cei care reusesc sa isi pastreze tinuta verticala cu demnitate. E adevarat, nu sunt atat de vocali precum ceilalti, dar sunt cu siguranta mai talentati, mai inteligenti si mai frumosi la suflet.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 14:17:27
         
 
  Domnule Bordas, dar eu nu ma adresam in niciun caz dumneavoastra. Daca va multumiti cu zdrentele enumerate, este numai optiunea dumneavoastra. Eu ma adresam celor peste 60 de procente amintite anterior. Traim intr-o tara libera si avem loc cu totii, desigur, ca doar n-o sa se schimbe lumea intr-o zi si doar n-o sa scapam de comunisti, turnatori si securisti prin impuscare sau sa-i ascundem prin puscarii. Nu! Dumnezeu ii ia pe toti, si pe calai si pe martiri, numai ca noi, aici, pe pamant, avem datoria sa-i eliberam de putere pe acesti nemernici. Ca sa ne facem o viata frumoasa, trebuie sa promovam oameni frumosi, cinstiti, inteligenti si harnici.
Dumneavoastra sustineti ca nu le avem decat pe aceste lichele, iar eu sustin ca sunteti naiv. Romania tacuta nu este nicidecum si proasta, asa cum va inchipuiti dumneavoastra sau cum vi se arata la anetenele dumneavoastra. Romania tacuta este si demna si verticala. Romania tacuta este coloana vertebrala a acestei natii si nu Gigeii dumneavoastra.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 14:08:17
         
 
  Nu ne mai trebuie decat vointa sa scapam de aceste zdrente si sa schimbam aceasta clasa politica care isi trage seva din Regimul Criminal Comunist. Mentionez ca vorbesc despre toata aceasta hazna politica.
Hai, ca se poate!

Postat de catre Andrei Florian

Domnule AF, oare atît de adulata Monica Macovei din ce hazna își trage seva? Dar preacinstitul MRU? Oare nu provine și el din aceeași rezervă de cadre a hulitului Regim?

O fi apărut vreun partid de imaculați, și noi nu am aflat încă? Stă să se nască vreo nouă mișcare politică a celor puri, nepătați, nededați la metehne dîmbovițene?

Hai, că se poate!, spuneți dumneavoastră cu multă convingere. Poate ne spuneți și cum se poate.

Pe de altă parte, acceptați ideea că aceia de pînă mai ieri nu au fost buni de nimic. Hazna politică. Atunci de ce îi aduceți mereu în discuție ca pe niște salvatori ai neamului, autori a unor ziceri de necombătut?

Boc de unde își trage seva? Nu cumva din zațul defunctului UTC, rămas după ce MRU a supt caimacul? Sau lui îi este admis, iar altora nu?

Da, e nevoie de o clasă politică lipsită de păcate. Ale celor de dinainte fiind arhicunoscute, poporul a cam votat împotriva lor. Poate că nu cu inima împăcată pentru cei de acum, dar e greu să nu ții seama de voința lui.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-01-08 13:41:53
         
 
  Monica Macovei: „Motivul pentru care 60% dintre români n-au votat e că partidele au toate aceleași practici și metehne!”
Un calcul elementar, facut dupa aceeasi logica dupa care actuala putere se considera legitimata sa ne omoare cu zile si sa ne ia pana si zaharul din ceai, ne arata ca peste 60% din populatia cu drept de vot a Romaniei are o inteligenta situata cu mult peste media celorlati. Nu ne mai trebuie decat vointa sa scapam de aceste zdrente si sa schimbam aceasta clasa politica care isi trage seva din Regimul Criminal Comunist. Mentionez ca vorbesc despre toata aceasta hazna politica.
Hai, ca se poate!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 13:03:30
         
 
  Premierul Victor Ponta, zis si doctorul, considera ca decizia judecatorului de la tribunal legata de Dan Voiculescu in cazul privatizarii Institutului de Cercetari Alimentare (ICA) a fost una gresita

"...politicienii trebuie sa inteleaga ca organizarea interna a CSM "e o chestiune care ne priveste direct si exclusiv" si avertizeaza asupra riscului ca procurorilor sa li se reduca puterile si sa fie pusi sub control politic, cu scopul impiedicarii instrumentarii dosarelor si evitarii condamnarilor in randurile oamenilor politici si de afaceri importanti. "Imi respect prea mult profesia si calitatea pentru a imi bate joc de ea. Actionez corect, cu maximum de implicare, si sunt devotat unei cauze pe care o consider justa: apararea si sustinerea statului de drept", subliniaza judecatorul Cristi Danilet in interviul acordat Ziare.com"

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 12:39:43
         
 
  În 2011, Voiculescu a făcut o avere din afaceri cu statul "dictatorului" Băsescu

Cine are ochi sa vada si urechi sa auda, daca nu intelege nimic inseamna ca ii mai lipseste ceva.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 12:31:05
         
 
  distise coleg si amic, peia, inteligentule, mi-e mila de tine. iti iese IQ-ul pe urechi in fuioare negre si imputite, ca fumul pe hornurile c.a.t.c. jilava, poluand orasul si reducand vizibilitatea in intersectii. conform unui studiu recent al expertilor americani facut prin satelit, jumate din accidentele de tir din giurgiu ti se datoreaza. la fel, un grup de savanti sovietici ai universitatii babes-bolyai din kabul, coreleaza cresterea numarului de cazuri de astm bronsic si a indicelui de mortalitate infantila din giurgiu si comunele invecinate, pana hat la uzunu, cu iesirile tale sezoniere la prașilă. m-am ostenit sa pun diacritice pentru a evita confuzia cu prăsilă, doctore honoris pauza, trag nadejde ca te-ai prins. mergi la dunare si spala-te macar in organele pereche, huhurez batran. o zi galbena si moale, voievoade. over.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-08 06:41:48
         
 
  Stimate domnule profesor,
Parerea mea este ca Victoras si Crin sunt oamenii lui Basescu. Altfel nu pot sa-mi explic cum de au putut semna un document atat de ilegal si anticonstitutional care contravine intereselor Poporului Roman. Si asta in cel mai mare secret!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-08 04:55:16
         
 
  A se citi: In opinia lui, ponta nu are...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-08 03:31:45
         
 
  Ca bun roman si ca om mai umblat prin lume si mai experimentat, am considerat o datorie de onoare a-i lumina pe alde astia ca peia. Dar n-ai pe cine. In opinia lui ponta nu are nici macar o scama pe rever, iar crin e si mai desavarsit. Si desigur, incalzirea globala, alinierea planetelor si scumpirea barilului de petrol li se datoreaza lui boc si basescu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-08 03:30:59
         
 
  "Peste un milion de români cu venituri mici ar putea fi nevoiți să-și radieze autoturismele dacă misteriosul “timbru de mediu” va deveni realitate, estimează experții auto, citați de DailyBusiness.ro. Aceștia estimează că noul bir va lua forma unui impozit plătit anual de către toți proprietarii de autovehicule."
Eu am doua masini, relativ noi, adica putin poluante. Pot suporta cu usurinta aceasta hotie guvernamentala, dar "Noua taxa anuala va obliga peste doua milioane de romani cu venituri mici, salariati sau pensionari sa-si traga masinile ieftine si vechi pe dreapta si sa le radieze din circulatie...Introducerea impozitului auto in functie de gradul de poluare echivaleaza cu o bomba sociala"
Sursa: Capital
Vezi domnule Peia cine este criminalul? Vezi?
Nu vezi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 01:37:31
         
 
  "Liderii PSD și PNL negociază, în aceste zile, repartizarea secretarilor de stat, șefilor de agenții naționale și de instituții județene. După împărțirea ministerelor, liderii USL au declanșat discuții pentru posturile de la nivelul următor. Miza negocierilor: în jur de 60 de secretari de stat, 110 președinți de agenții, 42 de prefecți, 160 de șefi în companii naționale, peste 1.200 de directori în instituții deconcentrate la nivel județean."
Sursa: Adevarul
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 01:12:18
         
 
  Ponta, zis si doctorul,ne vorbeste de necesitatea impozitului forfetar , iar papagalul de Corlateanu despre necesitatea exploatarii gazelor de sist. Ce mica e lumea, domnule, doar trei mese!
Unde mai pui ca doctorul a batut palma cu ungurii pe sub masa si, impotriva galbejitilor, i-a infiltrat in structurile puterii. Imediat dupa aceasta, Tanczos de la UDMR a declarat ca o regiune de dezvoltare care sa se bazeze pe Tinutul Secuiesc va fi solutia ideala.
Ia mai zi, bre, ceva inteligent, ca de injuraturi banuiesc ca te-ai saturat si matale.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 00:57:35
         
 
  Domnule Peia, conform cu spusele dumneavoastra, doctorul este un bandit care se pregateste sa fure ca un hot mizerabil. Ei bine, uite un argument solid.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 00:49:49
         
 
  Dar ca sa vezi cum e viata asta, comica adica, mai devreme, domnul cu tuica in nas ma interpela cu privire la forfetara lui Boc: "să-ți pomenesc numai de furtul banditesc cu invenția mizeră a taxei forfetare?"
N-a trecut mult si doctorul a iesit sa il contrazica:"Premierul Victor Ponta a declarat vineri, la Antena 3, ca ia in calcul revenirea la impozitul forfetar"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 00:47:51
         
 
  Peia a ramas blocat pe siktir. E inutil. Daca il setezi sa injure, omul ramane blocat asa pana primeste alta comanda. Spre exemplu, sarbatoritul nu isi da seama ca alesii lui au ajuns la putere si injura pe mai departe. O fi de la ulei?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-08 00:37:55
         
 
  ești un popă băsist cu trese - supremul argument!
tu ceri argumente, măi papagal militant? tu, care mimezi antibăsismul și te hrănești din mișculațiile SIE, pe care le face în interesul vostru, pe orunde, în lumea asta - ceată de papugii înstelați care, ca să vă mențineți la putere, ați mînjit România cu balele voastre de lichele, ordinare?
cu cine dracului crezi că vorbești?
cu vreun prunc de grădiniță?
sunteți atît de siguri pe voi, încît nici măcar nu faceți elementarul efort de a vă ascunde. sunteți pe față. o tot învîrți și răsuciți pe toate părțile, poate-poate iese. nu mai iese chiar așa ușor ca pînă acum. n-o să picați mîine, că încă mai aveți gheara-nfiptă în justiție, dar o să picați pînă la urmă, nu vă mai faceți iluzii, oricît de bine organizată ar fi mafia în care oficiați.
și hai siktir, finalmente, ca să nu ne mai facem că jucăm șotronul pe aici!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-08 00:13:37
         
 
  peio, repet: argumente!  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 23:11:42
         
 
  disperații ăștia doi, plătiți pentru rahatul pe care-l mănîncă fără încetare, ajunși la demență pen' că băsiștii sunt în budă, își ventilează aerul de sub limbă întocmai ca babele comunale: tranca-fleanca, țața Leanca & ga Stanca!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 23:07:15
         
 
  Vorba americanului: "cum iti asterni, asa dormi..."

Sau era roman tipu' cu vorba asta?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 23:00:00
         
 
  Premierul Victor Ponta, zis si doctorul, a declarat ca judecatorul de la Tribunal Bucuresti care a decis trimiterea dosarului lui Dan Voiculescu (privind privatizarea Institutului pentru Cercetari Alimentare) la Inalta Curte de Casatie si Justitie, a facut o greseala, iar CSM ar trebui sa se sesizeze. Potrivit premierului, Dan Voiculescu nu e inca senator daca nu a depus juramantul, astfel ca dosarul sau ar trebui sa se judece la o instanta obisnuita si nu la Inalta Curte
Premierul Romaniei, adica doctorul, sare in apararea puscaribililor si impiedica Justitia sa judece cele mai grele dosare de coruptie din istoria Romaniei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:50:29
         
 
  Presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, a decis sa trimita in Parlamentul European un fost securist, in locul lui Gigi Becali. Noul europarlamentar PRM, Dan Zamfirescu, are decizie din partea CNSAS ca a facut politie politica.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:42:48
         
 
  Sunt cei de ieri, numai ca de data asta au venit si cu amantele, cu soacrele etc, toata satra.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:40:17
         
 
  @Sorin, cei dinainte sunt tot cei de astazi, numai ca sunt ceva mai multi. Sa nu ne amagim.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:31:15
         
 
  Eu zic sa-i scurtam suferinta plagiatorului. Sa-l sacrificam noi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:29:54
         
 
  @Andrei Florian: cu d-l Cristescu se va putea injgheba un dialog pe teme politice de-abia in momentul in care va recunoaste macar ca ponta are o mica scama pe reverul hainei.
Pana una-alta, ponta e Mantuitorul venit sa se sacrifice pentru romani.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 22:22:43
         
 
  "In acest moment, Romania este condusa de alesii domnului Peia. Un Guvern si un Parlament dominat de penali, de loseri si handicapati."
(Andrei Florian)

Nu ca aia dinainte ar fi fost usa de v=biserica, dar astia de acum sunt Manole 10/Care-i si intrece...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 22:18:39
         
 
  Sunt curios sa vad daca domnul Cristescu va mai iesi in strada sa protesteze si sa stranga semnaturi impotriva deschiderii exploatarii de la Rosia Montana de catre RMGC. Nu prea cred, dar poate ma insel.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:13:39
         
 
  In maxim sase luni, Guvernul va fi dat jos cu pietre de catre demonstanti. Aceiasi demonstranti, ca sa fie clar.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:08:06
         
 
  In acest moment, Romania este condusa de alesii domnului Peia. Un Guvern si un Parlament dominat de penali, de loseri si handicapati.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 22:04:26
         
 
  Natură moartă cu concurs trucat: http://www.contributors.ro/cultura/natura-moarta-cu-concurs-trucat/  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 21:57:32
         
 
  PS: In sfarsit s-a prins si ponta ca e criza mondiala:


Premierul Victor Ponta a declarat, luni, la emisiunea "Talk B1" difuzată de B1 TV, că România nu este în recesiune, ci într-o stare de criză economică, situație cu care se confruntă de cațiva ani întreaga Europă.


(evz)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 21:52:29
         
 
  peio, esti patetic. In lipsa de argumente vii cu pornografii. Habar nu am cine e tipa, nu stiu cine a pus-o acolo, nu mai intereseaza nici daca e vreo bunaciune sau vreo baba fara dinti, ci doar atata ma intreb ca orice roman normal la cap:
Oare nu ar fi fost mai bine pentru Uzinele Dacia daca nu si-ar fi pierdut expertul tehnic plecat sa managerieze un institut cultural roman peste hotare? Cine il va inlocui pe acest valoros expert tehnic la Pitesti? Doamna cu masterat in domeniul culturii care stie 6 limbi straine?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 21:51:10
         
 
  gargarici,
ce crezi e nu ține de domeniul normalului, ci al ălora cu creierul alterat.
de ce te lasă slobod pe aici, pentru mine e o mare uimire.
eu, de mulr te făceam săpun.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 21:48:33
         
 
  sau e amanta ta și-ți e rezervată? știți amîndoi o limbă?
tot înstelată, tot înstelată?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 21:29:08
         
 
  dacă știe cucoana aia așa de multe limbi, nu-mi să și mie una?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 21:22:16
         
 
  peio, vino cu argumente cum ca semnalele noastre de alarma la adresa actualilor lupi in piei de oi sunt fasaituri, adica falseturi.

Ca din astea cu coji de paine si uscheli stie si idolul tau becali.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 21:20:20
         
 
  Tot nu v-a aruncat nimeni nicio coajă d epîine, măi lătrăilor?
Nasol!
P-aci n-ar nimeni milă de voi.
Ușcheală la soldă, hai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 21:14:12
         
 
  De aceea spun cu mana pe inima ca Becali ar fi fost mult mai potrivit sa fie uns director al Institutului Cultural Roman din Portugalia.
Macar el are experienta in domeniul culturii ca s-a certat odata la TV cu Alex Stefanescu. Plus ca daca mai repeta de 2-3 ori portugheza o sa o stie pe de rost.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 21:12:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sorin, ia-l si tu mai usor, cu intrebari mai simple. Intreaba-l, spre exemplu, daca stie ce inseamna ICR si cu ce se ocupa el. Sau cine este Andrei Marga, pentru ca toti stim ce a fost in timpul Regimului Criminal Comunist.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 21:12:19
         
 
  peio, poate nu am fost destul de clar: Comparativ, fosta directoare adjunctă a institutului vorbește 6 limbi străine, printre care și portugheza, are la activ 11 ani de experiență internațională, inclusiv un master în comunicare la Montreal, în Canada, unde a colaborat la organizarea de evenimente culturale.

Actualul director adjunct al ICR Lisabona nu are nicio experienta in domeniul culturii, ci a fost pana de curand expert tehnic la uzinele Dacia. Nu vorbeste portugheza, nu vorbeste nicio limba straina, nu a scris nici macar un eseu la viata lui sau macar un catren de bun venit.

Te-ai prins?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 20:42:05
         
 
  Domnule Peia, eu cred a nu ai platit nimic. Cred ca minti. Dupa cum vorbesti, mai cred ca esti beat mort si ca mai bine te-ai culca. Hai, lasa-ne, te rog! Du-te si dormi, batrane!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 20:26:10
         
 
  gargarici,
spre dezolarea ta, eu am plătit taxele alea fix taman ca și anu trecut. nici urmă de mărire. da', de fapt, pe tine nu asta te interesează, ci doar să consumi, să consumi, să consumi, pînă la greață, maro dulceață.
totuși, nu ți s-a aplecat?
să-ți spun eu ce au făcut bocii tăi?
să-ți pomenesc numai de furtul banditesc cu invenția mizeră a taxei forfetare?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 20:10:39
         
 
  Da, măi, gragarici, slugoi abject, și tu, dandanache, popă perfid de treflă,
Sunteți dezolați că nu a pucat boc să ne omoare pe toți, să rămîneți voi, să mai roadeți și ce-a mai rămas. (apropo, v-aș da și eu ceva de ros!).
Sunteți niște necrofili flămînzi, niște centuriste ordinare, jigodii de maidan.
Vă dau ăștia afară cozile de topor de la fostul Institut de Curve Reșapate, carcalacii mîncători de bani jmenuiți, adică patapievați, și muriți de oftică fiindcă vi s-a cam tăiat tainu. Suferiți rău, împreună cu lichelele propagandiste de la excrementu zilei, care nu au trăit decît din bani dosiți.
E, mai păpați și simplu, cu polonicu, fără garnitură de euroi și verzișori, că ajunge la cît vi s-a-ngroșat ceafa.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 20:06:53
         
 
  Nu iti va raspunde. Domnul Peia este preocupat acum cu majorarea taxelor locale. Sunt prea mici.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 19:46:00
         
 
  Peio, cum spuneai chiar tu, uite ca a venit si aici Muma Padurii in locul Ilenei Cosanzene:

Noi dezvăluiri din concursul trucat la ICR. Directorul adjunct al ICR Lisabona- expert tehnic la uzinele DACIA!
În timp ce potrivit regulamentului concursului se dorește ca posturile să fie ocupate de oameni de cultură și în cazul posturilor de director adjunct se cere experiență de cel puțin 3 ani de zile în funcții de conducere, aceste criterii nu au fost respectate în ceea ce privește ocuparea poziției din Lisabona.
Astfel, cel care urmează să o înlocuiască pe fosta directoare adjunctă este Gelu Savonea, expert arhitect la uzinele Dacia și fără experiență în domeniul cultural. Comparativ, fosta directoare adjunctă a institutului vorbește 6 limbi străine, printre care și portugheza, are la activ 11 ani de experiență internațională, inclusiv un master în comunicare la Montreal, în Canada, unde a colaborat la organizarea de evenimente culturale.

(evz)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 19:38:29
         
 
  Nu mai vedem noi prea curand premier ca Boc. Este singurul premier care s-a ocupat in mod real de reforme. E adevarat, nu a facut pe cat ne-am fi dorit si pe cat ar fi fost nevoie. Emil Boc ar fi meritat sa prinda doua mandate.
N-au vrut prietenii lui Becali.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 19:31:30
         
 
  peio, poate ar fi mai bine sa demonstrezi ca epitetele alea cu care s-a pricopsit ponta sunt fabulatii. Ce zici, te incumeti?

Pe urma discutam si de ardeleanul ala.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 19:27:26
         
 
  după bocu vostru poa să vie prim și baba-cloanța, că tot e mai bine, băsistule.
incredibil tupeu puteți să aveți, mangafalelor!
ar trebui să vă băgați capetele la zece metri sub pămînt.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 18:18:51
         
 
  Singurul doftor in drept e Ponta, probabil cel mai slab prim-mnistru pe care l-a avut Romania din 1989 incoace: parvenit, mincinos, guraliv, ghita contra, insetat de putere, hot, infatuat, slab pregatit profesional, necopt, etc.
Tipul e foarte bun ca lider de partid, ca politician de opozitie, dar n-are ce cauta in postul de premier unde se cere profesionalism. Asta in afara de a da din gura nu stie nici sa bata un cui.
Din pacate, noi romanii, vom simti curand asta pe pielea noastra.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 17:33:04
         
 
  aruncăți-le, farților, un coltuc de pîine ăstora, să nu mai latre pe-aici. le-o fi și lor foame.
că sunt doftori în drept, îi doare-n fund de legile constituționale. se șterg cu ele la fund cînd au chef.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-07 16:57:26
         
 
  Tre' sa recunoasteti ca Epi avertiza inca de acum un an ca Basescu e o nuca prea tare pentru patrunjeii astia. Drept dovada, chit ca au asa o majoritate in parlament si administratia locala patrunjeii au dat-o la pace cu el.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-07 16:38:45
         
 
  Premierul face un pas inapoi, si, pentru ca nu isi poate asuma greselile, da vina pe fostul premier, domnul Emil Boc, doctor în stiinte politice si filosofie politica, precum si doctorand in drept constitutional si institutii politice.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 13:48:22
         
 
  "Administrația Prezidențială atenționează Guvernul României să se mențină în limita declarațiilor decente și să nu arunce vinovăția pe terțe instituții sau persoane pentru neadoptarea deciziei privind modificarea taxelor și impozitelor locale"
Premierul mai da o dovada a lipsei de profesionalism in exercitarea puterii. E semnul ca cine poate fura o diploma de doctor, poate fura orice.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 13:10:37
         
 
  Breaking News:
Premierul calca in picioare ACORDUL DE COLABORARE INSTITUTIONALA si lanseaza un atac dur la presedinte. Predintele il pune la punct si il plesneste cu acordul peste ochi pe plagiatorul tarii. In acest moment, premierul este dizgratia populatiei cu bun simt si respect pentru cuvantul dat si semnat.
Rusine sa iti fie, domnule Ponta, tie si acolitilor tai!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-07 13:05:18
         
 
  Pe astia de acum i-am citit inca de acum un an ca vor face tot posibilul sa ii dea jos pe aia de atunci, doar sa se cocoteze in locul lor la ciolan.
Ce grija fata de popor, ce grija fata de economia tarii?
Hai sa fim seriosi!
Exact cum m-am asteptat: s-au folosit de alegatori si acum le intorc spatele.

Asa ca expresia "Mai rau de asa nu se poate!" nu tine la un popor atat de optimist ca al nostru. "Ba se poate!"

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-28 18:26:24
         
 
  Vesti proaste de la palat:
- Guvernul plagiatorului Ponta a aprobat majorarea tarifelor percepute de Transelectrica si OPCOM, iar pretul energiei electrice va depasi orice previziune
- Guvernul plagiatorului Ponta va mari si pretul gazelor in aceeasi maniera
- Guvernul plagiatorului Ponta va mari accizele pentru cafea, tutun si alcool
- Guvernul plagiatorului Ponta reintroduce taxa pentru prima inmatriculare si pregateste o alta, de poluare
- Guvernul plagiatorului Ponta va mari taxele si impozitele percepute de la populatie cu un procent cuprins intre 16% si 20%
- Guvernul plagiatorului Ponta nu va creste salariile in 2013
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-28 15:57:00
         
 
  Ma scuzati ca revin asupra formularii, dar vreau sa o uzez pe cea folosita de Deutsche Welle: "Guvernul de penali, de sfertodocti și de incompetenti  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-28 15:30:32
         
 
  @adrian, faptul ca pun in lumina trasaturile de caracter ale celor pe care i-ati trimis in Parlament, adica ale celor care va reprezinta, adica ale celor care sunt asemenea voua, nu poate sa mai ofere revelatii nimanui. Nici macar lui epi, sau, mai bine spus, tocmai lui nu. Epigramist chiar este o persoana inteligenta si are discernamantul sanatos.
@peio, chiar daca avem Parlamentul pe care il avem, am si eu o consolare. Tu si Gigel Becali mi-ati redat inspiratia. Nici nu stii ce bine imi pare ca ai revenit pe site. Vorba lui ecsintescu virtual... chiar asa, iti mai aduci aminte?
Avem un un Parlament de puscariabili si de redusi mintal. Pe cine reprezinta ei?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-28 15:25:32
         
 
  gargarici,
Or fi au ba, ăi de care spui tu, "căzuți în cap" (ce manevră de rahat, totuși, să-l evoci pe Sobaru în spijinul afirmațiilor tale și să-i prezinți onorariul femeii ăleia, în timp ce tu, mai mult decît evident, ești plătit exclusiv pt garagara prozelită pe care-o faci!!...) – în fine, putem spune că ar putea avea o explicație cauza lor, în timp ce tu nu ești decît o biată mașinăriei reproductibilă, o flașnetă cu papagal, un megafon cu manivelă, o mizeră otreapă de serviciu. Căci atîta vreme cît ai tăcut și taci chitic în fața evidenței că băsismul (un hitlerism sui-generis, cu particularități mai mult decît vizibile în integralitatea lui manifestă) a fost și continuă să fie o plagă infectă, ei bine, în fața acestui fapt, făcîndu-te că plouă torențial, nu ai nici cea mai infimă credibilitate. Înțeleg să am eu obiecții, critici sau alte cele la adresa celor nou-veniți pe scena politică (“nou-veniți”, un fel de-a spune, atîta vreme cît paniul de la poltroceni încă mai respiră!). Dar tu? Tu, gargarici, procură-ți un polonic endimensional, căci foamea ta are proporții cosmice. Și, în consecință, nu poate fi satisfăcută decît de excreții la fel de cosmice.

ps: "gargarici" este un personagiu generic, fără individualitate recognoscibilă, un exemplu extrem de fanatism și rigiditate mentală, demn de insectarele muzeelor lombroziene. Orice asemănarea cu realitatea eset cumplit de întîmplătoare!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-28 12:42:09
         
 
  af, ce constat:

animat fiind, tu, de spiritul crăciunului, împroști totul cu noroi în jurul tău. și pe cristiana anghel, și pe adrian sobaru! ce ți-or fi făcut oamenii ăștia de te repezi așa, să-i muști prin gard?

nu-i nimic, ține-o pe linia asta, dacă mai există persoane aici, în site, care încă nu și-au dat seama de caracterul pe care îl ai, iată că acum au o revelație! epi, eventual...

să fii sănătos și dacă o mai putea, să te ierte CEL DE SUS...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-12-28 10:54:00
         
 
  Desigur, cele doua personaje prezentate, unul cazut in cap iar cealalta dusa cu capul, sunt si ele nule de drept. Atunci cand interesul de partid si de stat o cere, suntem o tara de nulitati. Astfel, reprezentantii nostri in Parlamentul Romaniei sunt nulitatile care ne reprezinta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-28 10:04:43
         
 
  Cristiana Anghel, invatatoarea grevista, a executat misiunea de "greva a foamei" contra cost, iar plata a facut-o SC Antena3 SA - Bucuresti. Suma primita a fost de 136 de milioane, lei vechi.

Greva foamei SRL


Pulpit rock
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-28 09:57:15
         
 
  Adrian Sobaru: "M-am aruncat în cap degeaba! Am crezut că pot schimba ceva, dar ideea e că acum trăiesc mai rău decât atunci."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-28 09:48:10
         
 
  Deutsche Welle: "Guvernul de penali, de sfertodocți și de incompetenți pus pe picioare în toată splendoara sa de către Victor Ponta n-a scăpat atenției observatorilor occidentali"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-27 23:42:08
         
 
  Premierul este iresponsabil si nu poate respecta niciun acord, fie el scris, semnat cu martori si publicat in tara si strainatate. Iata, nici nu s-a uscat cerneala pe acordul semnat cu presedintele tarii, ca premierul nu se poate abtine si isi incalca acordul. Este un individ fara demnitate si fara onoare.
Se mai indoieste cineva ca a plagiat?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-27 17:54:35
         
 
  Un senator de drept :)

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-27 17:31:22
         
 
  ma rog, "de cand sunt la putere", v-am mai spus ca eu scriu mai repede decat gandesc, sau invers. In orice caz, invit pe detractorii mei sa ma considere agramat, daca asa se simt ei bine. Ca si cadou de Craciun, merge. Dupa aceea, mai vedem. Honny soit qui mal y pense, or "in veci facut de ras sa fie al de gandeste vreo prostie"
Kostanie, veritabila dihanie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-12-26 13:08:37
         
 
  Pare a fi un adevarat blestem national: care cum se vede pus in fruntea bucatelor politice, imediat se crede in drept sa faca precum il taie pe el capul. Oricum, de cand e la putere Ponta si ai lui sunt inamicii mei: nu s-a vazut guvern sa placa! Nici unul gafe sa nu faca. Dar mai de material ca basineii nu vor fi.Sper
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-12-26 13:00:34
         
 
  Elementar, draga peia: Basescu ar fi cazut la referendum daca romanii ar fi venit 50% + 1 la vot. Dar n-au venit. De-aia nici nu se mai agita USL-ul sa il suspende dupa vechile reguli fiindca e clar ca lumina zilei ca nu se va indeplini baremul. Pentru ca mai mult de jumatate din romani sunt de-a dreptul scarbiti de absolut toata clasa politica romaneasca.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-26 03:14:55
         
 
  Îmi amintesc de manevra băsistă, de la referendum, cînd a fost speculată cu nerușinare piața finaciară, așa încît băsiștii strigau cît îi ținea dantura: "vedeți consecinețele, vedeți?!"
Acuș, că e pe invers, adică batista pă țambal, cică e tot meritul pachionțului, că a făcut cu ochiul ăla bionic, șăgalnic, către izărescu și i-a spus: "lasă-l pă băietu ăsta țanțoș să crează că el a adus stabilitate, da' noi știm că, de fapt, i-o tragem mai tîrziu, mai dupe sărbători, cînd i-o fi lumea mai dragă, și îi vîrîm mortu-n casă cu șaijdămii euroiu', dupe care... roiu!
Hă, hă, hă"!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 23:52:21
         
 
  "evident, e nea pandele, sub veston cu fro trei stele, de pe-aici, de prin săcele, care-a scris plătind lovele, ălor de la doice vele." (ioan peia)

Pai tocmai de aia, de-abia astept sa ii sparga guvernul ponta pe toti: nemti, americani, japonezi...
Numai sa nu ii sparga intai pe romani.

PS: Ce parere ai de revenirea leului fata de euro de cand cu pactul ponta-base? N-asehe ca a fost o lovitura grea data nemtilor?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 23:18:16
         
 
  evident, e nea pandele, sub veston cu fro trei stele, de pe-aici, de prin săcele, care-a scris plătind lovele, ălor de la doice vele.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 23:00:30
         
 
  DEUTSCHE WELLE: "Romanii au un guvern de penali, de sfertodocți și de incompetenți."

De-abia astept ca guvernul Romaniei sa le dea peste nas nemtilor, sa-i faca sa-si ceara scuze ca s-au inselat.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 22:27:49
         
 
  Un prim rezultat al faptului ca ponta si basescu au dat-o la pace:

Astăzi, leul a ajuns la cel mai bun nivel din ultimele șapte luni în raport cu euro, 4,4231 lei/euro, cotație cu 2,2 bani sub aceea indicată de BNR vineri. (evz)

Sa fie doar o coincidenta?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 21:58:44
         
 
  "una este sa fii tovaras la castig cu Gigel al matale si alta este sa pierzi cu Plesu." (gigel)

Mda, acum îmi e clar: între băsescu și preșu nu-i decît o deosebire cantitativă: unul a citit 3 pagini din Levantul - coperta, pagina de gardă și cea cu titlul - proaspăt răspopitului Cărtărescu, iar preșu, veșnicul porfitor al tuturor regimurilor, care, pare-mi-se, a scris despre o morală minimă, - fiindcă, la el, morala a fost minimă în permanență - preșu, zic, a citit și teologia dialectică, în varianta dîmbovițeană, dîndu-se angel radios.
Desigur, a pierde cu serafimii, gigele, e un mod de a ajunge-n rai pe ușa din dos!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 17:58:04
         
 
  "să acuzi victima că s-a lăsat păcălită de pungașul recidivist, numai în mintea unui astfel de ins s-ar putea iți."

Eu nu il acuz pe ponta ca "s-a lasat pacalit" de basescu. Doar ma nelinisteste faptul ca o sa mai fie pus in situatia de a mai semna si alte acte. Ce o sa faca atunci? O sa se victimizeze din nou?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 16:18:27
         
 
  la mulți ani , Crăciun fericit cu sănătate, să vă bucurați de toate ( catedră, familie,inițiative sociale) barem de Ajunul nașterii Mîntuitorului să lăsăm polemicile și răutățile deoparte!
PS a.f. o fi ateu sau derbedeu? :))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-24 15:14:33
         
 
  D-le Cristescu, ati incercat sa il contactati cumva pe ponta sa ii spuneti ca documentul pe care l-a semnat e nul? Inercati sa il luminati, poate nu stie.
Nu inteleg de ce faceti demonstratia asta pe un site literar. Ca user va pot ajuta cu ceva?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 02:47:41
         
 
  Andrei Florian, peia a demonstrat in nenumarate randuri ca nu intelege nimic din politica romaneasca. Strici orzul pe gaste...  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 02:45:27
         
 
  Domnule Peia, una este sa fii tovaras la castig cu Gigel al matale si alta este sa pierzi cu Plesu. In principiu, chiar daca nu vei sesiza diferenta, ea este conforma cu teoria amintita.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 01:08:07
         
 
  ciocîrdel,
tot o masă de proști, ca noi, l-au ales președinte și pe băsescu.
bine, da' atunci eram proști cu ștaif, probabil.
oricum, parcă e mai puțin blamabilă prostia, care ar avea scuza ei circumstanțuială, dar imbecilismul fanatic al slugilor chiar că nu are niciun leac. e etern, ca bolovanu din potecă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 00:58:03
         
 
  Cat priveste Piata Universitatii, ca sa o folosesc dupa ce a protestat Dogaru in ea, e ca si cum as schimba ciorapii intre ei. E ca si cum l-as ucide pe Mos Craciun, exact asa a fost ucis bunul simt, cu bata de baseball, in timpul procesiunii USL care a avut loc in Arena Nationala.
Nu, multumesc!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 00:35:31
         
 
  Domnule Cristescu, multumesc si eu. In fond, nu vad de ce n-as recunoaste ceea ce stim inca de pe vremea pe cand Negruzzi definea teoria multimilor in lucrarea sa despre Alexandru Lapusneanu. E multa si castigatoare precum e Steaua :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 00:27:09
         
 
  Mulțumesc, domnule coleg. Mă bucur că, iată, demonstrațiile de acum, cca un an, la care am participat și eu, au dus la căderea acelora pe care îi susțineți și la trecerea lor în opoziție. Acceptată și de către cei mai fanatici dintre ei. Inclusiv șeful lor a renunțat la gogorița cu "lovitura de stat" și, în fața masivului vot popular, exprimat corect și democratic, n-au mai avut ce face. Mai avem un hop: să scăpăm și de causa causorum a răului: guvernatorul. O să vină ziua.

Nu o să fiu ipocrit să vă felicit pentru această situație. Apreciez și respect susținerea pe care, în opoziție fiind, le-o acordați. Cunosc și înțeleg acestă ipostază. Dacă sunteți nemulțumit, Piața Universității este liberă și vă așteaptă. Vă promit că, dacă vă voi vedea acolo, voi considera că o faceți din convingere și nu că v-ar plăti cineva.

Oricum eu stau cu ochii pe cei care conduc acum. O bilă neagră deja a primit premierul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-24 00:14:04
         
 
  La multi ani, domnule Cristescu, si va felicit pentru victoria in alegeri. L-as felicita si pe Gigel, dar el prefera mai mult televiziunile de profil. Va felicit, insa, pe amandoi, iar daca veti avea sansa sa-l intalniti, poate ii veti spune ca exista cineva, pe un site literar, care se roaga pentru sanatatea lui. Va intelege despre ce este vorba, ca doar stie si el.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 23:51:04
         
 
  "si pe care domnul Cristescu il considera nul."
Greșit. Corect: "și pe care domnul Cristescu l-a dovedit cu argumente că este nul de drept!"

Evident că disputa noastră este una ca între niște prteneri-adversari și nu este în niciun fel o ceartă.

Creștinilor, le spun și eu Crăciun fericit, celorlalți la mulți ani, sărbători fericite și să polemizăm civilizat. Și, mai ales, să ne respectăm unii pe alții și să iubim România. Care, iată, prin propria ei voință majoritară, a fost scoasă din fundătura în care fusese adusă, repusă pe direcția bună și gată să renască din propria ei cenușă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 23:37:50
         
 
  E, hai!
Ca doar nu ne vom certa chiar acum, in prag de sarbatori, comentand pe seama unui document semnat si parafat la cel mai inalt nivel posibil in Statul Roman si pe care domnul Cristescu il considera nul. Si Pamantul a fost plat, odata, dar intre timp a devenit ovoidal. Sa avem rabdare si sa asteptam sa isi faca efectul. Vom vedea dupa aceea ce se va intampla.
La multi ani, tuturor, si un Craciun fericit!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 23:25:32
         
 
  Dormeam.

Ești mulțumit?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-12-23 20:09:42
         
 
  "Unde erai atunci cînd un altul tocmai semna, e adevărat, nu cedarea Ardealului, ci a unei părți din el: Fundația Gojdu."
(Liviu Bords)

Atunci nu eram pe Europeea, eram pe pe Agonia.ro.
Matale unde erai?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-23 19:59:53
         
 
  Maine-poimaine unul ca asta o sa semneze renuntarea la tezaur sau mai rau, cedarea Ardealului.
Epi

Unde erai atunci cînd un altul tocmai semna, e adevărat, nu cedarea Ardealului, ci a unei părți din el: Fundația Gojdu.

Încă odată, sărbători fericite.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-12-23 19:54:13
         
 
  Epi, mă întreb de ce nu ne-o fi tras de mînecă distinsul AF pe vremea cînd și mai distinsul ambasador la Paris fura voturile celor care nici măcar nu știau pe unde e sediul amintitei ambasade.

Dacă asta te liniștește, atunci pot să-ți spun că eu dorm cu un ochi mereu deschis.

Sarbatori fericite.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-12-23 19:51:56
         
 
  Dacă e să măsurăm tupeul cosmic al băsiștilor, apoi putem lua, drept unitate de echivalență, epi grămuțu! Care, în ciuda diminutivării, este ultramultiplul megatonei!
Ca să ajungi a spune că nu-ș cine a semnat nu-ș ce, autorul principal al manevrei fiind cutra de vizavi, cu alte cuvinte, să acuzi victima că s-a lăsat păcălită de pungașul recidivist, numai în mintea unui astfel de ins s-ar putea iți.
Ardealul ăla, de care mimezi că te doare sufletu, ricăventurianicule, a fost cedat, de către iubitul tău șef de coloană, de atîtea ori, încît e de mirare că încă nu se numește Iordioli! Nu te-am văzut să protestezi deloc, pînă acum, împotriva repetatelor provocări ale iredentiștilor, protejați de interesul băsist, epimegatongrămuță.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 19:50:17
         
 
  Domnule Bordas, asta se si doreste de la romani: sa fie prea ocupati cu soriciul, sarmalele si votca. Norocul ca mai sunt si vegetarieni & nebautori ca Andrei Florian sa ii mai poata trage de maneca pe cei care va fura in timp ce dormitati.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-23 19:43:06
         
 
  Acuma se vede ce inseamna un premier plagiator care a trecut prin scoala ca gasca prin apa. E in stare sa semneze orice, pentru ca oricum nu intelege ce semneaza. Maine-poimaine unul ca asta o sa semneze renuntarea la tezaur sau mai rau, cedarea Ardealului.
Din partea mea si actul e nul, dar si cei doi semnatari ai lui.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-23 19:37:59
         
 
  Nu fiți rău domnule Bordaș. Cred că se poate purta o discuție civilizată și argumentată cu domnul Florian. Eu cred în forța dialogului și a argumentației. Chiar dacă sindromul soldatului japonez uitat în junglă pare a ne guverna pe unii dintre noi, eu cred că, prin informare reciprocă și cu bună credință, putem ajunge să înțelegem realitatea precum și diferența dintre realitate și percepția ei.

PS. Ponderare și iar ponderare în legătură cu vodca. Și celelalte. Nu de alta dar trebuie să vă înepliniți o promisiune.

La mulți ani tuturor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 19:28:04
         
 
  Domnule Cristescu, abia aștept să-mi cadă greu sarmalele, șoriciul, jumările și toate celelalte.

De ce trebuie să anticipez momentul, citind convingerile domnului AF?

Pe domnia sa nu îl pot acuza. Atîta poate. Așa că, neavînd încotro, mă îndrept împotriva domniei voastre, constatînd că, fără textul de mai sus, distinsul AF nu ar fi reușit să îmi reteze pantagruelicele pofte.

Acum, va trebui să rad o vodcă. Poate nu știți, dar taie de greață.

Dacă voi da în ciroză, vă fac de pe acum vinovat! :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-12-23 19:06:44
         
 
  Din punctul meu de vedere, și nu numai, premierul are o bilă neagră pentru semnarea acestu acord, cerșit de guvernator, la presiunea celor care îl dirijează. Adică o trădare a idealurilor celor 7,4 milioane de români care au votat împotriva lui (cu toată cizma cu care apasă justiția a reușit să demonstreze cum că ar fi fost vreo 50 de voturi suspecte! Restul? La fel, impresii, păreri, acuze, etc. Tacâmul obișnuit)

USL-ul a propus dreptate până la capăt. Și eu, asemenea milioanelor de români, sper să se țină de cuvânt. O soluție ar fi, de exemplu, modificarea Constituției, cu reducerea mandatului președintelui și alegeri prezidențiale anticipate. Însă extrem de verosimilă este și soluția că, domnul guvernator nu se va abține și iar va încălca grav Constituția. Cu suspendarea de rigoare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 18:41:11
         
 
  Domnule Florian, ați înțeles despre ce este vorba în textul de mai sus? Eu nu fac supoziții, nu-mi dau cu părerea, nu-mi exprim opțiunile ori convingerile. Eu am consultat, de pe site-ul oficial al Președenției, Constituția și celelate legi care reglementează activitatea Președinteui și a Administrației prezidențiale.

http://www.presidency.ro/?_RID=htm&id=14&exp2=ro
http://www.presidency.ro/?_RID=lege544&exp4=adm

Dacă puteți contrargumenta, cu texte de lege, evident, e bine. Dacă nu, impresiile ori convingerile domniei voastre, pot fi respectate, ca pentru fiecare cetățean, însă, în această discuție, nu au nicio valoare de adevăr.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 18:28:29
         
 
  ...precum si un cod al bunelor maniere, calitati despre care se stie ca premierului ii lipsesc cu desavarsire.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 16:53:03

așa e, ieremio, adevăru' ie că manerele ăștia, la băse, dă păstă mărgini!!!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-12-23 17:50:28
         
 
  Acordul semnat intre cei doi este binevenit si recomandat a fi respectat de catre ambele parti. In principiu, actul cu pricina este un acord cu privire la respectarea Constitutiei si a independentei justitiei, precum si un cod al bunelor maniere, calitati despre care se stie ca premierului ii lipsesc cu desavarsire.
Daca un acord cu privire la respectarea Constitutiei si a independentei justitiei poate fi considerat nul, consider ca, in acest caz, nimic nu mai poate fi luat in serios.
Daca e banc, cu conditia sa stim si noi, as putea sa ma amuz si sa scriu si eu o astfel compunere.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 16:53:03
         
 
  să fim serioși! toată tevatură, pusă-n scenă de căpcăun și ai săi comisari, a avut drept scop un singur lucru: să-și arate, încă o dată, creatura mușchii. dar cît de penibil să fii ca să alergi cu hîrțoagele alea închipuite după stăpînii care te-au proțăpit în jilț. care, stăpîni, nu au dorit decît să-și mențină în viață păpușa votantă. anume aia care să le suplimenteze continuitatea de famiglii în fotoliile, atît de bine plătite, de euroi parlamentari!
pentru asta le trebuia un muțunache dîmbovițean, cu pretenții de om de stat. da statu-palmă-barbă-cot!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 14:02:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE